abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87211042
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt hè, ik geloof dat dit zo'n koren op de molen is..
Maar het zegt wel iets over onze rechtspraak..
Als rechter moet je daar natuurlijk niets van aantrekken. Wat wel en niet Wilders in het zadel helpt.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:47:42 #77
3542 Gia
User under construction
pi_87211159
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Volgens de Hebreeuwse leerschool. Scherp! :{

:{²
Dat vind ik wel een beledigende opmerking. En haatzaaiend bovendien.
pi_87211216
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:28 schreef IHVK het volgende:
http://www.radikal.com.tr(...).2010&CategoryID=81#

Ik was Turkse kranten aan het lezen en opeens zag ik Wilders.
Lees ik die krant nu goed? Volgens die krant is Wilders al schuldig bevonden en wacht hij alleen nog maar op het uiteindelijke vonnis? :? Dat is dan wel een hele erge vrije vertaling vanuit die krant over wat er hier plaatsvond :D

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 05-10-2010 15:59:08 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_87211260

[ Bericht 100% gewijzigd door djenneke op 05-10-2010 15:51:11 ]
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_87211378
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het maakt niet uit, dit proces is een politiek proces. De rechter kan het eigenlijk niet goed doen. Neemt niet weg dat mr Moors overduidelijk links is, en dat tegen hem gebruikt gaat worden.

Door de stemming die gecreerd is door alle partijen (en niet in de minste plaats Geert zelf) is het bijna onmogelijk dit proces 'goed' te doen als rechter.

Jammer, want het zou voor eens en altijd wel duidelijkheid moeten kunnen scheppen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_87211539
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Door de stemming die gecreerd is door alle partijen (en niet in de minste plaats Geert zelf) is het bijna onmogelijk dit proces 'goed' te doen als rechter.

Jammer, want het zou voor eens en altijd wel duidelijkheid moeten kunnen scheppen.
Toch niet. Zo'n afweging gaat puur en alleen over de feiten die hier spelen. Er zal echt geen algemene regel uit voortvloeien, dus in dat opzicht is dit proces helemaal niet interessant.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:00:37 #82
3542 Gia
User under construction
pi_87211656
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef paddy het volgende:

[..]

Lees ik die krant nu goed? Volgens die krant is Wilders al schuldig bevonden en wacht hij alleen nog maar op het uiteindelijke vonnis? :? Dat is dan wel een hele erge vrije vertaling vanuit die krant over wat er hier plaatsvond :D
Als ik een vertaalmachine gebruik staat er iets dat hij 1 jaar kan krijgen als hij veroordeeld wordt.
pi_87211779
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Als ik een vertaalmachine gebruik staat er iets dat hij 1 jaar kan krijgen als hij veroordeeld wordt.
Goh, ze weten meer dan ons! :')
pi_87211815
De belangenverstrengeling van Frans Bauduin is verdacht.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:04:19 #85
3542 Gia
User under construction
pi_87211820
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Toch niet. Zo'n afweging gaat puur en alleen over de feiten die hier spelen. Er zal echt geen algemene regel uit voortvloeien, dus in dat opzicht is dit proces helemaal niet interessant.
Nee, inderdaad, want zo kunnen moslims bijvoorbeeld zeggen wat ze willen over andersgelovigen als ze zich maar kunnen beroepen op de koran of andere geschriften. Andersom kan dat natuurlijk niet, want de islam bestond nog niet toen de bijbel geschreven werd.

Denk dat het wel belangrijk is dat ook moslims zich met beledigende en haatzaaiende uitspraken niet meer mogen beroepen op 'Ja maar, het staat toch in de Koran!!', indien Wilders nu veroordeeld wordt.

Artikel 1, bladiebla, zonder uitzondering op grond van religie, bladiebla!!!
pi_87211825
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Goh, ze weten meer dan ons! :')
Dat hebben gewoon uit het wetboek.
pi_87211834
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:03 schreef Ironhide het volgende:

[..]

Dit riekt naar onzin. Even het woordenboek erbij gepakt:

• ras het; o -sen 1 groep van individuen, ve andere groep onderscheiden door een aantal erfelijke en lichamelijke overeenkomsten 2 soort levend wezen: het menselijke ~ 3 (in sam) in hart en nieren; echt: ~acteur (Van Dale)
• ra·cis·me het; o 1 theorie die de superioriteit ve bep. ras verkondigt 2 discriminatie op grond van iems ras (Van Dale)
ufo de; m -’s unidentified flying object ongeïdentificeerd vliegend voorwerp, vliegende schotel

Dus ufo's bestaan. Want ze staan in de van Dale. Zullen we de vraag of rassen bestaan overlaten aan de wetenschappers en antropologen in plaats van aan de Van Dale? De heersende mening is dat er geen verschillende menselijke rassen zijn. De gehanteerde norm voor racisme is veelal die van de Verenigde Naties:

Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven".

http://www2.ohchr.org/english/law/cerd.htm

En nu weer ontopic :P
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:04:46 #88
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87211842
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:33 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Hij is ook nog eens bestuurslid van het Marokko Fonds
OMG .. wat een poppenkast toch ook :')
The truth was in here.
pi_87211921
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, inderdaad, want zo kunnen moslims bijvoorbeeld zeggen wat ze willen over andersgelovigen als ze zich maar kunnen beroepen op de koran of andere geschriften. Andersom kan dat natuurlijk niet, want de islam bestond nog niet toen de bijbel geschreven werd.

Denk dat het wel belangrijk is dat ook moslims zich met beledigende en haatzaaiende uitspraken niet meer mogen beroepen op 'Ja maar, het staat toch in de Koran!!', indien Wilders nu veroordeeld wordt.

Artikel 1, bladiebla, zonder uitzondering op grond van religie, bladiebla!!!
Gewoon beledigen toestaan, dan kunnen we alle PVV'ers ook rustig voor bruinhemden uitmaken. (al zien ze dat waarschijnlijk toch niet als belediging)
pi_87211982
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

OMG .. wat een poppenkast toch ook :')
Ze maken het er zelf naar. Ik kan niet bevatten waarom ze het op deze wijze doen, als ze bij voorbaat al weten dat het tegen ze gebruikt gaat worden.
pi_87212021
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Gewoon beledigen toestaan, dan kunnen we alle PVV'ers ook rustig voor bruinhemden uitmaken. (al zien ze dat waarschijnlijk toch niet als belediging)
Waarom zouden ze dat niet als belediging zien dan?
pi_87212040

[ Bericht 100% gewijzigd door Klaudias op 05-10-2010 16:11:19 ]
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87212061
Trouwens, mocht Wilders veroordeeld worden voor zijn uitspraken, dan is zijn eerste stap toch om een aantal imams te laten veroordelen of is dat geen logisch vervolg?
pi_87212097
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trouwens, mocht Wilders veroordeeld worden voor zijn uitspraken, dan is zijn eerste stap toch om een aantal imams te laten veroordelen of is dat geen logisch vervolg?
Aanzetten tot moord en haat? Dan wel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87212101
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef Klaudias het volgende:

[..]

omdat hij Volkert van der G heeft veroordeeld? ga weg. :')
Omdat er de schijn is dat hij op enige wijze wellicht vooringenomen is. Hij hoeft het niet te zijn, maar in een dergelijke delicaat proces is zelfs de schijn van vooringenomenheid al voldoende. Dit dient alleen maar als munitie voor iemand als Wilders.
pi_87212133
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat niet als belediging zien dan?
Een sterke groep die het opneemt tegen linksen en de de elite. Denk dat dat veel PVV'ers aanspreekt.
pi_87212175
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jurisprudentie ?

Zie godslastering en het proces destijds tegen Gerard Reve ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_87212233
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Omdat er de schijn is dat hij op enige wijze wellicht vooringenomen is. Hij hoeft het niet te zijn, maar in een dergelijke delicaat proces is zelfs de schijn van vooringenomenheid al voldoende. Dit dient alleen maar als munitie voor iemand als Wilders.
Op wat voor manier kan hij dan vooringenomen zijn? Volkert van der G is toch niet vrijgesproken?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:15:55 #99
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_87212264
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beledigende opmerking. En haatzaaiend bovendien.
Ik vind jou (schijn) partijdig. :{

Het is me gelukt je een spiegel voor te houden. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:17:44 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87212330
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ze maken het er zelf naar. Ik kan niet bevatten waarom ze het op deze wijze doen, als ze bij voorbaat al weten dat het tegen ze gebruikt gaat worden.
Het zegt wel weer wat ja... hadden ze nou niet een rechter kunnen vinden die niet de schijn tegen zich zou hebben? _O-
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')