De originele blueprints:quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nu is de vraag, Hoeveel beams had het WTC in echt.
Wie is "men"?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog een leuke voor Oblivion:
Verder wat men vindt van Khalezov:
Ook niet als je beide filmpjes er bij pakt en je zelf gaat tellen en je vervolgens constateert dat er verschillen zijn in het aantal beams?quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wie is "men"?
Voorlopig kunnen ze niks tegen de tv fakery mensen doen, maar deze man wordt van alle kanten gecensureerd.
Vind ik vreemd.
Dat is namelijk wat gebeurd als iemand iets echts in hun handen hebben, ze worden kapot gemaakt.
Tuurlijk kan niemand die man vinden, er staat allang een prijs op zijn hoofd.
En sorry die foto's zeggen me helemaal niks.
Ja, maar het zijn wel dezelfde beelden. In die khazelov afbeelding lopen ze scheeft bij de rechter rand en houden ze ergens op 3 kwart op. Weet niet wat daar de bedoeling verder van is.. maar je ziet wel verschil.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:21 schreef Oblivion het volgende:
De ene heeft grovere pixel dan de andere...
Wel eens een geruiten jasje op tv gezien?
Zie pm.quote:
Dit met het wtc is echt geen moirequote:Op maandag 11 oktober 2010 00:21 schreef Oblivion het volgende:
De ene heeft grovere pixel dan de andere...
Wel eens een geruiten jasje op tv gezien?
Die bovenste is toch ook veel scherper?quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ook niet als je beide filmpjes er bij pakt en je zelf gaat tellen en je vervolgens constateert dat er verschillen zijn in het aantal beams?
Ik nodig je uit om zelf eens wat onderzoek te gaan doen. Begin eens met het lezen van wat er over die Naudet docu wordt geschreven (Zie linkje in mijn vorige posts).quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die bovenste is toch ook veel scherper?
Wat is je punt? Dat ze niet hebben bestaan? Dat zelfs deze beelden zijn gemanipuleerd?
Allereerst is het een dramatisch gekleurd geschreven stuk, maar dat terzijde.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om zelf eens wat onderzoek te gaan doen. Begin eens met het lezen van wat er over die Naudet docu wordt geschreven (Zie linkje in mijn vorige posts).
Prima, maar het was 8:46 op maandagmorgen, 11 september. Waarschijnlijk een van de tijdstippen/dagen waarop de minste toeristen in NY zullen zijn.quote:On 11 September 2001, someone flew a Boeing 767 jet — height 52 feet, wingspan 156 feet — into the upper floors of one of the most famous tourist attractions in New York and the world
Enig idee hoe ver je kunt kijken als je in NY loopt? Vaak niet verder dan enkele tientallen meters omdat je wordt omgeven door hoge gebouwen. Je kunt dus op een beperkt aantal plekken de WTC toren zien. Ook al is ie zo hoog, je ziet hem slecht op een paar plekken in NY. Totale onzin dus die potential audience of millions.quote:in front of a potential audience of millions. But only three people in the entire city captured any kind of photographic image of that plane,
Ik stel voor het in zijn geheel te lezen, als je er doorheen kunt komen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Allereerst is het een dramatisch gekleurd geschreven stuk, maar dat terzijde.
[..]
Prima, maar het was 8:46 op maandagmorgen dinsdag, 11 september. Waarschijnlijk een van de tijdstippen/dagen waarop de minste toeristen in NY zullen zijn.
[..]
Enig idee hoe ver je kunt kijken als je in NY loopt? Vaak niet verder dan enkele tientallen meters omdat je wordt omgeven door hoge gebouwen. Je kunt dus op een beperkt aantal plekken de WTC toren zien. Ook al is ie zo hoog, je ziet hem slecht op een paar plekken in NY. Totale onzin dus die potential audience of millions.
Ik heb nu ff geen tijd meer, maar ik heb nu al moeite om het stuk serieus te nemen. Als je echt overtuigend wil zijn, waarom dan onwaarheden verkondigen en zo alles zo opblazen?
Het tweede vliegtuig zal ongetwijfeld door miljoenen zijn gezien. Het eerste sowieso niet. Ik was vorige week in NY en het zal je verbazen op hoe weinig plekken je de Empire State Building ziet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik stel voor het in zijn geheel te lezen, als je er doorheen kunt komen...
Grappig dat het argument voor die miljoenen toeschouwers nu ineens niet geldt... Dit wordt keer op keer door debunkers aangedragen en nu ineens geldt dat argument niet.
Maar goed, kijk maar of je het wilt lezen.
In het WTC zullen het er heel weinig zijn geweest:quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef Zwansen het volgende:
Prima, maar het was 8:46 op maandagmorgen, 11 september. Waarschijnlijk een van de tijdstippen/dagen waarop de minste toeristen in NY zullen zijn.
Jouw vraag klinkt vrij plausibel en toch vraag ik me werkelijk af of dat wel zo is geweest. Helaas kan ik daar geen sluitend antwoord op geven. Ik weet echter wel dat het 2de vliegtuig door slechts 8% van de getuigen is gezien en gehoord. Dat heb ik eens ergens gelezen... volgens mij was dat percentage bepaald op basis van de beelden waarin aan getuigen werd gevraagd wat ze zagen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het tweede vliegtuig zal ongetwijfeld door miljoenen zijn gezien. Het eerste sowieso niet. Ik was vorige week in NY en het zal je verbazen op hoe weinig plekken je de Empire State Building ziet.
Na de eerste inslag zijn er natuurlijk veel meer mensen naar het WTC zijn gaan kijken. Dus de 2e inslag is zeker door veel meer mensen gezien toch?
Kan iemand die nog verklarenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:32 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Aangezien deze topic over 9/11 gaat, heb ik nog een hoofdbreker.
op.zich.niet.raar
Deze wagens....want het zijn er velen, stonden hier geparkeerd!!!
op.de.FDR
Hoeveel ruimte zit er tussen de torens en de FDR.....kilometertje?!.......hoe ken da noe.
De enige logische verklaring die ik kan geven voor die autowrakken op die lokatie is dat ze er achteraf heen gesleept moeten zijn. Ik kan geen andere verklaring bedenken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Kan iemand die nog verklaren![]()
Een nieuwe.......dan maar!!!
Ik weet niet of iemand deze theorie al gezien heeft.
http://beforeitsnews.com/(...)eo_Manipulation.html
Zoals de 'Mythbusters' zouden zeggen, busted, plausible of confirmed.
En een laatste.....The Pentagon.
http://www.freedomfiles.org/war/pentagon.htm
Wel een van 82 minuten, wederom, BUSTED, PLAUSIBLE OF CONFIRMED.
Wederom heb ik geen idee of deze footage al geplaatst is en ik ga niet zoeken ook
dat er een verbod komt op een dergelijk apparaat geeft aan dat er EMPs gebruikt zijn ....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 04:55 schreef THEFXR het volgende:
New York wants to ban geiger counters
http://dwarmstr.blogspot.(...)geiger-counters.html
Ik ben benieuwd hoe jij tot de conclusie komt na een nieuwsbericht uit 2008(!) dat in 2001(!) EMP's gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:05 schreef Lambiekje het volgende:
dat er een verbod komt op een dergelijk apparaat geeft aan dat er EMPs gebruikt zijn ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |