Volgens mij opende hij zelf en sloot hij zelf de doorgang door de zee. Dus ja.quote:
En toch gaat die vergelijking niet geheel op. Immers volgens de Islam zal Jezus de doden toegang verlenen tot de hemel op de dag des oordeels en niet Mohammed.quote:en wat mohammed voor de moslims is is jezus voor de christelijken
Ik juist wel, maar zoals zo vaak verval ik weer eens in een theologisch debat. Mijn fout.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:22 schreef paddy het volgende:
Wil niemand het meer over de rechtszaak hebben?
hij liet mensen in ieder geval stenigen.quote:
en jezus verwijst weer naar het OTquote:en wat mohammed voor de moslims is is jezus voor de christelijken
Er valt niets te weerleggen. Het zijn feiten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:24 schreef Toad het volgende:
Is het niet nu aan de verdediging om steeds de uitspraken van deze getuige/expert te weerleggen? Het blijft zo stil?
okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:24 schreef paddy het volgende:
Jongens? Al die herhalingen van zetten over geloven open je maar een apart topic voor in R&P Of F&L. Even vind ik niet erg, maar het is mooi geweest
ja zou ik ook doen. Gvd allemaal quotes en citaten opnoemen. Wat is dit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:25 schreef karton het volgende:
[..]
Moszkowicz zat ook even met z'n ogen te knipperen..
dit soort lange saaie stukjes is normaal voor een rechtszaak, dus dit is Mosko wel gewend.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
ja zou ik ook doen. Gvd allemaal quotes en citaten opnoemen. Wat is dit.
Schatje, in hun eigen gebied plegen ze zelfs aanslagen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Als er aanslagen komen, hoop ik ook dat het in de grote steden is. Maar helaas zou dat teveel moslimslachtoffers maken. Gok dus dat een aanslag gepleegd gaat worden in gebieden waar minder moslims wonen of op plaatsen waar moslims doorgaans niet komen, of minder.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:28 schreef Klaudias het volgende:
[..]
dit soort lange saaie stukjes is normaal voor een rechtszaak, dus dit is Mosko wel gewend.
Dit heeft niets met steniging te maken. En de steniging wat betreft Mozes gaat over de wet van Mozes voor de Israėlieten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:22 schreef Hassish het volgende:
Volgens mij opende hij zelf en sloot hij zelf de doorgang door de zee. Dus ja.
Dit is de verklaring van Simon Admiraal.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:34 schreef capricia het volgende:
Was die Arabist Jansen niet ook de persoon die opgeroepen heeft geld in te zamelen voor de verdediging van Wilders?
Klinkt ook niet echt als een onafhankelijke getuige...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |