abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87024653
Zwangerschap en geboorte deel 697

2010

September:
27 september 2010: Troeta (jongetje)

Oktober:
06 oktober 2010: Hik
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown (meisje)
24 oktober 2010: Suzanna
28 oktober 2010: Hobbesje

November:
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
15 november 2010: Pvoesss (jongetje)
15 november 2010: shellyjanssen
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongen)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011
Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
10 maart 2011: stengeltje
12 maart 2011: DJMO
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje
06 april 2011: Nienna
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally
19 april 2011: Take_A_Picture

Mei:
02 mei 2011: Danic
05 mei 2011: Loffie
08 mei 2011: The_Tankgirl
13 mei 2011: Narr

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 49% gewijzigd door RockabeIIa op 04-10-2010 00:20:40 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87025221
Dat het in Oostenrijk geboren zou worden was geen probleem volgens mijn meneer en de schoonouders dus dat is helaas geen dreigement. De Oostenrijkse nationaliteit zou hij toejuichen ook. :X

Ik moet er niet aan denken overigens.

Maar goed, ik ga de raad van Basboussa maar eens opvolgen op een rustig moment denk ik ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87026729
Ik zou ook de raad van basboussa opvolgen DML.

Zo, ik kan bevallen! Mijn zus is terug gekeerd op Nederlandse bodem!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_87026731
Ik vind het een beetje flauw van je man en schoonouders...nu zit jij je een beetje lullig te voelen terwijl hun voorstel eigenlijk heel lullig is..
Wat moet je nou in oostenrijk als je 34 weken zwanger bent, zelfs wandelen heb je dan vaak geen zin in. En hun dan lekker ski-en en savonds lekker aan de borrel en jij zit misschien maar in het hotel?
Jij hebt toch ook niet zo'n hele goede zwangerschap als ik me goed herinner? Dan is alleen thuis zitten ook niet echt prettig.

Een rustige vakantie als de baby er is is dan toch veel leuker?
pi_87027164
Komt wel goed hoor dames. Ik wilde alleen even checken of het aan mij (hormonster) lag of niet.

Barbabientje, doe vannacht eens bevallen dan :P
The way you rock'n'roll
pi_87027565
Eerst moet Troeta bevallen! Ik ga nog steeds voor 10-10-10 dat was de dag waarop ik wilde trouwen aangezien dat, dat al gebeurd is ga ik maar gewoon bevallen ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_87027710
Nee, DML, het ligt niet aan jou. Ik vind je verzoek heel redelijk. En als ik in jouw schoenen stond zou ik ook niet zo lief en omzichtig als Basboussa omschrijft uitleggen dat het geen goed plan is. Van je lief verwacht je begrip en aan onvoorwaardelijkheid grenzende steun.

Natuurlijk komt het wel goed allemaal, maar het is toch vervelend dat jij je nu degene moet voelen die onredelijk is en hem een leuk uitstapje misgunt. Het zal voor hem vast ook allemaal niet makkelijk zijn, maar jullie moeten het wel grotendeels samen doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87027748
Troeta, je ging toch vragen waar je kind bleef bij de VK? Wat zeiden ze?
The way you rock'n'roll
pi_87028036
Als het er dinsdag nog niet is gaan ze strippen, vandaag wilde ze dat nog niet doen. Als het er dan met 41+4 dagen nog niet is krijg ik een CTG en een echo en daarna kijken ze dan of ze gaan inleiden..
Dus afwachten maar weer..
Ben het wel goed zat eigenlijk en ben stiekem jaloers op iedereen die wel gestript word of ingeleid bij dat leuke babybites, maar dat is gewoon ongeduld van me.
pi_87028045
Ik ben mijn lief trouwens al een paar maanden aan het aanmoedigen om juist eens zonder mij en Ivan een midweek of lang weekeinde weg te gaan. Ik vond het best lekker om een paar dagen in Berlijn te zitten voor mijn werk. Als er straks 2 koters zijn valt zoiets lastiger te organiseren. Maar goed, hij wil niet, of hij ziet het nut er niet zo van in. We gaan morgenavond wel voor het eerst sinds de bevalling met z'n tweetjes uit eten 's avonds en Ivan gaat voor het eerst uit logeren! We hebben besloten dat we ervan gaan genieten ondanks onze huidige kneuzenstatus.
pi_87028217
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef Troeta het volgende:
Als het er dinsdag nog niet is gaan ze strippen, vandaag wilde ze dat nog niet doen. Als het er dan met 41+4 dagen nog niet is krijg ik een CTG en een echo en daarna kijken ze dan of ze gaan inleiden..
Dus afwachten maar weer..
Ben het wel goed zat eigenlijk en ben stiekem jaloers op iedereen die wel gestript word of ingeleid bij dat leuke babybites, maar dat is gewoon ongeduld van me.
Ja, natuurlijk ben je het zat! Van een afstandje lijken een paar dagen of een week niet zoveel uit te maken, maar ik herinner me nog goed dat ik vanaf de uitgerekende datum steeds meer begon te denken: 'Waarom zou het nu nog wél uit zichzelf gebeuren?' Maar de kans is groot dat het niet zover komt dat de bevalling ingeleid moet worden. :*
pi_87028221
Klinkt goed Claudia en die kneuzenstatus :D Daar moest ik van de week al om lachen.

Mijn meneer is trouwens onlangs een weekend naar de F1 geweest met vrienden en hij mag van mij volgende week ook best op wintersport. Ik kan er alleen niks aan doen dat die sneeuw er alleen ligt vanaf mijn 34+ weken :+ Maar tijd voor jezelf tussendoor is zeker belangrijk. Je bent meer dan alleen mama of papa.

@Troeta, jammer dat ze nog niks willen doen. Elk ander die dan voor kruipt is dan stom, heel logisch :Y
The way you rock'n'roll
pi_87028404
Beh DML in jouw geval ligt het ook gewoon anders ja, en je zou verwachten dat je mr-dml zich daar wel een voorstelling van kan maken. Stom

De kneusjes uit eten O+ :D geniet ervan Claudia!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87028588
Ja dat is het, ze zijn idd stom! haha
Ik ben ook fout geweest hoor, ik zit al vanaf week 37 te wachten eigenlijk en bij elk krampje ga ik er helemaal klaar voor zitten.
We hebben vandaag wel echt alles klaar gezet, klossen onder bed, gordijntje moest nog even opgehangen worden, raam aan de buitenkant gezeemd, alles nog even afgestofd, dus daar kan het nu iig niet meer aan liggen.
En eigenlijk denk ik dat ie op 4 oktober geboren word, is echt wat voor mij:)

Maar spannend dat Ivan uit logeren gaat!! Gezellig lekker uit eten..
En sneeuw ligt er volgend jaar ook weer toch? En dan kan je kindje leuk in de sneeuw spelen O+
pi_87028646
Oh, ik heb vandaag trouwens de suikertest gedaan en het nuchter blijven ging zoveel makkelijker dan de vorige zwangerschap! Toen had ik allerlei psychedelische ervaringen in het uur nadat ik het suikerdrankje had ingenomen. :X Nu had ik mijn lief en Ivan mee. Mijn lief heb ik in een stoel geparkeerd en een sudoku in handen geschoven, dus daar had ik geen kind aan. :7 Ivan was heel lief aan het spelen en andere patiënten aan het charmeren. Het was gewoon een uitstapje!

Da's ook erg, hè, een bezoek aan het ziekenhuis zien als een uitstapje? :')
pi_87028743
Ow Claudia, je bent op dreef :D
Was je suiker wel goed?
The way you rock'n'roll
pi_87028790
Geen idee, hoop ik volgende week te horen! Ik verwacht niks mafs.
  donderdag 30 september 2010 @ 20:06:08 #18
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87034725
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, DML, het ligt niet aan jou. Ik vind je verzoek heel redelijk. En als ik in jouw schoenen stond zou ik ook niet zo lief en omzichtig als Basboussa omschrijft uitleggen dat het geen goed plan is. Van je lief verwacht je begrip en aan onvoorwaardelijkheid grenzende steun.
.
Ik ben gewoon lief en omzichtig :) Maar ik vind dat het inderdaad naar lief toe wel wat duidelijker mag, natuurlijk, dan richting schoonouders. Kom op, zeg! 't is voor jou toch zo geen vakantie? Dan lijkt me de keuze duidelijk, hij gaat maar naar de Indoor skihal een dagje, kun jij achter het raam genieten van je kopje thee en je blegh magazine ofzo, en dan samen apres ski-en, alcoholvrij.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 30 september 2010 @ 20:09:02 #19
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87034827
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik heb vandaag trouwens de suikertest gedaan en het nuchter blijven ging zoveel makkelijker dan de vorige zwangerschap! Toen had ik allerlei psychedelische ervaringen in het uur nadat ik het suikerdrankje had ingenomen. :X Nu had ik mijn lief en Ivan mee. Mijn lief heb ik in een stoel geparkeerd en een sudoku in handen geschoven, dus daar had ik geen kind aan. :7 Ivan was heel lief aan het spelen en andere patiënten aan het charmeren. Het was gewoon een uitstapje!

Da's ook erg, hè, een bezoek aan het ziekenhuis zien als een uitstapje? :')
Oh moet je daar nuchter voor zijn? Heb het aankomende woensdag, en volgens mij staat er niets op mijn papiertje....(tsjekt) Nope...

Het zit naast mijn vk, dus kan het netjes combineren, is dat niet ideaal?
pi_87034949
Ik zou er even naar vragen, Basboussa. Ik geloof dat je er niet altijd nuchter voor hoeft te zijn, maar ik weet het fijne er ook niet van. In principe hadden ze je die instructie dan moeten geven.
  donderdag 30 september 2010 @ 20:13:36 #21
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87035024
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou er even naar vragen, Basboussa. Ik geloof dat je er niet altijd nuchter voor hoeft te zijn, maar ik weet het fijne er ook niet van. In principe hadden ze je die instructie dan moeten geven.
Ik ga het even opzoeken, maar kan me niet herinneren dat ik dat de voirge keer moest, en de assistente is vaak wel erg 'attent' op dit soort zaken, maar zei nu ook niets.... Tenminste, ik herinner me niets.... :D
pi_87035153
Ik hoefde er niet nuchter voor te zijn.
*poef* nu is het weg
pi_87035301
Ik vind hier het volgende:

Het is mogelijk dat u tijdens de zwangerschap (tussen 24 en 28 weken) een suikertest moet laten uitvoeren. Voor dit onderzoek hoeft u niet nuchter naar de consultatie te komen. U krijgt een afgemeten hoeveelheid suikeroplossing (50 g) te drinken. Eén uur later wordt dan een buisje bloed afgenomen. Als uw suikerspiegel lager is dan 140 mg/dl is er niets aan de hand. Is die waarde hoger dan zal men een suikerbelastingtest (OGTT) doen. Deze test vindt plaats op de afdeling Functiemetingen Verloskunde-Gynaecologie. Hiervoor zal een afspraak worden gemaakt. Voor dit onderzoek mag u vanaf 24 uur de avond tevoren, niets meer eten, drinken of roken. Met andere woorden, u dient nuchter naar de afdeling te komen.

Men zal eerst bloed afnemen, daarna drinkt u 100 g suikeroplossing. Hierna wordt er nog driemaal bloed afgenomen met telkens een tussenpauze van een uur. Indien er twee of meer waarden gestoord zijn, spreekt men over zwangerschapsdiabetes. Men zal u dan een dieet en eventueel insuline voorschrijven. Over zwangerschapsdiabetes en suikerziekte kunt u een folder verkrijgen op de raadpleging.

Bij ons doen ze klaarblijkelijk een soort combinatie, namelijk wel nuchter verschijnen, eerst een suikerdrankje drinken en dan een uur later prikken. Ik moet normaliter 's ochtends meteen eten, dus voor mij is op nuchtere maag naar het ziekenhuis gaan al een opgave.
pi_87035384
Ik heb heel vaak tests gekregen voor suiker tijdens de zwangerschap, omdat het suikerniveau simpelweg te hoog was, maar ik heb nog nooit zo'n suikeroplossing hoeven drinken... :?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 30 september 2010 @ 20:26:28 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87035679
Ola, Ms Tico! Da's al de 2e keer dat ik het linkje naar het vorige topic moet toevoegen! }:| Je kan het nu niet meer op dementie gooien he! ;)
pi_87035729
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ola, Ms Tico! Da's al de 2e keer dat ik het linkje naar het vorige topic moet toevoegen! }:| Je kan het nu niet meer op dementie gooien he! ;)
Ja maar ze heeft pijn van een afgebroken kies ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 september 2010 @ 20:30:05 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87035848
Oooooooooooooooh, dan heb ik niks gezegd! ;)
pi_87036090
Ik moest alleen de standaardprik halen (standaard voor hier althans) rond 30 weken voor glucose en hb-gehalte en t glucose was prima toen. Iets van 4.3 ofzo? Dus geen verdere controles nodig.

Hoe voel je je verder vandaag claudia?

ik heb pijn in mn gebit :X op 1 specifiek plekje dus ik gok op een gaatje ofzo. Snel maar ns een afspraak maken dan bij de tandarts, liever dat als het een gaatje is dat ie em nu vult dan dat ik er straks allemaal nare dingen van krijg omdat ik te lam ben om te gaan. en ik steek gewoon mn hoofd in t zand voor alle mogelijke andere scenario's van wat t kan zijn :Y)
mn tweede gaatje :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87036236
Waar heb je pijn, Huup? Ik had tijdens de vorige zwangerschap op één plek tegen het tandvlees aan heel erg pijn, een soort zenuwpijn als ik eroverheen ging. Ik was bang dat ik een gaatje had. (Ik heb nog nooit een gaatje gehad.) Het bleek om een gevoelige tandhals te gaan. Dat kan een zwangerschapskwaaltje zijn! Er viel weinig aan te doen, maar het voordeel was dat de pijn na de bevalling al gauw weg was.

Ik ga maar stoppen met dagelijkse updates over mijn conditie. Ik word een beetje moe van mijn geklaag. :+
  donderdag 30 september 2010 @ 20:44:09 #30
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87036598
4.3 is zelfs wat laag. nuchter tussen 5 en 6 niet nuchter tussen 6 en 7. Maar nuchter tegen de 4 is ook niet raar;) Daar ord jezo wiebelig en naar van namelijk.
pi_87036635
haha ok :P dan ga k er van uit dat het t zelfde gaat :+

en nee het zit niet bij mn tandhals of tandvlees ofzo. Het zit bij mn tweede kies, zo'n kleintje. En het voelt alsof er iets tussen zit ofzo waardoor er druk op staat. Maar er zit niets tussen, daar heb ik inmiddels wel voor gezorgd :') Het doet pijn als er druk op komt, dus door kauwen en het verlicht als ik er iets tussen steek, mn nagel of een tandenstoker. Alternatief zou ook kunnen zijn dat mn verstandskies de boel even flink aangestampt heeft en dat het in de verdrukking komt, maar een gaatje boren klinkt me een stuk aangenamer in de oren dan verstandskies trekken :') dus ga k daar maar van uit :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87036709
Waar zit je verstandskies, onder of boven?
pi_87036784
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Waar zit je verstandskies, onder of boven?
euh?
onder en boven :P

ik heb ze alle vier. Zijn door gewoon, nooit last van gehad.

@Sil, geen idee, ik geloof je zo, ik heb er niets van gehoord dus t zal wel goed zijn. Ik moest wel erg vroeg prikken dus het zou zomaar kunnen dat ik niet zo gek veel gegeten had.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 30 september 2010 @ 20:59:36 #34
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87037424
Kiespijn, meldt zich ook!
Vannacht echt doodgegaan van de pijn, dubbele portie paracetamol er tegen aan gegooid (heb mijn slaap echt te hard nodig om zoiets onzinnigs als kiespijn wakker te liggen) met het goede voornemen mijn tandarts te bellen. Maar vanmorgen was de kiespijn alweer weg, en heb hem de hele dag niet gevoeld, tot een uur geleden......
Maar mijn tandarts is een lul die niets bij zwangere vrouwen doet totdat ze 5 maanden zwanger zijn, dus ik kan wel gaan, maar dan kijkt hij, komt tot de conclusie dat ik idd een gaatje heb en dat ik maar over 2 maanden terug moet komen (en nee, ik pak nooit een verdoving, maar de vorige keer weigerde hij het ook gewoon)
Misschien toch maar switchen van tandarts......
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_87037475
Heeft jouw tandarts niet geadviseerd om ze te laten trekken, Huup? Bij mijn tandarts is dat haast standaardprocedure omdat de meeste mensen vroeg of laat last ondervinden van hun verstandskiezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87037599
@Jeetjejom huuu :o das wel forse pijn zeg! Hier is het meer eh voelbaar ofzo. Niet pijnlijk verder, en zeker niet paracetamolwaardig, gewoon een zeurend gevoel.

@Claudia neuh, mijn tandarts vond dat niet nodig, ik had plek genoeg volgens hem (bewezen een grote bek dus :') ) en zolang ik er geen last van had hoefde het er niet uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87038021
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht de mijne ook. Na 20 minuten kei- en keihard werken had ie dan eindelijk mijn kies eruit en ik heb er nog zo'n 2 weken ontzettend last van gehad.
De rest is er netjes door de kaakchirurg uitgeplukt.

Overigens hebben de mijne zo'n 15 jaar vrij ok in mijn kaak gestaan. Waren alleen moeilijk schoon te houden, daarom uiteindelijk toch maar gekozen voor 4 kiesjes minder.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 30 september 2010 @ 21:18:17 #38
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87038293
Mond houden over tandartsen....

Klotsende oksels....

Ben al jaren niet geweest.... :X
pi_87038345
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ontzwangeren O-)

Sorry!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:25:11 #40
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87038701
ergens is het erg natuurlijk, maar lang leve het hebben van een kunstgebit :P nooit meer last van kiespijn etc ..

Mijn kat heeft een kroelbui .. wil het liefste op mijn borst of in mijn nek gaan liggen. hij is gewoon _niet_ bij mij me weg te slaan :?

en weet je waar ik me deze zwangerschap zo ontzettend op verheug? Op het fatsoenlijk op kunnen ruimen van kinderspeelgoed :') een gedeelte op z'n kamer, en natuurlijk ook wat beneden in de kast, maar niet meer alles in t zicht en over de vloer.. kan echt niet wachten om die rotzooi op te ruimen ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87039466
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat dacht de mijne ook. Na 20 minuten kei- en keihard werken had ie dan eindelijk mijn kies eruit en ik heb er nog zo'n 2 weken ontzettend last van gehad.
De rest is er netjes door de kaakchirurg uitgeplukt.
Was dat bovenin? Wat klote.
pi_87041244
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Was dat bovenin? Wat klote.
Nee was onder, maar hij zag niet zo'n probleem. Had ff het ene krom staande worteltje gemist..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87047164
Jee dames....ben ff 2 daagjes niet online en er is een heel topic volgeluld.

Vandaag 31 weken! Over 6 weken mag ik gewoon al bevallen! :o Liever niet natuurlijk, de kleine man moet nog lekker binnen blijven hoor..
Back in business.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:57:23 #44
54772 Silmarwen
pi_87050525
Gaat hard he Shirley!

Iemand nog tips tegen nachtmerries? Vanacht werd ik achtervolgt door een possible seriemoordenaar. Gister had Yade een achterstand en kon ze ineens alleen maar kruipen. Die nacht ervoor had Knut me verlaten terwijl ik zwanger was, wist Yade niet meer wie pappa was en moest ik weer op 40 vierkante meter wonen, zelfs toen Knut weer terugkwam. Ga zo maar door. Ik slaap al zo slecht maar de nachtmerries maken het er niet beter op.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:03:21 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87050624
wat mij wel ehlpt tegen nachtmerries is zodra ik in bed lig aan positieve dingen denken, zodat je daar ook mee in slaap valt (in mijn geval dus bv de verhuizing) ik droom de laatste tijd ook echt alleen maar over inpakken, uitpakken en inrichten van m'n huisje :P

gaat hard he shir? ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87050783
Ik droom ook steeds de raarste en vervelendste dingen. Ook positief inslapen helpt niet.
pi_87050878
Van die echte zwangerschapsnachtmerries daar hielp bij mij niks tegen :N dat overviel me gewoon in de slaap midden in de nacht.
Het enige dat voor mij dan hielp was er even uitgaan, even plassen en soms als het heel erg was even iets gaan doen, aflevering van een (niet enge :P) serie kijken, wasje opvouwen, iets opruimen in de woonkamer. Gewoon een beetje rommelen dus. Als ik dan na een half uur weer rustig was dan ging k weer naar boven en dan was t weer goed.

B. wakker maken en met hem praten helpt ook als een trein maar dat wil ik hem niet aandoen steeds :P

T is zo rot Sil dat soort dromen, ik werd er bij Amélie echt badend in het zweet en heel angstig wakker van, t ging wel wat verder dan onrustig slapen of vervelend dromen. T waren met recht echt nachtmerries.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87051079
Ik vind eigenlijk de dromen nog niet het ergste, maar als ik wakker word, gaan ze in mijn hoofd gewoon door en dan ben ik me er nog een stuk bewuster van. Best naar als je in een vleesfabriek wordt achtervolgd door een geschifte sadist, helemaal als je je er zo bewust van bent.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:57:45 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87051770
Ik zou sowieso al dankbaar zijn voor een nacht waarin ik me wel gewoon kon omdraaien, en eens niet iedere 2 uur wakker werd omdat ik moet plassen.. om vervolgens niet weer direct in slaap te kunnen vallen.

Nou ja, na de bevalling kan ik iig weer (half) op buik liggen.... die meer dan 2 uur slaap zal nog wel even duren :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:02:00 #50
54772 Silmarwen
pi_87051897
Grrrrr die glucose blijft veel te hoog, terwijl ik vanochtend eenstuk meer insuline ben gaan spuiten. Volgens mij wil mij alvleesklier niet meer. In het begin ging he nog redelijk, maar n spuit ik al 10 keer zoveel als 4 weken terug en kom ik nog ruim boven de 11 uit... Straks nog even bellen met de diabetes verpleegkundige. Het zit me nu toch echt wel dwars. Kan er ook niets over vinden online.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')