moet genoeg zijn...quote:
Dat dacht ik ookquote:
Heb je weer een gratis knuppel in je nek gehad van de spoorweg politiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
In de trein jeuj! 7 min genieten van de service van NS, en 1ste klas natuurlijk
Haoiquote:
[GAM SC #4]Waar Duke Nukem per definitie awesome is _O_quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
BBN ik dacht dat jij ook een ban had :S
Ik had gehoopt dat 7,50 eur genoeg was maar helaasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
[GAM SC #4]Waar Duke Nukem per definitie awesome is _O_
Ik heb nu ff te druk om er 1 te verdienen
Wanneer hij uit de gevangenis is voor oplichtingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef badboynova het volgende:
hey ed when ga je weer onder je eigen naam posten?
Je raakt me. Je raakt me echt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wanneer hij uit de gevangenis is voor oplichting
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wanneer hij uit de gevangenis is voor oplichting
Mequote:
WTF!!!!!! Daar staat me! Dat kan echt niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:37 schreef Svubeqak het volgende:
Gruwwwlijkquote:
Die heb je al vaker gepost, wat is nu het nut om het nog een keer te posten?quote:
ja als ze bijna de helft van de actieve mensen dan gaat het hard jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:35 schreef Solique het volgende:
Deze gaan we maar eens volgen, het is rustig op Gam![]()
Hier is het rustig, maar eigenlijk moet ik zo naar de judo, ben echt in dubio wat ik doe, avondje doorknallen aan scriptie of avond judo... nog 13 dagen tot afstudeerpresentatie en heel veel te doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:39 schreef Mday het volgende:
Gods, ik moet aan mijn scriptie werken, maar thuis is het zó fokking rumoerig...
*enter koppijn
ik denk, gebruik mijn geweldige voorkomen om de boel eens op te komen vullen. met een klacht. Ach, neerlands en zooo
Beter meer tijd in scriptie steken dan sport. Al ben je dan eerder klaar valt er wel een enorme hoop zenuwen en druk van je af.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef GameBabe het volgende:
Hier is het rustig, maar eigenlijk moet ik zo naar de judo, ben echt in dubio wat ik doe, avondje doorknallen aan scriptie of avond judo... nog 13 dagen tot afstudeerpresentatie en heel veel te doen
en ik zit al te stressen bij mijn 50+ dagenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hier is het rustig, maar eigenlijk moet ik zo naar de judo, ben echt in dubio wat ik doe, avondje doorknallen aan scriptie of avond judo... nog 13 dagen tot afstudeerpresentatie en heel veel te doen
Maar sport is wel een hele goede uitlaatklep... maar ik denk dat ik inderdaad niet ga, en hopen dat ik volgende week zo ver ben dat ik wel kan gaan!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Beter meer tijd in scriptie steken dan sport. Al ben je dan eerder klaar valt er wel een enorme hoop zenuwen en druk van je af.
Ik ken het, maar stress geeft wel het vermogen om dingen af te rondenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:53 schreef Mday het volgende:
^^ dit inderdaad
[..]
en ik zit al te stressen bij mijn 50+ dagen
Sport is zeker een goede uitlaatklep. Maar als je zelf aan geeft dat je nog aardig wat te doen hebt dan maar even de zekerheid pakken en voor je scriptie gaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar sport is wel een hele goede uitlaatklep... maar ik denk dat ik inderdaad niet ga, en hopen dat ik volgende week zo ver ben dat ik wel kan gaan!
[..]
Ik ken het, maar stress geeft wel het vermogen om dingen af te ronden
Ga ik ook eens bij de klanten doen hahaha.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
Pastoor: Meisje voelde banaan, geen stijve penis
Was dit alleen voor fok lui of waren er ook PUérs en GKérs ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Naamtopic
Room 299 was best geinig, maar wel suf dat het bier op was!
Rossdale, Fipotje en ik zijn nog op de foto geweest met de Gamekings crew en hebben handtekeningen ontvangen van Skate en Borisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was dit alleen voor fok lui of waren er ook PUérs en GKérs ?
wat vond je van de move?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Naamtopic
Quoted voor de waarheid!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Naamtopic
OMGquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Rossdale, Fipotje en ik zijn nog op de foto geweest met de Gamekings crew en hebben handtekeningen ontvangen van Skate en Boris
ja we hebben buiten ff wat gedronken met zequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG![]()
Zei Boris ook weer wat tegen Rossdale?
Vet gaafquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:22 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja we hebben buiten ff wat gedronken met ze
Het was vandaag alleen voor fok-lui!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was dit alleen voor fok lui of waren er ook PUérs en GKérs ?
Ja, niet zo boeiend... het is gewoon een wii, niets bijzonders, wat nauwkeuriger wel maar ik mep alsnog als een malle om me heen... Jammer wel dat veel games niet echt tof zijn om naar te kijken, behalve die party-game, die is echt wel tof!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
wat vond je van de move?
Fixedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het zijn ook gewoon helden hoor net als jij en ik
Ik vond het anders wel mooi om te zien hoe jij en roy elkaar aan het afslachten warenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het was vandaag alleen voor fok-lui!
[..]
Ja, niet zo boeiend... het is gewoon een wii, niets bijzonders, wat nauwkeuriger wel maar ik mep alsnog als een malle om me heen... Jammer wel dat veel games niet echt tof zijn om naar te kijken, behalve die party-game, die is echt wel tof!
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Flodder450 het volgende:
Overmorgen Kinect proberen op Groniingen CS
Yes! gief de foto's eens ross! ow wacht hij is gebannedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Rossdale, Fipotje en ik zijn nog op de foto geweest met de Gamekings crew en hebben handtekeningen ontvangen van Skate en Boris
Het zijn Bazen manquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het zijn ook gewoon mensen hoor net als jij en ik
ja we spreken ze ook wel vaker voor ons nieuwe projectjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het zijn Bazen man![]()
Toen eerst Boris ''ey kerel'' ofzo tegen Rossdale zei was dat echt awesome
Ga je dat doen ja?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Flodder450 het volgende:
Overmorgen Kinect proberen op Groniingen CS
Rossdalequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Yes! gief de foto's eens ross! ow wacht hij is gebanned
Hey, tof! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef GameBabe het volgende:
Zo net de buren na een half jaar maar eens verteld dat mijn ex en ik uit elkaar zijnDat ze het niet eerder gemerkt hebben valt me nog mee met al die toyboys die bij mij in en uitlopen
Het goede nieuws is wel dat de rabo vind dat ik het huis kan/mag financieren
Nu weer scriptie-en
Wat is dat voor project of is het geheim?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja we spreken ze ook wel vaker voor ons nieuwe projectje
Niet zo over RossjeFlossje hequote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hij kan het toch niet zien
Als het officieel rond is (dat is natuurlijk nog best wat papierwerk en gesteggel, want het is wel wat krap allemaal...) kunnen we best wat chickies, hunks en een cocktailbrouwer regelen om een gezellig avondje te hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, tof! GefeliciteerdParty @ your place
![]()
Duidelijk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als het officieel rond is (dat is natuurlijk nog best wat papierwerk en gesteggel, want het is wel wat krap allemaal...) kunnen we best wat chickies, hunks en een cocktailbrouwer regelen om een gezellig avondje te hebben
Hou ik je aan, dan regel ik een paar gewillige jongedamesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk!
Ik build wel een paar shooters
Springbokjes 4TW
Whaddan?quote:
M'n bier is thuis ook al op.quote:
Mooi, neem in m'n penis ook meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hou ik je aan, dan regel ik een paar gewillige jongedames
Oh, niet in de huidige first post.. Dat kan je natuurlijk niet (meer)..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ff laatste statussen van mensen uit de OP bijgewerkt
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ff laatste statussen van mensen uit de OP bijgewerkt
Er was anders nog wijn en rosé genoegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Naamtopic
Ik heb nog wel bierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Whaddan?
[..]
M'n bier is thuis ook al op.
Het zit niet mee.. Eerst hebben Spanky en ik Sony leeg gedronken en nu blijkt dat ik thuis ook leeg ben.
Zolang je hem maar bij mij uit de buurt houdt, want dan moet de kok je weer slappen met zijn theedoekquote:
Had dat eerder gezegd!! Ik had ook wel even bij je langs kunnen gaan op de terugweg..quote:
Ik ben banger voor jou klappen dan voor zijn theedoek hoorquote:[..]
Zolang je hem maar bij mij uit de buurt houdt, want dan moet de kok je weer slappen met zijn theedoek
zou ik ook niet willenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, niet in de huidige first post.. Dat kan je natuurlijk niet (meer)..
Hey man, was tofquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er was anders nog wijn en rosé genoeg
Je had ritse best mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd!! Ik had ook wel even bij je langs kunnen gaan op de terugweg..
Maar aan de andere kant zat ik nu lekker tegenover Ritse in de trein
[..]
Ik ben banger voor jou klappen dan voor zijn theedoek hoor
Er waren anders twee zeer schone dames aanwezig!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey man, was tof
Maar kommop, wijntje is op z'n tijd lekker hoor, bij goed eten of onder het genot van een lekker wijf maar tijdens het gamen hoort er gewoon bier gezopen te worden.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er waren anders twee zeer schone dames aanwezig!
Maar vooruit! Ik stel voor om ooit eens een goed Buzz toernooitje te doen op een late avond bij een meet
ja eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Wellus
Lusten en lasten shit [ afbeelding ]
ja, laat ritse nog verder reizenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je had ritse best mee kunnen nemen
Maar ik heb ook zulke enorme biceps
ook!!quote:
Zekers.. Maar allebei waren ze een date..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Spank "Oh Mijn God Weet Hij Dan Ook Echt Alles?!?!" MasterC is van de partij!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar vooruit! Ik stel voor om ooit eens een goed Buzz toernooitje te doen op een late avond bij een meet
Ik neem m'n buuzunits ook mee!! 8 man buzzzzzquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Spank "Oh Mijn God Weet Hij Dan Ook Echt Alles?!?!" MasterC is van de partij!
Heb je het nu over je boozunits?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem m'n buuzunits ook mee!! 8 man buzzzzz
dan hebben we aan 8 veuls te weinigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je het nu over je boozunits?
Heb hem meteen binnengehaald toen ik thuis was en hij is nu 1 minuut bezig!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef SpankmasterC het volgende:
NEBO NIEUWE HIMYM IS ER GEKKEEUUHH!!
Maak er 8 tequila van en ik vermaak me wel (jullie minder)quote:
party @ Nebo's!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maak er 8 tequila van en ik vermaak me wel (jullie minder)
1 tequila 2 tequila 3 tequila floorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maak er 8 tequila van en ik vermaak me wel (jullie minder)
Wanneer Frankii en ik een eigen place hebbenquote:
quote:
daar kan ik verder geen uitspraken over doen in verband met de huidige gevoeligheid van het project zoals je wellicht kunt begrijpen, sorryquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
PoederSuikerSmuiker welke van de GK's en Puérs ziej e dan nog meer vaker voor je project??
quote:
staat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wanneer Frankii en ik een eigen place hebben
Seks hebben voordat je met iemand gegeten hebtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:21 schreef Nebo het volgende:
"Call me old fashioned, but I need to have sex with a girl at least 3 times before I'll even consider having diner with her"
Barney!
Multitaskenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Seks hebben voordat je met iemand gegeten hebtEten
ja snap ik ook niet dan slaap je tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Seks hebben voordat je met iemand gegeten hebtEten
dunno?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik ook!
zouden we met 16 man kunnen buzzen op één PS3?
Nee, ik dacht dat de laatste ook al 8 controllers ondersteunde, deed een ps2 versie zelfs alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:38 schreef Nebo het volgende:
Dat ding ondersteunt toch maar 4 controllers?
Het is duidelijk dat je nog maagd bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Een broodje kaas naar binnen werken terwijl je haar op zn hondjes neemt?
Nee, je hebt ook 4 PS3's nodig en een netwerkje zodat je twee keer vier tegen vier kunt spelen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik ook!
zouden we met 16 man kunnen buzzen op één PS3?
Ik zie het probleem nog steeds nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Voor een broodje kaas heb je je handen nodig...
quote:
maximaal 8 spelers offline tegelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:38 schreef Nebo het volgende:
Dat ding ondersteunt toch maar 4 controllers?
Op zijn hondjes zonder je handen te gebruiken is als een dame blanche zonder chocoladesausquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik zie het probleem nog steeds niet
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik gok het meer op aardbeien en slagroom van een schone jongedame af eten
Die neukteugels zitten er niet voor niets opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Op zijn hondjes zonder je handen te gebruiken is als een dame blanche zonder chocoladesaus
Wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Op zijn hondjes zonder je handen te gebruiken is als een dame blanche zonder chocoladesaus
Whoehoe, jammer dat ze even aan de onderkant van het scherm verdwijnt en dat het dan alweer over isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef Poit het volgende:
NEBO!!
HIMYM S06E03 11:57
Nice Robin cleavage
maar je hebt wel schone handenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hmm.....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je nog maagd bent
Inderdaad.. Maar.. Het was het waard om even terug te spoelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Whoehoe, jammer dat ze even aan de onderkant van het scherm verdwijnt en dat het dan alweer over is
Smeerkaas is overigens ook tofquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je nog maagd bent
Hoe lang ben je bezig met het een en hoe lang met het anderequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dude, wat voor vrouwen bestijg jij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:48 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
maar je hebt wel schone handen
Van middel/kont vasthouden, haren trekken, billen slappen krijg je geen vieze hadden. maar voor de vierde optie is chocosaus misschien iets te plastisch...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:48 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
maar je hebt wel schone handen
En een broodje kaas kun je met een hand eten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hoe lang ben je bezig met het een en hoe lang met het andere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is gewoon nastyquote:
Allebei zonder handen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hoe lang ben je bezig met het een en hoe lang met het andere
een echt zeeman ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
een echt zeeman ...Je moet ook niet swaffelend klaarkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
ah jij hebt het ook al eens in haar en ogen gehad?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je moet ook niet swaffelend klaarkomen
Jij ook?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:55 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ah jij hebt het ook al eens in haar en ogen gehad?
Het kan ook metquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dat krijg je toch nooit makkelijk uit het kuipje?
Dat is zonde, dat is veels te lekker op brood!quote:
Zolang er een douche met cremespoeling is en tijd om te douchen komt het wel goed... en je ogen moet je gewoon dichthouden...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee maar ik heb het nodige commentaar geklaag gekregen van een tweetal exen
Kwartiertje op de verwarming, of je moet die luxe uit Frankrijk hebben met Ham-smaak, die is iets dunner.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
oh dat is lekker vloeibaar ja?
Ik blijf erbij dat eten en seks iets is wat je serieel moet doen en niet parallel. Verder gewoon lekkere olie gebruiken ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kwartiertje op de verwarming, of je moet die luxe uit Frankrijk hebben met Ham-smaak, die is iets dunner.
Geen opeet slipjes hier dus...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat eten en seks iets is wat je serieel moet doen en niet parallel. Verder gewoon lekkere olie gebruiken ofzo
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
een seksleven?
[ afbeelding ]
Inderfuckingdaad!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:05 schreef Reintji het volgende:
Oh decorum verlies
Waar is lenny eigenlijk?
*proest*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
een seksleven?
[ afbeelding ]
Flauw grapjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
een seksleven?
[ afbeelding ]
One round KNOCK-OUT!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
een seksleven?
[ afbeelding ]
Ik kom er zo aanquote:
laat ze maar lullen nick, ooit komen ze er achter hoe je aan die gespierde armen komquote:
Zou het dan niet "Round One : Knock-Out" zijnquote:
Wel met het kontje omhoog slapenquote:
Tot zo schat, ik lig al naakt klaarquote:
Ach... Misschien het hier van de meeste grootspraak en zitten ze dadelijk fijn met tissues en de puddingbuks in de handquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
laat ze maar lullen nick, ooit komen ze er achter hoe je aan die gespierde armen kom
Goed idee...quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Tot zo schat, ik lig al naakt klaar
Ik lig zo met de puddingbuks in de hand jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach... Misschien het hier van de meeste grootspraak en zitten ze dadelijk fijn met tissues en de puddingbuks in de hand
Slaap lekkerquote:
Die staat nog bij jou thuisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Zoek de cremespoeling maar vast op
Maar ik ga ook pitten.
Kusjes
GB gaat met scherp schietenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik lig zo met de puddingbuks in de hand ja
[..]
Slaap lekker
Naaktfotot -> lille/poit, en vertellen wat voor kleur onderbroek je aanhebt, dan mag je hier ook weer posten!quote:
En al in slaap gevallen met je Tarzanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik lig zo met de puddingbuks in de hand ja
[..]
Slaap lekker
Ik heb een abonnement voor het leven verdiend hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naaktfotot -> lille/poit, en vertellen wat voor kleur onderbroek je aanhebt, dan mag je hier ook weer posten!
Nee, mensen die niet in de OP staan hebben dat niet verdiend. De naaktfoto mag je naar Poit sturen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement voor het leven verdiend hier
Oeh! Slim gebruik van een simpele memequote:
Van FOK!? Geconcoleerd dan maar...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga ook slapie doen, lees net dat een forum-matti van me dood isnaja matti, sprak hem niet vaak maar zat echt al jaren met hem in hetzelfde topic... toch bestwel naar!!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En al in slaap gevallen met je Tarzan?
Nee, tweakers!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:26 schreef koei het volgende:
Gratis pizza: http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf
Zo maar ineens ofzo?!quote:
Nee, hij was al wel een tijd weg, in het ziekenhuis, maar toch... jonge gast, iets van 32, gewoon raar als die ineens weg is...quote:
Dat is zekers jongquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, hij was al wel een tijd weg, in het ziekenhuis, maar toch... jonge gast, iets van 32, gewoon raar als die ineens weg is...
Baron SpankmasterC voor hemquote:
CJ zeker?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, hij was al wel een tijd weg, in het ziekenhuis, maar toch... jonge gast, iets van 32, gewoon raar als die ineens weg is...
Welk topic spanky?quote:
ATi Nieuwsdiscussie Topicquote:
videokaartennerd staat genoteerd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah idd CJ, ben een beetje een videokaartennerd
Maar thx guys!
Klopt doet tegenwoordig AMDquote:
Wéér? Ben ik ooit weggeweest dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wel gezwellig dat je hier ook weer rondhangt
Ah, je bedoelt die amateurs met diarreequote:
Ja, en veel te lang ook!quote:
Toffe Videokaarten Diarree bedoel je?quote:[..]
Ah, je bedoelt die amateurs met diarree.
En wat deden jullie toen? In plaats van vragen waar ik ben, halen jullie me uit de OPquote:
AMD heeft altijd tering instellingen.quote:[..]
Toffe Videokaarten Diarree bedoel je?
Tering instellingen met wat? De hoefonafhankelijke AF? De vele verschillende AA modi?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat deden jullie toen? In plaats van vragen waar ik ben, halen jullie me uit de OP.
[..]
AMD heeft altijd tering instellingen.
De overscan bijvoorbeeld. Maar het ging me meer om de afkortingen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tering instellingen met wat? De hoefonafhankelijke AF? De vele verschillende AA modi?
Haha ik zie hem nu pasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef Bart het volgende:
[..]
De overscan bijvoorbeeld. Maar het ging me meer om de afkortingen.
Ik ook niet totdat ik een keer een pc met een ATI-kaart op mijn tv aan had gesloten en een film wilde kijken, bleek dat in de drivers standaard 85% overscan stond waardoor ik zwarte randen had om het beeld. Maar nergens in de drivers was het in te stellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha ik zie hem nu pasIk ben een beetje traag
Overscan doe ik niet aan, da's voor buttjes!
Is goed, dat houdt de discussie ook levendig! Kan je je nagaan als ik over zou stappen!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar blijf jij maar lekker ATI-fanboy, dan hou ik het wel bij nVidia.
Je hebt uberhaupt nooit in de op gestaan, dus je bent er ook niet uitgehaald. er is nog nooit iemand uitgehaald, enkel tijdelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat deden jullie toen? In plaats van vragen waar ik ben, halen jullie me uit de OP.
[..]
AMD heeft altijd tering instellingen.
Ik heb zeker wel in de OP gestaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:29 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt uberhaupt nooit in de op gestaan, dus je bent er ook niet uitgehaald. er is nog nooit iemand uitgehaald, enkel tijdelijk.
Nog terug zoeken ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef Bart het volgende:
[GAM SC #88] Sala zoekt een Gaymekubus bijvoorbeeld. Dus wat zei je ook alweer koetje van me?
Mwa, beetje thuisstudie. En met de nieuwe search is dat terugzoeken ook maar een klusje van een paar secondequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog terug zoeken ook! Dagje vrij ofzo?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Beknoptheid;
Station Schiphol, let de wanorde commence. Na het vinden van de overvolle bus 195 hangen mijn vriendin en ik in de plastieken touwen die dienen als hedendaags vervoer-service. Dagkaartje met de bus kost blijkbaar ook 7 euro in A'dam; beter blijf je in het zonnige zuiden. Nagoed, na een -letterlijke- dodemansrit (blijkbaar gelden er geen verkeersregels in Adam) van 10 minuten stappen we uit in the middle OF FUCKING NOWHERE. Hey, als het internet zegt dat je bij halte dinges eruit moet, dan is dat ook zo. Het gevolg dat ik met mijn top-condite en mijn meisje-meisje 'ik ben zooooo blij dat ik geen hakken heb aangedaan' vriendinnetje door de bloody trenches al hemelsbreed naar het Sony gebouw pogen te lopen. In de verte doemde het gebouw prominent op in het industriele suburbia van de Schiphol-schaduw en na een 20 minuten survivalen bereiken we de voorkant van het Sony gebouw. Een goed begin is het halve werk.
Daar aangekomen ontmoeten we een kekke jongeman die zichzelf voorstelt als J.Clarkson. In eerste instantie herkende ik hem niet alwaar hij geen motor-helm droeg danwel 5m hoog al dartelend door de lucht vloog. Ik maak een snel belletje naar Nebo, maar hij heeft zijn halte gemist tesamen met de rest van het zooitje ongeregeld (Spank, Roy, Ritse en Koei) Een paar minuten later komt de Sony meneer om ons naar boven te loodsen en daar, op vloer 9 van het niet-al-te-schamelijk gebouw gaat de deur open. Een kamer gevuld met veel te grote tv's, debugs, lounge banken, hippe ikea meubels en vooral games games games. Room 299 opent de deuren naar het heiligdom van de gimmickyness
Vrijwel al het bedenkelijke was speelbaar; Move (RUSE, Socom, Wii sports, The Shoot, etc etc), 3D (KZ3, 2x Motorstorm (PR en die nieuwe) en GT5, er stond een booth met GT5 compleet met stuur en pedalen, er lagen PSP's + PSP GO's, en de gebruikelijke LBP2, Pain, Buzz etc. Helaasch tot iedereen zijn teleurstelling geen inFamous2Ik besluit maar meteen goed te beginnen en gooi mezelf achter de nieuwe Motorstorm, incluis 3D tv en onhandig brilletje. Okay Fruit, nu zo objectief mogelijk een mening vormen. THIS IS THE MOMENT.
Na een kleine 2-3 minuten spelen merk ik niet echt iets van het hele 3D gebeuren. "Eigenlijk is het best wel lelijk, het werkt volgens mij niet" Mijn vriendin weet me te vertellen dat je het brilletje ook even aan moet zetten -_-''. 1 - 0 voor mn vriendin. Enfin, bril aangezet met een miniscuul knopje ergens onderop het ding, ding op mn porum gezet, game gestart aand go;
Wat. De. Hell.
Na 5 minuten spelen val ik, met een mooie 16e plaats (van de 16), nog niet niet schuimbekkend van de bank af. Sensory overload in de breeeedste zin van het woord. De game anzich is echt belachelijk. ALLES maar dan ook echt ALLES ontploft, vliegt in de fik, komt op je af, flitst etc etc. De baan is volslagen onduidelijk, lijkt haast random te zijn. Op een gegeven moment stond er; FINAL LAP, waarop ik verbaast reageerde met 'de fuque? rij ik rondjes dan?' Nu ben echt helemaal geen race-fan en zuig ik dus logischerwijs stierenballen, maar ik kon er echt niet warm voor draaien.
Het 3d effect doet me (behalve koppijn veroorzaken) echt helemaal niksHet 3d concept anzich is wel aardig (Spank speelde een mooie 3e plaats op dezelfde 'baan' en er waren 1 of 2 momentjes waarin alle 6 de toeschouwers (incluis bril) tegelijk een motorkap ontweken onder een gemoedelijk "WOOOOW" omdat dat ding uit het scherm vloog
![]()
) maar het maakt de objecten in de game erg plat. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen maar je kunt het vergelijken het oude kijk-doos principe. Er zijn verschillende planes waarop objecten worden geprojecteerd en omdat sommige planes verder naar achter staan krijg je een diepte-perceptie. Nee voor mij was het meteen duidelijk, dat komt er hier echt niet in.
Om maar even door te teren op het 3d; KZ3. Helaasch pindakaasch, alleen in 3d te spelen en dus netelde ik me weer met zo een brilleke op mn neus achter de veel te grote schermen en tja wat kan ik zeggen; het is KillzonePrima gameplay zoals we gewend zijn, de -steek-je-mes-in-het-oog-van-de-helgast- move is awesome, jetpack toevoeging is geinig, story-telling wise echt te gek; de locaties zijn echt erg gaaf! Ik heb er zin in
Het 3d voegde hier ook niet echt een nieuwe dimensie toe vond ik. Ook hier weer het kijk-doos idee en in mijn ogen doe het een beetje afbreuk aan de eye-candy die het spel levert zonder bril (het wordt er minder realistisch op, grafisch gezien).
Ondertussen bemerk ik dat er een grimmige sfeer is ontstaan op vloer 9. Spank en Poit worden er namelijk van verdacht dat ze al het bier hebben opgezopen. "Het waren maar 8 flesjes ofzo, in totaal!" -aldus een gepiqueerde Spank. De PR meneer is in rep en roer en gaat kijken of er nog ergens een kratje te halen valt. Helaasch voor deze doorgewinterde schuiten blijft dit uit en stort men zich massaal op het garnituur. Roy bemerkt vervolgens dat het allemaal een beetje lauw en klef was. Dit terzijde.
Ik ben in de tussentijd uitgedaagd voor een potje hard-core tafeltennis door mijn lieftallige vriendin. Na het kalibreren van de Move controllers springt mijn bolletje op roze, en die van haar op blauw. Uiteraard moet er geruild worden, want roze is voor meisjes -_-. Enfin, ik verlies de matchup met 10 - 2Wat een drama. Ik bemerk 2 dingen;
1. De Move werkt! De Wii heeft me lui gemaakt in de zin dat alles wat ik doe toch wel goed is, maar de Move is toch een ander pakkie-an. Het ding reageert opperbest in die zin dat je tot een redelijke resolutie best precies kan werken! However;
2. Been there, done that. Of je nu HD graphics er aan hangt, roze danwel blauwe bolletjes op je controller propt of probeert een fatsoenlijk controller-layout te maken (Socom/RUSE), het blijft een letterlijke herhaling van wat we al 5 jaar aan het doen zijn. En daar ben ik nu toch ECHT wel op uitgekeken![]()
De rest van de middag/avond brengt nog een scala aan game-plezier. LBP2 is awesome, er zijn PSN Mini's die best wel zwaar okay zijn, Pain is toch wel een leuke game, frisbee-golf is echt heel gay, Spank weet verontrustend veel van amerikaanse real-life soaps, juichen met beide handen in de lucht is een heel slecht idee als je Socom met de Move speelt en GT5 is voor mij ECHT niet weg gelegd.
Om 10 voor 7 begint meneer Sony alles uit te gooien. Geen pers levert immers geen publiciteit op dus 7 uur is 7 uurZodra we met zijn allen buiten staan openen we onze goodie-bag vol verloren dromen en gebroken hoop. Nebo weet nog een flesje cola mee te jatten en daar was het mee afgedaan. De dag zat er op en de 2 uur durende terugreis was een feit. Clarkson was met de auto, de slimmerik.
Na het obviously missen van de bus, wachtten er 10 fokkers in een klein bushokje naast een drukke drukke weg. De ene helft wil gaan lopen naar 'die andere bushalte daar achter ergens', maar een wijs persoon wist hen er van te overtuigen dat het het beste is om bij elkaar te blijven in een dergelijke situatie. Vroeger, als je je ouders kwijt was, deed men immers hetzelfde; blijven op de plaats waar je bent. Bij het arriveren slaakt Poit een "hey buschauffeur, we gaan je bussie slopen" en Roy aarzelt even of hij wel in wil stappen aangezien de bestuurder een bestuurster is. Een scheve blik van de 2 dames blijft -gelukkig- uit.
Station Schiphol leidt het einde in van deze trip. Alwaar bij de Burger King nog even wordt nagetafeld in een toch wel zeer veel plaats hebbende locatie. De groep splits zich en ik zit met Ritse en Poit (die ondertussen hard doorgaat met mijn vriendin te hosselen) in de trein naar Utje om vervolgens over te stappen en afscheid te nemen van Poit. Ritse, Lot en ik bespreken het her-en-der van de oude en nieuwe game generatie en nemen afscheid in Den Bosch.
De blik van de vrouw tegenover ons op de weg naar Eindhoven spreekt boekdelen als ze zich -na onze gesprekken- heel bedenkelijk afvraagt hoe het kan dat er spelletjes zijn die 80 miljoen euro kosten![]()
Het was een prima dag
tl;dr
Nick de nerdquote:
Daar komt dus ook mijn gamertag vandaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nick de nerd(ik kon het niet laten)
Nogal jaquote:
Bij Killzone vond ik het awesome, bij GT5 voegde het wel een beetje wat toe (eigenlijk alleen als je in de auto zit, ziet er best tof uit), bij Motorstorm vond ik het desoriënterend...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Maar Spank wat vind jij van dat 3d gebeuren dan?
En die punten van Fruut?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bij Killzone vond ik het awesome, bij GT5 voegde het wel een beetje wat toe (eigenlijk alleen als je in de auto zit, ziet er best tof uit), bij Motorstorm vond ik het desoriënterend...
altijd lachen die gehandicaptenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[Video] Gehandicapte gaat voor Darwin Award
haha
Vooral als ze in een liftschacht vallenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
altijd lachen die gehandicapten
Doe eens, misschien komt er nog wat kwaliteitsmuziek voorbij...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Zeg! Is dat nu afgelopen met het geklier? Anders ben ik genoodzaakt jullie te vermaken met mijn muzieksmaak
Je bent dan de enige die ooit definitief uit de lijst verdwenen isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef Bart het volgende:
[GAM SC #88] Sala zoekt een Gaymekubus bijvoorbeeld. Dus wat zei je ook alweer koetje van me?
Mja, maar een memorycard is ook weer niet groot genoeg. Heb wel een 64MB card, voldoet voor de savegames natuurlijk prima.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:16 schreef koei het volgende:
Reintji had wel een memory card in de aanbieding laatst. Mijn hdd heb ik zelf nodig voor het geval mijn 360 ooit nog eens aan gaat
Ja, ik hoop dus stiekem dat iemand gewoon een 20 of 60GB ding heeft liggen stoffen op een kast. Ik speel er niet zo veel op, maar een game kunnen installeren is toch wel handig. En daar kan je (zover ik begrijp) nou net niet die USB-stick optie voor gebruiken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ik heb nog een 120GB, maar dan heb ik geen flikker meer aan die xbox. Nja tenzij ik hem verkocht krijg
Door niet meer te komen? Want dat is het enige wat ik deedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Je bent dan de enige die ooit definitief uit de lijst verdwenen isZal je vast wel verdiend hebben dan
Voor zover ik weet juist wel! Dus gewoon proberen met n usb stickje!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dus stiekem dat iemand gewoon een 20 of 60GB ding heeft liggen stoffen op een kast. Ik speel er niet zo veel op, maar een game kunnen installeren is toch wel handig. En daar kan je (zover ik begrijp) nou net niet die USB-stick optie voor gebruiken.
Maar inderdaad, een Xbox zonder HDD is best wel useless...
Ik zou eigenlijk ook op de bank moeten liggen :/quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:02 schreef badboynova het volgende:![]()
nu al wakker, terwijl ik pas om 12 uur moet beginnen
![]()
ja en ze durfden wel toen je geen mod meer wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Door niet meer te komen? Want dat is het enige wat ik deed.
Nu lig je op de grond?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook op de bank moeten liggen :/
Ja echt walgelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:12 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja en ze durfden wel toen je geen mod meer was
zo zijn ze he, die wijven
quote:
Gedaan hoor Bartje!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja echt walgelijk. Maar jij ging me er toch weer inzetten poedertje?
Ja ik ook! Alles zit een beetje dicht!quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ik ook! Alles zit een beetje dicht!
Als jullie je kontje verkopen achter het station moet je wel wat meer kleren aandoenquote:
inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie je kontje verkopen achter het station moet je wel wat meer kleren aandoen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie je kontje verkopen achter het station moet je wel wat meer kleren aandoen
Strippen kost extraquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht dat je voorlopig nog zowel strippen als de chip kon verwachten?quote:
Op de klantenkaart staat dat dat inclusief isquote:
In de algemene voorwaarden (waarmee je met het in gebruik nemen van de kaart akkoord bent gegaan) staat dat ik gerechtigd ben om dergelijke voorwaarden aan te passen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Op de klantenkaart staat dat dat inclusief is
Ja dag, hoe moet ik nu aan mijn adh borsthaar komen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden (waarmee je met het in gebruik nemen van de kaart akkoord bent gegaan) staat dat ik gerechtigd ben om dergelijke voorwaarden aan te passen.
Maar hoe komen wij dan aan klanten, als jij er al met je kontje staatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)rling-overleden.htmlquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:23 schreef badboynova het volgende:
Anthonie Kamerling overleden
http://www.telegraaf.nl/p(...)ing_overleden__.html
http://www.telegraaf.nl/p(...)oord__.html?sn=prive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |