SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef TIMP88 het volgende:
just me, ik heb jou nog niet op fv...tsss dan heb je me genegeerd, ik heb keurig een verzoekje gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just me van fok had ik erbij gezet!
ik kan het nog niet een keer verzoeken!Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
een whut?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef Blistering het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)Ob2hvSdg&next&ref=nf
Mochten er nog mensen mee willen doen voor een Big Plane.
oh ahha, die van mij heb ik verkocht. Ik doe ff niet mee, ben met mijn langlopende gewassen bezigquote:
Heb 'm ook alweer gequitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh ahha, die van mij heb ik verkocht. Ik doe ff niet mee, ben met mijn langlopende gewassen bezig
Ik hoef naar maar 1 mastery van een dag (of langer), en daar heb ik de helft ook al van...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef sbientje het volgende:
zo, ik hoef nog maar 4 masteries van meer dan een dag... Heb ook al redelijk wat candy in mijn giftbox, en mijn huis is helemaal klaar. Productieve dagIk heb alleen geen zin meer om mijn buren allemaal langs te gaan, dat komt morgen wel weer
![]()
Nog wat gemist hier?
Welke moet je nog? Ik heb al de red wheat nu gezaaid, daarna nog lavendel, broccoli en ananasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:05 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik hoef naar maar 1 mastery van een dag (of langer), en daar heb ik de helft ook al van...
Als je eerst Facebook-credits koopt, en daarvan weer FV-cash, dan is dat toch veel duurder dan wanneer je direct FV-cash koopt, zeker met die 50% korting?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
Dat nieuwe (oude) gifts-accepteren is fijn
En als je van je Facebook-credits farmcash koopt krijg je een appoloosa paard![]()
Net voor 1,08 euro facebook-credits gekocht
Ja, maar een appaloosa paard is niet meer op de markt en ik had een eenzaam appaloosa veulenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef Xebber het volgende:
[..]
Als je eerst Facebook-credits koopt, en daarvan weer FV-cash, dan is dat toch veel duurder dan wanneer je direct FV-cash koopt, zeker met die 50% korting?
Ik kocht van de week 25 FV-cash voor 2 euro of zo.
Ik moet nu alleen nog de white roses. Het langste daarna zijn de forget-me-not's van 18 uurquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
Welke moet je nog? Ik heb al de red wheat nu gezaaid, daarna nog lavendel, broccoli en ananas
waar haal je die 50% korting vandaan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef Xebber het volgende:
[..]
Als je eerst Facebook-credits koopt, en daarvan weer FV-cash, dan is dat toch veel duurder dan wanneer je direct FV-cash koopt, zeker met die 50% korting?
Ik kocht van de week 25 FV-cash voor 2 euro of zo.
ik zie die 50& korting idd ook nog steeds nergens voorbij komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef just me het volgende:
[..]
waar haal je die 50% korting vandaan?
Verzoeken indienen bij je buren (vanuit het gebouw wat je bouwt)?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:28 schreef Maranelloot het volgende:
Is er een manier om sneller building materials te verzamelen (behalve FV cash kopen)? Het gaat me te langzaam. Ik krijg er per dag wel de nodige van buren, maar toch...
Lijkt weggehaald te zijn idd, maar d'r stond links in 't spel een button naar die pagina. Nu krijg je zo af en toe die mogelijkheid van 't kopen van FV-cash met FB-credits wat tombolafan dus gedaan heeft.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef just me het volgende:
[..]
waar haal je die 50% korting vandaan?
Ik kom net op het juiste moment kijken!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef ry4life het volgende:
Toen stonden er ineens 2 gouden, een witte en een zwarte truffel op mij te wachten![]()
Eerlijk delen he![]()
[ link | afbeelding ]
Mijn eerste en gelijk tweede pink pot belly![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij ziet er antiek uit..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef Maranelloot het volgende:
Wat is het verschil met een gewone tractor?
Alleen het uiterlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef Maranelloot het volgende:
Wat is het verschil met een gewone tractor?
Je kan hem ook krijgen door 200 graafpunten in te leveren..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Maranelloot het volgende:
Dacht dat'ie er misschien om de haverklap mee ophield ofzoMaar ik hou het wel bij m'n normale tractor dan, ben toch aan het sparen voor een combine
Ik ook niet meer. Ik kreeg het 1 ochtend ff, dus ik denk ff kopen bleek het nog niet actief te zijn. Sindsdien niet meer gezienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef Mirjam het volgende:
echt, ik snap niks van dat 50% korting op farmcash hoor.
zie het nergesn terug, en krijg ook die optie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |