abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87238272
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef yvonne het volgende:
Banale vraag, is de vrouw van Wildfers erbij? Ik geloof niet dat ik haar ooit gezien heb.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87238286
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:33 schreef Pool het volgende:
En je kunt toch gewoon even niet kijken? Dat doe ik ook altijd als ik tegen mijn vriendinnetje aanlig tijdens Grey's Anatomy en er spuit weer een of andere halsader open. :@
Ja, ik weet echt niet wat voor toevoegende waarde die vrouw heeft in deze rechtszaak, dus wanneer die vrouw niet belangrijk is voor de uitspraak zou ze idd weg kunnen gaan volgens mij.

Maar het filmpje wordt nog getoond? Het is nieuw voor mij dat mensen buiten de rechters op dat moment kunnen beslissen of het gedraaid mag worden of niet. Ik snap best dat iemand het niet wil zien, maar zeg dan gewoon "de mensen die het filmpje niet willen zien kunnen nu naar buiten gaan" De zittende rechters die het uiteindelijk oordeel vellen kunnen dit natuurlijk niet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_87238292
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:38 schreef Metatron het volgende:

[..]

Het zijn precies dit soort redenaties ad-absurdum die er voor zorgen dat er geen normale discussie meer mogelijk is.

Oftewel: Nee. De shoarma-boer op de hoek wil mij waarschijnlijk niet onthoofden. Wat nog steeds niet wegneemt dat de Koran wel degelijk onderwerping middels geweld predikt.
nou en. een boek doet niets uit zichzelf.
pi_87238338
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:39 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, ik weet echt niet wat voor toevoegende waarde die vrouw heeft in deze rechtszaak, dus wanneer die vrouw niet belangrijk is voor de uitspraak zou ze idd weg kunnen gaan volgens mij.

Maar het filmpje wordt nog getoond? Het is nieuw voor mij dat mensen buiten de rechters op dat moment kunnen beslissen of het gedraaid mag worden of niet. Ik snap best dat iemand het niet wil zien, maar zeg dan gewoon "de mensen die het filmpje niet willen zien kunnen nu naar buiten gaan" De zittende rechters die het uiteindelijk oordeel vellen kunnen dit natuurlijk niet.
Precies dit is gebeurd.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87238360
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:37 schreef Klaudias het volgende:

[..]

je hoort wel wat. en volgens mij zitten er wel meer schokkende beelden in.
[..]

pak je aluminium hoedje maar vast.
liever condooms als adhemidjan en zijn clubje weg is.
pi_87238393
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:18 schreef danilel het volgende:

[..]

Nee die vrouw is geen rechter.
De rechter gaf op haar mededeling dat ze de film Fitna niet wilde zien, het volgende antwoord;

"Ik kan me voorstellen dat u die niet wilt zien."

Is weer een ongelukkige uitspraak.
Die vrouw kan dan gewoon weggaan. De woorden van die rechter boeien me niet zo. Dat die rechter bevooroordeeld is was me qua toonzetting van zijn lezen al duidelijk. Je hebt hier ook mods en FA's die een eigen mening hebben. Zolang ze maar neutraal kunnen handelen moet dat gewoon kunnen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_87238415
Fitna is een samenraapsel van allerlei beelden die allang ergens op het internet te vinden waren .
Waarom hebben ze daar dan nooit actie tegen ondernomen ?
pi_87238440
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:43 schreef zoefbust het volgende:
Fitna is een samenraapsel van allerlei beelden die allang ergens op het internet te vinden waren .
snap ik ook niet.
fitna is idd een samenvoegsel van de laatste 10 jaar islam, dus waar hebben ze het oveR?
pi_87238449
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:43 schreef zoefbust het volgende:
Fitna bestaat uit bepaalde kleurentinten. Waarom hebben ze nooit actie ondernomen tegen die kleuren?
:N
pi_87238463
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:40 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Precies dit is gebeurd.
Dan is er wat mij betreft niets aan de hand. Laat mevrouw gewoon naar huis gaan.
pi_87238481
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:39 schreef Klaudias het volgende:

[..]

nou en. een boek doet niets uit zichzelf.
In algemene zin is het niet onrealistisch te stellen, dat het lezen van bepaalde teksten in een boek (niet noodzakelijkerwijs de koran of Mein Kampf) giftig op de brein kan inwerken.
pi_87238490
Hoe lang is er nu geschorst en waarom?

Schakel net in.
pi_87238505
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In algemene zin is het niet onrealistisch te stellen, dat het lezen van bepaalde teksten in een boek, niet noodzakelijkerwijs de koran of Mein Kampf, giftig op de brein kan inwerken.
geld dat ook voor bepaalde gewelddadige boeken uit de oudheid, over bijv Zeus?

maar goed, laten we het over het proces gaan hebben, het begint weer
pi_87238514
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:46 schreef StephanL het volgende:
Hoe lang is er nu geschorst en waarom?

Schakel net in.
Koffie 15 min
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 10:46:52 #265
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_87238518
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:22 schreef alors het volgende:
Ik heb het net gehoord, maar dit vind ik helemaal geen rare opmerking. Er zitten gewoon kwetsende beelden in.
En dat weet iedereen daar toch ook? Als we naar beelden van een verkrachting of een moord gingen kijken en mensen wilden weg dan is het toch ook niet raar dat een rechter zegt: Dat kan ik me voorstellen, zonder een oordeel te vellen over een van de partijen...

Ik kan het mij voorstellen dat u deze beelden heeft samengevat in een film ...is ook geen rare opmerking in dit licht.
pi_87238529
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In algemene zin is het niet onrealistisch te stellen, dat het lezen van bepaalde teksten in een boek, niet noodzakelijkerwijs de koran of Mein Kampf, giftig op de brein kan inwerken.
Tja met die redenering zijn er ook bergen aan films en games te verbieden.
pi_87238558
Andere beveiliger dan vanmorgen.
Wel dezelfde chickies _O-
pi_87238559
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:46 schreef Klaudias het volgende:

[..]

geld dat ook voor bepaalde gewelddadige boeken uit de oudheid, over bijv Zeus?

maar goed, laten we het over het proces gaan hebben, het begint weer
In algemene zin geef ik aan. Waarom zou je niet kunnen stellen dat het lezen van een bepaalde tekst mensen op bepaalde ideeën brengt?
pi_87238584
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:46 schreef Drassss het volgende:

[..]

Koffie 15 min
ok gezellig :P
pi_87238599
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:48 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In algemene zin geef ik aan. Waarom zou je niet kunnen stellen dat het lezen van een bepaalde tekst mensen op bepaalde ideeën brengt?
dat is de verantwoordelijkheid van die mensen zelf, niet van het boek, niet van mensen die het boek ook toevallig in de kast hebben staan. maar goed offtopic: proces begint weer.
pi_87238612
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:44 schreef wilana het volgende:

[..]

snap ik ook niet.
fitna is idd een samenvoegsel van de laatste 10 jaar islam, dus waar hebben ze het oveR?
Lariekoek. Fitna is een film die niets met de islam in Europa te maken heeft. Culturen die teksten uit hun verband trekken en er maar op los rammen. Dus machtsgeile idiote regeringen en machtshebbers die naar de koran grijpen. Vond de film Fitna helemaal geen punt maken. Zou net zo zijn als Noord-Korea te filmen (de gruwelijkheden tegenover gelovigen daar) en te doen alsof alle niet-gelovigen zo zijn.
pi_87238630
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:47 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het CDA weleens voorgesteld bepaalde games te verbieden. Met andere woorden is het poneren van zo'n stelling geen noviteit.
Daarmee is natuurlijk niet gezegd, dat er vervolgens een verbod of voorschrift moet volgen.
pi_87238675
Leuk ...6 uur voorlezen :')
pi_87238696
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:47 schreef lutser.com het volgende:

[..]

zou wellicht niet verkeerd zijn.

saw, hostel, (en heel wat nog ziekere films) zijn gewoon niet normaal meer.

ikzelf merk al dat als ik een film kijk als "on the beach" dat ik er heel depressief van word.

media werken gewoon op je denkpatronen en je gemoedstoestand.
het verheerlijken van geweld en gore lijkt me niet echt verstandig
pi_87238697
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:12 schreef wilana het volgende:
toch grappig dat wilders word aangeklaagd maar hoge moslim geestelijken relatief met heel veel weg komen :')
Ja, lees eens een pagina terug anders. Want wat jij nu zegt is onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')