abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87237964
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:22 schreef alors het volgende:
Ik heb het net gehoord, maar dit vind ik helemaal geen rare opmerking. Er zitten gewoon kwetsende beelden in.
En dat weet iedereen daar toch ook? Als we naar beelden van een verkrachting of een moord gingen kijken en mensen wilden weg dan is het toch ook niet raar dat een rechter zegt: Dat kan ik me voorstellen, zonder een oordeel te vellen over een van de partijen...

Maarja de tactiek is nu wel duidelijk, bij elk verkeerd woord zeggen dat de rechter de schijn van partijdigheid over zich heeft, dan kan Geertje straks brullen dat het allemaal de schuld van de linkse elite is :')
er zitten niet dergelijke beelden in.
fitna is gewoon plaatjes van de geweldadige verzen in de koran, uitspraken van hoge geestelijken en aanslagen.
dus eigenlijk een beeld van wat de islam ons de laatste jaren heeft gebracht.

als je daar niet tegen kunt dan kun je dus ook geen journaal kijken of jezelf in het openbaar begeven :')
pi_87237987
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef wilana het volgende:

[..]

er zitten niet dergelijke beelden in.
er wordt in de film een man onthoofd. ik weet niet wat jij kijkt tijdens het eten, maar ik vind dat nogal onsmakelijk.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87237989
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Ow sorry, dacht dat het nog steeds ging om die vrouw die fitna niet wil zien.
Ow, sorry, dacht dat jij wel snapte dat ik een voorbeeld gaf. Doe jezelf ook wel eens
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_87238024
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Mosco zit continu te letten op de vorm ipv dat ie zich met de inhoud bezig houdt.
Daar is zijn carriere ook op gebaseerd, en op dealtjes met de mafia natuurlijk. Inhoud heeft hij niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_87238026
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:27 schreef Klaudias het volgende:

[..]

er wordt in de film een man onthoofd. ik weet niet wat jij kijkt tijdens het eten, maar ik vind dat nogal onsmakelijk.
kan me dat niet zo voor de geest halen...zeker die berge?
maar lijkt me sterk dat dat expliciet in beeld is a la live-leak :')
pi_87238027
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Mosco zit continu te letten op de vorm ipv dat ie zich met de inhoud bezig houdt.
En toch is dit zijn taak als advocaat, ondanks dat jij zo anti-Wilders bent.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87238051
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:29 schreef wilana het volgende:

[..]

kan me dat niet zo voor de geest halen...zeker die berge?
maar lijkt me sterk dat dat expliciet in beeld is a la live-leak :')
nee, het beeld draait weg, maar je hoort wel gegorgel van tijdens de onthoofding .....
pi_87238075
De vrouw had gewoon de zaal kunnen verlaten toch?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_87238079
Waar wordt dit uitgezonden? Politiek24 zie ik niets... :'(

oh nvm.. heb 't al.. 'journaal24' ipv 'politiek24'
pi_87238085
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 06-10-2010 10:35:44 (troll) ]
pi_87238091
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef paddy het volgende:
Ze meldt het gewoon netjes.
pi_87238103
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef paddy het volgende:
Dit heeft ze gedaan. Haar verzoek aan de rechter was nu juist de zaal te mogen verlaten.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 10:32:11 #238
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_87238104
Ok, je gaat naar een proces waarbij ruimschoots van te voren is aangegeven dat men zal starten met het tonen van een filmpje. Waarom ga je dan in vredesnaam naar binnen als je dat niet wilt zien?
pi_87238129
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar is zijn carriere ook op gebaseerd, en op dealtjes met de mafia natuurlijk. Inhoud heeft hij niet.
Whehe, dus wanneer een advocaat een moordenaar verdedigt, is het een vriendje van de moordenaar? :D Die ga ik onthouden O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:33:39 #240
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87238139
En je kunt toch gewoon even niet kijken? Dat doe ik ook altijd als ik tegen mijn vriendinnetje aanlig tijdens Grey's Anatomy en er spuit weer een of andere halsader open. :@
pi_87238141
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:32 schreef Loedertje het volgende:
Ok, je gaat naar een proces waarbij ruimschoots van te voren is aangegeven dat men zal starten met het tonen van een filmpje. Waarom ga je dan in vredesnaam naar binnen als je dat niet wilt zien?
dat soort volk wil altijd wat te zeiken hebben en zielig doen ...
pi_87238163
quote:
Je kan toch proberen die film als verdediging te saborteren? Niet geschoten is altijd mis :+
pi_87238166
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:33 schreef paddy het volgende:

[..]

Whehe, dus wanneer een advocaat een moordenaar verdedigt, is het een vriendje van de moordenaar? :D Die ga ik onthouden O+
Moeilijk woord he, "dus"?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_87238176
quote:
Misschien realiseerde ze zich het nu pas?
pi_87238185
quote:
Om natuurlijk even aan iedereen te kunnen laten zien hoe ont-zet-tend gemeen en slecht en zo dat filmpje is.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_87238190
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 06-10-2010 10:45:58 (blijf maar weg) ]
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 10:36:02 #247
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_87238197
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:34 schreef paddy het volgende:

[..]

Je kan toch proberen die film als verdediging te saborteren?
Ik kan mij dat niet voorstellen }>
  Admin woensdag 6 oktober 2010 @ 10:36:37 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87238208
Banale vraag, is de vrouw van Wildfers erbij? Ik geloof niet dat ik haar ooit gezien heb.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_87238227
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef yvonne het volgende:
Banale vraag, is de vrouw van Wildfers erbij? Ik geloof niet dat ik haar ooit gezien heb.
volgensmij niet.

die word ook bewust uit de media gehouden en volgensmij houdt de media zich daar ook aan.
pi_87238264
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:34 schreef Klaudias het volgende:
ja, dat is de islam inderdaad, de shoarmaboer op de hoek wil jou ook onthoofden.

jezus christus, stelletje paranoide freaks ...
Het zijn precies dit soort redenaties ad-absurdum die er voor zorgen dat er geen normale discussie meer mogelijk is.

Oftewel: Nee. De shoarma-boer op de hoek wil mij waarschijnlijk niet onthoofden. Wat nog steeds niet wegneemt dat de Koran wel degelijk onderwerping middels geweld predikt.

edit: Net zoals de Bijbel dat doet, overigens.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')