Ik zie het als een uitdaging, want volgens mij word het zeer moeilijk op basis van mijn post geschiedenis iets aardigs te zeggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Sunglasses het volgende:
Dat worden veren met stekeltjes ben ik bang..
Of je kan gewoon eerlijk toegeven dat je het met stekeltjes lekkerder vind.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:31 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zie het als een uitdaging, want volgens mij word het zeer moeilijk op basis van mijn post geschiedenis iets aardigs te zeggen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Of je kan gewoon eerlijk toegeven dat je het met stekeltjes lekkerder vind.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Of je kan gewoon eerlijk toegeven dat je het met stekeltjes lekkerder vind.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef Sunglasses het volgende:
Hoewel je dus schijnbaar een jonge hond bent, kom je gewoon wijs over.
Ach, ik hou van discussieren om het discussieren, daarnaast is het dan ook noodzakelijk in een goede discussie om met goede argumenten te komen en dit op een correcte manier te uiten.quote:Die ´´wijsheid´´´ baseer ik dan op het feit dat jij jouw mening met onderbouwde argumentatie kunt onderbouwen, jezelf heel duidelijk en in correct Nederlands uit kunt drukken en je vergeet duidelijk de zelfspot niet.
Zo, en die kan ik ook in mn zak steken.quote:Ik ken weinig jongens (en dat kan aan mij liggen natuurlijk) die al die eigenschappen op hun 22e (al) bezitten.
Tot zover de veren in je reet
ECHTE mannen gebruiken natuurlijk Rankinequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef Rave_NL het volgende:
Ik schijt balen van Fahrenheit. Echte mannen gebruiken Kelvin.
Ha! Kleine dreumes!quote:
Ik vind het sneu tot op het grappige aan toe.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef EllaN het volgende:
Ik vind het ER-L gedoe bijna eng soms, omdat ik het gevoel heb dat het niet ver van de realiteit af staat. Het tekent mijn onschuldige ziel..
Misschien komt er een nieuwe def glossyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
Er is een naam naar boven gekomen van diegene die waarschijnlijk de nieuwe MinDef gaat worden......
Gerda Verburg.
Het is echt over-sharequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik vind het sneu tot op het grappige aan toe.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef EllaN het volgende:
Ik vind het ER-L gedoe bijna eng soms, omdat ik het gevoel heb dat het niet ver van de realiteit af staat. Het tekent mijn onschuldige ziel..
Ik denk dat ze zo verliefd zijn dat hun vingers het uitkotsen. Dat is mijn professionele mening.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:30 schreef hcwp het volgende:
EllaN, jij studeert toch PSY? Dan heb je daar vast een verklaring voor
Mijn pure, onschuldige zielquote:
En weer eentje die nog nooit militair is geweest..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
Er is een naam naar boven gekomen van diegene die waarschijnlijk de nieuwe MinDef gaat worden......
Gerda Verburg.
Puur en onschuldig....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo verliefd zijn dat hun vingers het uitkotsen. Dat is mijn professionele mening..
[..]
Mijn pure, onschuldige ziel.
Laten we maar hopen dat er niks van die informatie klopt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:25 schreef Vronsky het volgende:
[..]
En weer eentje die nog nooit militair is geweest..
Nja, ik heb er niet zo veel vertrouwen in.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat er niks van die informatie klopt.
* kruist vingers
Ziet er leuk uit jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:45 schreef Rave_NL het volgende:
Nogmaals, voor iedereen die niet vies is van een potje psychologische oorlogsvoering:
Het grote Fok Maffiaspel #18: Je kunt weer meedoen!
Vooral voor Ellan lijkt het me een intressante studycase..
Betekend dat dat de minister Volksgezondheid, Welzijn en Sport een arts moet zijn of de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap een leraar?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:25 schreef Vronsky het volgende:
[..]
En weer eentje die nog nooit militair is geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |