abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87253931
Vervelend Mrien, hopelijk knap je snel op en beweegt je baby weer volop!

Niet iedere zwangeren schiet meteen in standje "ik doe niets meer". Ik heb een hele makkelijke zwangerschap tot nu toe. Maar ik heb ook regelmatig huilend in bed gelegen omdat ik perse zelf de onderste kastjes van de keuken wilden poetsen en daarna zo'n last van mijn rug en banden had dat ik niet meer kon bewegen. Gelukkig doet manlief een hoop!

Oeh, een personal trainer klinkt eigenlijk wel goed. Is er tenminste iemand die me een schop onder m'n kont geeft om te blijven sporten. ga is even op onderzoek uit
En jullie cadeau tips zijn van harte welkom hoor! Ik ben de 16e jarig en om nou aan iedereen een baby te vragen :Y)
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:05:41 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87254264
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:
oh en ik kwam er gister achter dat in al mn jogging- en pyjamabroeken van die (kleine) gaten zitten, waarschijnlijk van de droger en het slijten enzo.

Heb k mooi een tof cadeautje voor op mn sint-lijstje :D Lekker met het oog op de kraamweek een verse sloeberbroek O+
Ik weet niet hoe zo'n zeikerd jij met de was bent, maar ik enorm.... broeken gaan hier dus met de rits dicht in de wasmachine om te voorkomen dat de rits de andere was beschadigt, al dan niet tijdens het centrifugeren ;)

Maar een verse slobberbroek van de Sint is natuurlijk altijd leuk ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_87254546
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef mefke79 het volgende:
C_A, mijn man heeft in die tijd veel gedaan ja. Kom op zeg, ik wil jou wel eens horen als je 40 weken bent en weinig meer kan. Je kan nu niet inschatten hoe dat is en je kan van buitenaf ook niet beoordelen of ze loog.
Mens dat bedoel ik toch ook niet ;) ze zat met 8 weken al te zeuren en te klagen :o
pi_87254695
[quote][b]Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef huuphuup het volgende:[/b

T is lastig oordelen natuurlijk of iemand zich aanstelt of niet, er zijn genoeg dingen te bedenken die je niet 1,2,3 aan iemand ziet direct. Maar goe, aan de andere kant ken ik er ook genoeg hoor, bij wie de test nog nadruipt van de ochtendurine maar die gelijk al helemaal in standje "hallo ik ben zwanger hoor! :{w " schieten.
[/quote]zo 1 was zij er, en een jaar na de bevalling is ze nog steeds zo :')
pi_87254720
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Mens dat bedoel ik toch ook niet ;) ze zat met 8 weken al te zeuren en te klagen :o
Ow en dit bedoelde ik niet kwaad ;)
pi_87255815
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe zo'n zeikerd jij met de was bent, maar ik enorm.... broeken gaan hier dus met de rits dicht in de wasmachine om te voorkomen dat de rits de andere was beschadigt, al dan niet tijdens het centrifugeren ;)

Maar een verse slobberbroek van de Sint is natuurlijk altijd leuk ;)
Oh ik gooi alles in de was gewoon :') ik heb eigk geen idee of de rits dicht zit in de was, dat zegt al genoeg denk ik :D

nou moet ik wel zeggen ssst nie verder vertellen _O- dat B. met enige regelmaat in mijn sloeberbroeken loopt hier, ze worden flink gedragen allemaal. De plekjes en gaatjes zijn echt van die slijtplekken ook op een aantal.

ik vind sintlijstjes zo'n crime ;( ik heb al zoveel zooi en ik weet nooit zo goed wat voor kleins te vragen, wat wel leuk is om te geven maar niet gelijk extra meuk is zeg maar. Dus ik was blij met mn ingeving van die broek :D

deze broek heb ik echt in geleefd na de bevalling van Amélie. Kost maar een tientje maar hij zat goddelijk O+ Het gaf ook gewoon aan aan de visite dat ik nog niet helemaal op en top fit was enzo zeg maar. En eerlijk gezegd voor mezelf ook, hoe stom het ook klinkt maar ik merkte dat ik zelf ook lekker laidback werd van zulke kleding terwijl als ik me helemaal aangekleed had dan deed k meer dan k eigenlijk aankon.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87257187
Tijd geleden hier de trailer van Babies eens neergezet... nu kun je als zwangere gratis naar de premiere!

Misschien wil iemand? hier vind je hoe

Jammer dat ik niet meer zwanger ben :P alhoewel, als ik mijn buik niet in hou zie ik er nog best zwanger uit... hmmm
pi_87258274
Jeetje, er is weer veel gebeurd in dit topic de laatste 2 dagen...Zag o.a een mooie echo voorbij komen, goeie vk bezoekjes en Sil die de kleine nog bij zich heeft. :) De rest even vergeten, maar leef met iedereen mee ;)
Troeta nog niet gemeld dus...spannend! :%

Hier afgelopen maandag ook weer een ''stickertje'' gekregen van de vlos, en meteen antistoffen injectie gehad ivm. rhesusfactor enzo. Eigenlijk mag ik vanaf nu om de 2 weken komen, maar omdat de kleine zo goed gaat mag het ook over 3 weken, m'n 1e verlofdag, omdat ik anders niet kan. :)
Wel denk ik nu wat vaker harde buiken te hebben, maar weet nou nog steeds niet zeker of het nou m'n baarmoeder is die ik soms hard voel worden, of meneertje die gewoon lekker aan het schuiven en duwen is.
Back in business.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:44:53 #109
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87260829
Huup, waar haal je zo'n broek?
pi_87260907
Voordat ik de locatie van het plaatje bekeek wist ik gewoon al dat Huup die broek van de h&m had :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87260987
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:44 schreef Suzanna het volgende:
Huup, waar haal je zo'n broek?
H&M zo te zien. Ik heb ooit een andere broek van de H&M gescoord met een wat hogere band. Die had ik aan lang voordat ik zwanger was en draag ik nu nog steeds. Ideaal ding!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87261321
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voordat ik de locatie van het plaatje bekeek wist ik gewoon al dat Huup die broek van de h&m had :P
natuurlijk! Ik kom nooit ergens anders joh :o t is niet eens een grapje :')

Suzanna van de H&M dus!
Hij staat in de online shop bij dames en dan onder lingerie --> nachtkleding. 9,95 is ie, in 5 kleuren.

Heb overigens geen idee of ie ook in de gewone winkels ligt. Daar kom ik dan weer nooit nauwelijks :')
het zal best wel, als ze een lingerie-afdeling hebben moet ie daar hangen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:54:52 #113
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87261337
Ik heb ook een stukkertje. Niets te melden verder. Kind doet het (schopt, tsje) en ik hobbel gewoon verder. Over 3 weken weer, het schiet op :o
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87261710
Ik kwam pas trouwens bij een collega van me die onderzoek doet naar kleine kinderen stickervellen tegen. Ik was vergeten hoe blij ik vroeger werd van een sticker. Ineens kwam dat gevoel terug. O+ :D

De verpleegkundige vroeg nog hoe het de vorige keer met de borstvoeding was gegaan en gaf allerlei adviezen die heel nuttig zouden zijn geweest als ik het niet allemaal allang wist. Maar ik vind het toch ontzettend goed dat ze zo op de hoogte is en die informatie op een niet-dwingende manier deelt. Ik was aangenaam verrast! Ik had toen ik met Ivan in het ziekenhuis lag ook het idee dat de verpleegkundigen meer borstvoedingminded waren dan de kinderarts.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:05:11 #115
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87261891
Shirley, fijn dat alles goed was. *O* Was de injectie vervelend?

Net weer CTG gehad en baby werd na een half uur lekker actef, dus de gyn heeft ons goedgekeurd en we mochten weer naar huis. Dus woensdag weer, dan groeiecho, toucheren in de hoop dat de bevalling start en een CTG enzo. Had het niet verwacht, dat we misschien gewoon de 37 weken gaan redden!
pi_87262346
Fijn dat de CTG goed was Sil!
Vreemd idee denk ik inderdaad voor jou, dat je misschien de 37 weken gewoon gaat redden!
pi_87265667
Ik heb de baby vanavond gelukkig al weer een stuk meer gevoeld dus ben weer gerustgesteld ;) had bij de vk het hartje natuurlijk al wel gehoord, maar normaal is hij heel druk..dus dit viel weer op
pi_87266612
Fijn dat de ctg goed was sil!!

Oeh mrien, dat heb ik ook wel eens, en dan net op het moment dat ik me zorgen ga maken, dan laat Ilse weten dat ze er echt nog wel is!

Vanavond het gevoel dat ik wat meer harde buiken heb. Ook wat "rare" gevoelens in mijn buik.
*poef* nu is het weg
pi_87268122
Even snel een berichtje, fotootje volgt morgen!
Maar vannacht 6 oktober om half 4 s'nachts is onze zoon Mex geboren!
Het was een lange en slopende bevalling, maar hij is helemaal gezond en zo mooi en lief en schattig en met mij komt het ook wel weer goed.
Morgen meer! Xxx
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:20:46 #120
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87268223
Troeta gefeliciteerd!!!! Stoere naam, geniet van je mannetje (en laat je zelf ook maar lekker verwennen).
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:54:06 #121
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_87269367
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:17 schreef Troeta het volgende:
Even snel een berichtje, fotootje volgt morgen!
Maar vannacht 6 oktober om half 4 s'nachts is onze zoon Mex geboren!
Het was een lange en slopende bevalling, maar hij is helemaal gezond en zo mooi en lief en schattig en met mij komt het ook wel weer goed.
Morgen meer! Xxx
Gefeliciteerd en ben inderdaad benieuwd naar je verhaal en de foto's van Mex !!!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_87269788
Troeta, gefeliciteerd met je zoon Mex! Geniet ervan!

KJ, klinkt veel belovend! Hoop dat het doorzet en je snel Ilse kan bewonderen!
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:14:59 #123
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_87270018
Van harte gefeliciteerd Troeta! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_87272660
Gefeliciteerd met Mex Troeta!!! *O* *O*
wat klink je heerlijk verliefd O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 7 oktober 2010 @ 06:37:14 #125
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87272685
Gefeliciteerd *O* :)
pi_87272732
*O* gefeliciteerd Troeta! :)
pi_87272873
Troeta gefeliciteerd *O*
Daar is ie dan eindelijk, je zoon O+
pi_87272971
Troeta, gefeliciteerd! *O*
pi_87273026
Troeta gefeliciteer!! *O* *O*

Ik hoop dat het met jou ook een beetje goed gaat, klinkt alsof je het heel zwaar hebt gehad. Nou laat je maar zoveel mogelijk verwennen meis :*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 07:58:54 #130
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87273037
Mex is er!! Gefeliciteerd Troeta en Troetaman! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 oktober 2010 @ 08:07:47 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87273123
gefeliciteerd Troeta *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87273180
hmmm gisteravond de eerste signalen van zwangerschapsdementie meegemaakt.
Het is op het werk een oude traditie dat je op zelfgemaakte appeltaart trakteert als je gaat vertellen dat je zwanger ben.
Dus ik denk: Leuk, ga ik doen!
Gisteravond de appeltaart gemaakt, in de oven gezet. Komt vriendlief naar beneden: 'Zeg schat, hoe lang moet die appeltaart nog in de oven?'
Oh #%@*&$^# Die had er al uit gemoeten 8)7

Nou hij is nog net te redden als ik de bovenste verbrandde stukjes eraf haal, pfffff

Vriend nog heel bijdehand: er zit een timer op de oven he, die kun je ook gebruiken! Ja duh! hoe werkt die?
pi_87273232
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:12 schreef danic het volgende:
hmmm gisteravond de eerste signalen van zwangerschapsdementie meegemaakt.
Het is op het werk een oude traditie dat je op zelfgemaakte appeltaart trakteert als je gaat vertellen dat je zwanger ben.
Dus ik denk: Leuk, ga ik doen!
Gisteravond de appeltaart gemaakt, in de oven gezet. Komt vriendlief naar beneden: 'Zeg schat, hoe lang moet die appeltaart nog in de oven?'
Oh #%@*&$^# Die had er al uit gemoeten 8)7

Nou hij is nog net te redden als ik de bovenste verbrandde stukjes eraf haal, pfffff

Vriend nog heel bijdehand: er zit een timer op de oven he, die kun je ook gebruiken! Ja duh! hoe werkt die?
:9

Ik zeg niets hier _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 08:21:33 #134
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87273273
Troeta, fijn dat die lange bevalling nu dan achter de rug is. Geniet lekker van je ventje! Mex, leuke naam hoor. *O*

KJ, en zit de baby er nog of ben je stiekem al aan het bevallen?

Lol Danic. Ik heb de paturain al kwijt gemaakt (zat in een tas met brood) de boter in de gewone la gezet met de mayo erbij, ben mijn pinpasje kwijtgeraakt, mijn haarborstel en ga zo maar verder. :D
pi_87273298
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

:9

Ik zeg niets hier _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

het meisje van je Vegas-foto uit je fobo heb k mee in de klas gezeten op Blaise Pascal :D
nichtjes van elkaar?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 7 oktober 2010 @ 08:29:23 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87273346
Gefeliciteerd Troeta!
pi_87273348
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D

het meisje van je Vegas-foto uit je fobo heb k mee in de klas gezeten op Blaise Pascal :D
nichtjes van elkaar?
Jaaa dat is Maartje ;) Nichtje van me man :) Wat grappig kom je ook uit Spijkenisse?
pi_87273355
Ow Gefeliciteerd Troeta :@

Kom ik hier zomaar binnenvallen.... dus dan kan ik niet maken dat ik je niet feliciteer :*
pi_87273395
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Jaaa dat is Maartje ;) Nichtje van me man :) Wat grappig kom je ook uit Spijkenisse?
Nee, kom uit r'burg, heb in spijkenisse op school gezeten maar woon al heel lang ergens anders :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87273402
Troeta gefeliciteerd met Mex!!!!

Verder niet bijgelezen en totaal niets te melden :+
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_87273413
*O* voor Mex
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87273423
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee, kom uit r'burg, heb in spijkenisse op school gezeten maar woon al heel lang ergens anders :P
Maar het klopt helemaal ;) Blaise Pascal inderdaad :)
pi_87273465
Gefeliciteerd met Mex troeta!!
pi_87273498
Gefeliciteerd Troeta!!! Stoere naam!! O+ *O* O+

Hier niks aan de hand hoor, Ilse gewoon nog in de buik. Vannacht wel begonnen met de bevalling in mijn droom. Maar wel weer heerlijk vaag. Ipv een ruggeprik hadden ze een soort zalf die op mijn schouders ging, en dan was ik ook verdoofd.... :?

naja, ik verwacht dat het hier nog wel even duurt.
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 oktober 2010 @ 08:41:04 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87273502
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Maar het klopt helemaal ;) Blaise Pascal inderdaad :)
hey daar heb ik ook nog een jaar op school gezeten :D (slechte herinneringen aan maar dat terzijde :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87273647
SPOILER
[/quote]

Zeg fijne collega, kun je dan ook even reageren op de privemail die ik je vanmorgen heb gestuurd? Mijn batterij van mijn mobiel is namelijk leeg dus kan je niet bellen :P
(Sorry ff offtopic)
pi_87273735
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:50 schreef danic het volgende:
SPOILER
Zeg fijne collega, kun je dan ook even reageren op de privemail die ik je vanmorgen heb gestuurd? Mijn batterij van mijn mobiel is namelijk leeg dus kan je niet bellen :P
(Sorry ff offtopic)
[/quote] Ik stuur je pm... want ik had je al ge-sms-t :D
pi_87274985
Gefeliciteerd met Mex, Troeta! *O*
pi_87275117
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:21 schreef Silmarwen het volgende:

Lol Danic. Ik heb de paturain al kwijt gemaakt (zat in een tas met brood) de boter in de gewone la gezet met de mayo erbij, ben mijn pinpasje kwijtgeraakt, mijn haarborstel en ga zo maar verder. :D
Ik heb pas een zakje met een poepluier in de kledingkast achtergelaten en kwam daar pas de volgende dag achter. :+ Maar dat was gewoon een domme actie en geen zwangerschapsdementie.
pi_87275192
Wel interessant:

Zwangerschapsdementie bestaat niet

Geheugenverlies bij zwangere vrouwen is een fabel, lees ik op de website van Jonge Gezinnen. Die hebben het dan weer gekopieerd van Nu.nl. Zo kwekken we elkaar allemaal heerlijk na. Maar het is geen nieuws meer, dames en heren! Op 13 oktober 2008 schreef ik al een blogje met exact dezelfde strekking onder de titel: Er bestaat niet zoiets als zwangerschapsdementie.
Dat blogbericht was gebaseerd op hetzelfde onderzoek van de Australian National University waarover nu opnieuw wordt bericht. Het zal hooguit zo zijn dat het onderzoek nu is afgerond maar de uitkomsten zijn nauwelijks als nieuws te betitelen.

In het onderzoek werd destijds al geconcludeerd dat zwangere vrouwen even goed kunnen nadenken en onthouden als vrouwen die niet in verwachting zijn.

Vrouwen die in verwachting zijn (moi incluis) hebben vaak het idee dat hun hersenen minder goed functioneren. Of dat ze niet meer normaal kunnen denken. Maar dit is niet aan te tonen in cognitieve testen.

Bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')