Wat houd die H in?, ben het nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vodafone hier, ook geen klachten over, bijna altijd en overal een "H" of een "3G".
Zat zelf even te kijken welke webshops een 1-jarige-verlenging aanbieden voor Vodafone 150 (29.50 per maand) SMS+Web.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:05 schreef Muchachooo het volgende:
iemand trouwens al een mooie aanbieding gespot voor de HD?![]()
Kijk, dat is nog eens handig, daar ik precies hetzelfde abonnement wil verlengenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zat zelf even te kijken welke webshops een 1-jarige-verlenging aanbieden voor Vodafone 150 (29.50 per maand) SMS+Web.
[ afbeelding ]
Fouten voorbehouden.
Komt morgen pas, zeggen zequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:03 schreef -J-D- het volgende:
Heb mailtje gestuurd naar Typhone want die schijnt het toestel al te hebben.
Godskolere wat duurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zat zelf even te kijken welke webshops een 1-jarige-verlenging aanbieden voor Vodafone 150 (29.50 per maand) SMS+Web.
[ afbeelding ]
Fouten voorbehouden.
Desire Z haalt anders heel hoge scores.quote:Op dinsdag 28 september 2010 06:58 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
MILESTONE 2 1GHz, 512MB
HTC DESIRE Z 800MHz, 512MB
Op papier is de milestone2 beter en ook in de officiele benchmarks wint hij ruimschoots. Sterker nog het is een van de beste smartphones op de markt op dit moment. Ongeveer gelijkwaardig aan de galaxy s en dus beter dan de desire hd.
Ja ik lees net dat dat de gehalveerde maandkosten zijn. Dat is een MTV actie en die duurt de eerste 12 maanden. Dus het tweede jaar betaal je het dubbele per maand.quote:
volgens mij is dat gewoon het hi netwerkquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef Muchachooo het volgende:
op mtvmobile.nl is de HD te krijgen met supergoedkope abonnementen... ¤20,- per maand (dat is incl onbeperkt internet) en dan kost de telefoon ¤80,-
voor ¤25,- per maand kost de telefoon ¤30,-
iemand die ervaring heeft met MTV mobile? Ik weet namelijk niet of het een goeie provider is.
Hij is ook vandaag pas uitgesteld, misschien dat de andere winkels nog met een update moeten komen.quote:
Dat-ie de "HTC Desire HD 360" wordt genoemd stemt mij niet echt vrolijk, dan krijg je dus Vodafonesoftware op je telefoon en moet je maar afwachten of en wanneer updates voor jouw specifieke toestel beschikbaar worden gemaakt door Vodafone toch?quote:
Dat viel mij ook op. Die Vodafone meuk wil ik absoluut niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat-ie de "HTC Desire HD 360" wordt genoemd stemt mij niet echt vrolijk, dan krijg je dus Vodafonesoftware op je telefoon en moet je maar afwachten of en wanneer updates voor jouw specifieke toestel beschikbaar worden gemaakt door Vodafone toch?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is er iets mis met bijvoorbeeld Vodafone dan?
Dit misschienquote:Dat-ie de "HTC Desire HD 360" wordt genoemd stemt mij niet echt vrolijk, dan krijg je dus Vodafonesoftware op je telefoon en moet je maar afwachten of en wanneer updates voor jouw specifieke toestel beschikbaar worden gemaakt door Vodafone toch?
Geld dat alleen als je 'm via de site van vodafone besteld? Of heb ik dat als ik 'm bijvoorbeeld via typhone.nl bestel ook ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat-ie de "HTC Desire HD 360" wordt genoemd stemt mij niet echt vrolijk, dan krijg je dus Vodafonesoftware op je telefoon en moet je maar afwachten of en wanneer updates voor jouw specifieke toestel beschikbaar worden gemaakt door Vodafone toch?
Je hebt een paar opties:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef Mr.DD het volgende:
Prachtig ding. Wil hem HEEL GRAAG hebben.
Maarrrr m'n ouders vinden abbo van boven de 20 euri een beetje duur.En om nou dat toestel zelf voor 300 euro aan te schaffen + 1 jarig abbo van 17.50.. @Hi. I don't know.
Iig. Als iemand er eentje cadeau wil doen: hier ben ik!
Schijnt niet waar te zijn. De nieuwe accu is kleiner van capaciteit maar wel een stuk zuiniger, volgens de kenners.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:24 schreef stefan1187 het volgende:
Mijn huidige abonnement loopt af op 30 Oktober.
Maar ik wacht liever totdat ik een paar reviews heb kunnen lezen.
De batterij vertrouw ik niet helemaal. Volgens mij is dat ding binnen een dag leeg.
Ow... nja ik zit er wel heel erg aan te denken om hem te nemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Schijnt niet waar te zijn. De nieuwe accu is kleiner van capaciteit maar wel een stuk zuiniger, volgens de kenners.
Een batterij kan niet zuiniger zijn, hoogstens de software die het gebruikt... Geloof er dus geen zak van. Kleiner van capaciteit klinkt niet goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Schijnt niet waar te zijn. De nieuwe accu is kleiner van capaciteit maar wel een stuk zuiniger, volgens de kenners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |