Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:30 schreef Rahl het volgende:
Sue is op haar allerbest bij haar zus vind ik. Wat een prachtige scenes zijn dat steeds.
Toepasselijke gebruikersnaamquote:
ik vond het grappigquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Saturday Night Live werd gister gehost doorJane Lynch
. Ze deden ook een - best wel ongrappige - Glee parodie. Geen spoilers, maar wel op eigen risico kijken vanwege het gebrek aan geslaagde grapjes
. Ondanks dat Jane zelf ook meedoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt
ik zocht op "naam" & "glee"
en het eerste artikel stond het in![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:35 schreef Cybart het volgende:
dankzij een stomme google actie weet ik dus nu wie kurt'snou vertel in een spoiler uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt
en het eerste artikel stond het in![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:35 schreef Cybart het volgende:
dankzij een stomme google actie weet ik dus nu wie kurt'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt
en het eerste artikel stond het in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]GadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja stom he.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:10 schreef WheeleE het volgende:
Vanochtend kwam ik langs een kledingwinkel waar sportkleding in de etalage hing. Onder andere Adidastrainingspakken. Het eerste wat ik dacht was "Sue!"![]()
![]()
Must... not.. clickquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:46 schreef EllaN het volgende:
Ik denk dat ik de spoiler al weet door de spoilerstags en de reactie van Morgane er op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:39 schreef dollce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu we toch bezig zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off![]()
Ik was niet kapot van Grilles Cheesus. Glee balanceert heerlijk op het randje van kitch en cynisme, maar af en toe schiet het door in te veel platte sentimentaliteit, zoals hier en zoals ook in enkele afleveringen van Seizoen 1. Alhoewel: Rachel als Barbra is altijd goed en Kurt zong een mooie cover van I wanna hold your hand.
Ik verheug me in ieder geval wel enorm op aflevering 5: The Rocky Horror Glee Show (26 oktober)
" Let's do the time warp agaaaaiiiiiin!!!!!!!"
Bovendien lijkt het me schier onmogelijk om van Rocky Horror iets zoetsappigs en iets anders dan camp te maken.( Ik stel me Finn al voor in netkousen)
![]()
Aflevering 5 pas 26 oktober? Volgende week geen Glee?
Ik ken The Rocky Horror Show niet, dus ben benieuwd.![]()
Ja, ik vond sowieso dat dat hele gebeuren wel in spoilers had gemogen, want nu kan je het onderhand al radenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:46 schreef EllaN het volgende:
Ik denk dat ik de spoiler al weet door de spoilerstags en de reactie van Morgane er op.
Sowieso al die spoilers hier
Ik ben zo slecht in niet klikken, en ik zie foto's in spoilers want oude layout (ja dat is eigen schuld)
Moeten we anders ook een USA nonspoilertopic maken voor de mensen zonder ruggengraat Dus voor mij![]()
![]()
![]()
Nou, dat was leuk. Leek wel weer op seizoen 1 Glee.
Alleen snap ik Brittany niet helemaal, wat moest die nou met Artie?And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Ja, geweldige episode! Moest erg vaak lachen. En oh my, Brittany en Santana, die zag ik dus echt niet aankomen
Brittany die dacht dat Artie een robot was
.
Ik miste Sue alleen wel een beetje.
En ik wil dat mr. Shue weer eens gaat zingen! Ik mis z'n raps
Oeh ik vind Mike zo tof! Die heeft echt komisch talent. En Sam is echtKurts duet met zichzelf was ook briljant gevonden! I l
ved this episode
[ Bericht 22% gewijzigd door shiNinG_staR op 13-10-2010 10:57:30 ]![]()
Brittany en Santana maakte er toch al geen geheim van het "met elkaar te doen"
Maar vind wel mooi dat ze nu toch soort van jaloers op elkaar zijn
Heerlijke ep weer, ik vind het alleen zo jammer dat ik me de laatste tijd zo aan rachel irriteer.. Ze doet ook ieder liedje hetzelfde,, beetje rond die piano huppelen enzo![]()
![]()
"Puckerman is in juvi"
"Really was just a matter of time"
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Hij stond er vanochtend nog niet
Hopelijk straks welL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ik geef je niet voor niks bepaalde uitnodigingen darlingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Hij stond er vanochtend nog niet
Hopelijk straks wel
.
Anyhoo... één van de beste afleveringen tot nu toe. Heb van begin tot einde genoten. Glee's back!
You cheated on me with choreography.![]()
Ja liefjepiefje, maar ik kijk eerst automatisch op tvtorrent want die geeft aan als er een nieuwe is. Moet nog ff wennen aan dezequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:30 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik geef je niet voor niks bepaalde uitnodigingen darling.
Vanaaf eens ff kijken danquote:Anyhoo... één van de beste afleveringen tot nu toe. Heb van begin tot einde genoten. Glee's back!
L'Amour menaçant:
In voorbereiding voor volgende week eventjes wat Rocky Horror muziek geluisterd. Ik ken daar dus echt helemaal niets van. Wordt me wat.![]()
Ow, de downkoop stond er welEn i binnen nu. Kijken
L'Amour menaçant:
hij was leuk ja, alleen het duet van kurt vond ik echt verschrikkelijk. Ik vind zijn stem ook totaal niet prettig om naar te luisteren...
die brittany op het laatst met die gehaktbalDuet van Santana en Mercedes vond ik wel het leukst om eerlijk te zijn!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:03 schreef sbientje het volgende:
hij was leuk ja, alleen het duet van kurt vond ik echt verschrikkelijk. Ik vind zijn stem ook totaal niet prettig om naar te luisteren...
die brittany op het laatst met die gehaktbalDuet van Santana en Mercedes vond ik wel het leukst om eerlijk te zijn!
(met dank aan shining_star voor het twitteren)
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Arme Brit.And if you listen very hard
Overigens miste ik Sue wel een beetje, maar Santana was bitchy genoeg om dat een beetje goed te maken.
And if you listen very hard
[..]Die ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van Eastwick
L'Amour menaçant:
Geweldige aflevering weerMike Chan is leuk, die hadden ze veel eerder moeten laten praten! Ik vond het duet met Santana en Mercedes het beste. Het viel me nu pas op dat Brittany, Santana en Quinn echt altijd en overal hun cheerleaderpakje aan hebben. Of ze nu in met elkaar in bed liggen of in een restaurant zitten
Because simple is bad!![]()
Hahahahahaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:32 schreef Steve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(met dank aan shining_star voor het twitteren)
![]()
![]()
Ik zet het maar in een spoiler, maar iedereen kan dit wel lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zet het maar in een spoiler, maar iedereen kan dit wel lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Ik zet het maar in een spoiler, maar iedereen kan dit wel lezen..Ja maar... dan blijft er toch niks lekkers over sodejuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan maar de lesbokriebels krijgen van BritBrit en Santana.
You cheated on me with choreography.![]()
Ik had durven zweren dat Sam uit de kast zou komen. Ik zie het nog wel gebeuren ook. (en nee, ik heb geen spoilers gelezen, dus dat is louter eigen speculatie).
Britanny was lief op haar eigen manier, Kurt maakte ook wel een mooie ontwikkeling door.
Verder vond ik het een erg mooie aflevering.
Mooiste uitspraak: "A duet with yourself is like vocal masturbation" - Santana.."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald![]()
Ik zet het maar in een spoiler, maar iedereen kan dit wel lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: