Wat houd die H in?, ben het nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vodafone hier, ook geen klachten over, bijna altijd en overal een "H" of een "3G".
Zat zelf even te kijken welke webshops een 1-jarige-verlenging aanbieden voor Vodafone 150 (29.50 per maand) SMS+Web.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:05 schreef Muchachooo het volgende:
iemand trouwens al een mooie aanbieding gespot voor de HD?![]()
Kijk, dat is nog eens handig, daar ik precies hetzelfde abonnement wil verlengenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zat zelf even te kijken welke webshops een 1-jarige-verlenging aanbieden voor Vodafone 150 (29.50 per maand) SMS+Web.
[ afbeelding ]
Fouten voorbehouden.
Komt morgen pas, zeggen zequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:03 schreef -J-D- het volgende:
Heb mailtje gestuurd naar Typhone want die schijnt het toestel al te hebben.
Godskolere wat duurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zat zelf even te kijken welke webshops een 1-jarige-verlenging aanbieden voor Vodafone 150 (29.50 per maand) SMS+Web.
[ afbeelding ]
Fouten voorbehouden.
Desire Z haalt anders heel hoge scores.quote:Op dinsdag 28 september 2010 06:58 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
MILESTONE 2 1GHz, 512MB
HTC DESIRE Z 800MHz, 512MB
Op papier is de milestone2 beter en ook in de officiele benchmarks wint hij ruimschoots. Sterker nog het is een van de beste smartphones op de markt op dit moment. Ongeveer gelijkwaardig aan de galaxy s en dus beter dan de desire hd.
Ja ik lees net dat dat de gehalveerde maandkosten zijn. Dat is een MTV actie en die duurt de eerste 12 maanden. Dus het tweede jaar betaal je het dubbele per maand.quote:
volgens mij is dat gewoon het hi netwerkquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef Muchachooo het volgende:
op mtvmobile.nl is de HD te krijgen met supergoedkope abonnementen... ¤20,- per maand (dat is incl onbeperkt internet) en dan kost de telefoon ¤80,-
voor ¤25,- per maand kost de telefoon ¤30,-
iemand die ervaring heeft met MTV mobile? Ik weet namelijk niet of het een goeie provider is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |