quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:46 schreef knappekloon het volgende:
De campagne van het modemerk Nolita is duidelijk: op een foto staat een uitgemergelde jonge vrouw met daarnaast de tekst No Anorexia. De foto stond maandag in alle Italiaanse kranten en op billboards in Milaan. Het is een protest tegen de graatmagere modellen die deze week weer op de catwalks van Milaan lopen voor de Milaan Fashion Week.
De foto is gemaakt door de Italiaanse fotograaf Oliviero Toscani. Hij maakte eerder shockerende reclamecampagnes voor het modemerk Benetton met bijvoorbeeld een foto van een stervende man die aan aids lijdt.
[ afbeelding ]
Ik zat dit topic vanochtend te bekijken, om 12 uur ga ik naar de broodjeszaak toe waar ik al behoorlijk lang kom. Kijk naar de muur, zie ik ineens ook die fotoquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:03 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
de eerste in dit topic dat me wat deed. aandoenlijk
Al je plaatjes doen het niet. Hotlinken naar dumpert kan niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:07 schreef DeRakker. het volgende:
Great fun in the lovely South American country of Ecuador. The police are fed up with the prez and start rioting.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst wel... mwah jammer... gigapic..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Al je plaatjes doen het niet. Hotlinken naar dumpert kan niet.
Weet iemand hoe het afgelopen is met die derde soldaat? Een oorlog kan erg dichtbij komen met zulke foto'squote:Op zondag 10 oktober 2010 22:43 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij waren ze ondertussen gescheidenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef ReWout het volgende:
[..]
Godverdomme zeghet kan niet aan me onschieten dat ze niet echt "happy" kijkt...
Dat zijn geen indrukwekkende foto's, maar gewoon stomme mensen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
loveparade
Denk dat die Soldaat dan af en toe liever had gehad dat hij gestorven was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze ondertussen gescheiden
Belachelijke reactiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dat zijn geen indrukwekkende foto's, maar gewoon stomme mensen.
Waar ik dus naar zocht is de foto van Jackie en hun kinderen op de trappen van het Witte Huis op de dag van de begrafenis. Ik was drie toen ... beeld blijft me voor altijd bij.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:46 schreef knappekloon het volgende:
De campagne van het modemerk Nolita is duidelijk: op een foto staat een uitgemergelde jonge vrouw met daarnaast de tekst No Anorexia. De foto stond maandag in alle Italiaanse kranten en op billboards in Milaan. Het is een protest tegen de graatmagere modellen die deze week weer op de catwalks van Milaan lopen voor de Milaan Fashion Week.
De foto is gemaakt door de Italiaanse fotograaf Oliviero Toscani. Hij maakte eerder shockerende reclamecampagnes voor het modemerk Benetton met bijvoorbeeld een foto van een stervende man die aan aids lijdt.
[ afbeelding ]
Hier word ik verdrietig van.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
gewonde militair uit irak, geraakt door vuurbom
Je bedoelt die foto met dat saluerende kind?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:49 schreef Aiko_ het volgende:
[..]
Waar ik dus naar zocht is de foto van Jackie en hun kinderen op de trappen van het Witte Huis op de dag van de begrafenis. Ik was drie toen ... beeld blijft me voor altijd bij.
quote:
Lynchen van zwarten was nogal gangbaar in de US in die tijd... Vooral tot de jaren '30, daarna werd het minder, maar het ging nog door tot de jaren '60.quote:Thomas Shipp and Abram Smith, both African-Americans, were lynched on August 7, 1930 in Marion, Indiana. They had been arrested the night before on charges of robbing and murdering a white factory worker and raping his girlfriend. A large crowd broke into the jail with sledgehammers, beat the men, and hanged them. Police officers in the crowd cooperated in the lynching. A third person, 16-year-old James Cameron, escaped lynching due to the intervention of an unidentified member of the crowd who announced that he had nothing to do with the rape or murder.[28] A studio photographer, Lawrence Beitler, took a photograph of the dead bodies hanging from a tree surrounded by a large crowd; thousands of copies of the photograph were sold. The event is notable as the last confirmed lynching of blacks in the Northern United States
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |