abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87357634
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:18 schreef Elusive het volgende:
[edit] laat ook maar
<zucht>
waarom kom ik hier toch telkens weer kijken, doet gewoon pijn aan m'n hart al die zieke mensen hier :P
Zeg dan gewoon niets.. :{

Hier nog even een analyse van iemand anders die ik de foto's heb laten zien:

De highlights zijn stukjes puin die op beide foto's terugkomen.

Zoals je ziet: Geen putdeksels op foto 2.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2010 16:06:54 ]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:29:39 #177
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87359691
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon niets.. :{

Hier nog even een analyse van iemand anders die ik de foto's heb laten zien:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De highlights zijn stukjes puin die op beide foto's terugkomen.

Zoals je ziet: Geen putdeksels op foto 2.
Kijk.....dit snijdt hout, conspiracy fotosoep dus, ik keek eigenlijk meer naar andere details. |:(
En als je als referentiepunt....die man met dat grijze haar en dat het losse handje neem. _O_
Want daar zouden de 'wat' meer duidelijk zichtbare putdeksels moeten stoppen.......en als je de afbeelding iets beter bekijk.....dan lopen ze door tot de vrachtwagen die op het trottoir staat. c_/

Anyway........mijn hersenkraker al gezien/opgelost?

[ Bericht 0% gewijzigd door DarthHouse op 09-10-2010 17:36:41 ]
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_87359749
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Yep, bezettingsgraad van de 4 zogenaamde vliegtuigen was ongebruikelijk laag.
En weer beweer je iets wat niet waar is...

Therefore we have one plane with more passengers then expected, one with an average figure, one below but within an expected range, and one exceptionally low (in Flight 93). Subtract the hijackers and the figures fall a little more, but it’s been suggested that traffic does fall post-Labor day, and there's no real pattern here. Without further evidence it's hard to see anything significant in the load factor data.
http://www.911myths.com/html/passenger_numbers.html
pi_87360603
Ik zie twee foto's die op twee verschillende afstanden genomen zijn.
En op twee verschillen tijdstippen, de cherokee is weg, andere mensen, de laatklep is open.

Die putdeksels zitten dus op foto twee achter of net onder de fotograaf.

Ook zie ik absoluut geen overeenkomsten tussen de voorwerpen die gekleurd zijn.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87361858
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef Oblivion het volgende:
En op twee verschillen tijdstippen, de cherokee is weg, andere mensen, de laatklep is open.

Die foto met putdeksels is verder naar voren genomen dan die foto zonder... wat jij dus beweert klopt niet.
pi_87362128
Weer niet hoe jij het bekijkt, maar die met de putdeksels heeft aan de linkerkant een deel van een gebouw die je ziet.
Andere heeft dat helemaal niet.
Limo is ook kleiner. Kleiner is verder weg.

Wat jij zegt klopt niet.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:06:38 #182
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87362263
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef Oblivion het volgende:

[MAXIMAMODUSon]Beetje dom van mij om weer te reageren, maar ik doe het toch![MAXIMAMODUSoff] :O

Neem als referentiepunt item 1 en 2 die op de grond liggen maar als voorbeeld, die liggen ogenschijnlijk op dezelfde locatie op beide foto's. :Y
Trek een "denkbeeldige" lijn door naar rechts......dan kom je die grijze harige man, met dat blauwe overhemd weer tegen.
Die loopt ongeveer precies daar waar jij géén putdeksels zie.....op de onderste foto.

quote:
Dat klopt......de enigste overeenkomst is, komtie dan....."OMDAT ZE HETZELFDE ZIJN". _O-

PS.....En kom nou niet met de vraag welke foto de echte is |:( |:( |:( |:( |:(
pi_87362539
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

[MAXIMAMODUSon]Beetje dom van mij om weer te reageren, maar ik doe het toch![MAXIMAMODUSoff] :O

Neem als referentiepunt item 1 en 2 die op de grond liggen maar als voorbeeld, die liggen ogenschijnlijk op dezelfde locatie op beide foto's. :Y
Trek een "denkbeeldige" lijn door naar rechts......dan kom je die grijze harige man, met dat blauwe overhemd weer tegen.
Die loopt ongeveer precies daar waar jij géén putdeksels zie.....op de onderste foto.
[..]

Dat klopt......de enigste overeenkomst is, komtie dan....."OMDAT ZE HETZELFDE ZIJN". _O-

PS.....En kom nou niet met de vraag welke foto de echte is |:( |:( |:( |:( |:(
Ze zijn niet hetzelfde... Ander tijdstip, andere afstand.
Weet je hoeveel shit erop de straat ligt?
Alles lijkt op elkaar.

En de :O kan je gerust achterwegen laten. De rest van de smilies eigenlijk ook wel.
Best irritant in een discussie.
pi_87363460
@Oblivion: Het is niet zo netjes van hem om met die smiley's te gooien. Ben ik met je eens ;)

Neemt niet weg dat ik constateer dat jij niet wil zien dat er met die foto's geklooid is. Je hebt het bewust in je brein als onzin weggeschreven en zal niet van dat standpunt afwijken. Puur omdat het voor jou te groot en te bizar is en dus kan het niet. Option ruled out by emotion and not by ratio.

Geeft verder niet. :)

EDIT:

Dit:

en dit:

zijn gewoon hetzelfde, alleen van een ander standpunt af gefotografeerd. Zelfde geldt voor die andere zaken die gehighlight zijn.

Zelfde geldt voor dit:

en dit:

Trek die objecten in lijn met de putdeksels en je concludeert dat die putdeksels op 1 van de foto's ontbreekt. Heel simpel... gewoon emotie laten varen en ratio gebruiken.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2010 19:58:18 ]
pi_87363759
Je weet hoe ik ben, ik kijk eerst goed voordat ik maar iets zeg, maar ik zie niet wat jullie zien.
Dat driehoek dingetje lijkt er niet eens op....bij de een staat het recht op, bij de ander ligt iets wat erop lijkt.

Het lange staafje...dat is het enige waarvan ik denk, okay kan hetzelfde zijn...
En dan zie ik dat een auto weg is, die heeft niet door de vrachtwagens kunnen rijden, heeft dus over het staafje gereden toen hij naar de richting van de camera is gereden...

En wat ik dan wel zie...de twee vrachtwagentjes...zie je nou zelf niet dat op de ene foto ze groter zijn dan op de ander? En de Limo? En het vuur?

Het is gewoon een ander tijdstip.
Wellicht is dat tussen twee vliegtuigen gebeurd...
Dan ziet de straat met rotzooi er weer anders uit.
Kwam aardig wat naar beneden.

Amerikanen bleren al als hun koffie te heet is...als je rookt in de smoking section... (lang lang geleden)
Als er 50.000 live dit hebben gezien, (en zeker in New York, die mensen gaan de straat op om ruzie te zoeken) en gedacht hebben, hè het klopt niet, dan had je het echt wel gehoord.
En weet je wat? Je hoort en ziet ze niet....
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:05:03 #186
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87363927
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:14 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ze zijn niet hetzelfde... Ander tijdstip, andere afstand.
Weet je hoeveel shit erop de straat ligt?
Alles lijkt op elkaar.

En de :O kan je gerust achterwegen laten. De rest van de smilies eigenlijk ook wel.
Best irritant in een discussie.
Hey.....No hard feelings, just trying to make a point ;)
pi_87363984
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:05 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Hey.....No hard feelings, just trying to make a point ;)
Geeft verder niks, maar het wekt irritatie op.

Hier is hoe New Yorkers denken:

http://www.wanttoknow.info/zogby911
pi_87363995
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef Oblivion het volgende:
Je weet hoe ik ben, ik kijk eerst goed voordat ik maar iets zeg, maar ik zie niet wat jullie zien.
Dat driehoek dingetje lijkt er niet eens op....bij de een staat het recht op, bij de ander ligt iets wat erop lijkt.

Het lange staafje...dat is het enige waarvan ik denk, okay kan hetzelfde zijn...
En dan zie ik dat een auto weg is, die heeft niet door de vrachtwagens kunnen rijden, heeft dus over het staafje gereden toen hij naar de richting van de camera is gereden...

En wat ik dan wel zie...de twee vrachtwagentjes...zie je nou zelf niet dat op de ene foto ze groter zijn dan op de ander? En de Limo? En het vuur?

Het is gewoon een ander tijdstip.
Wellicht is dat tussen twee vliegtuigen gebeurd...
Dan ziet de straat met rotzooi er weer anders uit.
Kwam aardig wat naar beneden.

Amerikanen bleren al als hun koffie te heet is...als je rookt in de smoking section... (lang lang geleden)
Als er 50.000 live dit hebben gezien, (en zeker in New York, die mensen gaan de straat op om ruzie te zoeken) en gedacht hebben, hè het klopt niet, dan had je het echt wel gehoord.
En weet je wat? Je hoort en ziet ze niet....
Sorry maar je zoekt nu gewoon naar excuusjes die er niet zijn. Kijk nou eens heel goed. Verder ga ik niet meer in op dit soort posts, want het heeft geen zin. No offence verder, want je bent een lief persoontje :) Kijk, vergelijk en trek je eigen conclusie. Jij vindt het niet vreemd en denkt dat dit geen fotosoeps zijn, anderen denken weer het tegenovergestelde.

Ik ben er inmiddels wel achter dat mensen niet te overtuigen zijn. Ook al leg je het bewijs onder hun neus.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2010 20:07:55 ]
pi_87364533
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sorry maar je zoekt nu gewoon naar excuusjes die er niet zijn.
Ik zoek excuusjes... :?
quote:
Kijk nou eens heel goed.
Hoe goed moet ik kijken?
Ik heb ze zelfs opgeslagen en naast elkaar gelegd..
Ik zei toch dat ik niet eerder een uitspraak doe dan dat ik dan ook echt heb gekeken
quote:
Verder ga ik niet meer in op dit soort posts, want het heeft geen zin.
Mjah, dan niet...blijf je dus met een ander persoon over.
quote:
No offence verder, want je bent een lief persoontje :)
Dank je!
quote:
Kijk, vergelijk en trek je eigen conclusie.
Been there, done that, just don't believe it
quote:
Jij vindt het niet vreemd en denkt dat dit geen fotosoeps zijn, anderen denken weer het tegenovergestelde.
1 ander dan... :P
quote:
Ik ben er inmiddels wel achter dat mensen niet te overtuigen zijn. Ook al leg je het bewijs onder hun neus.
Ik heb je net een aardige uitleg gegeven, feit blijft dat op de ene de cherokee er staat en op de ander niet, ik vermoed niet dat ie weg is gevlogen.
Dat de ene foto dus nadat het eerste vliegtuig erin in gevlogen en de andere pas na de tweede impact.
En veel verschil in kleur qua die twee foto's.

En dan zoek ik excuuskes.. :?
Begrijp ik niet...
Sowieso is het voor ons niet voor te stellen wat daar aan de hand was...(....)
Simpel weg omdat we daar niet waren. (.....)
pi_87364942
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:25 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik zoek excuusjes... :?
Het zijn niet echt hard gestaafde statements die je maakt ;)

quote:
Hoe goed moet ik kijken?
Ik heb ze zelfs opgeslagen en naast elkaar gelegd..
Ik zei toch dat ik niet eerder een uitspraak doe dan dat ik dan ook echt heb gekeken[/quote
[/quote]Beter :P

je zegt wel dit: "Dat driehoek dingetje lijkt er niet eens op....bij de een staat het recht op, bij de ander ligt iets wat erop lijkt. "

[quote]
Mjah, dan niet...blijf je dus met een ander persoon over.
Genoeg anderen die het wel zien ;)

quote:
Dank je!
:*

quote:
Been there, done that, just don't believe it
Dat was me al duidelijk ;)

quote:
1 ander dan... :P
Tot nu toe hier nog wel. Er hebben nog maar 2 personen gereageerd, terwijl het hier meestal storm loopt als je iets controversieels plaatst. Maar goed.. het is weekend en mensen hebben dan andere dingen te doen. Ik ook zo.. verjaardagje..

Ander forum waar ik het heb neergezet is er nog geen 1 persoon geweest die zegt dat ik er naast zit ;)

quote:
Ik heb je net een aardige uitleg gegeven, feit blijft dat op de ene de cherokee er staat en op de ander niet, ik vermoed niet dat ie weg is gevlogen.
Dat de ene foto dus nadat het eerste vliegtuig erin in gevlogen en de andere pas na de tweede impact.
En veel verschil in kleur qua die twee foto's.
Tijdstip is niet relevant in deze. Check de overeenkomstige stukken puin en je weet genoeg.

quote:
En dan zoek ik excuuskes.. :?
Begrijp ik niet...
Of je het bewust doet, weet ik niet...

quote:
Sowieso is het voor ons niet voor te stellen wat daar aan de hand was...(....)
Simpel weg omdat we daar niet waren. (.....)
Omdat wij daar niet waren kunnen we niet concluderen dat er is geklooid met foto's? Die begrijp ik ff niet. :?

Ze hebben dus even die putten dicht gegooid en er snel overheen geplaveid om vervolgens netjes het puin weer terug te leggen zoals het lag. Dit is onvoorstelbaar, maar ja.. alles wat daar gebeurde was niet voor te stellen. Alleen als je er bij was.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2010 20:43:47 ]
pi_87365180
Oh oh, tijd is wel relevant!
Ik vind dat zelfs een heel goed argument van mezelf! :P
Waar zoveel gebeurd op een redelijke kleine plaats, in weinig tijd...kan je niet ontkennen.

Ik heb net geprobeerd een van de foto's een beetje doorzichtig te maken en dan zo goed mogelijk over de ander heen te leggen, maar het lukt me niet... :')
Ben fotosoep leek, maar dat wist je al.

De putdeksels zullen misschien in een van de foto;s niet te zien zijn, omdat het licht anders is van die foto....
Ik weet ook niet hoe ik dat uit moet leggen verdomme!
Ik zie gewoon niks verkeerds. }:|
pi_87365766
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:50 schreef Oblivion het volgende:
Oh oh, tijd is wel relevant!
Ik vind dat zelfs een heel goed argument van mezelf! :P
Waar zoveel gebeurd op een redelijke kleine plaats, in weinig tijd...kan je niet ontkennen.

Ik heb net geprobeerd een van de foto's een beetje doorzichtig te maken en dan zo goed mogelijk over de ander heen te leggen, maar het lukt me niet... :')
Ben fotosoep leek, maar dat wist je al.

De putdeksels zullen misschien in een van de foto;s niet te zien zijn, omdat het licht anders is van die foto....
Ik weet ook niet hoe ik dat uit moet leggen verdomme!
Ik zie gewoon niks verkeerds. }:|
Ah, dus nu hebben die ontbrekende putdeksels ineens niet meer met het afstandverschil te maken, maar met belichting :D

Uh lieverd, weet je zeker dat je objectief kijkt? :)
pi_87371126
Jah, ik probeer ook maar te zien wat jullie zien.
Maar ik zie het niet...

Nu is het mijn beurt! :P

Dit zie ik dan wel weer, de flashes voordat de vliegtuigen erin vlogen, van 4 verschillende kanten.
Moet je wel de hele serie (6) kijken.

Wonderbaarlijk.
pi_87371457
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:18 schreef Oblivion het volgende:
Jah, ik probeer ook maar te zien wat jullie zien.
Maar ik zie het niet...

Nu is het mijn beurt! :P

Dit zie ik dan wel weer, de flashes voordat de vliegtuigen erin vlogen, van 4 verschillende kanten.
Moet je wel de hele serie (6) kijken.

Wonderbaarlijk.
Oude rommel die ik al jaren geleden gezien heb...

Goed om de basis van de conspiracy te leren kennen, maar heel fout als je weet hoe het echt zit.
pi_87371521
Noem het maar oude rommel.
Ik vind het goed uitgelegd.

Daar gaat het om.
pi_87371717
Geef nog eens een paar foto's ik verveel me... :P
pi_87371769
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die foto met putdeksels is verder naar voren genomen dan die foto zonder... wat jij dus beweert klopt niet.
Nee, dat zie je verkeerd. Als je op de foto's klikt en ze in een apart venster op "ware" grootte ziet, lijkt het alsof de eerste foto met de putdeksels van dichterbij is genomen. Maar dat is niet zo, dat lijkt zo omdat de foto "groter" is. Als je dat onderkent, zie je dat de tweede foto dichterbij genomen is. Ook de hoek is verschillend. Wat dat voor invloed heeft op de voorwerpen op de grond, durf ik niet te zeggen. Maar wat Oblivion zegt over het tijdsverschil mag je niet op voorhand verwerpen. Die ene auto is inderdaad weg en is dus over verschillende "voorwerpen" heengereden. Jij en ik kunnen beide niet zeggen wat dat voor invloed heeft gehad op de voorwerpen op de grond.

En wat Oblivion zegt over belichting is ook niet zo gek; als je de hoek een klein beetje verandert, kan dat een enorm verschil veroorzaken op een foto.
pi_87371945
Zie je, ben zo gek nog niet! :P

Taken! ^O^
pi_87372055
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef taken het volgende:

[..]

Nee, dat zie je verkeerd. Als je op de foto's klikt en ze in een apart venster op "ware" grootte ziet, lijkt het alsof de eerste foto met de putdeksels van dichterbij is genomen. Maar dat is niet zo, dat lijkt zo omdat de foto "groter" is. Als je dat onderkent, zie je dat de tweede foto dichterbij genomen is. Ook de hoek is verschillend. Wat dat voor invloed heeft op de voorwerpen op de grond, durf ik niet te zeggen. Maar wat Oblivion zegt over het tijdsverschil mag je niet op voorhand verwerpen. Die ene auto is inderdaad weg en is dus over verschillende "voorwerpen" heengereden. Jij en ik kunnen beide niet zeggen wat dat voor invloed heeft gehad op de voorwerpen op de grond.

En wat Oblivion zegt over belichting is ook niet zo gek; als je de hoek een klein beetje verandert, kan dat een enorm verschil veroorzaken op een foto.
Die voorwerpen op de grond verraden de boel...

Het is leuk om te trachten te bewijzen dat ik uit mijn nek lul, maar het lukt maar niet... de foto's liegen niet. Dikke vuile fotosoep...

Sluit je ogen maar en blijf volhardend in het officiële verhaal geloven ;)
pi_87372077
Godsamme J0kkebrok! :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')