idd, in wat voor waanwereld leeft dat gedrocht. en waarom heeft ze paars haar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde het kijken, maar ik ben bang dat ik dan de hele tijd naar de tv zit te schreeuwen vanwege die Christina. Waarom praat ze Engels?
Lees de TT nog een keer door en dan begrijp je hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
idd, in wat voor waanwereld leeft dat gedrocht. en waarom heeft ze paars haar?
Ik vond dr altijd geweldig, nu nietmeer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Geen idee, ik ken dat meisje verder niet.
Het ging over aparte ouders. De een waren beroemd, de ander zwakzinnig e.d.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Waarom zat Christina Curry in die aflevering (heb het niet gezien), ook zwakzinnige ouders
Zeker.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef alors het volgende:
Nu weer op ned 3 over afwijkende liefdes.
Wel dapper van die Turk dat ie zo op tv gaat met zijn geaardheid.
En geen jaloezie, zo op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:37 schreef snellejelle het volgende:
Wat een gezellig stel, twee vrouwen en 1 man
Ook geen trio waar je het van zou verwachten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:37 schreef snellejelle het volgende:
Wat een gezellig stel, twee vrouwen en 1 man
Nou hequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Bizar, die driehoeksrelatie. Dat extra grote bed ook
Die vrouwen waren stellig, die man zou wel willenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is er een extra bord op tafel. Zoeken ze naar een 4e?
Ik vond haar zo Vlaams klinken, anders gewoon ergens dicht bij de grens denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt die 'extra vrouw' () nou vandaan? Ik zit te zoeken of ik haar dialect/accent kan plaatsen
Ah ja, ik had het idee dat ze net niet uit Nederland kwam, maar misschien gewoon een dialect in ons landje dat ik niet goed herkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond haar zo Vlaams klinken, anders gewoon ergens dicht bij de grens denk ik.
Ja, ik stond daar ook van te kijken. Ik zou dat als vriendin ook niet leuk vinden om te horen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef alors het volgende:
Ik vind dat best heftig dat die jongen haar nooit zou verlaten ook al zou hij niks meer voor haar voelen
Iddquote:Op woensdag 1 december 2010 10:50 schreef lunapuella het volgende:
Ik zou dat als vriendin ook niet leuk vinden om te horen.
Nee hè, wanneer weet je dan nog of iemand bij je is omdat hij van je houdt, of omdat hij je zielig vindt?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:50 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik zou dat als vriendin ook niet leuk vinden om te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |