quote:Op vrijdag 5 november 2010 02:00 schreef Shreyas het volgende:
Een groep vrienden gaat wekelijks uit, maar een jongen genaamd Willem komt altijd te laat. Dus de vriendengroep spreekt af om 21:00 bij een kroeg en twee uur later komt Willem dan eindelijk binnen, de week erop om 22:00 en Willem is er pas om 23:30, zo gaat het dus elke week.
Maar dan op een avond zegt een meisje van de groep, Jessica, tegen hem: "Willem, volgende week dan vier ik mijn verjaardag dus kun je me beloven voor die ene keer niet te laat komen?" Willem: "Ja natuurlijk, geen probleem."
Dus de week erop spreken ze af op zaterdag 22:00...maar om 22:15 is Willem er nogsteeds niet. 22:30 wordt het, 23:00 uur, nogsteeds geen spoor van Willem. Jessica vind het mooi geweest en belt hem op: ''Willem, je weet toch dat ik mijn verjaardag vier vandaag! Je had belooft op tijd te komen!"
Willem: "Nou eh, ik heb er van 16:00 tot 21:00 gezeten en er was niemand, dus ben ik maar weer weg gegaan."
Jessica: "Maar mijn feest begon pas om 22:00, dus wat doe je er dan in hemelsnaam om 16:00?"
Willem: "Ach mens, kom ik een keer te vroeg, is het wéér niet goed!"
Sorry, maar dit is ver beneden jouw normale niveau.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:40 schreef Jovatov het volgende:
Kees ziet op straat een man lopen met de mooiste sjaal die hij in heel zijn leven gezien heeft.
Dus hij loopt naar die man toe en zegt:
"Tjoh wat een mooie das, zou ik die van u op de een of andere manier van u over kunnen nemen?"
"Wat geef je d'r voor?" Antwoord de man.
"Eén euro." Zegt Kees vol zelftrouwen.
"Geld zegt me niets."
"Ja, nogal wiedes." zegt Kees, "geld kan ook niet praten."
Late reactie, maar dit is de enige die ik wel aardig vind, al hou ik nie tvan gescheld in grappen:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:59 schreef najazeg het volgende:
Ben benieuwd welke FF het beste vind
[...]
Dank u FF. Jij bent ook een baas!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Late reactie, maar dit is de enige die ik wel aardig vind, al hou ik nie tvan gescheld in grappen:
Jan loopt bij zijn baas het kantoor binnen.
"Kan ik morgen misschien vrij krijgen?" Vraagt Jan.
"Het is morgen zaterdag, lul." Zegt zijn baas.
"Jij bent baas!" Zegt Jan.
"Eind" Zegt zijn baas.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:57 schreef Giester het volgende:
[..]
Dank u FF. Jij bent ook een baas!
En het vervolg hierop:quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Late reactie, maar dit is de enige die ik wel aardig vind, al hou ik nie tvan gescheld in grappen:
Jan loopt bij zijn baas het kantoor binnen.
"Kan ik morgen misschien vrij krijgen?" Vraagt Jan.
"Het is morgen zaterdag, lul." Zegt zijn baas.
"Jij bent baas!" Zegt Jan.
"Eind" Zegt zijn baas.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende:
Dus op een mooie zomerdag zijn de ploegen van korfbalvereniging Hanzevast tegen elkaar aan het korfballen. Ze zitten op het net gemaaide veld wat dus nog heerlijk ruikt. De stand is 9-9 en een speler van het 1e team schietschopt de bal in een boog richting de korf de bal, maar de bal floept weer uit de korf. '' Shit '' roept hij.
Zegt zijn tegenstander: '' Ach joh, je kan niet alles hebben. ''
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:33 schreef Giester het volgende:
Toen men hem vroeg met welke frequentie hij zijn schoonmoeder graag langs ziet komen.
Zie hij: "Gammastraling."
quote:Op maandag 8 november 2010 11:06 schreef Giester het volgende:
Freek komt bij de tandarts en zegt:
"Ik wil mooie tanden."
Zegt de tandarts:
"En ik wil Ferrari en een lul van 30cm, sommige dingen zijn onmogelijk. En nu wegwezen."
Ik snapte hem ook wel hoor. Het feit dat mensen niet reageren wil niet zeggen dat ze hem niet snappen.quote:
Dit is wat mij betreft een traditionele grap.quote:Op maandag 8 november 2010 11:06 schreef Giester het volgende:
Freek komt bij de tandarts en zegt:
"Ik wil mooie tanden."
Zegt de tandarts:
"En ik wil Ferrari en een lul van 30cm, sommige dingen zijn onmogelijk. En nu wegwezen."
Haha, niet slecht genoeg?quote:Op maandag 8 november 2010 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft een traditionele grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |