quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:32 schreef Steve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(met dank aan shining_star voor het twitteren)
Daar hoop ik ook nog steeds opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef WheeleE het volgende:
Ik had durven zweren dat Sam uit de kast zou komen. Ik zie het nog wel gebeuren ook. (en nee, ik heb geen spoilers gelezen, dus dat is louter eigen speculatie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Velen met ons denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook nog steeds op
Erg leuke aflevering al met al.
Zoals iemand anders wel zei: Kurt/Chris's stem is niet prettig om naar te luisteren, dat vind ik wel jammer.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Excuses voor de vorige spoiler, blijkt niet te kloppen:pfffffffff gelukkig maar. Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoveel karakters, zoveel acteurs, ik raak er van in de warquote:
Ja, dat snapte ik ook niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom was dat ene duet van Finn en Rachel nou precies zo ongepast? Dat het raar was zag ik ook wel, maar verder?
Dat wat ze zongen in combi met hem als pastoor en zij als katholiek schoolmeisjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom was dat ene duet van Finn en Rachel nou precies zo ongepast? Dat het raar was zag ik ook wel, maar verder?
Ik heb gegoogled en het ging er om dt het liedje seksueel getint was, terwijl zij er als een non en priester bij stonden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat dacht ik dus ook, alleen het is nogal moeilijk voor te stellen dat dat zo 'offensive' is. Voor Amerikanen is dat duidelijker dan zeker.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en het ging er om dt het liedje seksueel getint was, terwijl zij er als een non en priester bij stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |