abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 oktober 2010 @ 06:56:16 #1
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87235093

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 37 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 30.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van bloemen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuivde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt dat je meer bushels bij het oogsten van die crops vind.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Borisz
Buurvrouw_Rietman
Cat22
DjFrodo
Gateway
Hara
just me
Krioro
liesje1979
Morrisz
NelisZ
Nizno
Lienzz
Lorteti
Peekies
Pindanoot
Pisces29
ry4life
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 6 oktober 2010 @ 07:00:15 #2
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87235102
quote:
Howdy Farmers! We are looking into technical difficulties that are preventing some folks from playing. In the meantime we have disabled wither and pet hunger while we work on the issues!
Heel Facebook is zo down als 't monster van Loch Ness ;( Heb het hoognodige nog kunnen doen via farmville.com, maar sharen kan je vergeten. :')

Maar zal je net hebben dat als jullie zo'n beetje wakker beginnen te worden, alles 't weer doet. De wereld keert zich gewoon tegen mij. :(

Edit: Het lijkt weer te werken



:') Ik heb nog niet eens 't frame oid gekregen. :')

Je kan 'm ook harvesten, 't is net Sint Maarten. :')

Candy: http://apps.facebook.com/(...)1ae95f9ecada27ae5a89$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mGVnrmPLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D15f70ad573af40b575cc76132f55d0da%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

[ Bericht 18% gewijzigd door Xebber op 06-10-2010 07:20:12 ]
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87235411
mogguh... ik slaap idd nog half :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 08:08:02 #4
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87235503
Misschien word je wakker van deze stash Beetles: http://apps.facebook.com/(...)fb0c237ec97073ce8727$$hhF2OVOU)YyMY4M6IUR,R(1u8ZhYBu(IsBSknmUS3exS5fJoRa,hvJ&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D72e9da90142ef2adabe46495be9a8ca6%26frType%3DCollectionsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D :P

Edit: Die links willen niet echt meer hé? :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 08:51:59 #5
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87236006
Ik had al geoogst en gezaaid voordat ik naar mijn werk ging :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87236026
Hoi
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87236436
50% off FV Cash & Coins purchases m'n ass ja, koop ik net 55 Farm Cash, in de hoop dat het 4 euro kost ipv 8, kost het alsnog het volle bedrag.

edit:

Not everyone has the option. Please don’t purchase any FV cash until you see the price changes listed.

Teringlijers }:|

[ Bericht 47% gewijzigd door Blistering op 06-10-2010 09:48:01 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:02:44 #8
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87237398
http://farmvillelatest.co(...)e-2010-released.html

Dat wordt weer een hoop verzamelen. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87237444
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:02 schreef Xebber het volgende:
http://farmvillelatest.co(...)e-2010-released.html

Dat wordt weer een hoop verzamelen. :')
30 stuks van alles :X
En dan bij je buren langs om snoep te halen _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:12:34 #10
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87237640
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

30 stuks van alles :X
En dan bij je buren langs om snoep te halen _O-
Dat bij de buren langsgaan had ik vanmorgen dus gedaan, krijg je een candy. Zal wel weer een soort van competitie zijn net zoals de Storage Cellar, Beehive e.d.. :D

Maar er zal genoeg Candy langskomen op de feed, dus mensen die niet langs de buren gaan, plukken dat ook wel weer weg.

Ik heb zelf mijn Samaritan Blue Ribbon al nu, maar ga 's morgens toch wel langs, half uurtje werk voor 60 buren ongeveer. En 't levert 15 XP per buur op, dus da's de moeite waard. Kan ik dus net zo goed die Candy meenemen. :P

Edit: Alvast maar gaan sparen: Wie stuurt me Bricks, Nails en Wooden Boards? Stuur het uiteraard terug. :)

Bricks: http://apps.facebook.com/(...)0611020&giftId=brick

Nails: http://apps.facebook.com/(...)50611020&giftId=nail

Wooden Boards: http://apps.facebook.com/(...)0&giftId=woodenboard
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87237693
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:12 schreef Xebber het volgende:

[..]

Dat bij de buren langsgaan had ik vanmorgen dus gedaan, krijg je een candy. Zal wel weer een soort van competitie zijn net zoals de Storage Cellar, Beehive e.d.. :D

Maar er zal genoeg Candy langskomen op de feed, dus mensen die niet langs de buren gaan, plukken dat ook wel weer weg.

Ik heb zelf mijn Samaritan Blue Ribbon al nu, maar ga 's morgens toch wel langs, half uurtje werk voor 60 buren ongeveer. En 't levert 15 XP per buur op, dus da's de moeite waard. Kan ik dus net zo goed die Candy meenemen. :P
Ik heb nog niet eens een frame volgens mij?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:17:32 #12
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87237757
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb nog niet eens een frame volgens mij?
Ik ook niet, moet nog uitgerold worden. :) Amerikanen zijn natuurlijk weer als eerste. Die pic hierboven is ook een Amerikaan geloof ik. En de enige met zo'n ding tussen mijn 60 buren.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87237800
Geklikt x2 Remco (3x lukte niet :P)

http://apps.facebook.com/(...)2611663&giftId=brick
http://apps.facebook.com/(...)92611663&giftId=nail

Hellepie :)

(op een of andere manier kan ik geen wooden board vragen)

[ Bericht 35% gewijzigd door Blistering op 06-10-2010 10:25:21 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:27:20 #14
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87237986
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:19 schreef Blistering het volgende:
Geklikt x2 Remco (3x lukte niet :P)

http://apps.facebook.com/(...)2611663&giftId=brick
http://apps.facebook.com/(...)92611663&giftId=nail

Hellepie :)

(op een of andere manier kan ik geen wooden board vragen)
Die link moet je zelf maken door 't einde van de link te vervangen door giftId=woodenboard.

Maar ik krijg bij de helft van 't accepteren van deze materialen een error (http://apps.facebook.com/onthefarm/index.php?gifterror=notfound) in de adresbalk, dus ik vrees dat 't niet echt wilt. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87238044
Bij mij komen de helft van de gifts niet eens aan :P. Zal ook wel die error zijn dan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87238071
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:27 schreef Xebber het volgende:

[..]

Die link moet je zelf maken door 't einde van de link te vervangen door giftId=woodenboard.

Maar ik krijg bij de helft van 't accepteren van deze materialen een error (http://apps.facebook.com/onthefarm/index.php?gifterror=notfound) in de adresbalk, dus ik vrees dat 't niet echt wilt. :')
Dat zal wel zijn omdat je dan van één persoon 2 gifts krijgt? Volgens mij pakt ie dat niet :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 6 oktober 2010 @ 10:42:38 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87238389
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 6 oktober 2010 @ 10:46:45 #18
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87238512
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_87238616
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:16 schreef Blistering het volgende:
50% off FV Cash & Coins purchases m'n ass ja, koop ik net 55 Farm Cash, in de hoop dat het 4 euro kost ipv 8, kost het alsnog het volle bedrag.

edit:

Not everyone has the option. Please don’t purchase any FV cash until you see the price changes listed.

Teringlijers }:|
is dat vandaag?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87238779
600 zwarte katten als gift :|W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:56:08 #21
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87238813
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

is dat vandaag?
Ja, en de komende 25 dagen. :Y
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87238828
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
600 zwarte katten als gift :|W
:D
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:56 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ja, en de komende 25 dagen. :Y
ok dan :o
misschien dat ik dan toch maar eens farmcash ga kopen :9
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 11:00:05 #23
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87238922
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:19 schreef Blistering het volgende:
.

(op een of andere manier kan ik geen wooden board vragen)
heb je wooden boards nodig? Ik zit nu op mijn werk en kan het dus niet ff tussendoor doen maar ik kan het wel vanmiddag of vanavond neergooien!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:49:58 #24
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_87240354
* NelisZ heeft geen zin meer om nu weer een haunted house te bouwen :N
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_87240743
Na een tijdje gestopt geweest te zijn met Farmville ben ik weer terug, zit nu thuis herstellende van een longonsteking, en dus alle tijd van de wereld om farmville te spelen :D

ook ik ga maar weer eens een haunted house bouwen, dus als iemand zou willen klikken heel graag, natuurlijk krijg je er van mij ook een terug :D

http://apps.facebook.com/(...)54692944&giftId=nail
http://apps.facebook.com/(...)4692944&giftId=brick
http://apps.facebook.com/(...)4&giftId=woodenboard

bvd
pi_87242199
tvp
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 13:14:32 #28
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87243129
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef TIMP88 het volgende:
Na een tijdje gestopt geweest te zijn met Farmville ben ik weer terug, zit nu thuis herstellende van een longonsteking, en dus alle tijd van de wereld om farmville te spelen :D

.
Goed uitzieken hè en welkom terug *)

[ Bericht 0% gewijzigd door just me op 06-10-2010 13:31:12 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Sport woensdag 6 oktober 2010 @ 14:58:46 #30
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_87247060
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_87247864
De aasgieren hebben een dagje vrij denk ik :D
Tnx kimbell!
Formal button
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_87250931
ik sla het haunted mansion eventjes over, maar als er een leuk schaap bij is wil ik die wel van iemand pikkedieven :@
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87252206
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef ry4life het volgende:
De aasgieren hebben een dagje vrij denk ik :D
Tnx kimbell!
Formal button
Juist niet :{ Ik moet weer werken -O-
You dream it, I live it.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:18:48 #35
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87257058
Ja hoi, waar blijft dat ding?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87257339
Haunted Houses are currently deactivated. We are going to make sure everything is rock solid before we open them back up. Those of you who didn’t get one yet will have a shot in the morning – we do sleep from time to time :P
Thanks for your patience!


:Z
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 19:30:49 #37
163650 Greys
pi_87257504
Wat is dat toch voor gekloot dat als iemand op jouw wall bv een brick heeft achtergelaten voor je (als ze op je farm zijn geweest) en je wilt die brick 'pakken', dat ze dan zeggen dat hij al weg is :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87257505
Heeft iemand boerderijslaafjes nodig?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87257565
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:38 schreef sbientje het volgende:
ik sla het haunted mansion eventjes over, maar als er een leuk schaap bij is wil ik die wel van iemand pikkedieven :@
Ik merkte bij de tuscan wedding dat ik geen spagetti schaap kon pakken. Ik denk dat het komt omdat ik dat ding niet had opgezet. Als dat haunted house komt flikker ik mijn botanische tuin wel even in de opslag. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87257789
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:26 schreef ry4life het volgende:
Haunted Houses are currently deactivated. We are going to make sure everything is rock solid before we open them back up. Those of you who didn’t get one yet will have a shot in the morning – we do sleep from time to time :P
Thanks for your patience!


:Z
http://apps.facebook.com/(...)QcOTf-UxULDSy&ref=nf

ik heb he(t)m
http://apps.facebook.com/(...)4&giftId=woodenboard
http://apps.facebook.com/(...)4692944&giftId=brick
http://apps.facebook.com/(...)54692944&giftId=nail
pi_87257876
What the hell, ik kon die Haunted House plaatsen maar had geen plaats. Dus ik plaats maken, kan ik 'm daarna niet meer halen. Limit: 1 staat er nu, en locked eronder.

Fml :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 19:41:28 #42
163650 Greys
pi_87257924
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Blistering het volgende:
What the hell, ik kon die Haunted House plaatsen maar had geen plaats. Dus ik plaats maken, kan ik 'm daarna niet meer halen. Limit: 1 staat er nu, en locked eronder.

Fml :(
Kijk eens in je opslag? Grote kans dat ie daar nu in zit :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:43:06 #43
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87257978
Hij is d'r. *O*
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 19:46:27 #44
163650 Greys
pi_87258120
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Heeft iemand boerderijslaafjes nodig?

Ik had ze net op, dankjewel! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87258126
zit nu in je giftbox...
pi_87258254
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef TIMP88 het volgende:
zit nu in je giftbox...
Ik zie het *O* *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 19:50:58 #48
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87258303
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Heeft iemand boerderijslaafjes nodig?

dank!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 19:52:06 #49
163650 Greys
pi_87258357
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef TIMP88 het volgende:
Jewel button
Die had ik net nog nodig!

Maar we zijn geen vriendjes :'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87258400
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef Greys het volgende:

[..]



Ik had ze net op, dankjewel! *O*
Graag gedaan! Ik heb er een stuk of 35. :@ En nog een hoop paaseieren waar er ook nog in kunnen zitten. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87258415
voeg me maar toe dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87258580
Ik wacht nu maar met het ophalen van mijn special deliveries tot ik het frame voor mijn haunted house heb. Anders blijf ik vehicle parrts krijgen ipv bouwmaterialen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 19:58:22 #53
163650 Greys
pi_87258624
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:53 schreef TIMP88 het volgende:
voeg me maar toe dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done, dank je :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:01:24 #54
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87258739
Probeer ik een Candy in dat huis te proppen, krijg ik dit:
quote:
Your Halloween Candy Basket will arrive on your farm in the next few days. Save up candy in your giftbox and use them to start redeeming gifts soon!
Dus dat huis en die Candy's hebben niks met elkaar te maken. _O-
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87258772
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik wacht nu maar met het ophalen van mijn special deliveries tot ik het frame voor mijn haunted house heb. Anders blijf ik vehicle parrts krijgen ipv bouwmaterialen.
zelfde fout hier al gemaakt, was alleen nog maar vehicle parts in me delivery, nu heb k ze maar ff gespaard

maar ben al halverwege ... matterialen blijven sturen mensen :D
pi_87258830
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:01 schreef Xebber het volgende:
Probeer ik een Candy in dat huis te proppen, krijg ik dit:
[..]

Dus dat huis en die Candy's hebben niks met elkaar te maken. _O-
jawel, doormiddel van dat haunted house krijg je candy, (hoe groter het huis hoe meer candy) en doormiddel van die candy in die candy basket te doen krijg je weer rewards ( wss een schaap en weer van dat klein rommel...)
pi_87259042
greys lees ff je berichtje op facebook
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 20:09:58 #58
163650 Greys
pi_87259083
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef TIMP88 het volgende:
greys lees ff je berichtje op facebook
Gedaan, dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87260135
You dream it, I live it.
pi_87260258
Ik wil ook een frame. :( Met even rondhangen op de feed heb ik al hopen planken en stenen verzameld. Alleen nails wil nog niet zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87260301
quote:
Brass, beetle en swallowtail! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 20:35:34 #62
163650 Greys
pi_87260342
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef TIMP88 het volgende:
greys lees ff je berichtje op facebook
Ik moest ook nog een pearl button zie ik :@
Dus als ik die heb, dan ben je de eerste die het hoort :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 20:36:12 #63
163650 Greys
pi_87260379
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil ook een frame. :( Met even rondhangen op de feed heb ik al hopen planken en stenen verzameld. Alleen nails wil nog niet zo.
Ik heb het frame ook nog niet in de gift box.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87260414
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:36 schreef Greys het volgende:

[..]



Ik heb het frame ook nog niet in de gift box.
Hier ook nog niet.. kom op met dat ding :D
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_87260450
Wat heb je nodig om hem te bouwen?
You dream it, I live it.
pi_87260756
haunted house is klaar
alleen maar met hulp van de gamefeed, iedereen is nu aan het bouwen, erg makkelijk dus :D
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:44:41 #67
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87260818
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Meddo het volgende:
Wat heb je nodig om hem te bouwen?
Bouwen en upgraden = Stenen, Woods en Bricks. Van ieder 30.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:47:02 #68
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_87261062
Hier is hij er nu ook *O*
Voor degene die wat nodig hebben:
Materials
Materials
Materials
Materials
Brick
Brick
Wooden board
Wooden Board
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_87261088
Dat ruimt op in mijn giftbox :D
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 20:55:55 #71
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87261403
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:56:26 #72
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_87261443
Misschien toch maar bouwen :+
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87261620
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:44 schreef Xebber het volgende:

[..]

Bouwen en upgraden = Stenen, Woods en Bricks. Van ieder 30.
Oh, die heb ik nog wel liggen :D
You dream it, I live it.
pi_87261667
best wel saai, moet nu eerst wacten totdat iedereen zo'n haunted house heeft...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:03:46 #76
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87261804
Klaaaaaaaaaaar! :7
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87261841
Frame is gearriveerd... en mijn farm doet het niet. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87261906
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87261986
haunted house 1% ready

produceert het haunted house bange kinderen waar je geld voor krijgt???
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:08:09 #80
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87262027
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:07 schreef TIMP88 het volgende:
haunted house 1% ready

produceert het haunted house bange kinderen waar je geld voor krijgt???
:')

Candy voor jezelf gok ik. Om bange kindjes mee te lokken.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87262067
Het Haunted House is meer dan een decoratief gebouw. Elke 24 uur kan je je eigen Haunted House bezoeken om er ‘Halloween Candy’ (Halloween snoepjes) te verzamelen. Maar je kan ook bij je buren de ‘Halloween Candy’ verzamelen door hun ‘Haunted House’ te bezoeken.

ahh, ik snap het :D
pi_87262144
Vet hoor :D. Ik heb gelijk m'n hele farm aangepast, ziet er echt tof uit nu!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 21:24:49 #83
163650 Greys
pi_87262868
Ik heb dat frame nog steeds niet :D
Die van mij is écht haunted 8-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87262905
ik heb hem *O*
You dream it, I live it.
pi_87263843
Mijn frame staat! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87264262
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:53 schreef TIMP88 het volgende:
voeg me maar toe dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je graag toevoegen maar ik kan je niet PM'en?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:52:11 #87
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_87264290
http://apps.facebook.com/(...)cd6236e8e91732f73f6d$$ccF(NUR,36qzL.UUzNKZx,1maLMsMBNVK5OBdE8S-4qOahIvN84ivSdg&next=reward.php%3FfrHost%3D100000386871120%26frId%3Da9dc97d03f9feaacd28ea7a119965688%26frType%3DpigpenTrufflePrize%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

White pig
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:56:16 #88
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_87264514
http://apps.facebook.com/(...)1eb509cf35c80235e339$$ccF(NUR,36qzL.UUzNKZx,1maLMsMBNVK5OBdE8S-4qOahIvNb6hvSdg&next=reward.php%3FfrHost%3D100000386871120%26frId%3D679ac3974866e173335881cd543e1557%26frType%3DpigpenTrufflePrize%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

10 fuel refills
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:59:32 #89
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87264683
Ja, alleen jammer dat die links dus totaal niet meer werken tegenwoordig. ;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87264905
beetje knippen en plakken :P
You dream it, I live it.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:16:04 #91
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87265510
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:04 schreef Meddo het volgende:
beetje knippen en plakken :P
Deed ik, wilt ie niet in Chrome, of ik doe iets heel simpels fout. :')

Maar morgen is d'r weer een dag. Welterusten. :W
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 22:19:01 #92
163650 Greys
pi_87265657
Nou kom op met dat spookhuis! *O* Ik willum!

Trusten Xebber!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 22:33:01 #93
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87266296
*O* Trick or Treat *O*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87267108
ik heb m ook nog niet, het frame. Heb toch maar wat plek ervoor gemaakt :D De rugzak is nu weg :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87269462
nog steeds geen frame, maar ik heb al wel 49 candy verzameld bij mijn buren :) nog 292 voor mijn blauwe lintje *O*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87269774
49 candy :|

ik heb er nu 10... wtf
pi_87269942
Nu zijn er ineens 11 verdwenen en heb ik er nog maar 38.. Weiiird..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87271935
Ik wil ook een Haunted House ;(
Hoe kom ik eraan?
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
pi_87273086
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wil ook een Haunted House ;(
Hoe kom ik eraan?
Die komt vanzelf in je giftbox, maar niemand weet wanneer.

Ik wil iets om de candy in te doen want mijn giftbox loopt zo vol :{
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 08:13:30 #101
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87273189
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:03 schreef Kimbell het volgende:
Die komt vanzelf in je giftbox, maar niemand weet wanneer.

Ik wil iets om de candy in te doen want mijn giftbox loopt zo vol :{
Die komt ook vanzelf in je giftbox, maar niemand weet wanneer.

quote:
Your Halloween Candy Basket will arrive on your farm in the next few days. Save up candy in your giftbox and use them to start redeeming gifts soon!
Goedemorgen! c_/
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87273802
Fert all:
http://apps.facebook.com/(...)209bb0b7a2b61d71940d$$ccF(NVO.*4kzQ)XUzNKZxQ)k!pMKCAUFUAlFdxcl!sN2ftTiUcg8vSnwlOWC*u3ixbs&next=reward.php%3FfrHost%3D100001092611663%26frId%3D6bf4909a65756d9748495690f0466786%26frType%3DneighborVisitGoodieBag%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

edit:

Links willen nog niet echt :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:01:28 #103
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87273848
Succes met knippen/plakken! :') Dit was eens maar nooit weer. Debiel veel werk. :')


Fertilize All:

http://apps.facebook.com/(...)70fbac5029374c1360ad$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJE-P1m2INXgPVWOClqjt7ag8AWi3xnLa6kGTotiCUqV&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D96bcb3ed4f802b924e36338706df90c8%26frType%3DneighborVisitGoodieBag%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

1 Candy:

http://apps.facebook.com/(...)be952263924aeeec8b40$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUowiQLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Dfe8fe15f36d5b57e18a7e24a9d9424d1%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)7d73b2cf47fa1401a2d7$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUovhNLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D0b359d520d55d643fb8b11fe57f223dc%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)11cf35990848f1bf59a9$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUotnPLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Dd9bf9821bb5c7ebb6edc62bd4780828f%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)0d707fcc630cc2ad766d$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUnxjKLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Dd6243abaeaaacc48587d4db7ddf3ee41%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)885e34fa709f478053d2$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUoqgKLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D45239f7c9663d25de9fee5f4dfe10927%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)2bb5b60d7e052f8c6b15$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUppiOLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D81870711203d186201b420a816142e00%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)0268c29646c77baae03d$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUpqoNLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Df7df193ecfb79919672cc199ae95d376%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

2 Candy:

http://apps.facebook.com/(...)0875671c7e313cf56394$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUoujPLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D2b836f42f3badfdf6134980333cf2116%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)2a653bae8fa4c95cebf6$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUoqmNLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D6c4824c16039b9e28396c9c25214162c%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)30012128032838df798f$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUorlNLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Df1debb3464e000d6f129ed8501b6a195%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)0acb30f03e33be4bdf37$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUntfKLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D673ea1ac78e699229307a7d2e98757e5%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)608beb323b18bf1a0040$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUntjOLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Dccb2749f8215e3f10231ecabea63aa29%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)1d473cb762bdce3aa58e$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUnukQLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D4ccf83c22c1917e70a25dc1aa2439006%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)68ba0f63abf5e1f0bd5b$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUoojOLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D2fd9df4512107eb4366784c5d609862f%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)79dfda84215280517d1b$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUophNLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Dcdc06761319186a06b7dde4bc535a1b3%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

3 Candy:

http://apps.facebook.com/(...)966570bfac5faa1b001f$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUpslTLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Dddc99366666682e8c64d93b150be93a0%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)d9fa76cd6e9c646d2016$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUppfLLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D55faa1da1d8fd712ed548131fcf6c1c2%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)f5cf05161e8af4ec3269$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUpomKLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D6053cdece24dc0094a6b94d854ff7ea9%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)aac159a36d8058251557$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUpohKLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D8a13f5d72e5b936667664f46abab50ad%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)585856f654096e31f515$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUowlPLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Dbadf7b40a3763f9623e306d1fb02b10f%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)bf7cc28e8274ad48c0a6$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUoxjRLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Dae81a33820690c15fe1d81fa7286876c%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)9d8d9beb56714b516285$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUosjNLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D024b5c73e09c0669869f084c08ae31ba%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)1c123eb9b6d78b4547ec$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUoplLLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D6aa93e3211daf678aaba5145208fcaae%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)c6dde082d12426ab5ef7$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUnskMLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Db56e8ca61a7462395d9a47eb38c356bf%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)b3aba65e9003cf2c98d3$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUnvfNLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D3752086963e1f933286254cc51012a13%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)987fa4c910e4ae64fa78$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJEeLaB*ZSszLVITmGkpsn6ftN8upxeK48mHUnwiMLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Da3612811a3e017d9bb2271f555c4b3ca%26frType%3DHauntedHouseFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

White Egg:

http://apps.facebook.com/(...)223d12c6d86cfce7b7f1$$hhF2OVOU)YyMY4M6BRI!TY_u9WhKAAzJXrDx8)U.4kvQ5fKmL-18v&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Dd2c12602e501efd560aa0af7f4d810ff%26frType%3DEggFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Black Egg:

http://apps.facebook.com/(...)d18fd844f66bc0129e24$$hhF2OVOU)YyMY4M6BRI!TY_u9WhKAAzJXrDx8)U.4kvQ5fHrJ-18v&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D27004d601212c8c720dbfc4ad2b3d938%26frType%3DEggFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Golden Egg:

http://apps.facebook.com/(...)745ff3a2cb23453a9fa9$$hhF2OVOU)YyMY4M6BRI!TY_u9WhKAAzJXrDx8)U.4kvQ5dOtP-18v&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D1fa069d78addc6d478a350a847cde43a%26frType%3DEggFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)cae7ffd6ac46eb963a77$$hhF2OVOU)YyMY4M6BRI!TY_u9WhKAAzJXrDx8)U.4kvQ5eGtS-18v&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D3d9affb7e39f0bc31d86475a07bf48bd%26frType%3DEggFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)d953e6c4a6d11ded073b$$hhF2OVOU)YyMY4M6BRI!TY_u9WhKAAzJXrDx8)U.4kvQ5fJmM-18v&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D3df5c031cf4a7d51e581ff1c29460628%26frType%3DEggFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)da3efbdc9969aef52b9d$$hhF2OVOU)YyMY4M6BRI!TY_u9WhKAAzJXrDx8)U.4kvQ5fJpR-18v&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D4a57a3b1a31de7b408a6ca1ada9842c0%26frType%3DEggFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Cornish Egg:

http://apps.facebook.com/(...)b18eb4c7618290de1d22$$hhF2OVOU)YyMY4M6BRI!TY_u9WhKAAzJXrDx8)U.4kvQ5eKnQ-18v&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D97133072e573872353eae9aa902bd2b2%26frType%3DEggFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)1a4e3b85d5f4cc07a814$$hhF2OVOU)YyMY4M6BRI!TY_u9WhKAAzJXrDx8)U.4kvQ5eOmN-18v&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Da29f012092a5207a7f85f860b375610d%26frType%3DEggFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Rhode Island Red Egg:

http://apps.facebook.com/(...)1ed46307f2ec3bd50457$$hhF2OVOU)YyMY4M6BRI!TY_u9WhKAAzJXrDx8)U.4kvQ5dNsN-18v&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D1e3e757269ea23c5821dbb5545e7723e%26frType%3DEggFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Buttons:

http://apps.facebook.com/(...)a657b79e5546f9f7f018$$hhF2OVOU)YyMY4M6IUR,R(1u8ZhZLuQIsrM67tfdgoS(qyxeK48mHUpviOLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D41a7b15d94fa0b638eda38c7ba2dfac4%26frType%3DCollectionsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)09d5c156faa40f991f1c$$hhF2OVOU)YyMY4M6IUR,R(1u8ZhZLuQIsrM67tfdgoS(qyxeK48mHUpvkRLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D74e67d31d0a7ec669cc04d68046251a5%26frType%3DCollectionsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Bugs:

http://apps.facebook.com/(...)c9ea28a0c88a2e85eb93$$hhF2OVOU)YyMY4M6IUR,R(1u8ZhZLuQIsrM67tfdgoS(qyxeK48mHUpvmOLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Dd43e9ffc3192cdd34647356d67cd4fa1%26frType%3DCollectionsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)cabfee6e54eab4537b8d$$hhF2OVOU)YyMY4M6IUR,R(1u8ZhZLuQIsrM67tfdgoS(qyxeK48mHUpvoMLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D9ddb06f39c7c2727b5b3668c30a9efd4%26frType%3DCollectionsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Feathers:

http://apps.facebook.com/(...)1dabcdf7cc282bae6a31$$hhF2OVOU)YyMY4M6IUR,R(1u8ZhZLuQIsrM67tfdgoS(qyxeK48mHUpwfPLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D161f1bedc5c547eaf170b206f5fc9466%26frType%3DCollectionsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)55e1ca34afc8e5613590$$hhF2OVOU)YyMY4M6IUR,R(1u8ZhZLuQIsrM67tfdgoS(qyxeK48mHUpwhMLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Dee8f514b8f885e064668f0f704922a68%26frType%3DCollectionsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/(...)cb615a4b31c1e08e42c5$$hhF2OVOU)YyMY4M6IUR,R(1u8ZhZLuQIsrM67tfdgoS(qyxeK48mHUpwiQLzVf&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3D7df43b39d9af55a347384e6c7256c52c%26frType%3DCollectionsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 10:10:45 #104
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87275482
:D wat een lijst!!!!

geen idee hoe en wat ik moet knippen en plakken :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:27:13 #105
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87276029
Iemand wat pepertjes voor me? :)

http://apps.facebook.com/(...)01b8dc51019d5913d186$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJIP_320VQsvO)LKuR2V)_-aitQ2bGnB3,8&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Df44877746f8213eec4ad5c0dd709dccf%26frType%3DAskForBushelsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87276063
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef Xebber het volgende:
Iemand wat pepertjes voor me? :)

http://apps.facebook.com/(...)01b8dc51019d5913d186$$hhF2OVOU)YyMY4M9yNJIP_320VQsvO)LKuR2V)_-aitQ2bGnB3,8&next=reward.php%3FfrHost%3D650611020%26frId%3Df44877746f8213eec4ad5c0dd709dccf%26frType%3DAskForBushelsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
Geklikt. Ook als dank op die geweldige lijst spullen :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 oktober 2010 @ 10:31:37 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87276192
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:37:47 #108
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87276437
quote:
Waarom krijg ik nou van die kutlinks, en jij niet. :?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 oktober 2010 @ 10:46:00 #109
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87276784
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 oktober 2010 @ 10:46:45 #110
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87276807
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef Xebber het volgende:

[..]

Waarom krijg ik nou van die kutlinks, en jij niet. :?
geen idee... als ik kopieer en plak werkt het goed en ook als ik sleep naar fok gaat het goed....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 oktober 2010 @ 10:48:21 #111
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87276870
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 oktober 2010 @ 10:56:28 #112
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87277194
coppers:
http://apps.facebook.com/(...)rU8fJnQ948EJd&ref=nf

fert all:
http://apps.facebook.com/(...)48mHVnrjTLzVf&ref=nf

[ Bericht 34% gewijzigd door Nizno op 07-10-2010 11:06:47 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_87279345
quote:
danku...
ik heb een probleem,
via facebook kan ik farmville zonder problemen spelen, maar als ik naar farmville.com ga, dan kan ik daar op de een of andere manier niet inloggen met facebook, hij blijft die pagina herladen elke seconde 1 x ongeveer... ik speel farmvile graag op farmville.com omdat ik daar de game feed heb....
pi_87280448
http://apps.facebook.com/(...)rU8fJsQa98EJd&ref=nf

barn raising, heb ik ff nodig om me kippetjes kwijt te kunnen ...
pi_87281250
Barn raising!

http://apps.facebook.com/(...)748fc903560290168004$$cdI5W-VY5!bNY5*UZNKZBPgv_UCsxuVV(5EkmrUS-drU8fJuN988EJd&next=reward.php%3FfrHost%3D1139987680%26frId%3D62a91abb98966a331fa94a8d6b95caa1%26frType%3DStorageExpansionFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Edit: Hoe kan ik hier een GOEDE link van maken want iets loopt dit goed te zieken :(
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 13:16:53 #117
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87282227
hoe doe je het dan?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 13:29:28 #118
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87284216
weet iemand waar dat stond van dat 50% korting op farmcash?
ik kan dat nergens terugvinden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 14:19:49 #120
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87284308
Ik weet het niet Mirjam, ik heb het niet gevonden toen jij dat zei!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87284354
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:19 schreef just me het volgende:
Ik weet het niet Mirjam, ik heb het niet gevonden toen jij dat zei!
ik ook niet -O-
ik las het in het vorige deel ergens, maar zie nergens wat
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 oktober 2010 @ 14:23:16 #122
163650 Greys
pi_87284424
Ik heb dat spookhuis nog steeds niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87284443
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat spookhuis nog steeds niet [ afbeelding ]
ook niet in de market, bij specials? ff doorklikken, staat bij mij een paar pagina's verderop
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 oktober 2010 @ 14:33:32 #124
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87284820
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ook niet in de market, bij specials? ff doorklikken, staat bij mij een paar pagina's verderop
hij stond bij mijn farms ook pas tegen 13.00u ofzo......
in de market... voor 5 coins..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 oktober 2010 @ 14:36:41 #125
163650 Greys
pi_87284937
Oh :o :@
Ik dacht dat ie in je giftbox moest zitten :@ Even kijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87284990
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Oh :o :@
Ik dacht dat ie in je giftbox moest zitten :@ Even kijken!
Bij mij zat ie idd in mn giftbox, gratis :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87285074
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Bij mij zat ie idd in mn giftbox, gratis :o
Verdorie, weer 5 coins te veel uitgegeven :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 oktober 2010 @ 15:05:38 #128
163650 Greys
pi_87285992
Ik heb hem maar gekocht voor 5 coins idd :D
Bedankt voor de tip! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 oktober 2010 @ 15:24:58 #129
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 oktober 2010 @ 15:39:58 #130
163650 Greys
pi_87287204
Thimble
http://apps.facebook.com/(...)618b40cd83730fa8aaa5$$ccF(NUQU)*pEK_.UzNKZxN7r6LBZCI,WoBGkmjYkvmR_-3GoR84lLYrs7LLq&next=reward.php%3FfrHost%3D100000220166047%26frId%3Dfa002560ad6c2564ab50f0bb9214fb32%26frType%3DCollectionsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87291149
Ik had mijn gift box vol met perfect buches of flowers maar nu is alles weg. ik snap er niks van :{
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 17:13:41 #132
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87291247
blue ribbon craft reward
http://apps.facebook.com/(...)%216itP9ixnB-&ref=nf

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef Kimbell het volgende:
Ik had mijn gift box vol met perfect buches of flowers maar nu is alles weg. ik snap er niks van :{
dat is mooi k*t :{
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87291486
Mijn giftbox zit vol candy :{ Kan niet eens een ei openen ;(

En ik ben de 4000 fuel grens over :')
You dream it, I live it.
pi_87291732
Als er vanavond nog mensen peas kunnen en willen zaaien, graag!
Voor een craftingco-op :P
En 2 varkentjes:

Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_87291749
ik heb de witte gepakt, yay! :D
thanks *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 17:29:23 #136
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87291822
en die andere is ook weg maar niet door mij :)

moet je trouwens bij je buren op zoek naar het spookhuis of kom je er vanzelf ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87292242
heeft er vandaag al iemand een pop-up gehad van mac donalds?

nog 3 klikjes nodig voor mijn barnraising, wie helpt me verder?
http://apps.facebook.com/(...)rU8fJsQa98EJd&ref=nf
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:46:25 #138
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87292384
:s)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_87292414
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:41 schreef TIMP88 het volgende:
heeft er vandaag al iemand een pop-up gehad van mac donalds?

nog 3 klikjes nodig voor mijn barnraising, wie helpt me verder?
http://apps.facebook.com/(...)rU8fJsQa98EJd&ref=nf
nee, waddan? :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87292438
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:29 schreef just me het volgende:
en die andere is ook weg maar niet door mij :)

moet je trouwens bij je buren op zoek naar het spookhuis of kom je er vanzelf ?
zie je snel genoeg :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87292580
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, waddan? :o
FarmVille Sheep Are you a @McDonald's (http://www.facebook.com/mcdonalds) fan? They're visiting FarmVille today!

http://zyn.ga/1Ek <-- Pay them a visit and earn exclusive items!
pi_87292614
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef just me het volgende:
blue ribbon craft reward
http://apps.facebook.com/(...)%216itP9ixnB-&ref=nf
[..]

dat is mooi k*t :{
WTF! Ik pak een bunch gladiolen maar hij komt niet in mijn giftbox. Komt dat omdat mijn gift box over de 200 zit waarvan 120 candy? Kom op met die tas voor dat snoep! :(
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_87292702
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:51 schreef TIMP88 het volgende:

[..]

FarmVille Sheep Are you a @McDonald's (http://www.facebook.com/mcdonalds) fan? They're visiting FarmVille today!

http://zyn.ga/1Ek <-- Pay them a visit and earn exclusive items!

ik klik me wild, maar kom steeds op m'n eigen farm uit? ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87292735
ja ik ook de hele dag, vandaar dat ik het vraag _O-
pi_87292799
oh :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:54:49 #146
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87294870
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Morrisz het volgende:
Barn raising!

http://apps.facebook.com/(...)748fc903560290168004$$cdI5W-VY5!bNY5*UZNKZBPgv_UCsxuVV(5EkmrUS-drU8fJuN988EJd&next=reward.php%3FfrHost%3D1139987680%26frId%3D62a91abb98966a331fa94a8d6b95caa1%26frType%3DStorageExpansionFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Edit: Hoe kan ik hier een GOEDE link van maken want iets loopt dit goed te zieken :(
Het valt me op dat het steeds de 2 dollartekens zijn die de link kaduuk maken. Wie trekt Danny aan zijn haren?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 oktober 2010 @ 19:01:40 #147
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87295153
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Xebber het volgende:

[..]

Het valt me op dat het steeds de 2 dollartekens zijn die de link kaduuk maken. Wie trekt Danny aan zijn haren?
maar zal dat dan aan de layout liggen dat de 1 het wel krijgt en de andere geen probleem heeft?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:12:43 #148
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87295675
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:01 schreef Nizno het volgende:

[..]

maar zal dat dan aan de layout liggen dat de 1 het wel krijgt en de andere geen probleem heeft?
Ik heb zelf FOK!Silver, maar dit bericht typ ik in de Baggerlayout. In beide gevallen heb ik dit. Alle links worden broken met $$, andere links zijn prima klikbaar.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 oktober 2010 @ 20:31:33 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87299243
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:12 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ik heb zelf FOK!Silver, maar dit bericht typ ik in de Baggerlayout. In beide gevallen heb ik dit. Alle links worden broken met $$, andere links zijn prima klikbaar.
ik maak de links in bagger en die doen het dus blijkbaar...............
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 21:11:23 #150
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87301234
nou mijn links zijn opeens verdwenen :(

niet dat jullie op candy zitten te wachten waarschijnlijk ;)

een beetle dan:
http://apps.facebook.com/(...)oR84nLXnp7LLq&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 21:15:40 #151
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87301429
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:22:11 #152
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87301798
Zweimahl einen Beetle. :7
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 oktober 2010 @ 21:24:37 #153
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87301934
een kever en een drakenvliegje ;)

en nu gooi ik de pc uit want ik heb kop- en keelpijn...
morgenavond na het werk maar weer eens op mn farms spieken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 21:30:02 #154
675 just me
oldbie DCLXXV
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 21:41:53 #155
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87302796
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 21:43:57 #156
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87302922
Ik vind het trouwens wel een gezoek naar de spookhuizen hoor :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:57:30 #157
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87303735
105 Candy's in mijn giftbox, wanneer komt die basket? :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 22:02:47 #158
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87304045
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87306090
just me, ik heb jou nog niet op fv...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 22:55:00 #160
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87306779
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef TIMP88 het volgende:
just me, ik heb jou nog niet op fv...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tsss dan heb je me genegeerd, ik heb keurig een verzoekje gedaan :'( just me van fok had ik erbij gezet!
ik kan het nog niet een keer verzoeken!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87307293
zo, ik hoef nog maar 4 masteries van meer dan een dag... Heb ook al redelijk wat candy in mijn giftbox, en mijn huis is helemaal klaar. Productieve dag :') Ik heb alleen geen zin meer om mijn buren allemaal langs te gaan, dat komt morgen wel weer ^O^

Nog wat gemist hier?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87307620
http://apps.facebook.com/(...)Ob2hvSdg&next&ref=nf

Mochten er nog mensen mee willen doen voor een Big Plane.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 23:14:41 #163
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87307634
Sbientje Je hebt veel linkjes gemist die niet werken ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87307684
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef Blistering het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)Ob2hvSdg&next&ref=nf

Mochten er nog mensen mee willen doen voor een Big Plane.
een whut?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87307763
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef sbientje het volgende:

[..]

een whut?
Biplane, typo ;(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87307845
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Blistering het volgende:

[..]

Biplane, typo ;(
[ afbeelding ]

oh ahha, die van mij heb ik verkocht. Ik doe ff niet mee, ben met mijn langlopende gewassen bezig :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87307973
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef sbientje het volgende:

[..]

oh ahha, die van mij heb ik verkocht. Ik doe ff niet mee, ben met mijn langlopende gewassen bezig :D
Heb 'm ook alweer gequit :'). Kan beter ff een andere job doen een keer als m'n eigen veld ook leeg is. Heb nu wel voor niks peanuts geseed, m'goed kan gebeuren.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:26:04 #168
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87308105
Ik heb zon vliegtuig gekocht :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 23:44:28 #169
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87308724
Een echte dagobert ben je niet hè, die zou gespaard hebben :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:05:25 #170
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_87309468
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef sbientje het volgende:
zo, ik hoef nog maar 4 masteries van meer dan een dag... Heb ook al redelijk wat candy in mijn giftbox, en mijn huis is helemaal klaar. Productieve dag :') Ik heb alleen geen zin meer om mijn buren allemaal langs te gaan, dat komt morgen wel weer ^O^

Nog wat gemist hier?
Ik hoef naar maar 1 mastery van een dag (of langer), en daar heb ik de helft ook al van...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:07:38 #172
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87309554
only friends can help....
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87310251
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:05 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik hoef naar maar 1 mastery van een dag (of langer), en daar heb ik de helft ook al van...
Welke moet je nog? Ik heb al de red wheat nu gezaaid, daarna nog lavendel, broccoli en ananas :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:21:20 #174
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87314971
goede morgen boeren *)

is er hier behoefte aan candy, zo niet dan ga ik het hier ook niet plaatsen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87315409
Dat nieuwe (oude) gifts-accepteren is fijn *O*
En als je van je Facebook-credits farmcash koopt krijg je een appoloosa paard :9~
Net voor 1,08 euro facebook-credits gekocht :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:01:14 #177
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87315971
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
Dat nieuwe (oude) gifts-accepteren is fijn *O*
En als je van je Facebook-credits farmcash koopt krijg je een appoloosa paard :9~
Net voor 1,08 euro facebook-credits gekocht :7
Als je eerst Facebook-credits koopt, en daarvan weer FV-cash, dan is dat toch veel duurder dan wanneer je direct FV-cash koopt, zeker met die 50% korting?

Ik kocht van de week 25 FV-cash voor 2 euro of zo.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_87316423
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef Xebber het volgende:

[..]

Als je eerst Facebook-credits koopt, en daarvan weer FV-cash, dan is dat toch veel duurder dan wanneer je direct FV-cash koopt, zeker met die 50% korting?

Ik kocht van de week 25 FV-cash voor 2 euro of zo.
Ja, maar een appaloosa paard is niet meer op de markt en ik had een eenzaam appaloosa veulen :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:22:28 #179
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_87316660
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:31 schreef sbientje het volgende:

[..]

Welke moet je nog? Ik heb al de red wheat nu gezaaid, daarna nog lavendel, broccoli en ananas :D
Ik moet nu alleen nog de white roses. Het langste daarna zijn de forget-me-not's van 18 uur :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:24:10 #180
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87316713
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef Xebber het volgende:

[..]

Als je eerst Facebook-credits koopt, en daarvan weer FV-cash, dan is dat toch veel duurder dan wanneer je direct FV-cash koopt, zeker met die 50% korting?

Ik kocht van de week 25 FV-cash voor 2 euro of zo.
waar haal je die 50% korting vandaan?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:28:00 #181
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87316852
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef just me het volgende:

[..]

waar haal je die 50% korting vandaan?
ik zie die 50& korting idd ook nog steeds nergens voorbij komen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:28:29 #182
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_87316873
Is er een manier om sneller building materials te verzamelen (behalve FV cash kopen)? Het gaat me te langzaam. Ik krijg er per dag wel de nodige van buren, maar toch...
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_87316970
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:28 schreef Maranelloot het volgende:
Is er een manier om sneller building materials te verzamelen (behalve FV cash kopen)? Het gaat me te langzaam. Ik krijg er per dag wel de nodige van buren, maar toch...
Verzoeken indienen bij je buren (vanuit het gebouw wat je bouwt)? :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:17:58 #184
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87320101
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef just me het volgende:

[..]

waar haal je die 50% korting vandaan?
Lijkt weggehaald te zijn idd, maar d'r stond links in 't spel een button naar die pagina. Nu krijg je zo af en toe die mogelijkheid van 't kopen van FV-cash met FB-credits wat tombolafan dus gedaan heeft.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:19:19 #185
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87320163
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:20:42 #186
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87320213
big thank you *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87321063
Yes, ik heb ook eindelijk mijn Haunted House :D
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
pi_87323945
Toen stonden er ineens 2 gouden, een witte en een zwarte truffel op mij te wachten :D
Eerlijk delen he ~O>

Mijn eerste en gelijk tweede pink pot belly *O*

Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_87324013
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef ry4life het volgende:
Toen stonden er ineens 2 gouden, een witte en een zwarte truffel op mij te wachten :D
Eerlijk delen he ~O>
[ link | afbeelding ]
Mijn eerste en gelijk tweede pink pot belly *O*
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kom net op het juiste moment kijken!! :D
Ze waren er allemaal nog, en ik heb één pink pot belly gepakt, thanks O+
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:08:56 #190
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87324170
ik heb ook één pink pot gepakt, dank *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:15:23 #191
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87324427
Wie heeft er nog geen antieke traktor? pm even :s) heb de link klaarstaan..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:16:53 #192
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_87324483
Wat is het verschil met een gewone tractor?
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:20:41 #193
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87324652
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef Maranelloot het volgende:
Wat is het verschil met een gewone tractor?
Hij ziet er antiek uit..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_87324660
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef Maranelloot het volgende:
Wat is het verschil met een gewone tractor?
Alleen het uiterlijk :P
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:26:08 #195
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_87324883
Dacht dat'ie er misschien om de haverklap mee ophield ofzo :P Maar ik hou het wel bij m'n normale tractor dan, ben toch aan het sparen voor een combine :P
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:28:23 #196
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87324965
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Maranelloot het volgende:
Dacht dat'ie er misschien om de haverklap mee ophield ofzo :P Maar ik hou het wel bij m'n normale tractor dan, ben toch aan het sparen voor een combine :P
Je kan hem ook krijgen door 200 graafpunten in te leveren.. :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:28:53 #197
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87324990
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:38:18 #198
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87325303
echt, ik snap niks van dat 50% korting op farmcash hoor.
zie het nergesn terug, en krijg ook die optie niet.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:41:06 #199
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_87325388
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef Mirjam het volgende:
echt, ik snap niks van dat 50% korting op farmcash hoor.
zie het nergesn terug, en krijg ook die optie niet.
Ik ook niet meer. Ik kreeg het 1 ochtend ff, dus ik denk ff kopen bleek het nog niet actief te zijn. Sindsdien niet meer gezien :(.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:44:10 #200
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87325478
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:45:32 #201
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87325522
FVCash kopen :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_87325553
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:44 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
*O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:49:36 #203
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87325656
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
FVCash kopen :')
jij :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:07:28 #204
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87326240
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

jij :')
_O-

Ik ben een echte farmer, was net de klimop buiten aan het knippen en er was een grote zwerm bijen met de zaadjes bezig :7
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87327141
weer mijn bushel vergeten -O- pfft
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:35:25 #207
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87329142
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:36:26 #208
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87329179
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:22 schreef TIMP88 het volgende:


wit varken

ga je nog iets doen met mijn vriendschapsverzoek O-)
en anders voeg je mij even toe, ik sta in de OP
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87329545
http://www.facebook.com/p(...)=app_166459293364218

gratis frankenstein schaap als je binnen een uur reageert...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:52:46 #210
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87329602
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:51 schreef TIMP88 het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)=app_166459293364218

gratis frankenstein schaap als je binnen een uur reageert...
en dat werkt ook echt..? al die troep werkt niet
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87330113
niet geschoten is altijd mis...
pi_87330263
Heeft er al iemand zijn candy basket?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:51:10 #213
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_87331410
http://apps.facebook.com/(...)6284b01a6240077fd88c$$ccF(NVO.*4kzQ)XUzNKZx,1maLMsMBNVK5OBdE8S-4qOahKrP84lvSdg&next=reward.php%3FfrHost%3D100001092611663%26frId%3D4e542815eddd63fca02509c69037bef3%26frType%3DpigpenTrufflePrize%26key%3D%7B%2Akey%2A%7DD

Pink Pot Belly Pig.

edit: Waarom is die link zo verneukt. Ik doe hetzelfde als ik altijd gedaan heb, maar sinds kort werkt het nooit meer :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87331557
You dream it, I live it.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:24:08 #215
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87332503
Heb ik mijn tweede rainbow egg, kan ik 'm niet openen door teveel candy in mijn giftbox. ;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:29:39 #217
163650 Greys
pi_87332701
quote:
quote:
Thanks for trying to help, but Tim has already had enough help to raise their barn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87332913
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef Kimbell het volgende:
Heeft er al iemand zijn candy basket?
neh... is wel lastig, ben dat snoep ook wel beetje beu
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87333045
zit met 193 gifts in mijn giftbox, word er niet echt blij van. Ik ga maar ff niet meer verder met snoep verzamelen, heb sowieso al 150..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87333089
zit met over de 300 gifts :') al 200 candy ofzo
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:41:21 #221
163650 Greys
pi_87333097
Oh wat stom, heeft iemand witte truffels bij me gevonden, wil ik terug sharen, kan ik niet op die persoons wall posten...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87333120
k zit nu ook met teveel gifts in mijn inbox.. echt schijtirritant...

maargoed, ik ga mijn fertilize all enzo niet weggooien voor een paar snoepjes...

bedankt voor de klikjes barnraising is klaar
pi_87333165
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef Meddo het volgende:
zit met over de 300 gifts :') al 200 candy ofzo
oh ik kreeg net melding dat ik tegen de limiet aan zat, had toen 199 gifts in mijn box...
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Oh wat stom, heeft iemand witte truffels bij me gevonden, wil ik terug sharen, kan ik niet op die persoons wall posten...
had ik laatst ook, jammer dan ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:59:51 #224
163650 Greys
pi_87333773
Dik verrekuh!



[ Bericht 21% gewijzigd door Greys op 08-10-2010 20:15:57 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:00:38 #225
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_87333802
Als je dieren bij je buren harvest, krijg je er geld voor, maar krijgt je buurman dan ook nog geld? Of hoe zit dat?
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:01:52 #226
163650 Greys
pi_87333858
Zwart varken

Ossabaw varken

Wit varken

[ Bericht 15% gewijzigd door Greys op 08-10-2010 20:18:33 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:06:09 #227
163650 Greys
pi_87334055
Strawberrypig

[ Bericht 16% gewijzigd door Greys op 08-10-2010 20:21:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:07:57 #228
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87334108
Die links werken niet, ten eerste omdat hij het inkort: dan zie je dit: (...) en ten tweede door die dollar tekens :'(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:09:04 #229
163650 Greys
pi_87334170
Kan je je pig penn niet uitbreiden?
Of kan je er een tweede bij kopen?

/n00b (zag het zo snel niet in de OP staan)

Ik zie geen optie om hem te upgraden:@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:09:57 #230
163650 Greys
pi_87334201
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
Die links werken niet, ten eerste omdat hij het inkort: dan zie je dit: (...) en ten tweede door die dollar tekens :'(
Ruk, dus dat heeft geen enkele zin meer om dingen hier te sharen? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:11:03 #231
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87334255
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Greys het volgende:

[..]



Ruk, dus dat heeft geen enkele zin meer om dingen hier te sharen? :o
volgens mij wel, alleen iets meer werk, plaatje plaatsen en linken :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:11:54 #232
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87334297
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:12:22 #233
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87334323
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
Kan je je pig penn niet uitbreiden?
Of kan je er een tweede bij kopen?

/n00b (zag het zo snel niet in de OP staan)

Ik zie geen optie om hem te upgraden:@
Die optie moet nog komen denk ik..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:12:47 #234
163650 Greys
pi_87334342
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

volgens mij wel, alleen iets meer werk, plaatje plaatsen en linken :Y
Ah wacht, kijken of dat ik dat (met andere plaatjes dan) nog met terugwerkende kracht kan aanpassen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87334386
Je kunt de links kopiëren en plakken. Van het eerste deel de link kopiëren en dan de rest er achter plakken
You dream it, I live it.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:14:36 #236
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87334417
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
Die links werken niet, ten eerste omdat hij het inkort: dan zie je dit: (...) en ten tweede door die dollar tekens :'(
het inkorten gebeurd altijd al.. Dat is het probleem niet... de $$ worden verneukt nu op FOK...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:14:56 #237
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87334432
oeps
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:16:26 #238
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87334503


'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:16:32 #239
163650 Greys
pi_87334509
Werkt die link van dat dikke varken hierboven ergens nu? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87334513
Maak er gewoon een tekstje van.
Tekst typen, selecteren en dan op de liggende '8' bovenaan het berichtvenster, daar je link plakken en klaar!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:17:48 #241
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87334564
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Werkt die link van dat dikke varken hierboven ergens nu? :D
Nee :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:18:40 #242
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87334600
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:51 schreef TIMP88 het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)=app_166459293364218

gratis frankenstein schaap als je binnen een uur reageert...
maar heb je hem nu ook ? er is wat dat betreft ook een hoop zooi in omloop!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:18:49 #243
163650 Greys
pi_87334606
quote:
Werken deze nu dan? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87334614
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
Kan je je pig penn niet uitbreiden?
Of kan je er een tweede bij kopen?

/n00b (zag het zo snel niet in de OP staan)

Ik zie geen optie om hem te upgraden:@
dat zal nog wel komen, ooit :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87334620
ik hoef nog maar 1 rondje buren te doen voor mijn lintje *O*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87334727
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:25:47 #247
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87334876
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]



Werken deze nu dan? :)
jep maar ik heb niets gepakt :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:36:40 #248
675 just me
oldbie DCLXXV
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:36:53 #249
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87335385
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:45:31 #250
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87335842
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:49:18 #251
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87336002
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:00:33 #252
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87336509
mn giftbox zit nog vol met al die kalfjes en veulens....... en dan moet ik die snoeppies ook nog vast houden... kan geen ei, truffel of doosje meer openen zo...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:02:40 #253
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87336611
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:20:01 #254
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87337574
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Nizno het volgende:
mn giftbox zit nog vol met al die kalfjes en veulens....... en dan moet ik die snoeppies ook nog vast houden... kan geen ei, truffel of doosje meer openen zo...
230 Gifts hier. Kan truffels en doosjes gewoon pakken. Alleen eieren niet.

Het is toch te hopen dat die basket vanavond of morgen even komt. Wanneer is 't ongeveer Halloween in de VS? :')

En daarna is 't ook nog te hopen dat die Candy's een beetje snel in de basket te krijgen zijn, bijvoorbeeld op dezelfde manier als Vehicle Parts. Als het op dezelfde manier gaat als Collectibles of Shovels ben je d'r wel even mee bezig...
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:27:27 #255
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87337916
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Xebber het volgende:

[..]

230 Gifts hier. Kan truffels en doosjes gewoon pakken. Alleen eieren niet.

Het is toch te hopen dat die basket vanavond of morgen even komt. Wanneer is 't ongeveer Halloween in de VS? :')

En daarna is 't ook nog te hopen dat die Candy's een beetje snel in de basket te krijgen zijn, bijvoorbeeld op dezelfde manier als Vehicle Parts. Als het op dezelfde manier gaat als Collectibles of Shovels ben je d'r wel even mee bezig...
ik krijg de doosjes en de mysterieboxes ook niet open.. moet eerlijk zeggen dat ik denk ik te weinig truffels terug krijg om het zeker te weten... maar dat vond ik dezelfde logica qua openen e.d. dus dacht dat dat ook niet kon...

en idd... graag op de onderdelenmanier... anders wordt ik kriegel.

Halloween is volgens mij 31 okt... en anders sowieso t laatste weekend van okt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:30:06 #256
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87338044
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:27 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik krijg de doosjes en de mysterieboxes ook niet open.. moet eerlijk zeggen dat ik denk ik te weinig truffels terug krijg om het zeker te weten... maar dat vond ik dezelfde logica qua openen e.d. dus dacht dat dat ook niet kon...

en idd... graag op de onderdelenmanier... anders wordt ik kriegel.

Halloween is volgens mij 31 okt... en anders sowieso t laatste weekend van okt.
31 idd..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:30:55 #257
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87338093
beter schieten ze op met die halloweenbasket :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:47:41 #258
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87341871
FarmVille We realize that some of your gift boxes are getting chock full of Halloween Candy and consequently you can't put anything else in there. Currently Halloween Candy no longer counts towards your Gift Box limit (except in the case of Mystery items, like the Mystery Game or Mystery Eggs--you won't be able to get those if the Gift Box is f...ull).
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:48:02 #259
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87341888
Help, mijn tuin zit vol met 25 himalayan cats en 9 black cats :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:53:19 #260
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87342113
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef just me het volgende:
FarmVille We realize that some of your gift boxes are getting chock full of Halloween Candy and consequently you can't put anything else in there. Currently Halloween Candy no longer counts towards your Gift Box limit (except in the case of Mystery items, like the Mystery Game or Mystery Eggs--you won't be able to get those if the Gift Box is f...ull).
Ik zag 't ja, ze kunnen beter die mand online flikkeren. Ze moeten nou toch ook wel doorhebben dat dit niet werkt? :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:21:57 #261
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87343241
360 gifts in m'n giftbox :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:06:41 #262
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87344850
quote:
The McDonald's Promotion Event took place on October 6th, 2010, and was only available for players living in the USA. On this limited time players are able to visit McDonald's Farm and receive rewards.
:(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_87345306
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Help, mijn tuin zit vol met 25 himalayan cats en 9 black cats :D
je kan ze gewoon verkopen hoor
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:20:30 #264
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87345334
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:19 schreef sbientje het volgende:

[..]

je kan ze gewoon verkopen hoor
Nee, dan krijg ik die ribbons natuurlijk nooit :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:27:21 #265
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87345604
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nee, dan krijg ik die ribbons natuurlijk nooit :')
ben je er nou wel of niet blij mee }:|
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:34:59 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87345863
Ik heb dat snoep gemist, wat winnen we daar mee?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87346872
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nee, dan krijg ik die ribbons natuurlijk nooit :')
duurt t alleen langer... :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87346902
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb dat snoep gemist, wat winnen we daar mee?
ja dat komt nog..w aarschijnlijk een halloween schaap, een halloween kabouter, een pompoen, en dan nog drie dingen die meer kosten en waar ik niks aan vind. Ik gok op een pinata, een halloweentractor en een squeeky shack
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 oktober 2010 @ 01:10:45 #269
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87347066
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:04 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja dat komt nog..w aarschijnlijk een halloween schaap, een halloween kabouter, een pompoen, en dan nog drie dingen die meer kosten en waar ik niks aan vind. Ik gok op een pinata, een halloweentractor en een squeeky shack
een wipwap!!! :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 07:31:58 #270
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87349425
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:04 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja dat komt nog..w aarschijnlijk een halloween schaap, een halloween kabouter, een pompoen, en dan nog drie dingen die meer kosten en waar ik niks aan vind. Ik gok op een pinata, een halloweentractor en een squeeky shack
:9~ :9~ :9~
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 08:37:18 #271
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_87349662
336 Candy's so far. :')

En 15 eieren die ik niet kan openen, waaronder 2 rainbows. ;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:52:22 #272
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_87350402
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 08:51 schreef just me het volgende:
Ik had al geoogst en gezaaid voordat ik naar mijn werk ging :@
Ik durf niet aan dit spelletje te beginnen... Volgens mij is het ongelooflijk verslavend en kost het al je vrije tijd :@
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  † In Memoriam † zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:53:32 #273
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87350417
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 09:52 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ik durf niet aan dit spelletje te beginnen... Volgens mij is het ongelooflijk verslavend en kost het al je vrije tijd :@
Het kost net zoveel tijd als je er zelf in wilt/kunt stoppen ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87350582
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 09:53 schreef just me het volgende:

[..]

Het kost net zoveel tijd als je er zelf in wilt/kunt stoppen ;)
Mwa, als ik de boel heb geseed enzo en al m'n buren langs ben geweest valt er niet veel meer te doen :P. Behalve dan dit topic en m'n feed f5'en :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87353428
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 08:37 schreef Xebber het volgende:
336 Candy's so far. :')

En 15 eieren die ik niet kan openen, waaronder 2 rainbows. ;(
Mijn eieren zijn opeens verdwenen :{
You dream it, I live it.
pi_87353542
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:31 schreef Meddo het volgende:

[..]

Mijn eieren zijn opeens verdwenen :{
-O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87354096
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:04 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja dat komt nog..w aarschijnlijk een halloween schaap, een halloween kabouter, een pompoen, en dan nog drie dingen die meer kosten en waar ik niks aan vind. Ik gok op een pinata, een halloweentractor en een squeeky shack
Voor mij hoeft het ook niet, ik heb die wedding en al die verzamelmeuk nu wel even gehad :')
Tuscan wedding, scheppen, schoolspullen, pff nu dit weer _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:22:34 #278
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87356026
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Voor mij hoeft het ook niet, ik heb die wedding en al die verzamelmeuk nu wel even gehad :')
Tuscan wedding, scheppen, schoolspullen, pff nu dit weer _O-
Het is niet verplicht.. :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_87357226
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Voor mij hoeft het ook niet, ik heb die wedding en al die verzamelmeuk nu wel even gehad :')
Tuscan wedding, scheppen, schoolspullen, pff nu dit weer _O-
ach ja, uiteindelijk doe ik toch steeds weer mee... maar ik steek er steeds minder moeite in, dat wel :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87357269
Ik hoop dat er een schaap komt :P Die spaar ik.

Heb nu ruim 300 candys :o
You dream it, I live it.
pi_87357482
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:26 schreef Meddo het volgende:
Ik hoop dat er een schaap komt :P Die spaar ik.

Heb nu ruim 300 candys :o
ik ben weer een rondje buren aan het doen. Had 150 candy vanmorgen, vond het wel even zat, maar nu telt het snoep niet meer mee naar je limiet ofzo, dus nu verzamel ik maar weer even door :)

edit - en straks moet je al die candy 1 voor 1 in het mandje stoppen :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:41:18 #282
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87357532
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:38 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik ben weer een rondje buren aan het doen. Had 150 candy vanmorgen, vond het wel even zat, maar nu telt het snoep niet meer mee naar je limiet ofzo, dus nu verzamel ik maar weer even door :)

edit - en straks moet je al die candy 1 voor 1 in het mandje stoppen :')
je denkt toch niet dat dat snoep netjes zelf in het mandjes springt?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_87357570
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:41 schreef Nizno het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat dat snoep netjes zelf in het mandjes springt?
nee daarom! heb je een muisarm, maar wel genoeg snoep voor een nutteloos halloween ding op je farm *O*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:53:46 #284
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87357761
Hopelijk kan je als dat halloween over is wel dat gebouw in je schuur zetten :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_87358210


*O* *O* *O*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87359102
congrats sbientje!!! Dat is veeeeeel klikken geweest! Ohw ja, dank voor de candy ;)
Da gao nie nou!
pi_87359181
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:01 schreef vigier het volgende:
congrats sbientje!!! Dat is veeeeeel klikken geweest! Ohw ja, dank voor de candy ;)
hahah ja dat was heel wat candy op mijn wall he? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87359818
Ik hoop echt dat ze met een makkelijke manier komen om dat snoep in het mandje te doen. Ik heb er nu bijna 400 en wil echt niet elke keer naar de laatste giftbox pagina gaan om er ééntje aan te klikken ;(
You dream it, I live it.
pi_87360009




You dream it, I live it.
pi_87366100
shears, beetle en formal button (o.a.)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87366435
cowbell *O*
You dream it, I live it.
pi_87366454
You dream it, I live it.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:39:19 #294
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87366475
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:38 schreef Meddo het volgende:
ck collectie
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:37 schreef Meddo het volgende:
cowbell *O*
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:39:13 #295
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_87368214
Lol volgens mij had ik net leuk prijs met een ei: 20 units of fuel... Heb nu 29+ units, kan ik wel ff mee vooruit :D
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_87368506
Leuk man :D Ik heb die tegenwoordig ook steeds vaker :Y Bij mij komt er alleen elke dag 50 fuel bij ofzo :X Stand staat nu op 4123 :'(
You dream it, I live it.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:51:17 #297
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_87368578
Hahaha vet :D Kom je nooit meer vanaf zo :P
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_87368677
die van mij staat op 1160. Ik koop nu ff geen goods meer hoor, krijg dit niet eens op haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:59:11 #299
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_87368845
Tsja, als geld op een gegeven moment niet zo'n issue meer is kun je idd lekker veel goods kopen. Ik ben nu aan het sparen voor een combine, dus moet ff zuinig aan doen, die extra fuel is dan wel ff welkom, hoef ik ook ff geen goods te kopen...
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:37:12 #300
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_87369895
Ik heb ook zo rond de 200
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_87378937
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')