Nou en. Je gaat toch zo slapen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:07 schreef Iemand91 het volgende:
Vannacht aan de lading gehad, niet zo gek veel gebruikt en nu alweer op 40%.
class 2quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
Voor als de standaard 4 gig niet genoeg is (alleen tot 12 uur vanmiddag):
http://www.koopjessite.nl/index.php?c=cms&ref=1062
die sd kaart? staat er in rode vetgedrukte cijfers onderquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:45 schreef Johannn90 het volgende:
Wat was de prijs dan? Van 40 naar .. ?
ah, hier nou. Vergeet mijn eerste link maar. Ze staan hier nog gewoon te koop voor zelfde prijs.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:48 schreef Elkouw het volgende:
Voor dat 16gb kaartje: http://tweakers.net/price(...)ss-2.html#tab:prices
4.5 uur verder (Draait nu bij 10 uur, heb 1 telefoontje gepleegd en ff alles gesynct) zit nu op 88%. Ik vind het batterijprobleem lichtelijk overdreven. Ja, navigatie slurpt, ja tekenfilmsquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:44 schreef eAziness het volgende:
Ik heb geen idee of het al gezegd is, too much to read.. Maar ik heb bij mijn desire de brightness 1 stand teruggezet, is nog steeds prima leesbaar, maar mijn batterij heeft een ontzettende boost gehad. Hij is nu 5 uur van de lader en zit op 93%. Ik moet er wel bij zeggen dat ik al mijn automatische sync uit heb staan, want dat vreet batterijen op elke telefoon.
7% op 5 uur vind ik zeer netjes. Paar SMSjes verstuurd en een paar minuten geinternet (vooral Standby dus)
Een Class 2 kaartje is nou niet echt fijn als je apps e.d. vanaf je SD kaart wilt runnen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ah, hier nou. Vergeet mijn eerste link maar. Ze staan hier nog gewoon te koop voor zelfde prijs.
'aanbiedingsites':
Bij mij stond 'automatic brightness' aangevinkt, die heb ik iets teruggezet en nu is het scherm veel helderder.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:44 schreef eAziness het volgende:
Ik heb geen idee of het al gezegd is, too much to read.. Maar ik heb bij mijn desire de brightness 1 stand teruggezet, is nog steeds prima leesbaar, maar mijn batterij heeft een ontzettende boost gehad. Hij is nu 5 uur van de lader en zit op 93%. Ik moet er wel bij zeggen dat ik al mijn automatische sync uit heb staan, want dat vreet batterijen op elke telefoon.
7% op 5 uur vind ik zeer netjes. Paar SMSjes verstuurd en een paar minuten geinternet (vooral Standby dus)
Ach, niet echt gekeken en was geloof ik ook vrij laat dat ik het postte.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Een Class 2 kaartje is nou niet echt fijn als je apps e.d. vanaf je SD kaart wilt runnen.
iedere app die serieus doorontwikkeld word kun je zo ongeveer onder 2.2 op je sd kaart zettenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ach, niet echt gekeken en was geloof ik ook vrij laat dat ik het postte.
Maar apps op sd zetten op de 'officiële' manier kan nauwelijks, en dat vind ik toch wel een minpunt.
Ik heb er niet bijzonder veel apps opzitten maar toch klaagt het herhaaldelijk dat het geheugen vol is.
licht eens toequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:59 schreef Vragende het volgende:
Google Navigatie is waardeloos en outdated
wat is er mis mee dan? ik ben nog nooit de verkeerde kant opgestuurd. tuurlijk zijn er nog wel dingetjes aan toe te voegen maar hou er wel even rekening mee dat het gratis is en zoals veel google diensten nog in betaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef lekzzz het volgende:
Waarom vind iedereen Googlenavigatie toch zo geweldig
maar wel recent kaartmateriaalquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:05 schreef lekzzz het volgende:
Ik gebruik zelf een andere en vindt deze veel prettiger. Google moet je toch weer de mappen inladen e.d. Lastig als je in het buitenland bent bijvoorbeeld.
ik twijfel tussen deze voor een jaar of de desire HD voor 2 jaar (verlenging 25 euro pm)quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:47 schreef IkWilbert het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die een Desire willen... bij studentmobiel op dit moment gratis bij een 1 jarig vodafone 200 abo.
krijg hier net een mailtje over van ze.
Abonnement Bel+SMS+Web 200 Contractduur 12 maanden
Abonnementskosten ¤ 34,50 p.m. Actietarief 6 maanden ¤ 20,- p.m.
Vodafone Aansluitkosten ¤ 24,50
Product HTC Desire Versie Brown
Prijs ¤ 0,-
Dus
6 * 20 = 120
6 * 34,50 = 207
totaal = 327
Gratis desire t.w.v. 395
Ik zou nog steeds voor deze kiezen, reeds een half jaar in m'n bezit maar ontdek nog steeds nieuwe dingen. Ben ook van mening dat de HD niet veel meerwaarde gaat brengen. Tenzij je erg aan het wachten ben top HTCSENSE.COM en de nieuwe sense.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik twijfel tussen deze voor een jaar of de desire HD voor 2 jaar (verlenging 25 euro pm)
Nadeel van de 'gewone' desire is geen HTCSENSE.com en de nieuwe sense. Voordeel, mooie aanbieding en over een jaartje alweer wat anders moois uitzoeken. Voor het oude toestel krijg ik dan waarschijnlijk nog wel 100 euro
exact!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds voor deze kiezen, reeds een half jaar in m'n bezit maar ontdek nog steeds nieuwe dingen. Ben ook van mening dat de HD niet veel meerwaarde gaat brengen. Tenzij je erg aan het wachten ben top HTCSENSE.COM en de nieuwe sense.
We zien niets.quote:
Ik weet niet meer waar, maar ik heb ergens gelezen dat de nieuwe Sense (en de website) niet verschijnen op de Desire HD.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik twijfel tussen deze voor een jaar of de desire HD voor 2 jaar (verlenging 25 euro pm)
Nadeel van de 'gewone' desire is geen HTCSENSE.com en de nieuwe sense. Voordeel, mooie aanbieding en over een jaartje alweer wat anders moois uitzoeken. Voor het oude toestel krijg ik dan waarschijnlijk nog wel 100 euro
Dat is dan pertinent onwaar. De Desire Z en de Desire HD zullen van de nieuwe Sense en bijbehorende website gebruik maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:06 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar, maar ik heb ergens gelezen dat de nieuwe Sense (en de website) niet verschijnen op de Desire HD.
Die site is niet voor de Desire.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:44 schreef Elkouw het volgende:
Wanneer ik met mijn desire naar htcsense.com ga, krijg ik alleen het icoontje van 'laden' te zien. Iemand anders ook met dit probleem?
Oh nvm, dacht dat het zowel voor de normale als de HD versie was.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die site is niet voor de Desire.
Dat heb ik ook!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:56 schreef DennisMoore het volgende:
Zucht.
Sinds 't installeren van Froyo had ik enorm veel problemen met de Youtube app. Video's begonnen vaak pas met afspelen de 2e keer dat ik ze aanklik. Ik kreeg foutmeldingen dat er een probleem was met 't afspelen van de video. Fast forward in een video lukte niet meer. Halverwege een video klapt ie eruit, etc. Bijzónder vervelend.
Nu dacht ik zojuist 's om gewoon de cache/data van de Youtube-app te deleten. En... het lijkt te helpen!
Videos starten meteen, ik kan vooruit spoelen, geen popup nog met foutmelding!
Niet te vroeg juichen natuurlijk. 'k Had al eerder eens een factory reset gedaan, en dat hielp iig niet.
Zelfde probleem, gedelete via -instellingen-applicaties-applicaaties beheren.. helpt niet. via internet YT wil wel, via de YT app niet..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!Waar delete je dat van Youtube?
Hoop dat het hier ook helpt.
Ik zou zeggen: Trek zelf je conclusies maarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:16 schreef Warrick21 het volgende:
Dames en heren van de Desire topic. Ik heb nu een prachtige zilvere Desire. Is het waard om te upgraden naar een Desire HD?
zie ik nou goed? heeft de HD een zwakkere accu?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:21 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Trek zelf je conclusies maar
Vergelijking: HTC Desire, HTC Desire HD, HTC Desire Z
Voor mij is in ieder geval het grotere scherm en de betere camera een doorslag geweest om voor de HD te gaan.![]()
Ik heb de mogelijkheid gekregen om gratis een splinternieuwe Desire HD te krijgen. Ik moet er alleen me huidige Desire voor opgeven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zie ik nou goed? heeft de HD een zwakkere accu?ik hou het gewoon bij mijn gewone desire. die is net een half jaartje oud dus ga niet paar honderd euri neerleggen voor een desire HD
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:31 schreef Salatrel het volgende:
zie ik nou goed? heeft de HD een zwakkere accu?ik hou het gewoon bij mijn gewone desire. die is net een half jaartje oud dus ga niet paar honderd euri neerleggen voor een desire HD
Maar ja, idd, waarom niet toch een sterkere accu?quote:HTC Desire HD is the first phone to use the 1 GHz MSM8255 Scorpion processor. This second generation Snapdragon processor uses a low-power 45nm process technology for higher integration and efficiency, and more than doubles the performance of the GPU. This allows for longer talk and standby times than the original HTC Desire even with a smaller capacity battery.
Ik las volgens mij ergens in dit topic dat de accu kleiner is maar toch zuinigerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Maar ja, idd, waarom niet toch een sterkere accu?
Dan maak je echt verschil met de concurentie.
Dat had ik toch ook vetgedrukt in die quote staan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef stefan1187 het volgende:
Ik las volgens mij ergens in dit topic dat de accu kleiner is maar toch zuiniger
Edit: GevondenWas in een ander topic
Oh oeps ik heb er even overheen gelezenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had ik toch ook vetgedrukt in die quote staan?
En toch begrijp ik HTC niet wat dat betreft.
Heb je die verzendkosten gezienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)enkaart_met_adapter/
incl verzendkosten is het geen klap goedkoper dan wat die kaartjes normaal kostenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)enkaart_met_adapter/
Waarschijnlijk is een kleinere batterij goedkoper en dus kunnen ze meer winst maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had ik toch ook vetgedrukt in die quote staan?
En toch begrijp ik HTC niet wat dat betreft.
Nou, dat zal niet zo veel schelen in kosten, waarschijnlijk was het technisch gezien niet mogelijk om er een zwaardere in te zetten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is een kleinere batterij goedkoper en dus kunnen ze meer winst maken.
of morgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef wc-eend het volgende:
Angry Birds vanaf vandaag op de market![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, je kan het via "getjar" downloaden, maar alles is daar downquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:56 schreef sk888er het volgende:
Net een mail van angrybirds gehad dat het gereleased is en ook nog eens gratis:D
Vanaf morgen in de marketquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Ja, je kan het via "getjar" downloaden, maar alles is daar downLekker dan! Weet iemand een andere bron? Kan het niet vinden.
Ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:47 schreef automatic_ het volgende:
De boze vogeltjes staan in de market
Bij hoeveel berichten doet hij dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe voorkom ik dat mijn Desire van hele lange smsjes een mms maakt? Ik heb namelijk onbeperkt sms en mms is gewoon buiten de bundel dus dat is niet handig..
Weet niet precies, ik denk bij 4.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij hoeveel berichten doet hij dat?
Ik twee delen versturen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet precies, ik denk bij 4.
Bij Handcent kun je dat veranderen bij instellingen -> send message settings -> automatisch omzetten naar sms uitvinken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe voorkom ik dat mijn Desire van hele lange smsjes een mms maakt? Ik heb namelijk onbeperkt sms en mms is gewoon buiten de bundel dus dat is niet handig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |