Is het dan niet beter om eerst iets te eten voor je met je kind aan de slag gaat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb nesteldrag maar GEEN energie, wat schijnbaar met de suiker te maken heeft. 's ochtends Yade eruit, in bad, aankleden en naar benede brengen voor ontbijt, zorgt er bij mij voor dat ik sta te trillen tegen de tijd dat ik haar nog moet aankleden. Dus na dat hele ochtend ritueel heb ik gewoon echt geen puf meer om meer te doen dan de vaatwasser ofzo.
Dat doe ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om eerst iets te eten voor je met je kind aan de slag gaat?
Oh... dan ben ik benieuwd hoe het dan komt dat ik tegenwoordig wel heel vaak een "dinges" nodig heb of gebruikt hebquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:59 schreef Claudia_x het volgende:
Wel interessant:
In het onderzoek werd destijds al geconcludeerd dat zwangere vrouwen even goed kunnen nadenken en onthouden als vrouwen die niet in verwachting zijn.
Vrouwen die in verwachting zijn (moi incluis) hebben vaak het idee dat hun hersenen minder goed functioneren. Of dat ze niet meer normaal kunnen denken. Maar dit is niet aan te tonen in cognitieve testen.
Bron
omdat je onbewust met je gedachten ergens anders zit wellichtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... dan ben ik benieuwd hoe het dan komt dat ik tegenwoordig wel heel vaak een "dinges" nodig heb of gebruikt heb
Ja klopt idd..had hetzelfde in mijn doos. Whehe...klinkt lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:30 schreef mrien het volgende:
Iemand vroeg naar de inhoud van de blije doos, dit zijn de nuttige dingen
8 x papmers new baby maat 1
Kortingsbon pampers op luiers en 1 op doekjes
Proefpakje pampers sensitive doekjes (12 stuks)
Rompertje prenetal zonder mouw maat 50/56
Klein potje (15ml) sudocrem
Flessenspeen bibi 3-2-1
Fopspeen bibi met I love mama
Spuugdoek van nutrilon
Slinger van de fabeltjeskrant
Kortingsbon prenetal van 2,50 bij aankoop van 25 of meer
En dan nog wat reclame en andere bonnen
ze komen echt niet om te checken hoor.. ze komen om een en ander te bespreken, maar ze gaan echt niet je hele babykamer en kasten door hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja klopt idd..had hetzelfde in mijn doos. Whehe...klinkt lekker
Troeta, gefeliciteerd met Mex! Leuke naam! Ben beniuewd naar een fotootje!
Ik heb net intake voor kraamzorg geregeld. 1 november komt er iemand langs! Vreemd dat ze alle skomen checken. :S
echt waar??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef mefke79 het volgende:
vicky bij mij toen wel...had geen tepelcreme, dat kon echt niet...
Voel me blegh vandaag, moe en koud en geen honger enzo. Niet handig want druk, maar ja, hoort erbij.
Hier komt volgende week maandag iemand voor de intake.... die had telefonisch gekund omdat het m'n tweede is, maar omdat die eerste al 19 jaar geleden is en ik het prettiger vond als alles face to face besproken werd (dan onthou ik tenminste nog iets) wordt het geen telefonische intake.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef Shirley het volgende:
Ik heb net intake voor kraamzorg geregeld. 1 november komt er iemand langs! Vreemd dat ze ook het kamertje willen checken..
Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Probeer het gewoon als een gelegenheid aan te grijpen om vragen te stellen waar je nog mee zit! Misschien krijg je nog wel dingen te horen waar je zelf niet aan gedacht had, bijvoorbeeld dat het niet zo slim is een bedje op een bepaalde manier in de kamer te zetten (bij het raam of zo).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef Shirley het volgende:
Nou, ze had het aan de telefoon echt over een zorgplan? En dat ze even naar het kamertje wilde kijken. Dus werd echt letterlijk gezegd. Nou ja, tegen die tijd is ie vast af. Alsof zij gaan bepalen of het goed is of niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |