abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87243294

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).

pi_87244392
Mijn CatTraQ is binnen :) Onze kat heeft vannacht blijkbaar 2.1 kilometer gelopen!

pi_87244509
Gaaf zeg.

Waar gekocht?
pi_87244532
Ik heb binnenkort een housewarming party van iemand. Een van jullie nog tips voor een leuke gadget voor in een nieuw huis?
pi_87245495
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn CatTraQ is binnen :) Onze kat heeft vannacht blijkbaar 2.1 kilometer gelopen!

plaatje
Wat een geniaal ding. Als ik een kat had had ik sowieso zoiets gehaald. In Duitsland gekocht toch? Echt nice om te zien wat je kat allemaal uitvoert.
pi_87245521
quote:

[ afbeelding ]
wat gaaf :o
Tap tap tap
pi_87245522
OMG hier ben ik ook wel benieuwd naar. Waar heb je die vandaan?
pi_87245537
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:54 schreef bierjoost het volgende:
Gaaf zeg.

Waar gekocht?
zie het vorige topic
jaja, en azo...
pi_87245715
tvp
pi_87245839
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef ElmoFan het volgende:
tvp
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_87246734
Nu heb ik toch echt een probleem met DX...
3 orders geplaatst, die ongeveer allemaal 10 dagen op pending stonden, Ik hun vriendelijk verzocht om deze te cancelen. Dag erna mailtje van Lucia dat ik mijn geld binnen 7 werkdagen kan terug verwachten. Na die 7 dagen weer een ticket gestuurd waar mijn geld bleef, geen reactie. Daarna bij alle 3 de orders opnieuw een ticket gemaakt en gemeld dat ze tot vrijdag de tijd hebben om het geld over te maken anders ga ik het via PP terug vragen.

Iemand een idee hoe dit in zen werk gaat via Paypal? wat ik dat moet melden?
Of is DX nog anders bereikbaar dan via dat faal ticket systeem?
pi_87246867
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef Creatix het volgende:
3 orders geplaatst, die ongeveer allemaal 10 dagen op pending stonden, Ik hun vriendelijk verzocht om deze te cancelen. Dag erna mailtje van Lucia dat ik mijn geld binnen 7 werkdagen kan terug verwachten. Na die 7 dagen weer een ticket gestuurd waar mijn geld bleef, geen reactie. Daarna bij alle 3 de orders opnieuw een ticket gemaakt en gemeld dat ze tot vrijdag de tijd hebben om het geld over te maken anders ga ik het via PP terug vragen.

DX is ook niet mijn favorieten.... Je kan gewoon zo'n geschil maken bij paypal, dan moet je even wachten. Maar, als ik jou was zou ik nog even wachten, het kan ook net dat dagje langer duren.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:57:15 #13
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_87246999
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef ElmoFan het volgende:
tvp
Speciaal voor jou: de 'volg topic' knop!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_87248328
quote:
Gaaf zeg.

Waar gekocht?
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:19 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Wat een geniaal ding. Als ik een kat had had ik sowieso zoiets gehaald. In Duitsland gekocht toch? Echt nice om te zien wat je kat allemaal uitvoert.
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef j-jopie het volgende:
OMG hier ben ik ook wel benieuwd naar. Waar heb je die vandaan?
Uit Duitsland inderdaad, 33 euro, komt nog iets van 5 euro bij voor verzending en belasting. Je kan zelf het interval instellen (bij bovenstaande plaatje registreerde hij elke 4 seconden, je kan instellen tussen 1 seconde en een paar uur!). Ingebouwde accu gaat tussen de 10 en 120 uur mee voordat hij leeg is. Dat ligt aan het interval wat je gekozen hebt!

Daarna kun je makkelijk de gegevens importeren in bijgeleverd programma (met ingebouwde maps). Via het nprogramma kun je ook je gps instellen en gegevens als tijd en snelheid bekijken.

Site: http://www.mr-lee-catcam.de/pe_cc_i9.htm
pi_87249433
Tof dat ding. Vast iets voor me zus en zwager! Iemand dat al goedkoper gezien? Moet lager kunnen die prijs :P
pi_87250063
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:54 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

DX is ook niet mijn favorieten.... Je kan gewoon zo'n geschil maken bij paypal, dan moet je even wachten. Maar, als ik jou was zou ik nog even wachten, het kan ook net dat dagje langer duren.
Zo, opgelost. 3 kwesties geplaatst via PP, binnen 10 minuten alles opgelost en me refund ontvangen, wat zijn die DX gasten toch lief *O*
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:53:26 #17
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_87251543
quote:

[ afbeelding ]
woow gaaf :D
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Skiet het volgende:
Tof dat ding. Vast iets voor me zus en zwager! Iemand dat al goedkoper gezien? Moet lager kunnen die prijs :P
exact hetzelfde idee, waar kan je dit soort spullen goedkoper halen?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:09:08 #18
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_87252269
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Edit: Ben ik eigenlijk het enige meisje in deze topics? :@ Valt me nu ineens op :')
Misschien niet het enige, maar als je nou eens je fobo zou vullen zou je daar wel uniek in zijn denk ik. :P
quote:

[ afbeelding ]
Laat ik mijn reaktie eens over een andere boeg gooien.. Fijn.. Huisdiereneigenaren die hun beesten buiten schoppen. Sociaal voor de buurt ook. :') Maar goed, da's mijn mening. (na een hele week wakker gejankt te zijn door iemand die s'nachts zijn hond buiten zet, ook aardig..)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_87252308
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Misschien niet het enige, maar als je nou eens je fobo zou vullen zou je daar wel uniek in zijn denk ik. :P
[..]

Laat ik mijn reaktie eens over een andere boeg gooien.. Fijn.. Huisdiereneigenaren die hun beesten buiten schoppen. Sociaal voor de buurt ook. :') Maar goed, da's mijn mening. (na een hele week wakker gejankt te zijn door iemand die s'nachts zijn hond buiten zet, ook aardig..)
zeker nog niets van gezegd zeker maar wel lopen klagen hier :')
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
pi_87252381
quote:

[ afbeelding ]
Misschien een rare vraag, maar hoe werkt het precies?

Is het een unieke tracking? Of kunnen mensen op die bepaalde website allemaal 'huiseigenaren'/katten bekijken?
pi_87252398
kut dx, heb netjes voor een refund en een replacement gevraagd (2 orders), van allebij niks gehoord.
paypal geschil geopend begin deze week nog steeds niks gehoord.
ik kap echt met die site
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:19:52 #22
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_87252676
Waar kon ik die prijscalculator van tiffany ook al weer krijgen?
excuse moi als het in de OP stond
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:33:18 #23
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_87253193
1.39 weer!! :P
alleen krijg ik vanaf over 3 weken uitbetaald in dollars :(

hij moet weer stijgen dus! *)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:56:49 #24
226677 revpolen
pi_87254006
WTF DX gaat nu ook namaak verkopen :o
LGG Schoenen alleen noemen hun het designer schoenen, en logo en doos is geblurt..
pi_87254124
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:56 schreef revpolen het volgende:
WTF DX gaat nu ook namaak verkopen :o
LGG Schoenen alleen noemen hun het designer schoenen, en logo en doos is geblurt..
linkje?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:39:13 #26
226677 revpolen
pi_87255525
anders kijk je bij new arrival.. :|W
pi_87255627
http://calculator.neonhosting.org
Misschien moet idd eff de wiki aangepast worden?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:42:56 #28
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_87256035
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[..]

Tja, onze kat wil zelf graag naar buiten. Hij gaat altijd om 23.30 voor de deur staan :P

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef Arboxx het volgende:

[..]

Misschien een rare vraag, maar hoe werkt het precies?

Is het een unieke tracking? Of kunnen mensen op die bepaalde website allemaal 'huiseigenaren'/katten bekijken?
Je drukt de knop van het apparaatje 2 seconden in, na ongeveer 30 seconden is hij verbonden (met de satelieten) en begint hij de coordinaten op te slaan. Het interval kun je zelf instellen zoals ik al eerder zei. Bijvoorbeeld om de 5 seconden.

De volgende ochtend (of wanneer dan ook) zet je het apparaatje uit en koppel je hem via usb aan je computer. Je opent het bijgeleverde programma en die importeert de data. Die data bestaat uit coordinaten, datum, tijd, hoogte, snelheid en nog iets dacht ik. Via een wizard kun je aanvinken wat je wilt (wat voor soort maps etc.). Na voltooiing krijg je een map zoals het plaatje in mijn eerdere post. Daarop zie je waar de kat is geweest. Je kan in- en uitzoomen en je kan die gele kattenkop automatisch de route laten volgen.

Daarnaast kun je met een paar klikken je trip uploaden zodat iedereen de route kan bekijken. Kijk maar!

Het is dus geen realtime tracker die je overal kan volgen!

Op de site staat trouwens wel een realtime tracker, maar die kost 95 euro ofzo.
pi_87256185
Gisteren mijn zoveelste horloge besteld op DX :')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_87257506
Zooo hee, eindelijk is m'n status veranderd. Staat nu op packaging. D.w.z. zij moeten het nog verpakken en versturen, en dan mot het nog zo'n 10.000 km deze kant op. Maar, het begin is er ^O^
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:58:40 #32
159757 Gibeon
Open to change
pi_87258635
Begrijp ik goed uit de TT dat ik niet de enige ben die abnormaal lang op DX wacht?
pi_87258791
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:58 schreef Gibeon het volgende:
Begrijp ik goed uit de TT dat ik niet de enige ben die abnormaal lang op DX wacht?
Niet de enige nee.
pi_87259001
24e besteld bij DX en nog steeds alles op pending. :D
Kan gebeuren, ik wacht nog 1 week, zijn we dan even ver, dan bestel ik het wel bij Tiffany. Dat horloge staat namelijk ook gewoon op Taobao.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:19:27 #35
48067 neo2000
pi_87259532
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:10 schreef -K03N- het volgende:

[..]

zeker nog niets van gezegd zeker maar wel lopen klagen hier :')
Helaas, ik woon in een appartementencomplex waar ongeveer 1/4 mensen honden hebben. Als ik wist wie het was had ik 'm er allang op aangespoken. En als ie dan niet geluisterd had politie ingeschakeld, of gewoonweg op z'n bek geklapt. Iedereen mag w.m.b. huisdieren hebben, maar zodra iemand anders er last van heeft, houdt het voor mij op. Die hond jankt de hele dag vanaf 6 uur s'ochtends, dus het zal vast zo'n simpele ziel zijn die om 6 uur weg gaat om te werken hele dagen. En dan zeg ik simpele ziel omdat hele dagen werken = hele dagen hond alleen = puur egoïsme van die persoon uit. Neem het dan de hond ook niet kwalijk, wel de eigenaar die schijnbaar te simpel is om over zoiets na te denken voordat ie een huisdier neemt..

Misschien dat katten minder overlast veroorzaken. Alhoewel die volgens mij ook nogal neiging hebben in andermans tuin te schijten. Maar goed, we gaan offtopic.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:34:46 #36
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87260299
Staat er ergens een goede HD camcorder? op dealextreme heb ik er een van 188 euro gezien, zijn ze nog goedkoper te vinden?
pi_87260467
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef Snaavel het volgende:
Staat er ergens een goede HD camcorder? op dealextreme heb ik er een van 188 euro gezien, zijn ze nog goedkoper te vinden?
Als je pak 'm beet 150-200 euro te besteden hebt zou ik gewoon hier een winkel binnenstappen. Heb je in iedergeval geen vaag merk en zo duur is het spul tegenwoordig niet meer.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:55:20 #38
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87261366
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als je pak 'm beet 150-200 euro te besteden hebt zou ik gewoon hier een winkel binnenstappen. Heb je in iedergeval geen vaag merk en zo duur is het spul tegenwoordig niet meer.
Ja maar ik wil wel een camcorder, geen flipcam, of digitale camera die kan filmen, het moet een full HD camera zijn.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:55:36 #39
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_87261384
quote:
Hi,my friend

it's no problem.

but we will sent all the kit on 8 Oct,2010.and we will sent u a gift.

as there is a holiday for our nation day,plz understand.all the shipping company don't ship.

sorry for all the inconvience.

when we sent out and get the track No,i will let u know.

best regards!

crystal
Engrish. O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:24:39 #40
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87262857
Ik heb een leuke camera gevonden voor maar 133 euro.. misschien iets voor jullie :)
http://www.chinavasion.co(...)and-5x-optical-zoom/
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:35:24 #41
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87263377
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:55 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Ja maar ik wil wel een camcorder, geen flipcam, of digitale camera die kan filmen, het moet een full HD camera zijn.
Ik heb 1000 euro voor een auto maar ik wil wel een Ferrari :|W

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Snaavel het volgende:
Ik heb een leuke camera gevonden voor maar 133 euro.. misschien iets voor jullie :)
http://www.chinavasion.co(...)and-5x-optical-zoom/
Dit doet me nogal aan de megapixel flauwekul denken van de eerste fotocamera's uit China :') Misschien is het wel full HD maar met een slechte lens en elektronica gaat het nog niks worden. (ik lees cmos sensor :') )

Je hebt voor dat geld ook een camcorder in Nederland van een merk, beetje zonde lijkt mij. De enigste optie is een goede test vinden waar zo'n enkele cheapo camcorder heel erg goed blijkt te zijn voor de prijs.

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 06-10-2010 21:40:39 ]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:25:08 #42
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87265938
Voor de liefhebbers, ik verkoop mijn Android tablet, ik doe er niet zo veel mee, en het is zonde om hem te laten liggen.. http://link.marktplaats.nl/384523523
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:26:13 #43
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87265988
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

Dit doet me nogal aan de megapixel flauwekul denken van de eerste fotocamera's uit China :') Misschien is het wel full HD maar met een slechte lens en elektronica gaat het nog niks worden. (ik lees cmos sensor :') )

Je hebt voor dat geld ook een camcorder in Nederland van een merk, beetje zonde lijkt mij. De enigste optie is een goede test vinden waar zo'n enkele cheapo camcorder heel erg goed blijkt te zijn voor de prijs.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:28:56 #44
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87266106
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

Maar zeg mij dan eens een winkel waar ik voor die prijs een full hd camera kan kopen, in plaats van zeggen dat je ze rond die prijs kan aanschaffen :')
pi_87266332
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:28 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Maar zeg mij dan eens een winkel waar ik voor die prijs een full hd camera kan kopen, in plaats van zeggen dat je ze rond die prijs kan aanschaffen :')
http://www.bcc.nl/product/hitachi-dzhv1074e

179 euro ;)
Niet het beste merk, maar wel altijd beter dan die china-meuk.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:36:37 #46
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87266458
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:33 schreef dj-mike het volgende:

[..]

http://www.bcc.nl/product/hitachi-dzhv1074e

179 euro ;)
Niet het beste merk, maar wel altijd beter dan die china-meuk.
Eindelijk iemand die wel met een winkel komt :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:37:06 #47
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87266479
Maar dit is ook een CMOS chip..
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:51:38 #48
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87267117
quote:

[..]

Dat zei ik niet, je kan voor dat geld een camcorder halen in Nederland. Mijn punt is dat je teveel waarde hecht aan "Chinese full HD" verhalen alsof dat enige kwaliteitsgarantie geeft. Voor 150 euro heb je eigenlijk geen recht op kwaliteitseisen en wil je alleen maar weten wat het beste beeld gaat geven.

Waarom is full HD eigenlijk zo belangrijk voor jou? Full HD zou een bepaalde kwaliteit moeten geven (scherpte) maar de rest van de camera is gewoon brol. Wil jij echt full HD hebben omdat je kwaliteit wilt hebben dan moet je doorsparen.

Een camera is wel iets meer dan een stickertje "full HD". Cmos was 10 jaar terug al kut en CCD was een aanrader. Je hebt dan een soort gebakken Cmos chip dat zichzelf gaat stretchen naar "full HD" en vervolgens de beelden vangt met een plastic lens. God mag weten hoe dat ding werkt.

Ik betwijfel dus of een Chinese HD camcorder beter beeld geven dan een non HD JVC/Canon/Sony met fatsoenlijke lens en CCD sensor.

Maar koop lekker wat je zelf wilt, alleen zonde dat de Nederlandse prijzen voor A-kwaliteit elektronica zo laag is en men in China gaat shoppen voor brol :')

Maar de Hitachi is een optie.
Winkels mag je zelf zoeken, aap ^O^

Geen geld trouwens *O*
http://www.bol.com/nl/p/e(...)008171458/index.html
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:26:57 #49
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87268479
Nouja, na het advies van jullie ga ik toch maar sparen voor een Sony Handycam HDR-CX115E
Kost het dubbelen van wat ik nu te besteden heb.
pi_87269062
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef Creatix het volgende:

Ik heb op dit moment opnieuw 9 tickets aangemaakt om mijn geld terug te krijgen. Ik bestel nooit meer iets op DX, wat een klote service en continue maar komen met die 'holiday' smoes.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_87269311
Nog maar even een keer posten voor de mensen die het niet gelezen hebben (misschien iets voor in de OP):

Laatste verzend data van Hong Post:

quote:
4 October 2010
Christmas Surface Mail – Latest Dates of Posting 2010

The latest dates of posting for surface mail (letters, cards, packets and parcels) intended for delivery before Christmas Day are shown below. While the dates are provisional, they are worked out based on the requirements of overseas postal administrations. These dates are subject to availability of shipping services and may be altered at short notice. The public are advised to post earlier than the dates shown.
quote:
Netherlands 12.10.10
Ik begrijp zelf nog steeds niet waar dit nou op slaat. Wat is de rede dat ze 'stoppen' met verzenden na 12/10/10 ?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_87269322
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:26 schreef Snaavel het volgende:
Nouja, na het advies van jullie ga ik toch maar sparen voor een Sony Handycam HDR-CX115E
Kost het dubbelen van wat ik nu te besteden heb.
Goed idee! Geloof me, 't is nu misschien een beetje 'minder' fijn maar over een (tijd die het duurt voor jou om het bij te sparen) ben je alleen maar blij. Anders had je altijd gedacht van 'hè, had ik maar even doorgespaart'. Trouwens je wilde eventueel van DX bestellen, gezien de ervaringen hier duurt sparen voor een duurdere net zo lang als die van DX hier naar toe laten komen. _O-
pi_87270507
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog maar even een keer posten voor de mensen die het niet gelezen hebben (misschien iets voor in de OP):

[..]

[..]

Ik begrijp zelf nog steeds niet waar dit nou op slaat. Wat is de rede dat ze 'stoppen' met verzenden na 12/10/10 ?
Ik denk dat het meer bedoeld is om te aangeven wanneer je het uiterlijk op de post moet doen om het gegarandeerd voor kerst afgehandeld te hebben...
pi_87275193
Ah, ik zie dus dat ik niet de enige ben met gezeik van DX.
pi_87275327
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:59 schreef Creatix het volgende:
Ah, ik zie dus dat ik niet de enige ben met gezeik van DX.
nee, op tweakers is ook allemaal gezeik in het DX topic
pi_87278298
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:35 schreef kutagh het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer bedoeld is om te aangeven wanneer je het uiterlijk op de post moet doen om het gegarandeerd voor kerst afgehandeld te hebben...
inderdaad!
jaja, en azo...
pi_87278302
quote:

[..]

[..]

Nee, als het na deze datum wordt verzonden heb je kans dat het niet aankomt voor de Kerst. Ze versturen nog wel.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_87282923
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee, als het na deze datum wordt verzonden heb je kans dat het niet aankomt voor de Kerst. Ze versturen nog wel.
quote:
2010-10-05 17:45:51 Dispatched
:'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 15:14:17 ]
pi_87286310
quote:

[..]

[..]

ahh tssss. Ik lees dit nu pas. ;(
Is er dan een ander alternatief, want ik heb nog wel wat dingen te bestellen. :{
Dus gaan Kyle/Tiffany een ander postservice gebruiken ? :?
pi_87287261
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef Sdm007 het volgende:

[..]

Is er dan een ander alternatief, want ik heb nog wel wat dingen te bestellen. :{
pandawill verzend via postlink, moet mijn order altijd hier tracken.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:05:04 #61
318587 PaulyD
Original Guido
pi_87288256
quote:

[..]
Tiffany gebruikt sowieso China Mail, vertelde ze me. Pakketten via haar ondervinden dus geen problemen van die maatregel van HK Post
pi_87288288
Buyincoins verzend zeker gewoon via HK post?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:29:12 #63
48067 neo2000
pi_87289384
quote:

[..]

Volgens mij heeft Sanyo ook een full hd budget camera, en is er nog een merk met soortgelijk model in ook nog eens dezelfde prijsklasse. Moet op kieskeurig wel e.e.a. over te vinden zijn lijkt mij zo.
pi_87289666
Ik vind die CatTraq wel heel vet, maar beetje teveel geld om kado te geven zeg maar...
pi_87290475
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind die CatTraq wel heel vet, maar beetje teveel geld om kado te geven zeg maar...
Ben bezig om ze tegen een betere prijs te krijgen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:03:04 #66
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_87290851
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef PaulyD het volgende:

[..]

Tiffany gebruikt sowieso China Mail, vertelde ze me. Pakketten via haar ondervinden dus geen problemen van die maatregel van HK Post
Kunnen jullie niet lezen? :')
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Semmm het volgende:

[..]

pi_87292162
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef Skiet het volgende:

[..]

1 voor in de handtas van je vriendin als je haar ergens van verdenkt? :D :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:00:58 #68
48067 neo2000
pi_87292909
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:39 schreef Semmm het volgende:

[..]

1 voor in de handtas van je vriendin als je haar ergens van verdenkt? :D :P
* neo2000 checkt tas die altijd mee gaat naar werk.
Ik ben nog safe merk ik. :P
pi_87293178
Zijn er nog andere shops dan DX, voor sieraden en horloges ect. ect.?
pi_87294882
Voor de mensen die wat bij DX hebben besteld: http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.704868
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:02:15 #71
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87295177
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Sanyo ook een full hd budget camera, en is er nog een merk met soortgelijk model in ook nog eens dezelfde prijsklasse. Moet op kieskeurig wel e.e.a. over te vinden zijn lijkt mij zo.
Ja, die heb ik gezien, die waterproof camera..
pi_87295841
Mijn bestelling bij DX is vandaag verstuurd. *O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:19:49 #73
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87295977
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:02 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Ja, die heb ik gezien, die waterproof camera..
Leuke review van de Sanyo. Geeft precies aan wat het probleem is met budget camera's en van HD is niks te merken.

donderdag 7 oktober 2010 @ 19:55:52 #74
48067 neo2000
pi_87297622
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Leuke review van de Sanyo. Geeft precies aan wat het probleem is met budget camera's en van HD is niks te merken.

Ik bedoelde meer de Sanyo Xacti HD1010, waar ik even geleden wel aardige dingen over las.. Maar deze wordt volgens mij niet meer verkocht. Zal wel opgevolgd zijn door de vpc-hd2000. Is alleen helaas weer een stuk duurder, en geen idee of deze nog wat voorstelt. De Sanyo camera uit je filmpje is overigens wel heeeeeeel sleckt!! :D Doet het windows 95/98 geluidje eer aan! :')

Overigens weer ontopic: teh awesomeness!!

[ Bericht 4% gewijzigd door neo2000 op 07-10-2010 20:14:17 ]
pi_87298602
als je een HD camera zoekt; kan ik je zeker de Panasonic TZ7 ( of een opvolger hier van TZ10)
aanraden, is een normale compacte fotocamera met modus om in (full)HD te filmen wat hen zeer goed afgaat en vooral bekend staat om zijn schitterende kwaliteit.

en dat voor rond de 200 euro ook.

zoals hier al gezegt is kunnen hier geen Chinese meuk camera's tegen op..
pi_87304152
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef Skiet het volgende:

[..]

Waar? Dit was namelijk de goedkoopste die ik kon vinden!
pi_87305173
Na 9 support tickets aanmaken en een forum topic op DX heb ik mijn geld opeens binnen 24uur terug op mijn rekening, van al mijn 9 gecancelde bestellingen.
pi_87306440
quote:
Ik heb binnenkort een housewarming party van iemand. Een van jullie nog tips voor een leuke gadget voor in een nieuw huis?
Iedereen die bij ons langskomt is enthousiast over de Flip Flap Flower waar wij er drie van hebben. Ik heb er zelf ook nog een paar besteld om als cadeautje op voorraad te hebben. Op Ebay al verkrijgbaar vanaf twee en een halve dollar incl. verzenden!
De beat gaat steeds maar door.... GEWELDIG!
pi_87308103
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef pinominie het volgende:

[..]

Iedereen die bij ons langskomt is enthousiast over de Flip Flap Flower waar wij er drie van hebben. Ik heb er zelf ook nog een paar besteld om als cadeautje op voorraad te hebben. Op Ebay al verkrijgbaar vanaf twee en een halve dollar incl. verzenden!
Heeft iemand een modern nieuw huis, verwacht hij/zij mooie planten en bloemen te krijgen, moeten ze de volgende dag een stom bewegend plastic bloemetje in de vensterbank aanschouwen :')
pi_87311802
iemand ervaring met buyincoins? Kreeg geen bevestigingmails van hun en heb ook geen order nummer gekregen, had wachtwoord niet opgeschreven en via de mail komt er maar geen wachtwoord aan via recovery....Us nummer krijg ik VM.
pi_87312203
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment opnieuw 9 tickets aangemaakt om mijn geld terug te krijgen. Ik bestel nooit meer iets op DX, wat een klote service en continue maar komen met die 'holiday' smoes.
Eens, ze worden steeds slechter. :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 07:41:58 #82
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_87312407
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 03:00 schreef KayB het volgende:
iemand ervaring met buyincoins? Kreeg geen bevestigingmails van hun en heb ook geen order nummer gekregen, had wachtwoord niet opgeschreven en via de mail komt er maar geen wachtwoord aan via recovery....Us nummer krijg ik VM.
Ik heb een aantal orders gedaan bij BIC. Komt aangeleverd in een soort kleine grijze vuilniszakjes (in tegenstelling tot de gele enveloppen van bijv. DX). Tot nu toe altijd netjes en vlot(ter dan DX) afgehandeld.

Dat 'geen wachtwoord gemaild krijgen' komt me wél bekend voor overigens... Je kan ze eventueel mailen op services@buyincoins.com

[edit]
Laatste order in 18 uur verzonden! Eat that, DX!
Maar goed: wel weer via China Mail, zie hogerop in dit topic over de bezorgperiode...
[/edit]

[ Bericht 7% gewijzigd door Beelzebufo op 08-10-2010 07:47:19 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_87312534
Recently many Netherlands customer ask me: Did HK post office do not ship to Netherlands after 2010 10 12 ?

Link: http://www.hongkongpost.c(...)/20101004a/index.htm

Here is the confirmed answer from HK post office customer service (I have a call to them):

Last year Merry Chrismas, HK post office has too many package need to ship from 2009 11 01 - 2009 12 30 ,many packages delayed in HK post office for 10-30 days until it shipped. The HK post link listed above ,just show to Netherlands customers,if they want 100% receive their pakcage before Merry Chrismas, they should be better order their items before 2010 10 12. If order later than 2010 10 12,HK post office do not guarantee customer can get their package before merry chrismas. Orders later than 2010 10 12 will also be shipped to Netherlands , but they do not guarantee Netherlands customer can get them before Chrismas.
pi_87312618
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 07:55 schreef jack-peng het volgende:
Recently many Netherlands customer ask me: Did HK post office do not ship to Netherlands after 2010 10 12 ?

Link: http://www.hongkongpost.c(...)/20101004a/index.htm

Here is the confirmed answer from HK post office customer service (I have a call to them):

Last year Merry Chrismas, HK post office has too many package need to ship from 2009 11 01 - 2009 12 30 ,many packages delayed in HK post office for 10-30 days until it shipped. The HK post link listed above ,just show to Netherlands customers,if they want 100% receive their pakcage before Merry Chrismas, they should be better order their items before 2010 10 12. If order later than 2010 10 12,HK post office do not guarantee customer can get their package before merry chrismas. Orders later than 2010 10 12 will also be shipped to Netherlands , but they do not guarantee Netherlands customer can get them before Chrismas.
Thanks Jack ;)
pi_87314893
God is die aap er ook weer.
pi_87314944
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Waar? Dit was namelijk de goedkoopste die ik kon vinden!
Als ik meer weet (vooral prijs) dan hoor je het van me. Zal wel zonder retail verpakking zijn.
pi_87316034
Ik heb op 2 oktober het een en ander besteld op DX

status staat op " Waiting for supplier"

Ik ben zeker ook de sjaak?
pi_87316214
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:20 schreef Skiet het volgende:

[..]

Als ik meer weet (vooral prijs) dan hoor je het van me. Zal wel zonder retail verpakking zijn.
Haha oke. Bij mij zat trouwens ook geen verpakking!
pi_87317733
Weet iemand toevallig bij welke van al deze shops je ook bordspellen kan kopen?
pi_87319857
Lekker consistent bij DX:
Status: Packaging
Schipment date: 10/5/2010. :') _O-

EDIT: ik hield dit al een tijdje in de gaten en nu is het weer te koop. De laagste prijs die ik kon vinden.
Heeft iemand toevallig zoiets gezien goedkoper of grotere schaal?

[ Bericht 36% gewijzigd door Iemand91 op 08-10-2010 13:23:50 ]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:26:16 #91
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_87324891
ik kan geen goederen meer laten bezorgen zonder tracking.
de postbode hier geeft mn spullen gewoon af bij wie het maar wil aanpakken, en ik ben mijn pakje kwijt! (en de postbode is niet verantwoordelijk, want niet aangetekent = postwet)
afgelopen keer heeft hij het tijdens mijn vakantie afgegeven aan een paar polen die het leeg staande huis naast ons aan het verbouwen zijn, en er niet eens wonen, en die hebben het gezamelijk met de post van de verhuisde bewoner weggegooid.
dus ik raad aan: betaal die 1 tot 3 dollar, en je bent er zeker van dat je het ontvangt!!!
(okay, ik heb mezelf nog enigsinds kunnen indekken, door tegen pandawill te zeggen dat ik niets ontvangen had (wat ook zo is), dus krijg nieuwe, maar dat is dan weer tegen mn geweten in!)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_87324932
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:11 schreef Iemand91 het volgende:
[...]
EDIT: ik hield dit al een tijdje in de gaten en nu is het weer te koop. De laagste prijs die ik kon vinden.
grotere schaal, niet goedkoper:
http://knackweekend.rnews(...)me-1194826345318.htm
jaja, en azo...
pi_87325049
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:27 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

grotere schaal, niet goedkoper:
http://knackweekend.rnews(...)me-1194826345318.htm
Da's voor later als ik groot ben! :9
Je hebt ze ook in schaal 1:6, ook van Vitra, die zijn alleen ¤¤¤. Helaas nog geen 1:6 tegengekomen (voor normale prijzen). Zullen wel niet bestaan. Dan maar zoeken naar deze schaal die nog eventueel goedkoper is.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:32:01 #94
48067 neo2000
pi_87325107
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:03 schreef forsho het volgende:
Ik heb op 2 oktober het een en ander besteld op DX

status staat op " Waiting for supplier"

Ik ben zeker ook de sjaak?
Niet per sé, dit komt nml veel vaker voor. Productvoorraad op de site is nml maar een indicatie. Als er echter temp. sold out staat, kan je er wel van uitgaan dat het nooit meer binnen komt, da's het enige wat zeker is,
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:29:51 #95
226677 revpolen
pi_87327021
paypal claim is toegekend :)

CSfashion kan uit de lijst met betrouwbare mensen :'(
pi_87329840
Eindelijk pakketje binnen van Dealextreme, 1 van de 2 laserpennen die ik besteld had. Mooi zo!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:35:47 #97
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_87330908
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef Poepoog het volgende:
God is die aap er ook weer.
De grondlegger der taobao agents vind jij een aap?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:56:04 #98
142476 Paauwtje
Ff wat bedenken.
pi_87331558
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:29 schreef revpolen het volgende:
paypal claim is toegekend :)

CSfashion kan uit de lijst met betrouwbare mensen :'(
De hele site is weg , jammer.
Ik wilde verleden week een bestelling doen en kon niet betalen via Paypal (mzzl achteraf)
Waar nu die schoenen halen?
pi_87331663
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:56 schreef Paauwtje het volgende:

[..]

De hele site is weg , jammer.
Ik wilde verleden week een bestelling doen en kon niet betalen via Paypal (mzzl achteraf)
Waar nu die schoenen halen?
Taobao natuurlijk! 8-)
pi_87331822
Tiffany dacht dat ik een Braziliaan was. :')
Net 2 broeken besteld bij haar had die payment link betaald, maar Paypal gaat het pas na een week van mijn bank afboeken ofzo. Wat een gedoe... :{

Ps: 7 pakketjes die vanuit China mijn kant opkomen. Lange tijd niet meer besteld. O-)
pi_87331858
---

[ Bericht 99% gewijzigd door Sdm007 op 08-10-2010 19:05:34 (dubbel) ]
pi_87332649
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

De grondlegger der taobao agents vind jij een aap?
De grondlegger? Maak je een grapje? :')
pi_87332673
Iemand hier zn 0.01$ varkentje al binnen ?
pi_87333624
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:28 schreef Downstar het volgende:
Ja, ik.
pi_87334931
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:28 schreef Semmm het volgende:

[..]

De grondlegger? Maak je een grapje? :')
Met een kleine aanpassing past het wel. De grondlegger van de goedkope taobao agents O+
pi_87335569
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:28 schreef Downstar het volgende:
Nee ;(
pi_87336988
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:11 schreef Iemand91 het volgende:
Lekker consistent bij DX:
Status: Packaging
Schipment date: 10/5/2010. :') _O-

Het is verzonden.
Die stoel is alweer uitverkocht, in 8 uur. _O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:11:38 #108
48067 neo2000
pi_87337120
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef Sdm007 het volgende:
Tiffany dacht dat ik een Braziliaan was. :')
Had ik laatst ook op straat! Maar toegegeven, dat was pas NADAT ik aangaf dat ik net op mijn eikel was gaan staan. Schijnbaar hing ie uit mijn broekspijp aan de onderkant. Weet niet waarom ze dan denken dat ik dan stiekem negroïde roots zou hebben. :?

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef jopiede het volgende:

[..]

Met een kleine aanpassing past het wel. De grondlegger van de goedkope taobao agents O+
..die door een relatief klein groepje Westerlingen 'ontdekt' is. Waar er waarschijnlijk 100 ander zijn die graag hetzelfde hadden gedaan.. In dit topic komen nogal wat Chinese spammers voorbij, o.a. van bedrijven die ook in de OP genoemd worden. Alleen snappen die denk ik niet zo hoe dit forum werkt en hoe/waar ze moeten reageren. ;)
pi_87340844
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 07:41 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Ik heb een aantal orders gedaan bij BIC. Komt aangeleverd in een soort kleine grijze vuilniszakjes (in tegenstelling tot de gele enveloppen van bijv. DX). Tot nu toe altijd netjes en vlot(ter dan DX) afgehandeld.

Dat 'geen wachtwoord gemaild krijgen' komt me wél bekend voor overigens... Je kan ze eventueel mailen op services@buyincoins.com

[edit]
Laatste order in 18 uur verzonden! Eat that, DX!
Maar goed: wel weer via China Mail, zie hogerop in dit topic over de bezorgperiode...
[/edit]
UHmzzz nu al rond de 36 uur na bestelling, geen email. Bellen naar US nummer krijg ik voicemail, email geen reactie nog en deze gisternacht gestuurd, hun werkdag..... Buyingcoins... met DX altijd goed gegaan.
pi_87341767
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef KayB het volgende:

[..]

UHmzzz nu al rond de 36 uur na bestelling, geen email. Bellen naar US nummer krijg ik voicemail, email geen reactie nog en deze gisternacht gestuurd, hun werkdag..... Buyingcoins... met DX altijd goed gegaan.
Rustig nou gewoon. Er zijn veel feest dagen in China. Ik heb er al meerdere keren besteld en het gaat prima. Inderdaad geen bevestigings mail, dacht ik.
pi_87343315
Ik snap echt niet waarom die gasten in China zo vaak iets vieren.
Willen ze nu geld verdienen of niet? of beginnen ze nu al op Europeanen te lijken?
In dat geval ga ik alvast iets opzetten in Afrika, daar willen ze vast wel werken.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:34:12 #112
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_87343687
Ok ze hebben veel feestdagen, maar heb je iemand in nl tot 11u (daar in china) mails zien beantwoorden? Dus het is niet dat die 'gasten' daar niet willen werken.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 08:45:42 #113
48067 neo2000
pi_87349721
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:24 schreef forsho het volgende:
In dat geval ga ik alvast iets opzetten in Afrika, daar willen ze vast wel werken.
Ik denk dat je op dat continent vast wel 1 of 2 personen kunt vinden die wel willen werken ja.. _O-

quote:

[..]

:')
Weet niet of je in je mailtjes WEL de goede shopnaam gebruikt hebt? Anders denken ze misschien dat je het over een andere webshop hebt. :')
pi_87349815
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:34 schreef MagischMannetje het volgende:
Ok ze hebben veel feestdagen, maar heb je iemand in nl tot 11u (daar in china) mails zien beantwoorden? Dus het is niet dat die 'gasten' daar niet willen werken.
Ja, zoveel. Voor een echte ondernemer stopt het werken niet om 17:00.
pi_87350391
quote:

[..]

zij zijn ook mensen met weekend. En als je geen mail krijgt komt dat waarschijnlijk door een bug, kijk maar op het forum van bic, daar zijn
meer mensen met dat probleem, ik ook.
En als je contact wil opnemen moet je op dat rode dier klikken aan de rechterkant, ik had daar vrij snel antwoord.
pi_87352773
Dit stond btw op twitter:
quote:
dealextreme2010

Please accept our sincerely apology for the slow order processing.We are working hard on this. Please refer to this: http://bit.ly/8XQNEBa
Zijn ze ook nog te dom om een fatsoenlijke link erbij te proppen

BTW voor de itouch bezitters:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48203 _O_
pi_87354801
Ik zoek een ontstekings systeem om vuurwerk mee af te vuren.
Wie kan me helpen met mee zoeken?
pi_87354834
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:29 schreef m113 het volgende:
chinezen steken vuurwerk gewoon met een vlammenwerper aan of 1 van die leuke nutteloze aanstekers :')
pi_87355083
quote:
+

= gaan met die banaan. ^O^

Sorry hoor, maar wat bedoel je? Je standaard vuurwerk afsteken op afstand met een kastje o.i.d.?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat zo ff ergens goedkoop vandaan valt te halen.
pi_87355801
quote:
Ik kan je wel helpen; http://www.koopjegadget.nl/index.php?cPath=43_27
pi_87356780
MP4nation geeft dit weekend weer 10% korting op SoundMagic :

quote:
Also during this weekend you can use the below coupon code to get 10% off SoundMagic earphones:

dffe432b84

Enter the coupon during the payment stage of checkout, expires on Monday.
jaja, en azo...
pi_87357954
Zijn hier goede ervaringen met chinese Gilette mesjes?
pi_87358199
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:06 schreef Mandal het volgende:
*Jopiede wacht op de beruchte foto
pi_87358446

Reken zelf maar uit hoeveel screenprotectors het zijn :')
pi_87359070
quote:
;( :'(
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:20:24 #127
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_87359481
Trouwens DX begint nu ook opeens schoenen te verkopen, niet meer alleen van die namaak UJJ's.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:21:30 #128
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87359507
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:31 schreef bularax het volgende:
[ link | afbeelding ]
:D

Ik had er laatst trouwens 12 voor 6 cent of zo, incl

[ Bericht 10% gewijzigd door 08gnoT. op 09-10-2010 17:30:07 ]
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87359515
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:18 schreef jopiede het volgende:

[..]

*Jopiede wacht op de beruchte foto
Welke! :o
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:37:45 #130
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_87359871
Even een klein vraagje hier, kan een verkoper een eCheque annuleren? :P

Ik heb een camera besteld per eCheque, maar die wil ik de 22e binnen hebben. Dat gaat dan nooit werken, dus wil het handmatig naar PayPal overmaken dan kan ik dinsdag al betalen.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_87359910
Heeft iemand deze weleens besteld?
Hoe zit het met de maat?
pi_87360059
Hmmm, ik heb nog ongeveer 15 euro op mijn paypal-account staan. Daar is vast wel wat leuks voor te krijgen :')
Klaas reed opeens tandem. In zijn eentje. Achterop. Zo verwerkte hij verbroken relaties. Reed hij naar Den Helder om te huilen.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:45:35 #133
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87360062
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:37 schreef Dionysiou het volgende:
Even een klein vraagje hier, kan een verkoper een eCheque annuleren? :P

Ik heb een camera besteld per eCheque, maar die wil ik de 22e binnen hebben. Dat gaat dan nooit werken, dus wil het handmatig naar PayPal overmaken dan kan ik dinsdag al betalen.
Ja

http://ezinearticles.com/(...)---It-Could-Cost-You!&id=334526
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:51:35 #134
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87360232
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:39 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand deze weleens besteld?
Hoe zit het met de maat?
De omtrek is 59cm. Je moet wel het geluk hebben dat ze een goede opsturen. Sommige exemplaren hebben kwaliteitsproblemen met de afwerking.
pi_87360567
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:31 schreef bularax het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn die crystal clear dingen net zo dik als de mirror protectrors?
pi_87360723
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De omtrek is 59cm. Je moet wel het geluk hebben dat ze een goede opsturen. Sommige exemplaren hebben kwaliteitsproblemen met de afwerking.
Hmm. oke, zien ze er verder wel goed uit?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:22:19 #137
226677 revpolen
pi_87361086
quote:
Toevallig vandaag binnen gehad :)

http://www.koopjegadget.nl/index.php?cPath=43_27
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:23:07 #138
226677 revpolen
pi_87361107
K*T
zoals vorige x...
eerst topic doorlezen dan pas reageren... :*
pi_87361442
"Keep your head covered in style with this classic trucker hat":

:') _O-
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:43:16 #140
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_87361583
quote:
Dat gaat over scammen en dat doe ik niet, ik heb al een nood geval. Ik haal het geld van mijn bankrekening af en stort het op mijn oude en maak via daar het geld over naar PayPal.

Ik wil die camera voor de 22e hebben omdat ik naar New Castle ga.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_87361790
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:03 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Zijn die crystal clear dingen net zo dik als de mirror protectrors?
Voor de Itouch zijn ze iets dunner dacht ik.
pi_87361866
quote:
Alleen met de Mach3 mesjes van DealExtreme :)
pi_87361940
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:50 schreef bularax het volgende:

[..]

Voor de Itouch zijn ze iets dunner dacht ik.
Is het dan zo'n heel dun blaadje waar je heel snel bobbels onder krijgt? Want die mirror dingen gaan er heel makkelijk op zonder luchtbellen.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:06:49 #144
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87362274
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:43 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dat gaat over scammen en dat doe ik niet, ik heb al een nood geval. Ik haal het geld van mijn bankrekening af en stort het op mijn oude en maak via daar het geld over naar PayPal.

Ik wil die camera voor de 22e hebben omdat ik naar New Castle ga.
Oeps, ik had het maar met een vluchtig ook overkeken en ik dacht dat het ging over gescamd worden.
pi_87362314
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Is het dan zo'n heel dun blaadje waar je heel snel bobbels onder krijgt? Want die mirror dingen gaan er heel makkelijk op zonder luchtbellen.
Ik weet het niet, heb zelf geen ipod touch. Ik zou je er graag 1 opsturen, maar heb net 30 screenprotectors verkocht :Y
pi_87362350
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef bularax het volgende:

[..]

Ik weet het niet, heb zelf geen ipod touch. Ik zou je er graag 1 opsturen, maar heb net 30 screenprotectors verkocht :Y
nou dat hoeft niet, dan bestel ik er zelf wel 1 :P
pi_87362466
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef Joene94 het volgende:

[Iemand hier zn 0.01$ varkentje al binnen ?]

Ja, ik.
Hier is hij vandaag ook aangekomen.

Ik kreeg een koe met lelijk afgewerkte ogen. Ik ga een ticket aanmaken en vragen om replacement dit kan echt niet. :')
pi_87362512
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:12 schreef bergdani het volgende:

[..]

Ik kreeg een koe met lelijk afgewerkte ogen. Ik ga een ticket aanmaken en vragen om replacement dit kan echt niet. :')
ik heb hem nog steeds neit ;( Dinsdag misschien?
pi_87362801
Weet iemand waar ik zoiets kan krijgen? http://www.bodyguardz.com(...)lds-skins-films.html
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:26:02 #150
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87362840
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand waar ik zoiets kan krijgen? http://www.bodyguardz.com(...)lds-skins-films.html
Stond vorige maand een topic over in V&A dacht ik, waar ze gratis te bestellen waren (tegen verzendkosten) Zal eens zoeken.
pi_87362864
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:26 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Stond vorige maand een topic over in V&A dacht ik, waar ze gratis te bestellen waren (tegen verzendkosten) Zal eens zoeken.
ik ga ook even mee zoeken :P
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:27:01 #152
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87362896
quote:
Ik had hem ook net gevonden, even kijken wat het is. dankjewel

-edit- heb er 2 besteld, 4 dollar 85

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2010 19:35:04 ]
pi_87363780
Dat is erg zonde, ze zijn er met geen mogelijkheid normaal op te doen.
pi_87364457
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:59 schreef bularax het volgende:
die stealthguards? Dat moet toch met water?
pi_87365156
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:22 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

die stealthguards? Dat moet toch met water?
Weet ik niet :@
pi_87365367
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ja, ik.
ik heb hem vandaag binnen gekregen het varkentje :)
pi_87365417
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik heb hem vandaag binnen gekregen het varkentje :)
dan verwacht ik hem ook binnenkort :7
pi_87365926
Iemand even het MSN adres van de nieuwe concurrent van Jack? Kan hem even niet vinden. :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:21:00 #160
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87367689
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:18 schreef Skiet het volgende:
Iemand even het MSN adres van de nieuwe concurrent van Jack? Kan hem even niet vinden. :)
Even een documentje van maken ;)

superbservice.tiffany@gmail.com

superbservice.bonny@gmail.com

tiffany19871009@msn.com

oke tiffany zij:

Speciale actie voor fokkers!!!! komende 2 weken 50% korting op service fee 7,5%

alleen voor fok!
pi_87368387
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:21 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Even een documentje van maken ;)

superbservice.tiffany@gmail.com

superbservice.bonny@gmail.com

tiffany19871009@msn.com

oke tiffany zij:

Speciale actie voor fokkers!!!! komende 2 weken 50% korting op service fee 7,5%

alleen voor fok!
Wat bedoelt ze daarmee?
  zondag 10 oktober 2010 @ 00:38:44 #162
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_87371878
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:44 schreef Berend. het volgende:

[..]

Wat bedoelt ze daarmee?
Dat als je je Fok! Username zegt je korting krijgt op de service fee, dus goedkopere producten... *O*
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 10 oktober 2010 @ 10:11:08 #163
48067 neo2000
pi_87377774
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:12 schreef bergdani het volgende:

[..]

Een eckte baas had natuurlijk de blauwe tijger besteld.
pi_87384575
Ik moet ook maar eens met tiffany gaan mailen O+.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_87386021
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:53 schreef venomsnake het volgende:
Ik moet ook maar eens met tiffany gaan mailen O+.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze antwoordt
pi_87386782
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:27 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik had hem ook net gevonden, even kijken wat het is. dankjewel

-edit- heb er 2 besteld, 4 dollar 85
Hahaha ik had ze ook besteld. Echte tering zooi. Op ebay heb je voor 10cent een sceenprotector incl verzendkosten. Het lijkt dus onwijs goedkoop, maar nee
pi_87386806
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:20 schreef Berend. het volgende:

[..]

Hahaha ik had ze ook besteld. Echte tering zooi. Op ebay heb je voor 10cent een sceenprotector incl verzendkosten. Het lijkt dus onwijs goedkoop, maar nee
full body? linkje misschien?
pi_87386887
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:21 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

full body? linkje misschien?
Ik had 6 iPhone 4 screenprotectors voor 0,60 cent.

Doe eerst > veilig > gratis verzending > tm 30 cent. En tadaaa, en wel even met een sniper doen.
pi_87386947
Er was trouwens een topic waar iemand die protector's verkoopte. Mensen die ze hadden gekocht vonden ze ook balle, ik zie hem alleen niet meer.
pi_87386966
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:25 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ik had 6 iPhone 4 screenprotectors voor 0,60 cent.

Doe eerst > veilig > gratis verzending > tm 30 cent. En tadaaa, en wel even met een sniper doen.
ja maar dat is alleen screen protector, dit is voor de hele ipod, die zit dan ingepakt in dat velletje en er zijn er niet zo veel die dat hebben omdat de ipod bol is.
pi_87387017
Of je koopt gewoon een silicone hoesje? :')
pi_87387042
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:30 schreef Berend. het volgende:
nee want dan zie je mijn mooie onbeschadigde achterkantje niet :7
pi_87388330
quote:
http://www.nu.nl/gadgets/2351983/iphone-4-barst-hoesjes.html
pi_87389665
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:45 schreef Berend. het volgende:

[..]

Rustig nou gewoon. Er zijn veel feest dagen in China. Ik heb er al meerdere keren besteld en het gaat prima. Inderdaad geen bevestigings mail, dacht ik.
Zover ik het op mijn chinese kalender kan achterhalen geen rode datum dus geen feestdagen. Heb al email gestuurd, maar geen reactie. En als ik op het vosje druk kan ik alleen inloggen of account aanmaken,me email wordt wel herkend als ik een nieuwe account wil maken. En jep het is buyincoins ja zonder G ;)

Zal hopelijk wel aankomen maar het is toch fijn als er wat extra service is.
pi_87402015
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:59 schreef bularax het volgende:
Onzin, heb ze zelf ook en is niets van te zien op m'n iPhone

quote:
Koop je zo'n mooie telefoon/mp4 en dan ga je er zo'n lelijk hoesje om doen? :')
pi_87402858
Iemand nog tips voor 'wholesale'. Ik heb nu een aanvraag uitstaan via alibaba.com. Wil wat producten 'zakelijk' importeren, maar gaat hier tussen de 10-50 stuks per product.
  maandag 11 oktober 2010 @ 00:04:02 #177
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87405090
Nog maar een 6020-1 copter besteld, de eerste was al snel helemaal kaduuk :')
Gelijk wat training voetjes besteld zodat het hopelijk iets minder gaat crashen :@

De onderdelen zijn zo duur dat je beter een nieuwe kunt halen :X
pi_87406856
DealExtreme, zag daar nog een Ray~Ban zonnebril en Diesel horloges. Ben benieuwd of mensen al gezeik met de douane hebben gekregen..
pi_87409781
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 01:30 schreef robin007bond het volgende:
DealExtreme, zag daar nog een Ray~Ban zonnebril en Diesel horloges. Ben benieuwd of mensen al gezeik met de douane hebben gekregen..
In deze hele reeks hebben volgens mij nog maar 2 of 3 mensen gezeik met de douane gehad ;) Het meeste komt gewoon binnen!
pi_87410612
Ik heb ook een stuk of wat ray-bans gekocht daar, gewoon binnengekomen zonder gezeik...
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:28:40 #181
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_87410654
Nieuw bericht van Qunfang Lee (Tiffany)

ik heb gezegd dat 15% fee een beetje veel is en we zijn tot de volgende fee kosten gekomen.

10% fee met een minimum van 4$
verzendkosten $1,8 per 100 gram

------------------------------------------
verschil met zarmark:
fee tussen 20 en 15%
verzendkosten $2,0 per 100 gram
minimum is $4,4 let op dit zijn de kosten van zarmark
SPOILER
dus tiffany is goedkoper, langer op msn, snellere reactie op email's en je kunt ook over andere dingen praten dan chinese gadgets (als ze het niet te druk heeft of is slaap is gevallen 03:00 op het toetsenbord van haar laptop :') :Z )

oh en tiffany wil graag een presentje bij elke order doen. Iemand suggesties? mag niks wegen en bijna niks kosten :D zo als led piggy of een kalender of andere shit
^O^

haar email: superbservice.tiffany@gmail.com
haar msn: tiffany19871009@msn.com

[ Bericht 9% gewijzigd door flexoo op 11-10-2010 10:35:36 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:03:04 #182
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_87411558
Van welke winkel is Tiffany? Of is zij gewoon iemand die dingen kan leveren?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:11:32 #183
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_87411786
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:03 schreef Kn0x het volgende:
Van welke winkel is Tiffany? Of is zij gewoon iemand die dingen kan leveren?
tiffany werkte eerst bij zarmark, zij stopte en is voor zich zelf begonnen *O*

goedkoper dan jack ^O^ en aardiger.

SPOILER
pi_87411857
Ik neem aan dat het over taobao gaat Flexo?
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:16:29 #185
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_87411942
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:13 schreef Sanchos het volgende:
Ik neem aan dat het over taobao gaat Flexo?
I.D.D :Y maar ze doet ook andere websites *)
pi_87412369
pi_87414253
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:28 schreef flexoo het volgende:
Nieuw bericht van Qunfang Lee (Tiffany)

ik heb gezegd dat 15% fee een beetje veel is en we zijn tot de volgende fee kosten gekomen.

10% fee met een minimum van 4$
verzendkosten $1,8 per 100 gram

verschil met zarmark:
fee tussen 20 en 15%
verzendkosten $2,0 per 100 gram
minimum is $4,4 let op dit zijn de kosten van zarmark
SPOILER
dus tiffany is goedkoper, langer op msn, snellere reactie op email's en je kunt ook over andere dingen praten dan chinese gadgets (als ze het niet te druk heeft of is slaap is gevallen 03:00 op het toetsenbord van haar laptop :') :Z )

oh en tiffany wil graag een presentje bij elke order doen. Iemand suggesties? mag niks wegen en bijna niks kosten :D zo als led piggy of een kalender of andere shit
^O^

haar email: superbservice.tiffany@gmail.com
haar msn: tiffany19871009@msn.com

Verliefd?
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:15:26 #188
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87415502
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:28 schreef flexoo het volgende:

oh en tiffany wil graag een presentje bij elke order doen. Iemand suggesties? mag niks wegen en bijna niks kosten :D zo als led piggy of een kalender of andere shit[/i] ^O^

Plukje schaamhaar :Y
Neo heeft liever okselhaar, dus gewoon 2 opties plaatsen ^O^
pi_87416133
Iemand weleens aanspraak gemaakt op de garantie bij mymemory? :? Heb een 360 spelletje met productiefout maar ik krijg helaas geen reactie op mijn klacht. :{
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:45:48 #190
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_87420702
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:33 schreef g0dz0r het volgende:
Iemand weleens aanspraak gemaakt op de garantie bij mymemory? :? Heb een 360 spelletje met productiefout maar ik krijg helaas geen reactie op mijn klacht. :{
De games van mymemory kan je toch gewoon met een NL console spelen. EN de levertijd was toch gewoon net als in china?
pi_87421853
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:45 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

De games van mymemory kan je toch gewoon met een NL console spelen. EN de levertijd was toch gewoon net als in china?
Hij heeft het over een productie fout, niet over PAL/NTSC. Maar sorry ik kan je ook niet verder helpen, met DX duurt het soms ook wel 1 week voordat je reactie hebt op je ticket
pi_87423684
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:17 schreef igi0n het volgende:

[..]

Hij heeft het over een productie fout, niet over PAL/NTSC. Maar sorry ik kan je ook niet verder helpen, met DX duurt het soms ook wel 1 week voordat je reactie hebt op je ticket
Ik heb nu 2 keer een week gewacht en bij normale vragen heb ik altijd binnen 2 dagen antwoord. :{
Is inderdaad een productiefout, gaatje in de disc is 2 keer gemaakt en die tweede zit niet echt in het midden. :')
Voor zover ik weet is dat niet speelbaar, ik durf het althans niet uit te proberen.
pi_87423742
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ik heb nu 2 keer een week gewacht en bij normale vragen heb ik altijd binnen 2 dagen antwoord. :{
Is inderdaad een productiefout, gaatje in de disc is 2 keer gemaakt en die tweede zit niet echt in het midden. :')
Voor zover ik weet is dat niet speelbaar, ik durf het althans niet uit te proberen.
Je kunt ook gewoon contact opnemen met de uitgever van de game. Die kan dit ook wel voor je oplossen. Veel kans dat die uitgever je dan een nieuwe game opstuurt. ;)
pi_87424722
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:16 schreef flexoo het volgende:

[..]

I.D.D :Y maar ze doet ook andere websites *)
Welke sites dan ? :@
pi_87425145
Hey,

Hoe kan het dat je uit china geen verzendkosten betaald, en hier in nederland 7 euro ofzo voor een pakketje?
pi_87425675
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:41 schreef Afca0229 het volgende:
Hey,

Hoe kan het dat je uit china geen verzendkosten betaald, en hier in nederland 7 euro ofzo voor een pakketje?
Er is neit voor niets zo veel moeite gestoken in de OP
pi_87426228
Even off-topic. Iemand als iets besteld bij Fragrencex? Ik heb namelijk een luchtje nodig voor 6 november.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:14:14 #198
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87426306
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:41 schreef Afca0229 het volgende:
Hey,

Ze verzenden het niet maar laten het door een chinees langsbrengen. Ieder huis een aparte en je mag hem houden, maatregel tegen de overbevolking in China
pi_87426332
Ja maar, je hebt ook dingen van bijv 80 cent, en ik denk niet dat je voor 80 cent een brief incl verpakkingskosten kan versturen..
pi_87426960
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:15 schreef Afca0229 het volgende:
Ja maar, je hebt ook dingen van bijv 80 cent, en ik denk niet dat je voor 80 cent een brief incl verpakkingskosten kan versturen..
Een envelop met postzegel is niet veel hoor, misschien wel meer dan 80 cent maar die kosten halen ze wel uit de winst van de andere dingen die ze aanbieden.

Trouwens verzendkosten kijk ik nooit na, alleen na de totale kosten. Als er staat 'gratis verzending' dan zit die prijs gewoon in de prijs van het artikel.
pi_87427270
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:11 schreef bularax het volgende:
Even off-topic. Iemand als iets besteld bij Fragrencex? Ik heb namelijk een luchtje nodig voor 6 november.
normaal gesproken haal je dat wel, maar ik ben nu al een hele tijd aan het wachten.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:46:02 #202
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87427450
Ik zie in de OP wel wat staan over wapens, maar hoe zit het met (zak)messen. Is dat ook risicovol? of kan dat tot een bepaalde lengte gewoon gekocht worden?
pi_87427875
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik zie in de OP wel wat staan over wapens, maar hoe zit het met (zak)messen. Is dat ook risicovol? of kan dat tot een bepaalde lengte gewoon gekocht worden?
Als het niet door een veer open kan gaan en tot een bepaalde lengte, kan het gewoon.
pi_87428108
Update over mijn buyincoin problem. Nog steeds geen reactie van hun maar na 5 dagen wachtwoord aanvragen eindelijk een mailtje binnen en zie gelijk dat de order al verzonden is. Hulde! Nu lekker afw88.
Had ondertussen voor een telefoontje ook die Tiffany gemaild, ze rekent 7,5% service fee. Dat ben ik best bereid te betalen. Nu ff goed de specs van die dual sim telefoon kijken...
pi_87428543
Trouwens ook hulde aan Jack!

Kreeg oordopjes, die ik voor iemand had gekocht bij lightake. Zat geen apple logo op, kreeg ik mooi gratis vervaning van Jack ^O^
pi_87428654
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:12 schreef bularax het volgende:
Trouwens ook hulde aan Jack!

Kreeg oordopjes, die ik voor iemand had gekocht bij lightake. Zat geen apple logo op, kreeg ik mooi gratis vervaning van Jack ^O^
Sinds wanneer zit er een apple logo op apple oortjes? :?
pi_87429750
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:14 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ze verzenden het niet maar laten het door een chinees langsbrengen. Ieder huis een aparte en je mag hem houden, maatregel tegen de overbevolking in China
een vrouw met humor :D

Mijn hoesje is ook verzonden, uit amerika, maar dat maakt niet uit :P
pi_87430276
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef bergdani het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit er een apple logo op apple oortjes? :?
Op het doosje bedoel ik |:(
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:51:01 #209
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_87430439
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:47 schreef bularax het volgende:

[..]

Op het doosje bedoel ik |:(
Ik kreeg ook een keer zonder doosje, ik aan emma vragen of ik ook met doosje zou kunnen krijgen, zei ze dat het doosje toch nutteloos was enzo, dat ik niet zo moest zeuren. Daarna Jack gemailt en volgende dag heeft hij een setje inclusief doosje voor mij op de post gedaan. Jack ^O^
pi_87431040
weet iemand hoe lang het duurt voordat pandawill iets daadwerkelijk verstuurd ?
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:13:13 #211
48067 neo2000
pi_87431441
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Plukje schaamhaar :Y
Neo heeft liever okselhaar, dus gewoon 2 opties plaatsen ^O^
Nuh, da's dan alleen van negerinnen. :{w
Bij kleine jongensachtige chineesjes doe ik het ook voor schaamhaar. :9~

Ik zie trouweens op de vorige pagina al weer wat merkjes voorbij komen. naughty, naughty.. Wil dan ook benadrukken dat het voor newbies in dit topic (iemand trok denk ik een blikje newbies open? :')) zeker de moeite is de OP na te lezen. Anders modjes weer boos, mensen bannen, topicreeks weer dicht en zo.. :P
pi_87432547
Heeft iemand enig idee hoe dat nou werkt met de belasting? Ik wil een order doen bij een wholesaler van ongeveer 508 dollar ( inclusief verzendkosten). Zijn 30 stuks van een artikel. Maar wat als ik gepakt wordt? Wat zijn dan de 'kosten' die ik moet betalen?
pi_87432867
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dat nou werkt met de belasting? Ik wil een order doen bij een wholesaler van ongeveer 508 dollar ( inclusief verzendkosten). Zijn 30 stuks van een artikel. Maar wat als ik gepakt wordt? Wat zijn dan de 'kosten' die ik moet betalen?
24% op het hele bedrag ongeveer.
pi_87433082
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:43 schreef bularax het volgende:

[..]

24% op het hele bedrag ongeveer.
Als ik 'gepakt' word.

Gaat dat over die 508$ of over de 'euro' waarde?
pi_87433164
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Als ik 'gepakt' word.

Gaat dat over die 508$ of over de 'euro' waarde?
Als er een factuur bij zit over de 508 dollar, let wel op dat als het producten zijn die over het algemeen duur zijn, de pakkans echt wel behoorlijk hoog is.
pi_87434193
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:47 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

In deze hele reeks hebben volgens mij nog maar 2 of 3 mensen gezeik met de douane gehad ;) Het meeste komt gewoon binnen!
das mooi :)

Vroeger had ik veel ds kaartjes van Dealextreme, helaas verkopen ze die niet meer.
http://shoptemp.com/ is nu mijn vaste adres voor ds-gerelateerde spulletjes })
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:56:48 #217
226677 revpolen
pi_87440240
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat heb je ingekocht?
Zelf heb ik een aantal x "wat" design schoenen deze kant op gehaald voor 400$ de 10 paar
moest hier over 80,- belasting betalen :)
pi_87440442
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:56 schreef revpolen het volgende:

[..]

Wat heb je ingekocht?
Zelf heb ik een aantal x "wat" design schoenen deze kant op gehaald voor 400$ de 10 paar
moest hier over 80,- belasting betalen :)
Heb nog niets gekocht, zijn wat bekers die ik als relatiegeschenk wil gaan geven. Stuk of 30. (het is geen immitatie/ nep/ illegaal spul).
pi_87445679
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:11 schreef bularax het volgende:
Bij bestellingen van fragrancex is de kans vrij groot dat je moet betalen, en dan is het opeens niet meer zo goedkoop. Ik heb er 2x wat besteld. 1e keer ging goed. Binnen 7 dagen binnen zonder extra te hoeven betalen. 2e keer ging fout. Duurde langer dan een maand en moest 13 euro inklaringskosten +19% van het aankoop bedrag betalen.

Ik raad je aan om gewoon binnen Nederland te zoeken naar parfum in online shops of eBay binnen de Europese unie.
pi_87447192
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:45 schreef Semmm het volgende:

[..]

Bij bestellingen van fragrancex is de kans vrij groot dat je moet betalen, en dan is het opeens niet meer zo goedkoop. Ik heb er 2x wat besteld. 1e keer ging goed. Binnen 7 dagen binnen zonder extra te hoeven betalen. 2e keer ging fout. Duurde langer dan een maand en moest 13 euro inklaringskosten +19% van het aankoop bedrag betalen.

Ik raad je aan om gewoon binnen Nederland te zoeken naar parfum in online shops of eBay binnen de Europese unie.
Dit had ik dus ook :') Dacht een leuk setje te kopen voor mijn vriendin. Totdat het binnen kwam mocht ik ook even extra bijbetalen, was uiteindelijk duurder uit.

Of je moet er voor zorgen dat je onder die 25 euro ofzo blijft. Er staan soms wel leuke aanbiedingen op fragrancex namelijk, 100ml voor 20euro van een goed merk (een tester bijvoorbeeld, dus zonder doos etc.)
pi_87447212
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:45 schreef Semmm het volgende:

[..]

Precies heb twee keer wat besteld en twee keer moeten betalen dit kwam omdat zij altijd het echte bedrag op de doos schrijven.twee keer 24euro bij moeten betalen dus dan gaat het goedkope er wel af.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:15:28 #222
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_87452509
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:03 schreef -K03N- het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt voordat pandawill iets daadwerkelijk verstuurd ?
pandawill kan in tegenstelling tot hun site (wat is die achterlijk langzaam!) redelijk snel verzenden, alleen verzenden ze niet aangetekend! dus let op waar de postbode je spullen afgeeft!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_87453148
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:15 schreef mickeyD het volgende:

[..]

pandawill kan in tegenstelling tot hun site (wat is die achterlijk langzaam!) redelijk snel verzenden, alleen verzenden ze niet aangetekend! dus let op waar de postbode je spullen afgeeft!
ik heb het laten verzenden met een track en trace nummer dus dat zou op zich geen probleem kunnen worden en zelfs als ik nie thuis bent dan laten ze hier altijd wel een briefje achter
pi_87457474
Everbuying:
quote:
Hello, Dennis

How are you doing recently? We haven't seen you for a long time. We have some new coupons for you today. Everbuying.com is a wholesale marketplate for all kinds of china products. We are listing new item everyday including cell phones, cosplay, wedding dresses, Car electronics, GPS, small gadgets, music players etc every day.

Here is the coupons for you:

5% off for any order, code: everbuyingwishes
These codes will expire in 5 days.
You can apply these code when you checkout online.
pi_87457934
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef bularax het volgende:
Everbuying:
[..]

Hoi Dennis! :P
pi_87458888
Ik heb mijn varkentje nog steeds niet :(
pi_87460833
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:00 schreef Berend. het volgende:

[..]

Hoi Dennis! :P
Hallo Berend ^O^
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:39:19 #228
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87461381
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:24 schreef bularax het volgende:

[..]

Hallo Berend ^O^
Ik moest lachen ;(

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:26 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb mijn varkentje nog steeds niet :(
Ik ook niet, van welke site was dat ook alweer? Focal toch?
pi_87461454
Iemand enig idee wat Tif hiermee bedoeld?

quote:
frost frame color
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:45:26 #230
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87461622
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:41 schreef Arboxx het volgende:
[..]

Troebel? Mat? In welke context?
pi_87462208
Zonnenbril frame
pi_87463023
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:39 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik moest lachen ;(
[..]

Ik ook niet, van welke site was dat ook alweer? Focal toch?
focalprice ja, ik zag dat anderen hem al wel hadden..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:20:39 #233
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87463042
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:41 schreef Arboxx het volgende:
[..]

Dan heeft ze hem in de vriezer gelegd naast de hondenkop magnetronmaaltijd ^O^

Met frost bedoelen ze "wit doorzichtig" zoals sneeuw maar Tif (een Chinees) kan natuurlijk iets totaal anders bedoelen :P
pi_87463820
Vandaag eindelijk mijn varkentje binnen, ik haal hem uit de verpakking, valt het voorstuk er al af :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:15:37 #235
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87464858
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:42 schreef NextTVH het volgende:
Vandaag eindelijk mijn varkentje binnen, ik haal hem uit de verpakking, valt het voorstuk er al af :')
Je moet toch de achterkant hebben, die heeft geen tanden *O*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:44:50 #236
48067 neo2000
pi_87465775
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je moet toch de achterkant hebben, die heeft geen tanden *O*
Achterkant is ook meer geschikt voor suprise buttsecks. ^O^

Iemand trouwens ervaring met deze kaartjes?
pi_87467977
Welke size zal ik nemen uit china? Hier heb ik voor bijvoorbeeld cool cat shirts een L, maar rockwell shirts een M
pi_87468387
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:39 schreef bularax het volgende:
Welke size zal ik nemen uit china? Hier heb ik voor bijvoorbeeld cool cat shirts een L, maar rockwell shirts een M
[ link | afbeelding ]
Maten zijn in China per artikel anders. Beter post je dus linkjes naar de shirts die je hebben moet, dan kunnen wij beter oordelen. Meestal heb je echter in China 1 of 2 maten groter nodig dan in Nederland. Enkel in sommige extreme gevallen zal het meer dan dat zijn.
pi_87468447
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef bergdani het volgende:

[..]

Maten zijn in China per artikel anders. Beter post je dus linkjes naar de shirts die je hebben moet, dan kunnen wij beter oordelen. Meestal heb je echter in China 1 of 2 maten groter nodig dan in Nederland. Enkel in sommige extreme gevallen zal het meer dan dat zijn.
pi_87470040
Allereerste bestelling bij TaoBao via tif ^O^
pi_87470992
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:50 schreef bularax het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik wist niet dat het om namaak dingen ging. :@
Ik bestel zelf namelijk ook redelijk vaak dingen van taobao, maar kijk daarbij meestal niet of er een merk op staat of niet. Leuk als het erop staat, maar meer niet. Met of zonder merk, als het er leuk uit ziet, koop ik het.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:44:03 #242
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87470997
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:44 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Achterkant is ook meer geschikt voor suprise buttsecks. ^O^

Iemand trouwens ervaring met deze kaartjes?
Is dat niet gewoon een dure chip dat windows systeemherstel aanzet :P

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 12-10-2010 21:16:10 ]
pi_87471337
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:43 schreef bergdani het volgende:

[..]

Ik wist niet dat het om namaak dingen ging. :@
Ik bestel zelf namelijk ook redelijk vaak dingen van taobao, maar kijk daarbij meestal niet of er een merk op staat of niet. Leuk als het erop staat, maar meer niet. Met of zonder merk, als het er leuk uit ziet, koop ik het.
Ik koop het ook puur omdat ik weet dat dat shirt er tof uitziet. Alleen in retail is het shirt 40, nu 5 :P
pi_87472570
Had een leuk overhemd van taobao besteld bij tiffany, is het weeeeeeeeer uitverkocht.

schijnt dat alles was ik wil uitverkocht is voordat een agent het kan bestellen |:(
Ja.
pi_87473814
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:17 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Had een leuk overhemd van taobao besteld bij tiffany, is het weeeeeeeeer uitverkocht.

schijnt dat alles was ik wil uitverkocht is voordat een agent het kan bestellen |:(
Soms is het niet de schuld van de agent, maar van de verkoper. Deze geeft dan aan dat er nog voorraad is, terwijl het werkelijk allang uitverkocht is. ;)
pi_87474020
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:41 schreef bergdani het volgende:

[..]

Soms is het niet de schuld van de agent, maar van de verkoper. Deze geeft dan aan dat er nog voorraad is, terwijl het werkelijk allang uitverkocht is. ;)
Yep begrijp ik :) , maar het blijft jammer :P
Ja.
pi_87483671
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:39 schreef bularax het volgende:
[ link | afbeelding ]
Coolcat ;(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 03:21:05 #248
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_87484253
Vandaag Koele-aids binnen gekregen,
al 1 zakje op. god wat is dat spul lekker :')
pi_87484846
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:43 schreef Semmm het volgende:

[..]

Coolcat ;(
Beter dan wibra knul.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:18:10 #250
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_87485295
Wat heb ik nu weer gevonden :')

Niet te groot en past goed in de hand en in je handtas. Kijk hem eens schitteren en je bent uiteraard geintresseerd in het roze exemplaar :X

Een soort Australisch accent Chinese homo met een mooie armband :|W
Hij maakt ook steeds een smak geluid alsof ie een piemel in zijn mond heeft _O-

!

Sekte filmpje van lightinthebox :D
Help us, join us!! Maar het pakhuis met de slaven laten ze niet zien gehehe _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door monkeybrain op 13-10-2010 08:38:55 ]
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:05:37 #251
48067 neo2000
pi_87487328
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een dure chip dat windows systeemherstel aanzet :P
Nope. Maakt partities aan welke tegen schrijven beveiligd zijn. Verder kan je lokaties en partities opgeven die wel beschreven mogen worden. Dus: je vader zit te pornosurfen, maar hengelt daarmee elke keer allerhande spyware en virussen binnen welke zich in o.a. de windows folder nestelen als allerhande vage executables. Verder is heel je registry verne*kt. Een reboot en voila, je systeem is weer helemaal maagdelijk, net als de vuige tieners welke schitteren in de porno flix van je pa claimen te zijn. :{w
Nu heb je middels de software van de reboot card ingesteld dat er alleen in de my documents folder geschreven mag worden, dus als je pa zijn gedownloade porno daar nu wegzet, is er niks aan de hand, dat blijft gewoon staan! ^O^

Tenminste, zo werkt het op papier, heb liever wat hands on ervaringen. Zie dat er ook een USB stick variant is. Ongeveer hetzelfde kan ook met het gratis Windows Steadystate, alleen is dat van microsoft, en deze encrypt daarbij je hele partitie, een proces wat ook mis kan gaan en je al je data kwijt bent naar wat ik begreep.
pi_87487855
spam

[ Bericht 97% gewijzigd door Snakey op 13-10-2010 12:50:18 ]
pi_87487873
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 06:52 schreef bularax het volgende:

[..]

Beter dan wibra knul.
Ga dan naar H&M of C&A, of naar de zara oid.. Maar coolcat is echt net niks :X

[ Bericht 44% gewijzigd door Snakey op 13-10-2010 12:50:35 ]
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:24:58 #254
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87489488
Jack is back?
pi_87490637
ze hebben in ieder geval dit topic gevonden en lopen niet meer rond te spammen in verschillende subfora
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:41:53 #256
48067 neo2000
pi_87491717
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:02 schreef -K03N- het volgende:
ze hebben in ieder geval dit topic gevonden en lopen niet meer rond te spammen in verschillende subfora
Jippy-k-fucking-yay. -O-

Leuk, Eb spambots. :|W In ieder geval aanbevolen voor een nekschot bij de juiste autoriteiten. ^O^
pi_87491876
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:41 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Jippy-k-fucking-yay. -O-

Leuk, Eb spambots. :|W In ieder geval aanbevolen voor een nekschot bij de juiste autoriteiten. ^O^
Jack is ook begonnen door hier op het forum spam te plaatsen en hij werd later dooverwezen naar dit topic en sindsdien kopen mensen regelmatig spullen via hem
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:03:09 #258
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87492355
Maar zijn steenkolenengels door google translate te gooien is dan weer het andere uiterste :')
pi_87492384
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef -K03N- het volgende:

[..]

Jack is ook begonnen door hier op het forum spam te plaatsen en hij werd later dooverwezen naar dit topic en sindsdien kopen mensen regelmatig spullen via hem
Zo is hij niet begonnen.
pi_87494459
Zo, weer ff een partij RGB led strips besteld :)
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_87498049
Nu heb ik op koopjesnogwat Visco lont (vuurwerk lont) besteld, en dat ik vandaag binnengekomen.
Goed lont enzo, maar 10 meter voor 12 euro toch wat prijzig.
Is er een webshop die het goedkoper aanbied? :)
pi_87498502
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:29 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ga dan naar H&M of C&A, of naar de zara oid.. Maar coolcat is echt net niks :X

H&M kom ik ook wel, maar ik denk dat jij een andere leeftijd bent dan mij...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:19:07 #263
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_87499440
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:37 schreef Luman het volgende:
Nu heb ik op koopjesnogwat Visco lont (vuurwerk lont) besteld, en dat ik vandaag binnengekomen.
Die dingen zijn toch niet zo duur in nederland of wel?
pi_87499677
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:19 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Die dingen zijn toch niet zo duur in nederland of wel?
Ik heb het niet over dat witte touw hë :)
Ik heb het over dat groene lont wat aan vuurwerk vast zit wat je aansteekt :9
pi_87499850
quote:
100 meter voor 25 euro.

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=16063
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:10:13 #266
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_87501399
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:25 schreef Luman het volgende:

[..]

Niks gezegd
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:22:40 #267
226677 revpolen
pi_87501869
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:25 schreef Luman het volgende:

[..]

u heb PM
pi_87502727
Waarom krijg ik soms het idee dat Revpolen de begrippen ", lont, vuurwerk, schelpen {denk hier over na!} vrij goed kent?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:08:24 #269
48067 neo2000
pi_87503401
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Zo is hij niet begonnen.
Ik wilde al zeggen..
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:45 schreef Arboxx het volgende:
Waarom krijg ik soms het idee dat Revpolen de begrippen ", lont, vuurwerk, schelpen {denk hier over na!} vrij goed kent?
Mij bekruipt af en toe ook dat gevoel. Heeft ook vast niets met zijn ondertitel te maken. :X
pi_87505165
quote:
:D
Ohja, en revpolen.
U heeft PM :)
pi_87506567
besteld @ DX: sku.48140
Ja.
pi_87506646
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:40 schreef DobbelSteen200 het volgende:
besteld @ DX: sku.48140
Thanks voor de tip! :) Ik heb net vandaag een Bold 9700 besteld!
pi_87506720
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! :) Ik heb net vandaag een Bold 9700 besteld!
Heb er al 1 voor m'n curve 8900... Werkt ideaal, geen gekloot met kabeltjes enzo ^.^
Die had ik op ebay gekocht.
Ja.
pi_87507157
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[..]

Heb er al 1 voor m'n curve 8900... Werkt ideaal, geen gekloot met kabeltjes enzo ^.^
Die had ik op ebay gekocht.
Moet je de Bold trouwens opladen via het stopcontact, of via een pc? :P
pi_87507298
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:55 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Moet je de Bold trouwens opladen via het stopcontact, of via een pc? :P
Zit een USB data/oplader kabel bij, en eentje voor stopcontact. Kan dus beide ^^
Ja.
pi_87507369
Hmm, ik had in augustus dus iets besteld, ben ik 1 dag na 3 weken dat het aan was gekomen, het gaan halen op het postkantoor... Die hadden het niet meer, het zou dus terug gestuurd moeten worden. Ik heb daarna contact opgenomen met DealExtreme en na wat gepraat is het eindelijk duidelijk geworden voor ze. Het is nagekeken maar ze hebben het pakketje niet gevonden...

Wat kan ik nu het beste doen? Op het postkantoor niet (niet meer, want ik kreeg zo'n briefje door de bus), bij DealExtreme ookniet.
De microfoon heeft gesproken.
pi_87507674
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:58 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[..]

Zit een USB data/oplader kabel bij, en eentje voor stopcontact. Kan dus beide ^^
Oke, thanks! :D
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:21:35 #278
226677 revpolen
pi_87511536
quote:
Misschien omdat ik in me vrijetijd pyrotechnicus ben? En soms shows schiet? ;)
pi_87513749
ik vroeg aan tiffany of ze nu ook al last hebben met verzending ivm kersemus, ze zei van niet *)
Ja.
pi_87514189
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:21 schreef revpolen het volgende:

[..]

Misschien omdat ik in me vrijetijd pyrotechnicus ben? En soms shows schiet? ;)
Hmm dat zou inderdaad een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen zijn :P

Dus als ik het goed begrijp, ben jij naar Duitsland geweest voor je opleiding?
pi_87514385
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt totdat Tiffany een taobao order opstuurt ?
pi_87515399
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef Jeffrey_San het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt totdat Tiffany een taobao order opstuurt ?
ligt eraan hoe snel zij het product in ontvangst heeft, en wanneer jij je second payment doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door DobbelSteen200 op 13-10-2010 22:43:44 ]
Ja.
pi_87515418
-dubbel-

[ Bericht 97% gewijzigd door DobbelSteen200 op 13-10-2010 22:43:28 ]
Ja.
pi_87517457
Zo ff een request gedaan bij tiffany voor een rally stickerset voor een peugeot :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:23:23 #285
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87519559
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef Sanchos het volgende:
Zo ff een request gedaan bij tiffany voor een rally stickerset voor een peugeot :)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, wel voor een ander merk dan maar dat maakt weinig uit :P
pi_87523761
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[..]

ligt eraan hoe snel zij het product in ontvangst heeft, en wanneer jij je second payment doet.
second payment?

Zij koopt gewoon in, weegt dan, en dan second payment?
pi_87526146
quote:
Heeee viscolont, altijd interessant! Straks komen hier ook nog leuke buizen voorbij gevlogen. _O-
pi_87526812
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:23 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, wel voor een ander merk dan maar dat maakt weinig uit :P
om deze set gaat het om, ik heb een 106, maar ik ben helemaal van de de WRC, en wil mijn auto ermee opleuken.

Wat zoek je precies?
pi_87532882
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:25 schreef Arboxx het volgende:

[..]

second payment?

Zij koopt gewoon in, weegt dan, en dan second payment?
je second payment is de verzondkosten naar jouw adres toe.
Ja.
pi_87534666
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef Sanchos het volgende:

[..]

om deze set gaat het om, ik heb een 106, maar ik ben helemaal van de de WRC, en wil mijn auto ermee opleuken.

[ afbeelding ]

Wat zoek je precies?
cool :)
Wil ook wel zoiets maar dan van Seat. :D
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_87535630
Iemand een site waar je mooie posters kunt kopen? :)
Ben benieuwd.
pi_87535729
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef bergdani het volgende:
Ben benieuwd.
heb ik ook wel interesse naar, maar ik denk dat ebay nog steeds de beste is.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:23:39 #293
226677 revpolen
pi_87537154
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Arboxx het volgende:

[..]

Hmm dat zou inderdaad een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen zijn :P

Dus als ik het goed begrijp, ben jij naar Duitsland geweest voor je opleiding?
klopt :),
Buizen zijn altijd wel tekoop via internet :D
zijn de mooiste bloempotten die er zijn :D
pi_87538009
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:41 schreef bergdani het volgende:
Ben benieuwd.
allposters.nl, zelf heb ik daar goede ervaringen in qua levering enzo.
pi_87538405
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

cool :)
Wil ook wel zoiets maar dan van Seat. :D
Kan helaas nik vinden voor een seat
pi_87546091
Ik zag laatst leuk kerstmutsen voorbijkomen, kan ze alleen met geen mogelijkheid terugvinden.
Dacht dat ik ze op DX of Lightake heb gezien.

Kan iemand me helpen?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:26:29 #297
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_87546631
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef PieterFo het volgende:
Ik zag laatst leuk kerstmutsen voorbijkomen, kan ze alleen met geen mogelijkheid terugvinden.
Dacht dat ik ze op DX of Lightake heb gezien.

Kan iemand me helpen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46434
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46433
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46435

Die?
Deze vond ik ook nog:
http://www.focalprice.com(...)r_Christmas_Red.html
pi_87550531
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[..]

Ja ik bedoel hoe lang het ongeveee duurt totdat Tiffany het ontvangt
pi_87555296
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:44 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Ja ik bedoel hoe lang het ongeveee duurt totdat Tiffany het ontvangt
Meestal 3 dagen tot 1 week.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:34:35 #300
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87555543
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef Sanchos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat zoek je precies?
Ik ben ook een rallyfan :P Ik heb een Lancer, maar de bestickering van de Impreza vind ik het gaafst.

Ik zoek niet specifiek een bepaald patroon maar ik wil m'n auto ook wat opleuken, en hier in Nederland is het goed aan de prijs
pi_87555545
Ik ben op zoek naar een apparaatje a la http://www.belkin.com/iwcatproductpage.process?product_id=508754 zodat ik draadloos (a2dp) muziek kan streamen naar mn stereo. Iemand die zoiets is tegen gekomen (niet portable)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')