Heel herkenbaar,quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:36 schreef Leandra het volgende:
Ik vermoed dat ze zich vooral (zoals wel meer medische hulpverleners doen) verkeken had op mijn postuur.... dat doet een hoop mensen automatisch aannemen dat ik "dus wel" hoge bloeddruk, cholesterol en suikerwaarden zal hebben, terwijl die altijd perfect zijn.
Ik lurk hier regelmatig meequote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:15 schreef kaatjejannie het volgende:
Ach, mijn man roept al 1,5 week dat ze vannacht toch al wel echt gaat komen... Pas nog: "om 2 uur vannacht gaan je vliezen breken"
Ik wilde hem om 3 uur wakker maken om even te zeggen dat ie ongelijk had. Toch maar niet gedaan.
Ze wegen me bij de vk ook niet hoor. Ik weeg mezelf op de sportschool, gister dus voor 't laatst gedaan. Ben elke keer nieuwsgierig of ik aangekomen ben.
Ik heb de vorige keer een ZwangerFit- of FitZwanger-cursus gedaan en die bestond voor een groot deel uit fitnessen. Ik ben er zelf mee doorgegaan tot week 39 ongeveer. Daarna was ik het gewoon zat om 's avonds de hort op te gaan. Het verbaasde me hoe goed ik nog op de apparaten kon zoals de loopband, crosstrainer en roeimachine. Volgens de begeleider was het ook heel goed om juist bepaalde spierversterkende oefeningen te doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
Maar effe een vraagje, ben jij nog lekker aan het sporten? Aangepast schema dan?
Ik ben nog steeds proberen zwanger te worden, en als ik straks zwanger ben, wil ik zo lang mogelijk blijven sporten
Ik begin nu langzamerhand verliefd te wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef Silmarwen het volgende:
Tally wat fijn dat alles goed was!Weer een stukje meer opgelucht nu?
Mijn vader wil het graag laten doen. Hij wil graag mee en een 3D/4D sessie laten doen van zijn eerste klein kind.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, je bent niet de enige hoor Hik. Ik heb ze om die reden ook zelf niet laten doen, ik vind het niet mooi.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb voor mijn bekkenklachten fysio gehad, en dat was in de sportschool. Na de fysio sportte ik nog op bejaarden niveau. Ik fietste, de loopband en de handbike. Ik ben met het "gewone" sporten doorgegaan tot 33 weken ongeveer.
Ok thxquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer een ZwangerFit- of FitZwanger-cursus gedaan en die bestond voor een groot deel uit fitnessen. Ik ben er zelf mee doorgegaan tot week 39 ongeveer. Daarna was ik het gewoon zat om 's avonds de hort op te gaan. Het verbaasde me hoe goed ik nog op de apparaten kon zoals de loopband, crosstrainer en roeimachine. Volgens de begeleider was het ook heel goed om juist bepaalde spierversterkende oefeningen te doen.
Mijn insteek was meer 'lekker bezig zijn' in plaats van fanatiek sporten, maar het was toch best intensief!
een fmt'er...?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:32 schreef twentemeisje het volgende:Avotar, welkom en gefeliciteerd!!
Was jij ook niet een vaste FMT-er een paar jaar geleden?
Fok Movie Trivia? Ik zou zweren dat jij daar ook meespeelde, zal wel iemand met een username die op de jouwe lijkt zijn geweest.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef avotar het volgende:
[..]
een fmt'er...?
Geloof dat ik hiermee de vraag beantwoord heb..
Hihihi.. thx... Ik ben afgelopen maandag weer begonnen met sporten. 3 keer fitness en 2 keer hardlopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:34 schreef danic het volgende:
@C_A: Ik heb begrepen dat je tijdens je zwangerschap gewoon kunt doorsporten, zolang jij je er goed bij voelt. Je mag alleen niet beginnen met sporten als je daarvoor niets deed. Dat zal teveel verandering voor je lichaam zijn denk ik. Dus ik blijf de luie zwangere die met een beetje geluk 1x per week gaat badmintonnen.
Maar nu niet, ben strontverkouden!
Ik vind dat zo confronterend, al die bevallen vrouwen van de gym. Hier stromen de mailtjes ook binnen. De groep was heel breed qua uitgerekende data.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:36 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Tally, wat fijn dat alles goed is! Nu maar lekker verliefd worden!
JeetjeJom, mooi echo's hoor! ik vind 3d echo's niet eng, Juist leuk om te zien of je al iets van jezelf of je partner erin herkent.
Mefke, fijn dat je naar een datum toe kunt leven!
Hik, vandaag is DE dag, lijkt me raar als die zomaar voorbij gaat.
Troeta, hopelijk kom je snel je versgebakken baby showen!
Ik ben gisteren voor de laatste keer bij de pufclub geweest. De eerste dame is al bevallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |