quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
GroenLinks staat op echt elk onderwerp diametraal tegenover de VVD. En het is door de bank genomen toch een ander slag mensen.
Nee niet echt. Maar leuk dat je dit post, toont precies aan hoe weinig je afweet van het huidige groenlinks.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
GroenLinks staat op echt elk onderwerp diametraal tegenover de VVD. En het is door de bank genomen toch een ander slag mensen.
En hoe is dat een uitleg van:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders betrouwbaarder is dan D'66 en Groen(?)Links. De D'66 heeft tijdens Balkende II al laten zien wat voor een betrouwbare partij het is. GroenLinks heeft volgens mij geen uitleg nodig
De meeste users die allergisch zijn voor PaarsPlus hebben dan ook nog nooit een links verkiezingsprogramma gelezen, zo lijkt hetquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar leuk dat je dit post, toont precies aan hoe weinig je afweet van het huidige groenlinks.
Is het ook niet. Ik trok het alleen wat breder en gaf aan dat samenwerking tussen GL en VVD simpelweg absurd is, zodat je aan vertrouwenskwesties überhaupt niet toekomt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En hoe is dat een uitleg van:
[..]
Maar nu is mij nog steeds niet duidelijk waarom GL onbetrouwbaar zou zijn. Ik denk namelijk dat GL wel betrouwbaar is. In een regering met de PVDA, D'66 en/of zelfs met de VVD. Als er feiten zijn waarom GL een onbetrouwbare regeringpartner wil ik die wel eens horen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is het ook niet. Ik trok het alleen wat breder en gaf aan dat samenwerking tussen GL en VVD simpelweg absurd is, zodat je aan vertrouwenskwesties überhaupt niet toekomt.
In welk twintigste-eeuws decennium leef jij?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Slaat deze opmerking op de eerste, de tweede of op beide zinnen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
In welk twintigste-eeuws decennium leef jij?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ejan_op_matje__.htmlquote:Ferrier en Koppejan op matje
DEN HAAG - De dissidente Kamerleden Kathleen Ferrier en Ad Koppejan zijn woensdag door CDA-fractieleider Maxime Verhagen op het matje geroepen. Uitspraken van het duo in actualiteitenrubrieken waren hem in het verkeerde keelgat geschoten.
Zo had Koppejan in het radioprogramma Met het Oog op Morgen gezegd: „We moeten Wilders ontmaskeren” en „Hij wordt blij gemaakt met een dooie mus, want veel van zijn voorstellen zijn niet haalbaar.” „ Als die inburgeringscursus wordt gebruikt om grote aantallen mensen het land uit te krijgen, zullen we dat blokkeren”, voegde Ferrier daar in hetzelfde programma aan toe.
Precies.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ejan_op_matje__.html
WaaromEr is een 'agreement to disagree', dus ze mogen alles zeggen over de coalitiepartner. Dat doet Wilders zelf ook.
Tja, het begint goedquote:
hahahahahha. Heerlijk dit. Binnen 24 uur al de eerste probleempjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
WaaromEr is een 'agreement to disagree', dus ze mogen alles zeggen over de coalitiepartner. Dat doet Wilders zelf ook.
Het begon al lekker toen Gekke Geert het niet kon laten steeds naar het CDA te schreeuwen en schelden tijdens het formatieproces, en dan nog verongelijkt huilen dat hij zich voor zijn doen heel erg had ingehoudenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Geeft Koppejan hier nou niet gewoon toe dat een deel van dat akkoord bullshit/symboolpolitiek is? Begint lekker, dit.
Natuurlijk niet, dat geldt alleen voor Wilders. En Verhagen helpt hem graag die verhouding in stand te houden. De Prins der Duisternis is dan ook een fijne vent.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De Indonesische ambassadeur werd ook gelijk op het matje geroepen door Verhagen toen de grote baas Wilders boos werd. Hopelijk geeft de volgende fractievoorzitter een betere invulling aan het agreeement to disagree en tegenwicht aan Verhagen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat geldt alleen voor Wilders. En Verhagen helpt hem graag die verhouding in stand te houden. De Prins der Duisternis is dan ook een fijne vent.
Ik vind dit echt zoooo tragisch, net als dat ze uren in een kamer onder druk werden gezet voor het regeerakkoord. Alsof het twee basisschoolkinderen betreft die stout zijn geweest en in de kamer van de meester moeten zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ah, dat "heel kritisch volgen" heeft dus 1 dag geduurd.quote:Koppejan en Ferrier naar Verhagen
` De CDA-Kamerleden Koppejan en Ferrier
zijn op het matje geroepen door hun
fractieleider Verhagen.Hij is ontstemd
over uitspraken van de twee over de PVV
gisteren in Met het Oog op Morgen.
De twee,van wie bekend is dat ze moeite
hebben met de samenwerking met de PVV,
stelden gisteren dat ze PVV-leider
Wilders willen "ontmaskeren".Ook zeiden
ze dat Wilders met het regeerakkoord
blij wordt gemaakt met een dode mus.
Een boze Wilders eiste uitleg van
Verhagen,die de twee vervolgens bij
zich riep.Naar verluidt hebben Koppejan
en Ferrier beloofd om de komende tijd
geen kritische geluiden te laten horen.
Het ligt eraan wat ze onder 'de komende tijd' verstaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, dat "heel kritisch volgen" heeft dus 1 dag geduurd.
Dat laatste vind ik trouwens behoorlijk verknipt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, dat "heel kritisch volgen" heeft dus 1 dag geduurd.
Dat klopt ook, maar dat heb je nu eenmaal met FOK!-fossielen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik trouwens behoorlijk verknipt.
En toch berust alle hoop op hun schouders.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:31 schreef Ringo het volgende:
Het zijn natuurlijk ook een stel Jut en Jul..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |