Samsungquote:Op zondag 26 september 2010 22:18 schreef Madridista het volgende:
[..]
Goede phone..
Maar Galaxy S is mooier.
Euh.. Wat is er in godsnaam mis met samsung?quote:Op zondag 26 september 2010 22:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Samsung![]()
Zo zie je maar weer, het is maar goed dat smaken verschillen
imoquote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef Madridista het volgende:
[..]
Euh.. Wat is er in godsnaam mis met samsung?
Omdat ik niet goed aan het opletten wasquote:Op zondag 26 september 2010 22:29 schreef IceDustbin2 het volgende:
waarom post een standaard HTC Desire plaatje in de OP?
Omdat het een andere telefoon is?quote:Op maandag 27 september 2010 01:08 schreef iBenny het volgende:
Waarom niet gewoon HTC Desire #27 - Waar we rustig de reparatie status volgen ?
Maar het is een Desire.quote:Op maandag 27 september 2010 01:17 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Omdat het een andere telefoon is?
Same here, ik vind het erg prettig om een keyboard te hebben.quote:Op maandag 27 september 2010 13:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
Heb nu een gewone Desire.. Ik twijfel of ik de HD, of de Z (toetsenbord enzulks) wil..
en de keuze zou zijn?quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh die keuze zou voor mij heel snel gemaakt zijn.....
bij Hi staat vanaf 18 oktober leverbaarquote:Vanaf halverwege oktober leverbaar toch?
De HD natuurlijk....quote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef Eurynox het volgende:
[..]
en de keuze zou zijn?
[..]
bij Hi staat vanaf 18 oktober leverbaar
Waarom dan geen milestone 2 ipv van een dezire z?quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:21 schreef XtremeNL het volgende:
Ik wacht op de desire Z om mijn huidige smsung omnia qwerty te vervangen; dit ding is enorm slecht ondersteund qua software, en de hardware is zeker niet duurzaam; nooit meer een samsung smartphone voor mioj, ik ben nu zelfs overgestapt op mijn oude samsung d600 die WEL betrouwbaar is.
Maaruh, Desire Z dus; mijn ervaring met de HTC tytn vraagt om meer htc qwerty's.
De HD heeft toch 4 GB intern?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:48 schreef Eurynox het volgende:
Mijn keuze neigt ook erg naar de HTC Desire HD een groot minpunt vind ik wel de 1,5gb intern t.o.v. 8 of 16 gb bij de Galaxy. Toch moet ik ehm well ffe in me handen hebben gehad en kijken hoe groot ie echt is
Volgens mij ben jij een milestone fanboy...quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:32 schreef dieselnoi het volgende:
Ik denk dat er ook zo iets bestaat als custom roms, jailbreaking of launcher pro.
Echt weer zo een nonsens argument wat htc fanboys perse door de strot van andere willen duwen.
Heeft de milestone 2 trouwens niet die killchip die je telefoon brickt als je er een custom rom op zet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:32 schreef dieselnoi het volgende:
Ik denk dat er ook zo iets bestaat als custom roms, jailbreaking of launcher pro.
Ehh dat kan wel standaard in Android 2.2?quote:Op dinsdag 28 september 2010 06:58 schreef dieselnoi het volgende:
En al helemaal omdat je geen apps van een sd kaart kunt runnen met android. De milestone2 heeft meer dan 5x zoveel schrijfruimte!!
Het enige!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:31 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Dat is het enigste wat slechts is aan de Desire in vergelijking met bijv. de iPhone.
Schijfruimte!
Maar dan moet je weer extra betalen voor zo'n kaart terwijl het mogelijk is dat ze het er in gebouwd hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het enige!
Maar de HD kan een sd kaartje aan...
Maar daardoor kan je het ook verwisselen, waardoor je grotere/meerdere kaartjes kan kopen en je ze gewoon in je pc/ps3 of tv kunt stoppen zodat je je foto's kan bekijken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer extra betalen voor zo'n kaart terwijl het mogelijk is dat ze het er in gebouwd hebben.
Ik kreeg net een mailtje dat ie vanaf 1 okt geleverd kan worden met een telfort abbo bij typhone.nl voor andere providers is de leverdatum vanaf 18 oktober.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:19 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik word helemaaaal gekk man..
Kan niet wachten op deze telefoon.
Wanneer wordt de launchdatum aangekondigt?
Ja want die paar tientjes....quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer extra betalen voor zo'n kaart terwijl het mogelijk is dat ze het er in gebouwd hebben.
Hoewel het mij ook een mooie telefoon lijkt, vind ik daarnaast de keuze voor zo'n kleine accu vreemd. Een groter scherm dan de Galaxy S, maar een behoorlijk kleinere accucapaciteit (1500mAh voor de Galaxy S tegen 1230 mAh voor de Desire HD).quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:48 schreef Eurynox het volgende:
Mijn keuze neigt ook erg naar de HTC Desire HD een groot minpunt vind ik wel de 1,5gb intern t.o.v. 8 of 16 gb bij de Galaxy. Toch moet ik ehm well ffe in me handen hebben gehad en kijken hoe groot ie echt is
Het feit dat de Galaxy een SUPER Amoled scherm heeft betekend wel dat het scherm meer energie verbruikt dan de S-LCD van de HTC of niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Hoewel het mij ook een mooie telefoon lijkt, vind ik daarnaast de keuze voor zo'n kleine accu vreemd. Een groter scherm dan de Galaxy S, maar een behoorlijk kleinere accucapaciteit (1500mAh voor de Galaxy S tegen 1230 mAh voor de Desire HD).
Gaat de accu van deze telefoon dan sowieso wel een dag mee als je hem wat intensiever gebruikt? Weergave op het scherm verbruikt bij mij op m'n Galaxy S over het algemeen de meeste batterijduur en het scherm van deze Desire HD is nog wat groter ook...
Scherm zal alleen meer verbruiken bij lichtere kleuren. Zwarte paginas met witte letters zijn bijvoorbeeld veel meer energie zuiniger dan lcd's.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:14 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Het feit dat de Galaxy een SUPER Amoled scherm heeft betekend wel dat het scherm meer energie verbruikt dan de S-LCD van de HTC of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |