ik kan hier maar één ding op zeggen:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:14 schreef Tally het volgende:
Het was vooral emotioneel
Het was leuk. Lief. Mooi. Fantastisch.
Het lag lekker relaxt met de beentjes in de lucht. 1 armpje onder het hoofdje. Toen de verloskundige op mijn buik ging drukken kreeg ik een paar trappen. Net alsof het wilde zeggen: Hej IK LIG HIER HOOR
Was een grappig moment toen de verloskundige ons iets vroeg waar we op antwoordde met ja, dat de baby op dat moment ook met het hoofdje knikte.
Wat was het lekker bewegelijkEn volgens mijn moeder leek het op mijn man
Want ze zag een grote neus
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:58 schreef Vanyel het volgende:
Fijn hoor, echo's. Lijkt me maar niks om zonder zwanger te zijn (slappe tvp, ik weet het).
Niet in foksilverlayout, dus die knop kan ik alleen mobiel gebruiken en dat vond ik nou net iets teveel werk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:07 schreef huuphuup het volgende:
er zit ook een volg dit topic knop rechtsonderin tegenwoordig![]()
ah op die fietsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in foksilverlayout, dus die knop kan ik alleen mobiel gebruiken en dat vond ik nou net iets teveel werk.
In mijn blije doos zit een kind...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mrien, zat er nog wat leuks in de blije doos?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef Basboussa het volgende:
[..]
In mijn blije doos zit een kind...
Zo, wilde ik ook even zeggen...
wacht maar tot je je zo gewenste kutbevalling hebt gehadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef Basboussa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hij ligt nog in de auto namelijk. Doos was beetje onhandig om op de fiets mee te nemen en manlief is nog niet thuis geweest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mrien, zat er nog wat leuks in de blije doos?
Ja dat is wat ik er ook van begrijp, en het is niet haar eerste zwangerschap. We wachten nu mandag maar afquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef mefke79 het volgende:
Basboussa![]()
Kaatje, begrijp ik nou goed dat er vleesbomen bij je schoonzusje zelf zijn gevonden? En die zijn nooit eerder gezien? Wat raar! Pff, ik hoop dat het uiteindelijk mee gaat vallen.
Was gewoon een echo in het zh, ik was ook helemaal verbaasd dat het al kon. (kindje ziet er niet mooi uit, net een alien, maar gewoon gaaf om te zien!)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef seilram het volgende:
Jeetjejom, wat gaaf! Waar ben je geweest?
De meting is goed. Die afwijking was zooooooo klein. Maar nu moet ik tot dinsdag wachten tot we de uitslag krijgen van het bloed. Dan weten we zeker wat de afwijking is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
Tally, ik krijg gewoon een brok in mijn keel van je echo-verslag. Wat onwijs fijn!Hebben ze nog iets gezegd over de combinatietest?
Thx, er goed! We hebben er erg veel zin in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Jeetjejom het volgende:
Reintji gefeliciteerd!!!! (En een tweeling, leuk, maar ook heftig lijkt me. Hoe gaat het tot nu toe met je?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |