of morgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef wc-eend het volgende:
Angry Birds vanaf vandaag op de market![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, je kan het via "getjar" downloaden, maar alles is daar downquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:56 schreef sk888er het volgende:
Net een mail van angrybirds gehad dat het gereleased is en ook nog eens gratis:D
Vanaf morgen in de marketquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Ja, je kan het via "getjar" downloaden, maar alles is daar downLekker dan! Weet iemand een andere bron? Kan het niet vinden.
Ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:47 schreef automatic_ het volgende:
De boze vogeltjes staan in de market
Bij hoeveel berichten doet hij dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe voorkom ik dat mijn Desire van hele lange smsjes een mms maakt? Ik heb namelijk onbeperkt sms en mms is gewoon buiten de bundel dus dat is niet handig..
Weet niet precies, ik denk bij 4.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij hoeveel berichten doet hij dat?
Ik twee delen versturen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet precies, ik denk bij 4.
Bij Handcent kun je dat veranderen bij instellingen -> send message settings -> automatisch omzetten naar sms uitvinken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe voorkom ik dat mijn Desire van hele lange smsjes een mms maakt? Ik heb namelijk onbeperkt sms en mms is gewoon buiten de bundel dus dat is niet handig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |