Ik weet niet hoe zo'n zeikerd jij met de was bent, maar ik enorm.... broeken gaan hier dus met de rits dicht in de wasmachine om te voorkomen dat de rits de andere was beschadigt, al dan niet tijdens het centrifugerenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:
oh en ik kwam er gister achter dat in al mn jogging- en pyjamabroeken van die (kleine) gaten zitten, waarschijnlijk van de droger en het slijten enzo.
Heb k mooi een tof cadeautje voor op mn sint-lijstjeLekker met het oog op de kraamweek een verse sloeberbroek
Mens dat bedoel ik toch ook nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef mefke79 het volgende:
C_A, mijn man heeft in die tijd veel gedaan ja. Kom op zeg, ik wil jou wel eens horen als je 40 weken bent en weinig meer kan. Je kan nu niet inschatten hoe dat is en je kan van buitenaf ook niet beoordelen of ze loog.
Ow en dit bedoelde ik niet kwaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mens dat bedoel ik toch ook nietze zat met 8 weken al te zeuren en te klagen
Oh ik gooi alles in de was gewoonquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zo'n zeikerd jij met de was bent, maar ik enorm.... broeken gaan hier dus met de rits dicht in de wasmachine om te voorkomen dat de rits de andere was beschadigt, al dan niet tijdens het centrifugeren
Maar een verse slobberbroek van de Sint is natuurlijk altijd leuk
H&M zo te zien. Ik heb ooit een andere broek van de H&M gescoord met een wat hogere band. Die had ik aan lang voordat ik zwanger was en draag ik nu nog steeds. Ideaal ding!quote:
natuurlijk! Ik kom nooit ergens anders johquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voordat ik de locatie van het plaatje bekeek wist ik gewoon al dat Huup die broek van de h&m had
Gefeliciteerd en ben inderdaad benieuwd naar je verhaal en de foto's van Mex !!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:17 schreef Troeta het volgende:
Even snel een berichtje, fotootje volgt morgen!
Maar vannacht 6 oktober om half 4 s'nachts is onze zoon Mex geboren!
Het was een lange en slopende bevalling, maar hij is helemaal gezond en zo mooi en lief en schattig en met mij komt het ook wel weer goed.
Morgen meer! Xxx
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:12 schreef danic het volgende:
hmmm gisteravond de eerste signalen van zwangerschapsdementie meegemaakt.
Het is op het werk een oude traditie dat je op zelfgemaakte appeltaart trakteert als je gaat vertellen dat je zwanger ben.
Dus ik denk: Leuk, ga ik doen!
Gisteravond de appeltaart gemaakt, in de oven gezet. Komt vriendlief naar beneden: 'Zeg schat, hoe lang moet die appeltaart nog in de oven?'
Oh #%@*&$^# Die had er al uit gemoeten![]()
Nou hij is nog net te redden als ik de bovenste verbrandde stukjes eraf haal, pfffff
Vriend nog heel bijdehand: er zit een timer op de oven he, die kun je ook gebruiken! Ja duh! hoe werkt die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg niets hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het meisje van je Vegas-foto uit je fobo heb k mee in de klas gezeten op Blaise Pascal![]()
nichtjes van elkaar?
Jaaa dat is Maartjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
het meisje van je Vegas-foto uit je fobo heb k mee in de klas gezeten op Blaise Pascal![]()
nichtjes van elkaar?
Nee, kom uit r'burg, heb in spijkenisse op school gezeten maar woon al heel lang ergens andersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaa dat is MaartjeNichtje van me man
Wat grappig kom je ook uit Spijkenisse?
Maar het klopt helemaalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee, kom uit r'burg, heb in spijkenisse op school gezeten maar woon al heel lang ergens anders
hey daar heb ik ook nog een jaar op school gezetenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar het klopt helemaalBlaise Pascal inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
Zeg fijne collega, kun je dan ook even reageren op de privemail die ik je vanmorgen heb gestuurd? Mijn batterij van mijn mobiel is namelijk leeg dus kan je niet bellen
(Sorry ff offtopic)
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:50 schreef danic het volgende:
Zeg fijne collega, kun je dan ook even reageren op de privemail die ik je vanmorgen heb gestuurd? Mijn batterij van mijn mobiel is namelijk leeg dus kan je niet bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Sorry ff offtopic)
[/quote] Ik stuur je pm... want ik had je al ge-sms-t![]()
Ik heb pas een zakje met een poepluier in de kledingkast achtergelaten en kwam daar pas de volgende dag achter.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:21 schreef Silmarwen het volgende:
Lol Danic. Ik heb de paturain al kwijt gemaakt (zat in een tas met brood) de boter in de gewone la gezet met de mayo erbij, ben mijn pinpasje kwijtgeraakt, mijn haarborstel en ga zo maar verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |