Ja, natuurlijk ben je het zat! Van een afstandje lijken een paar dagen of een week niet zoveel uit te maken, maar ik herinner me nog goed dat ik vanaf de uitgerekende datum steeds meer begon te denken: 'Waarom zou het nu nog wél uit zichzelf gebeuren?' Maar de kans is groot dat het niet zover komt dat de bevalling ingeleid moet worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef Troeta het volgende:
Als het er dinsdag nog niet is gaan ze strippen, vandaag wilde ze dat nog niet doen. Als het er dan met 41+4 dagen nog niet is krijg ik een CTG en een echo en daarna kijken ze dan of ze gaan inleiden..
Dus afwachten maar weer..
Ben het wel goed zat eigenlijk en ben stiekem jaloers op iedereen die wel gestript word of ingeleid bij dat leuke babybites, maar dat is gewoon ongeduld van me.
Ik ben gewoon lief en omzichtigquote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, DML, het ligt niet aan jou. Ik vind je verzoek heel redelijk. En als ik in jouw schoenen stond zou ik ook niet zo lief en omzichtig als Basboussa omschrijft uitleggen dat het geen goed plan is. Van je lief verwacht je begrip en aan onvoorwaardelijkheid grenzende steun.
.
Oh moet je daar nuchter voor zijn? Heb het aankomende woensdag, en volgens mij staat er niets op mijn papiertje....(tsjekt) Nope...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik heb vandaag trouwens de suikertest gedaan en het nuchter blijven ging zoveel makkelijker dan de vorige zwangerschap! Toen had ik allerlei psychedelische ervaringen in het uur nadat ik het suikerdrankje had ingenomen.Nu had ik mijn lief en Ivan mee. Mijn lief heb ik in een stoel geparkeerd en een sudoku in handen geschoven, dus daar had ik geen kind aan.
Ivan was heel lief aan het spelen en andere patiënten aan het charmeren. Het was gewoon een uitstapje!
Da's ook erg, hè, een bezoek aan het ziekenhuis zien als een uitstapje?![]()
Ik ga het even opzoeken, maar kan me niet herinneren dat ik dat de voirge keer moest, en de assistente is vaak wel erg 'attent' op dit soort zaken, maar zei nu ook niets.... Tenminste, ik herinner me niets....quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou er even naar vragen, Basboussa. Ik geloof dat je er niet altijd nuchter voor hoeft te zijn, maar ik weet het fijne er ook niet van. In principe hadden ze je die instructie dan moeten geven.
Ja maar ze heeft pijn van een afgebroken kiesquote:Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ola, Ms Tico! Da's al de 2e keer dat ik het linkje naar het vorige topic moet toevoegen!Je kan het nu niet meer op dementie gooien he!
euh?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Waar zit je verstandskies, onder of boven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:Dat dacht de mijne ook. Na 20 minuten kei- en keihard werken had ie dan eindelijk mijn kies eruit en ik heb er nog zo'n 2 weken ontzettend last van gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest is er netjes door de kaakchirurg uitgeplukt.
Overigens hebben de mijne zo'n 15 jaar vrij ok in mijn kaak gestaan. Waren alleen moeilijk schoon te houden, daarom uiteindelijk toch maar gekozen voor 4 kiesjes minder.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ontzwangerenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ola, Ms Tico! Da's al de 2e keer dat ik het linkje naar het vorige topic moet toevoegen!Je kan het nu niet meer op dementie gooien he!
Was dat bovenin? Wat klote.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat dacht de mijne ook. Na 20 minuten kei- en keihard werken had ie dan eindelijk mijn kies eruit en ik heb er nog zo'n 2 weken ontzettend last van gehad.
De rest is er netjes door de kaakchirurg uitgeplukt.
Nee was onder, maar hij zag niet zo'n probleem. Had ff het ene krom staande worteltje gemist..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |