quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:32 schreef Steve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(met dank aan shining_star voor het twitteren)
Daar hoop ik ook nog steeds opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef WheeleE het volgende:
Ik had durven zweren dat Sam uit de kast zou komen. Ik zie het nog wel gebeuren ook. (en nee, ik heb geen spoilers gelezen, dus dat is louter eigen speculatie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Velen met ons denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook nog steeds op
Erg leuke aflevering al met al.
Zoals iemand anders wel zei: Kurt/Chris's stem is niet prettig om naar te luisteren, dat vind ik wel jammer.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Excuses voor de vorige spoiler, blijkt niet te kloppen:pfffffffff gelukkig maar. Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoveel karakters, zoveel acteurs, ik raak er van in de warquote:
Ja, dat snapte ik ook niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom was dat ene duet van Finn en Rachel nou precies zo ongepast? Dat het raar was zag ik ook wel, maar verder?
Dat wat ze zongen in combi met hem als pastoor en zij als katholiek schoolmeisjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom was dat ene duet van Finn en Rachel nou precies zo ongepast? Dat het raar was zag ik ook wel, maar verder?
Ik heb gegoogled en het ging er om dt het liedje seksueel getint was, terwijl zij er als een non en priester bij stonden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat dacht ik dus ook, alleen het is nogal moeilijk voor te stellen dat dat zo 'offensive' is. Voor Amerikanen is dat duidelijker dan zeker.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en het ging er om dt het liedje seksueel getint was, terwijl zij er als een non en priester bij stonden.
Hij heeft echt zo'n modellenmond. Huuuuuugequote:
Ja maar dan een beetje op een enge manier, net een beetje te huge.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft echt zo'n modellenmond. Huuuuuuge
A mouth like a hoover. I hope he can suck like one too.
Mag die ook niet meerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:02 schreef Maraca het volgende:
Welke idioot heeft op de blog geschreven dat Mr. Schue niet meer mag rappen?
nooit meer rappen idd , vanilla ice is zooo jaren 80-90quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:02 schreef Maraca het volgende:
Welke idioot heeft op de blog geschreven dat Mr. Schue niet meer mag rappen?
Prachtigquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
nooit meer rappen idd , vanilla ice is zooo jaren 80-90
Zou kunnen ja. Maar Finn is wel natuurlijker gaan acteren/zingen. Hij deed dat overdreven ook, in het begin.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is dat een theater/musical-kwaaltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idem hier! Maar de series die ik verder volg waren even op, dus toch maar gaan kijken. En wat ben ik daar blij om, wat een heerlijke serie is het!quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef MikeyMo het volgende:
Ik durfde eerst niet aan Glee te beginnen vanwege het hoge hih school musical gehalte wat hier ook aangekaart werd.
Baseball op tv.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom geen Glee deze week? Hebben ze in de USA weer één of andere rare feestdag?
Kurt is helemaal niet te herkennen als Riffraff.quote:
Dat glimmende pakje van Samquote:
De meest geniale musical die ik ken, Tim Curry is fantastischquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ondanks dat ik geen spoilers wilde zien toch maar gekeken. Ik ga als voorbereiding de Rocky Horror Picture Show kijken
quote:Kurt doet Riff Raff geweldig.
quote:Zit hem nu te kijken, maar vind er nog niet zoveel aan eigenlijkOp woensdag 20 oktober 2010 12:19 schreef Susi het volgende:
[..]
De meest geniale musical die ik ken, Tim Curry is fantastisch
quote:Lees even een paar berichten boven jeOp woensdag 20 oktober 2010 22:01 schreef Deceit het volgende:
ik kan geen Torrent vinden!!!! someone help me please
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef Deceit het volgende:
oh, ik dacht dat dat een grap was.. had me erop verheugd!!! en op ingesteld ook nog! damn!!!
quote:Het is wel een love it or hate it-ietsOp woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit hem nu te kijken, maar vind er nog niet zoveel aan eigenlijk
quote:Over zulke dingen maken we geen grappenOp woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef Deceit het volgende:
oh, ik dacht dat dat een grap was.. had me erop verheugd!!! en op ingesteld ook nog! damn!!!
quote:
quote:Ik ben meestal wel van het loven wat anderen haten,... maar ik vond hem gewoonweg niet grappig eigenlijk. Pas halverwege lachte ik een keer. Bij die tentscenes. Dat ie eerst bij haar ligt, en dan bij hem. Maar moet het einde nog kijken.Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is wel een love it or hate it-iets, ik kan gerust begrijpen waarom mensen d'r helemaal geen zak aanvinden hoor
quote:Ik vond 'm eigenlijk wel leuk
quote:Fout = Leuk in dit gevalOp donderdag 21 oktober 2010 01:13 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk wel leuk!
quote:dies leukOp donderdag 21 oktober 2010 16:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit filmpje is zo grappig. De cast gaat samen in een rollercoaster. Die trieste muziek en dan Chris z'n vrolijke gezicht erbij
.
quote:sexy foto's van lea en dianne, okee, maar die van cory zijn niet echt sexyOp vrijdag 22 oktober 2010 14:59 schreef MikeyMo het volgende:
Er probeert hier iemand een tv imago kwijt te raken
http://www.gq.com/enterta(...)l-quinn-finn#slide=1
quote:De Amerikanen waren minder blij met de foto's. Er is nogal wat over te doen geweest. Het zou veel te sexy zijn. Dianna (Quinn) heeft er zelfs een soort van haar excuses voor aangeboden.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:59 schreef MikeyMo het volgende:
quote:het Britney spears ideeOp vrijdag 22 oktober 2010 14:59 schreef MikeyMo het volgende:
quote:JammerOp vrijdag 22 oktober 2010 14:59 schreef MikeyMo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |