abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2010 @ 17:14:09 #251
311833 Improved28
Voor verbetering vatbaar
pi_88254275
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 10:50 schreef jack4ya het volgende:
Nou eigenlijk niet, alleen mijn billen zijn wel kleiner geworden ja. Maar ik begreep je "Dan heb je (te?) hard gerend" niet. Vandaar die tegenvraag. :+
Sorry, late reactie :D

Nou ja, volgens mij moet je knap veel (of hard dus) rennen om van je billen af te komen, ik in elk geval wel ;) En ik wist natuurlijk ook niet zeker of je ervan af wilde :)

Ben bij Evy 19 gebleven maar mijn vriendin heeft een blessure. Ga zo gewoon 5 km lopen met een lekker muziekje op en aanvoelen hoe het gaat met rennen/rusten. Ik zit nu nog op een telefoontje te wachten met mijn renkleren aan... Beter schiet ze op!! }:|
pi_88320358
Alle mensen wat een wind!!! :o

Heb in mijn rondje eerst 1.4 km tegenwind gehad (echt compleet van voor, pfff) en toen 1.5 km zijwind (wat ook echt niet meevalt) en daarna gelukkig wind in de rug en door t bos dus geen wind. (Had expres deze route genomen zodat ik t zwaarste eerst had, heb na de eerste anderhalve km ook even 2 min gedribbeld om bij te komen, en na de tweede anderhalf een minuutje gedribbeld..).

In 37 min 5.4 km gelopen, ondanks de omstandigheden vind ik dat keurig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88321007
Gedribbeld? Met een bal?
pi_88321072
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Cudles het volgende:
Gedribbeld? Met een bal?
ja die neem ik altijd mee.

nee even rustig aan joggen.... en daarna weer snelheid gemaakt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 4 november 2010 @ 20:23:35 #255
79550 Ymke
your ghost
pi_88339573
Het waaide inderdaad erg ja , Vind dit toch wel een lekker jaargetijde . Woeste luchten , stevige winden , regen .
Geen enkel probleem om daarin te lopen.

Ik heb nu wel dat ik steeds zo moeilijk op gang kom. De eerste 5 minuten zijn echt vreselijk , mijn benen komen dan nauwelijks van de grond af. Daarna gaat het eigenlijk wel

Maar die eerste paar minuten , pfffff
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  donderdag 4 november 2010 @ 21:06:04 #256
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_88341426
Ik heb vanmiddag ook gelopen. Ik waaide haast de plomp in. Het eerste stuk dat ik loop is vlak naast het water, het waaide zo hard, dat er gewoon hele stuifwolken van water over me heen kwamen.
Meestal eindig ik drijfnat van het zweten, maar vanmiddag begon ik al drijfnat, terwijl ik nog niet eens opgewarmd was. ;)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_88347209
4,5 weken geleden weereens begonnen. 3/4keer per week. Afgelopen zondag de eerste 'wedstrijd-10km' gelopen.

52:00 netto.
pi_88391366
Ik kom bijna niet meer aan lopen toe, ben een echt avond mens, en 't is veel te vroeg donker! Krijg mezelf er niet toe om zoveel eerder te gaan lopen, en in het donker lopen is ook niet zo heel handig, mijn normale routes lopen echt helemaal door het bos, en m'n hardloop kleding is allemaal zwart met alleen een paar heel dunne reflecterende lijntjes er op. Ik ben nu van plan toch maar zo'n reflecterend hesje te gaan kopen zodat ik tenminste over de fietspaden kan gaan lopen 'savonds, ook al is die route niet zo fijn als de bos-routes (heerlijk zonder stoplichten en oversteken). Maar dan kom ik er tenminste toch nog wat toe om te lopen.

Ook het genoeg drinken gaat weer helemaal mis, als ik aan 't eind van de middag merk dat 't al duister begint te worden en denk 'gaat toch niet meer lukken' dan drink ik meteen ook niet meer. Bah, van mij mag 't weer snel langer licht worden!

Oh ja, afgelopen Zondag een klein half uurtje in Antwerpen gelopen, dat was dan weer wel leuk, en best sportief om er toch even uit te gaan hoewel ik het hele weekend op een conventie was :) Rondje door 't park gelopen en een paar straatjes stad.
pi_88393596
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 01:30 schreef Sheriam het volgende:
Ik kom bijna niet meer aan lopen toe, ben een echt avond mens, en 't is veel te vroeg donker! Krijg mezelf er niet toe om zoveel eerder te gaan lopen, en in het donker lopen is ook niet zo heel handig, mijn normale routes lopen echt helemaal door het bos, en m'n hardloop kleding is allemaal zwart met alleen een paar heel dunne reflecterende lijntjes er op. Ik ben nu van plan toch maar zo'n reflecterend hesje te gaan kopen zodat ik tenminste over de fietspaden kan gaan lopen 'savonds, ook al is die route niet zo fijn als de bos-routes (heerlijk zonder stoplichten en oversteken). Maar dan kom ik er tenminste toch nog wat toe om te lopen.

Perry sport heeft heel veel reflectiemateriaal, fietswinkels ook. Ik liep vorig jaar vaak met alleen zo'n HEMA fietslampje in mijn hand, voldoet ook prima en je kan de weg voor je ook een beetje bijschijnen.
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:24:43 #260
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_88397236
Vandaag les 4 gedaan, had een week niet gelopen door drukte en andere smoesen, Wilhaminapark Utrecht rondjes gelopen. Merkte die week niet lopen wel, vond het ineens een stuk zwaarder allemaal :)
pi_88402733
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 08:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

Perry sport heeft heel veel reflectiemateriaal, fietswinkels ook. Ik liep vorig jaar vaak met alleen zo'n HEMA fietslampje in mijn hand, voldoet ook prima en je kan de weg voor je ook een beetje bijschijnen.
Ik heb het liefste mijn handen vrij, anders worden ze loom.
Heb laatst met zo'n iets grotere variant gelopen, dat was niks.

Weet iemand misschien concreet waar je ledstrookjes kan kopen die je om bijvoorbeeld je bovenarmen kan doen?
Die dingen zie je echt heel goed. Zelfs op een paar honderd meter.
pi_88402736
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 08:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik dacht eens bij de Halfords te gaan kijken... (vandaag weer niet toe gekomen, :@ maar ja morgen weer de enige gelegenheid waarbij ik wel overdag loop, de Panbosloop, dus heb 'm dit weekend nog niet nodig). Dat soort losse lampjes heb ik ook wel, maar daarvan valt de zichtbaarheid nogal tegen vind ik, zeker bij regen. Veel fietspaden liggen hier net iets van de hoofdweg af (smal rijtje bomen tussen weg en fietspad) en zijn dus vrij slecht verlicht, en dan komen er regelmatig ook brommers en scooters overheen... ik ben misschien een beetje een bangerd in dat opzicht maar ik vind 't echt niet prettig om slecht zichtbaar te lopen, ;(
pi_88404611
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:48 schreef Sheriam het volgende:
Dat soort losse lampjes heb ik ook wel, maar daarvan valt de zichtbaarheid nogal tegen vind ik, zeker bij regen.
Valt best wel mee, die LED lampjes geven best veel licht en het valt ook extra op voor andere weggebruikers omdat het lichtje beweegt op een andere manier dan op een fiets. Ik liep in een natuurgebied waar helemaal geen verlichting is.
Wat ik ook wel eens deed is het lampje echt richten op tegemoetkomend verkeer

Het is in ieder geval beter dan niets, ;)
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:04:44 #264
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88404940
Zo, net weer even echt buiten gelopen. Bij mij zit er ook een beetje de klad in :(. Maar vandaag lekker gelopen, een iets kleiner rondje dan normaal, maar ik liep ook een beetje te hard eigenlijk...ik heb nu een rondje van iets meer dan 4km gedaan met een gemiddelde van iets boven de 12 km/h ... :{
was niet helemaal de bedoeling...ben er aan de ene kant wel blij mee, maar had liever iets verder gelopen eigenlijk...
pi_88405084
Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen :)

Ik ben 16 jaar (wordt woensdag 17), eigenlijk doe ik wielrennen, maar ik ga het hardlopen nu erbij doen en heb toenet al voor de eerste keer gerend.
Ik heb 4 weken he-le-maal niks gedaan, omdat men zegt dat jonge wielrenners na een lang seizoen een rustperiode nodig hebben :@

Ik gebruik het schema "Fit op keuring" van defensie, aangezien ik misschien bij het leger wil gaan als ik mijn school af heb en dit leek me tevens een geschikt schema voor mij.

Nouja ik zal vanaf nu dus hier meelezen en af en toe wat posten :)
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:31:24 #266
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88407882
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 17:08 schreef 045represent het volgende:
Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen :)

Ik ben 16 jaar (wordt woensdag 17), eigenlijk doe ik wielrennen, maar ik ga het hardlopen nu erbij doen en heb toenet al voor de eerste keer gerend.
Ik heb 4 weken he-le-maal niks gedaan, omdat men zegt dat jonge wielrenners na een lang seizoen een rustperiode nodig hebben :@

Ik gebruik het schema "Fit op keuring" van defensie, aangezien ik misschien bij het leger wil gaan als ik mijn school af heb en dit leek me tevens een geschikt schema voor mij.

Nouja ik zal vanaf nu dus hier meelezen en af en toe wat posten :)
Welkom :) heb je een linkje naar dat schema? Ik ben wel benieuwd.
pi_88408182
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:31 schreef Neelix het volgende:

[..]

Welkom :) heb je een linkje naar dat schema? Ik ben wel benieuwd.
http://www.werkenbijdeluc(...)s/fit_op_keuring.pdf

Ik ben vandaag begonnen met het schema op blz 11, punt 7.
Ik moet nog even uitvinden waar op dit moment mijn "top" ligt, dan kan ik daar instappen in het schema :) Dus maandag ga ik op blz 11, punt 8 eens proberen.
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:52:17 #268
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88408516
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:41 schreef 045represent het volgende:

[..]

http://www.werkenbijdeluc(...)s/fit_op_keuring.pdf

Ik ben vandaag begonnen met het schema op blz 11, punt 7.
Ik moet nog even uitvinden waar op dit moment mijn "top" ligt, dan kan ik daar instappen in het schema :) Dus maandag ga ik op blz 11, punt 8 eens proberen.
Als je al een aardige basisconditie hebt, kan je inderdaad wat sneller door dat schema heen...maar let wel op dat je het jezelf niet te zwaar maakt, dit schema moet je in principe doen zonder al te veel last van spierpijn te krijgen.
pi_88409459
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:52 schreef Neelix het volgende:

[..]

Als je al een aardige basisconditie hebt, kan je inderdaad wat sneller door dat schema heen...maar let wel op dat je het jezelf niet te zwaar maakt, dit schema moet je in principe doen zonder al te veel last van spierpijn te krijgen.
Ik heb inderdaad wel een aardige basisconditie, maar aangezien ik nog nooit heb hard gelopen (behalve de coopertest en shuttle-run elk jaar op school :') :')) en de laatste 4 weken he-le-maal niks heb gedaan, is het nog ff een beetje experimenteren waar ik nu met mijn niveau moet instappen ^O^
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:47:58 #270
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88410655
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:17 schreef 045represent het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad wel een aardige basisconditie, maar aangezien ik nog nooit heb hard gelopen (behalve de coopertest en shuttle-run elk jaar op school :') :')) en de laatste 4 weken he-le-maal niks heb gedaan, is het nog ff een beetje experimenteren waar ik nu met mijn niveau moet instappen ^O^
Kijk maar hoe het gaat...maar hou wel die rustdagen aan, die heb je echt wel nodig. Als het te makkelijk is, sla wat stapjes over, maar hou wel die rustdagen aan.
pi_88412955
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef Neelix het volgende:

[..]

Kijk maar hoe het gaat...maar hou wel die rustdagen aan, die heb je echt wel nodig. Als het te makkelijk is, sla wat stapjes over, maar hou wel die rustdagen aan.
Ja, die rustdagen zal ik zeker aanhouden! ^O^
pi_88413879
Morgen de 10 km run in Soweto! Dat kreng begint al om 6.30 en het is meer dan een uur rijden, dus om 4 uur gaat de wekker. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:12:50 #273
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_88413951
Die tijd is omdat het anders te warm wordt?
Life is what you make it.
pi_88419011
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:48 schreef Kabolter het volgende:
Weet iemand misschien concreet waar je ledstrookjes kan kopen die je om bijvoorbeeld je bovenarmen kan doen?
Die dingen zie je echt heel goed. Zelfs op een paar honderd meter.
De mijne had ik bij de Aldi gehaald, 2 maanden geleden dacht ik. Vier bandjes voor 5 euro.

In de PKrunning-webshop zijn ze ook te krijgen:
http://www.pkrun.nl/pkwebshop/contents/nl/d261.html
Bij Runnersworld ook, maar duurder:
http://www.runnersworld.nl/collectie/accessoires/reflectie.html
of een plak/clip-lampje?http://www.runnersworld.nl/collectie/accessoires.html
Bij Run2Day eentje met een zakje (ook bij de Perry):
http://www.run2daywebshop.nl/store/index.php/accessoires.html?p=5
of met hesje: http://www.run2daywebshop(...)visibility-pack.html
pi_88419459
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 23:47 schreef wyccie het volgende:

[..]

De mijne had ik bij de Aldi gehaald, 2 maanden geleden dacht ik. Vier bandjes voor 5 euro.

In de PKrunning-webshop zijn ze ook te krijgen:
http://www.pkrun.nl/pkwebshop/contents/nl/d261.html
Bij Runnersworld ook, maar duurder:
http://www.runnersworld.nl/collectie/accessoires/reflectie.html
of een plak/clip-lampje?http://www.runnersworld.nl/collectie/accessoires.html
Bij Run2Day eentje met een zakje (ook bij de Perry):
http://www.run2daywebshop.nl/store/index.php/accessoires.html?p=5
of met hesje: http://www.run2daywebshop(...)visibility-pack.html
Geweldig! Dank je wel, lief van je.

Morgen misschien meteen maar bestellen. Kan je toch een heel stuk relaxter lopen, omdat ik zelf heb gezien dat die dingen echt goed werken.
  zondag 7 november 2010 @ 09:19:06 #276
67670 Skv
Cynist.
pi_88425201
quote:
2.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:12 schreef Schanulleke het volgende:
Die tijd is omdat het anders te warm wordt?
Jep! Desalniettemin was het rond de 25 graden. Het parcours was erg gaaf, maar wel behoorlijk zwaar. Behoorlijk nare heuvels..Maar ik heb het gehaald in 57.32. Niet mijn beste tijd op de 10KM, maar als je kijkt naar de stijging in het parcours (123 meter omhoog) en de hoogte (1700 meter hoogte) ben ik best blij met het resultaat!

:)
pi_88425247
Vet cool man. Mini-Marathonnetje lopen in Soweto! ^O^

Woon je in Zuid-Afrika?
  zondag 7 november 2010 @ 09:37:04 #278
67670 Skv
Cynist.
pi_88425312
Een paar maanden, niet voor altijd. ;)
pi_88427924
leuk hoor Skv!

heb vanmorgen nog geen 4 km gerend, ik kwam halverwege niet meer in mijn ritme (moest steeds remmen voor wandelaars in t bos, loslopende kinderen en moest geregeld auto's ontwijken), was te hard van start gegaan en met het ritmeverlies samen werkte het echt niet dus ben ik na 3.7 km gestopt. Ik ga dinsdag wel weer... soms werkt alles gewoon even tegen :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 7 november 2010 @ 13:50:52 #280
79550 Ymke
your ghost
pi_88431381
Super gedaan skv !! Moet toch een hele andere belevenis zijn om daar hard te lopen. Geweldige ervaring lijkt me

Vandaag proberen te lopen , maar mijn pijn in mijn benen is nog erg aanwezig. Ik begin toch te merken dat ik de jongste niet meer ben . Ik herstel niet meer zo snel :(

Dinsdag maar weer proberen , ga ik nu wel een uurtje op de hometrainer
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 7 november 2010 @ 13:52:41 #281
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_88431438
Ik moet... en ik heb geen zin.
  zondag 7 november 2010 @ 15:25:53 #282
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_88434542
En toch maar gelopen. Na een week verplichte rust van mezelf,
aangezien ik wat wat overtraindheidpuntjes begon te vertonen.

Heb iets van 6km gelopen.
Te hard van start, uiteindelijk met een (voor mij) nette snelheid gelopen.

Toch was het conditioneel niet helemaal lekker. Ben nu ook misselijk. :X
Ach gaat vanzelf over.

En nu mezelf trakteren op een warm bad met hamam rituals goodies.
  zondag 7 november 2010 @ 15:36:35 #283
67670 Skv
Cynist.
pi_88434923
Keurig, gewoon doorzetten.. Pas wel op met die overbelastingspuntjes, die kunnen érg vervelend worden. Heb begin dat dit jaar ook 3 maanden stil gezeten omdat mijn scheenbeen overbelast was. ;(
  zondag 7 november 2010 @ 15:40:57 #284
38396 mazaru
pi_88435061
Gaat het eindelijk beter met mijn conditie, gaat mijn been raar doen. :(
  zondag 7 november 2010 @ 16:30:47 #285
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_88437104
Wat een gruwelijke lelijke layout! Veel te veel marges!

Inderdaad gewoon doorzetten.

Ik denk dan maar: nu 1 uur op de bank, of een strakkere kont (en de rest natuurlijk.)
Werkt als een tierelier. :D
pi_88442927
Ik heb ook weer gelopen! Panbosloop dus dan loop ik wel een keertje overdag. Maar 2 rondjes (6KM) omdat ik dus de afgelopen paar weken zo weinig gelopen had... maar wel blij dat ik gegaan ben, 't was lekker weer, droog met nogal wat plassen maar dat spettert wel lekker en 't is geen diepe modder op dat parcours. Nu proberen vol te houden er wat eerder op uit te gaan ook als er geen georganiseerde loop is, tot 't weer langer licht wordt in 't voorjaar... als ik voor zo'n trimloop om 12 uur 'smiddags kan lopen, kan ik 't alleen toch ook?
  zondag 7 november 2010 @ 19:57:51 #287
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88443932
Het lijkt wel een epidimie, iedereen loopt eerst een tijd niet, en dan als we weer gaan lopen lopen we te hard ;)
  zondag 7 november 2010 @ 20:50:59 #288
38396 mazaru
pi_88447132
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:57 schreef Neelix het volgende:
Het lijkt wel een epidimie, iedereen loopt eerst een tijd niet, en dan als we weer gaan lopen lopen we te hard ;)
Te hard heb ik niet gelopen. Bij lange na niet :@
Maar ik wou eens een andere weg lopen, een stukje rechtdoor ipv rechtsaf. Dat bleek dus ineens 2,5 kilometer verder te zijn.
Ik kwam hinkelend bij mijn auto aan. ;(
Die route bewaar ik dus voor over een half jaar of zo. w/
pi_88447610
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:57 schreef Neelix het volgende:
ik loop nog steeds braaf elke week maar vandaag was gewoon prut! :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88451098
je mag mij er ook bij zetten , zit nu in mn 4de week van het beginners schema van runinfo.nl , net 2x 5 lopen, 2x3 wandelen + 2x3 lopen + 2x2 wandelen, ging perfect. Iemand nog tips voor verlichting , zit te denken aan een hoofdlamp oid
  zondag 7 november 2010 @ 23:53:33 #291
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_88458647
Vanavond fijn gelopen, na een week pauze. Wel moest ik de 5 kilometer opdelen in drie stukken, maar had dit keer geen last van mijn voeten. Ik heb de stijgende lijn weer te pakken!
pi_88466521
Gisteren mij 10km verderop laten afzetten. Uurtje over gedaan.

Ik hou nogal graag van roken (rookte er gisteren zelfs één net voor het lopen en eentje daarna), maar ik hoop daar over een paar maanden verandering in te brengen en wat scherpere tijden te kunnen neerzetten. Merk toch wel een verschil.

Ook maf, mijn voet slaapt de laatste 2 kilometer meestal. Heel apart.
  maandag 8 november 2010 @ 11:32:48 #293
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88466766
quote:
Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef Kabolter het volgende:
Gisteren mij 10km verderop laten afzetten. Uurtje over gedaan.

Ik hou nogal graag van roken (rookte er gisteren zelfs één net voor het lopen en eentje daarna), maar ik hoop daar over een paar maanden verandering in te brengen en wat scherpere tijden te kunnen neerzetten. Merk toch wel een verschil.

Ook maf, mijn voet slaapt de laatste 2 kilometer meestal. Heel apart.
Aardige prestatie dan :) slapende voeten heb ik zelf geen last van...zitten je schoenen te strak?

Als je serieus van plan bent te gaan stoppen met roken moet je dat meteen doen en niet halfslachtig wachten tot het nieuwe jaar.
  maandag 8 november 2010 @ 13:14:37 #294
307943 DuracellPower
Ever lasting power
  maandag 8 november 2010 @ 13:15:54 #295
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88470039
quote:
Hou op, schei uit... Daar is al zoveel gezanik over geweest. Mods willen ze perse gescheiden houden. Vraag me niet waarom..
Ik ben van pindavlees
pi_88475996
Heeft hier iemand tips wat voor een warming-up ik moet volgen voordat ik begin?
  maandag 8 november 2010 @ 18:28:45 #297
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_88481476
Ik ben ook begonnen nadat alle bekenden om me heen (weer) begonnen zijn en er lyrisch over zijn. ( Heb ik meteen een goed excuus om mijn telefoon voor andere dingen te gebruiken dan bellen en smsen.)

Er staat Start to run van vlaanderen sportland op.
Er is me verteld dat als je dit volgt echt IEDEREEN kan leren hardlopen!?!?! En dan dus heel verantwoord ook enzo.

Verder heb ik sportypal erop gezet en dat is wel heel leuk om terug te zien allemaal!
Het is nog niets om mee op te scheppen, maar hopelijk ga ik wel vooruitgang zien ermee ;)

Les1 gehad, tja iedereen moet ergens beginnen,ik had deze les ook wel dubbel kunnen doen, maar tja hardlopers zijn dood lopers zeggen ze, dus ik ga het echt volgens de lessen doen!!
pi_88481894
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef Kabolter het volgende:
Hoe haal je je hartslag een beetje naar beneden?
Aan geluiden om mij heen zit ik toch veel te hoog, maar heb het idee dat ik bij lage hartslag amper iets doe. En het tempo, het tempo is nog lager dan wanneer ik zou wandelen.

Hartslag zit binnen no time op 180. Na een half uurtje vaak boven de 190, gevolgd door de maximale hartslag. En nee, ik ren niet, alleen aan het einde, als mijn hartslag al zo hoog is.
Is dat de werkelijke hartslag of de gemeten hartslag? In dat laatste geval: bevochtig de sensoren met wat water, doe er wat zout op. De meting wordt dan betrouwbaarder wegens meer geleiding.
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_88482331
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef tim2308 het volgende:

[..]

Is dat de werkelijke hartslag of de gemeten hartslag? In dat laatste geval: bevochtig de sensoren met wat water, doe er wat zout op. De meting wordt dan betrouwbaarder wegens meer geleiding.
Sommigen hebben gewoon een hoge(re) hartslag.
Als je al andere mogelijke factoren hebt uitgesloten, dan zou je een sportmedische keuring/inspanningstest kunnen laten doen.
pi_88482351
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:10 schreef 045represent het volgende:
Heeft hier iemand tips wat voor een warming-up ik moet volgen voordat ik begin?
Ik begin altijd met gewoon een stukje zachtjes joggen en wat met mijn armen zwaaien enzo. Koude spieren rekken is volgens mij nooit goed.
  maandag 8 november 2010 @ 18:59:46 #301
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88482746
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Sommigen hebben gewoon een hoge(re) hartslag.
Als je al andere mogelijke factoren hebt uitgesloten, dan zou je een sportmedische keuring/inspanningstest kunnen laten doen.
Over andere factoren gesproken, ik neem aan dat je geen red bull of andere energy-spul drinkt?

Ik heb een keer een docu gezien over een vrouw die zo ongeveer leefde op dat spul, die is er met hulp vanaf gekomen, maar heeft in 1 jaar wel 10 jaar van haar leven afgeschaafd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')