Het is een samenwerking op basis van pragmatisme, maar dat was al bekend voordat ze aan de onderhandelingen begonnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:56 schreef Hexagon het volgende:
Klinkt als een samenwerjking op basis van vertrouwen!
Zet Wilders d'r ook nog maar tussenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:01 schreef Strani het volgende:
De procedure van nieuwe wetten zal wel wat veranderen: Regering, Koppejan/Ferrier, Tweede Kamer, Eerste Kamer. In die volgorde.
Helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:37 schreef Monco10 het volgende:
Ik kan niet echt vinden dat Wilders blij wordt gemaakt met een dooie mus.
De VVD heeft een hogere prijs moeten betalen.
ik doe Martin Bosma maar even naquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:30 schreef IHVK het volgende:
Nee dan komt Wilders 1. waarna de Amerikanen ons moeten bevrijden
Droom verder. Dan is de PVV de grootste...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef rubje het volgende:
Ik zeg laat dit Kabinet maar komen want ik weet dat het zo sterk is dat binnen pak'm beet 6 maanden het valt en dan hebben we nieuwe verkiezingen en dan komt er een progressief links kabinet.![]()
Niet akkoord gaan was al genoeg geweest, maar dat durfden ze niet dus doen ze het nu maar zo. Redden ze hun gezicht nog een beetje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ze zo erg principes hadden dan waren ze opgestapt en hadden ze hun CDA-lidmaatschap opgezegd.
Het vergt juist meer durf om met je bezwaren toch in de fractie te blijven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:46 schreef dylany het volgende:
[..]
Niet akkoord gaan was al genoeg geweest, maar dat durfden ze niet dus doen ze het nu maar zo. Redden ze hun gezicht nog een beetje.
. Ze kunnen niets, alleen een beetje bezwaar maken en dat weten ze.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het vergt juist meer durf om met je bezwaren toch in de fractie te blijven.
Wat hadden ze moeten doen dan? Eruit stappen heeft geen zin.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:56 schreef dylany het volgende:
[..]
. Ze kunnen niets, alleen een beetje bezwaar maken en dat weten ze.
Als ze wat hadden willen doen hadden ze karakter moeten tonen, nu is het te laat.![]()
Hebben die mensen zelf geen principes dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat hadden ze moeten doen dan? Eruit stappen heeft geen zin.
Ik blijf me ook verbazen hoe naïef Rutte hier in staat. Je politieke lot verbinden aan een figuur als Wilders kan toch nooit verstandig zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En deze constatering doet mij pijn. Is de VVD een keer de grootste, krijg je dit.
Dan werk ik. En daarnaast bemoei ik me op een spelfoutje in de TT hier en daar na me niet met VKZquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Duke, jij dient als mod toch ook overdag te surveilleren?
Ik denk dat Wilders betrouwbaarder is dan D'66 en Groen(?)Links. De D'66 heeft tijdens Balkende II al laten zien wat voor een betrouwbare partij het is. GroenLinks heeft volgens mij geen uitleg nodigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik blijf me ook verbazen hoe naïef Rutte hier in staat. Je politieke lot verbinden aan een figuur als Wilders kan toch nooit verstandig zijn?
Nou nou, wat een grote woorden. Rutte verbindt zijn lot aan niemand, mocht deze samenwerking fout gaan dan zal hij de VVD zeker weten in een nieuw kabinet brengen. Want in tegenstelling tot partijtjes als SP, GL en de PvdD is de VVD wel onmisbaar.quote:
Het ambt is toch voor 7/24?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan werk ik. En daarnaast bemoei ik me op een spelfoutje in de TT hier en daar na me niet met VKZ
Als je dat dan voor mij dan toch eens zou willen doen. En ik hoop dat je boven het "ze-zijn-links-dus-slecht-niveau" kunt ontstijgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef Holograph het volgende:
GroenLinks heeft volgens mij geen uitleg nodig
Onmisbaar? De afgelopen jaren heeft de VVD niet geregeerd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou nou, wat een grote woorden. Rutte verbindt zijn lot aan niemand, mocht deze samenwerking fout gaan dan zal hij de VVD zeker weten in een nieuw kabinet brengen. Want in tegenstelling tot partijtjes als SP, GL en de PvdD is de VVD wel onmisbaar.
No shit Sherlock. In de huidige politieke constellatie (de immer krimpende PvdA en CDA en de onderlinge afkeer tussen beide partijen) acht ik het echter onmogelijk om kabinetten zonder de VVD te formeren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onmisbaar? De afgelopen jaren heeft de VVD niet geregeerd.
GroenLinks staat op echt elk onderwerp diametraal tegenover de VVD. En het is door de bank genomen toch een ander slag mensen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:02 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Als je dat dan voor mij dan toch eens zou willen doen. En ik hoop dat je boven het "ze-zijn-links-dus-slecht-niveau" kunt ontstijgen.
Gelukkig is de wereld onveranderlijk. Niets zo wisselvallig als de kiezer. De VVD is op dit moment mogelijk eventjes onmisbaar, maar zodra Henk en Ingrid eindelijk door hebben dat hun leven er niet bepaald op vooruit gaat door het VVD-beleid zullen de verhoudingen snel weer veranderen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
No shit Sherlock. In de huidige politieke constellatie (de immer krimpende PvdA en CDA en de onderlinge afkeer tussen beide partijen) acht ik het echter onmogelijk om kabinetten zonder de VVD te formeren.
Tenzij je serieus denkt dat het CDA met de SP en PvdA in een regering gaat zitten natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |