SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).![]()
![]()
Ik heb binnenkort een housewarming party van iemand. Een van jullie nog tips voor een leuke gadget voor in een nieuw huis?![]()
Wat een geniaal ding. Als ik een kat had had ik sowieso zoiets gehaald. In Duitsland gekocht toch? Echt nice om te zien wat je kat allemaal uitvoert.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn CatTraQ is binnenOnze kat heeft vannacht blijkbaar 2.1 kilometer gelopen!
plaatje
![]()
wat gaafquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Tap tap tap![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Nu heb ik toch echt een probleem met DX...
3 orders geplaatst, die ongeveer allemaal 10 dagen op pending stonden, Ik hun vriendelijk verzocht om deze te cancelen. Dag erna mailtje van Lucia dat ik mijn geld binnen 7 werkdagen kan terug verwachten. Na die 7 dagen weer een ticket gestuurd waar mijn geld bleef, geen reactie. Daarna bij alle 3 de orders opnieuw een ticket gemaakt en gemeld dat ze tot vrijdag de tijd hebben om het geld over te maken anders ga ik het via PP terug vragen.
Iemand een idee hoe dit in zen werk gaat via Paypal? wat ik dat moet melden?
Of is DX nog anders bereikbaar dan via dat faal ticket systeem?![]()
DX is ook niet mijn favorieten.... Je kan gewoon zo'n geschil maken bij paypal, dan moet je even wachten. Maar, als ik jou was zou ik nog even wachten, het kan ook net dat dagje langer duren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef Creatix het volgende:
Nu heb ik toch echt een probleem met DX...
3 orders geplaatst, die ongeveer allemaal 10 dagen op pending stonden, Ik hun vriendelijk verzocht om deze te cancelen. Dag erna mailtje van Lucia dat ik mijn geld binnen 7 werkdagen kan terug verwachten. Na die 7 dagen weer een ticket gestuurd waar mijn geld bleef, geen reactie. Daarna bij alle 3 de orders opnieuw een ticket gemaakt en gemeld dat ze tot vrijdag de tijd hebben om het geld over te maken anders ga ik het via PP terug vragen.
Iemand een idee hoe dit in zen werk gaat via Paypal? wat ik dat moet melden?
Of is DX nog anders bereikbaar dan via dat faal ticket systeem?
![]()
Speciaal voor jou: de 'volg topic' knop!quote:Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
quote:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:19 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Wat een geniaal ding. Als ik een kat had had ik sowieso zoiets gehaald. In Duitsland gekocht toch? Echt nice om te zien wat je kat allemaal uitvoert.Uit Duitsland inderdaad, 33 euro, komt nog iets van 5 euro bij voor verzending en belasting. Je kan zelf het interval instellen (bij bovenstaande plaatje registreerde hij elke 4 seconden, je kan instellen tussen 1 seconde en een paar uur!). Ingebouwde accu gaat tussen de 10 en 120 uur mee voordat hij leeg is. Dat ligt aan het interval wat je gekozen hebt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef j-jopie het volgende:
OMG hier ben ik ook wel benieuwd naar. Waar heb je die vandaan?
Daarna kun je makkelijk de gegevens importeren in bijgeleverd programma (met ingebouwde maps). Via het nprogramma kun je ook je gps instellen en gegevens als tijd en snelheid bekijken.
Site: http://www.mr-lee-catcam.de/pe_cc_i9.htm![]()
Tof dat ding. Vast iets voor me zus en zwager! Iemand dat al goedkoper gezien? Moet lager kunnen die prijs![]()
![]()
Zo, opgelost. 3 kwesties geplaatst via PP, binnen 10 minuten alles opgelost en me refund ontvangen, wat zijn die DX gasten toch liefquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:54 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
DX is ook niet mijn favorieten.... Je kan gewoon zo'n geschil maken bij paypal, dan moet je even wachten. Maar, als ik jou was zou ik nog even wachten, het kan ook net dat dagje langer duren.
![]()
![]()
woow gaafquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]exact hetzelfde idee, waar kan je dit soort spullen goedkoper halen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Skiet het volgende:
Tof dat ding. Vast iets voor me zus en zwager! Iemand dat al goedkoper gezien? Moet lager kunnen die prijs![]()
Misschien niet het enige, maar als je nou eens je fobo zou vullen zou je daar wel uniek in zijn denk ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Edit: Ben ik eigenlijk het enige meisje in deze topics?Valt me nu ineens op
Laat ik mijn reaktie eens over een andere boeg gooien.. Fijn.. Huisdiereneigenaren die hun beesten buiten schoppen. Sociaal voor de buurt ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed, da's mijn mening. (na een hele week wakker gejankt te zijn door iemand die s'nachts zijn hond buiten zet, ook aardig..)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
zeker nog niets van gezegd zeker maar wel lopen klagen hierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien niet het enige, maar als je nou eens je fobo zou vullen zou je daar wel uniek in zijn denk ik.
[..]
Laat ik mijn reaktie eens over een andere boeg gooien.. Fijn.. Huisdiereneigenaren die hun beesten buiten schoppen. Sociaal voor de buurt ook.Maar goed, da's mijn mening. (na een hele week wakker gejankt te zijn door iemand die s'nachts zijn hond buiten zet, ook aardig..)
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_![]()
Misschien een rare vraag, maar hoe werkt het precies?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Is het een unieke tracking? Of kunnen mensen op die bepaalde website allemaal 'huiseigenaren'/katten bekijken?![]()
kut dx, heb netjes voor een refund en een replacement gevraagd (2 orders), van allebij niks gehoord.
paypal geschil geopend begin deze week nog steeds niks gehoord.
ik kap echt met die site![]()
1.39 weer!!
alleen krijg ik vanaf over 3 weken uitbetaald in dollars
hij moet weer stijgen dus!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
WTF DX gaat nu ook namaak verkopen![]()
LGG Schoenen alleen noemen hun het designer schoenen, en logo en doos is geblurt..Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
linkje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:56 schreef revpolen het volgende:
WTF DX gaat nu ook namaak verkopen![]()
LGG Schoenen alleen noemen hun het designer schoenen, en logo en doos is geblurt..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: