er zitten niet dergelijke beelden in.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:22 schreef alors het volgende:
Ik heb het net gehoord, maar dit vind ik helemaal geen rare opmerking. Er zitten gewoon kwetsende beelden in.
En dat weet iedereen daar toch ook? Als we naar beelden van een verkrachting of een moord gingen kijken en mensen wilden weg dan is het toch ook niet raar dat een rechter zegt: Dat kan ik me voorstellen, zonder een oordeel te vellen over een van de partijen...
Maarja de tactiek is nu wel duidelijk, bij elk verkeerd woord zeggen dat de rechter de schijn van partijdigheid over zich heeft, dan kan Geertje straks brullen dat het allemaal de schuld van de linkse elite is
er wordt in de film een man onthoofd. ik weet niet wat jij kijkt tijdens het eten, maar ik vind dat nogal onsmakelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef wilana het volgende:
[..]
er zitten niet dergelijke beelden in.
Ow, sorry, dacht dat jij wel snapte dat ik een voorbeeld gaf. Doe jezelf ook wel eensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow sorry, dacht dat het nog steeds ging om die vrouw die fitna niet wil zien.
Daar is zijn carriere ook op gebaseerd, en op dealtjes met de mafia natuurlijk. Inhoud heeft hij niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Mosco zit continu te letten op de vorm ipv dat ie zich met de inhoud bezig houdt.
kan me dat niet zo voor de geest halen...zeker die berge?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:27 schreef Klaudias het volgende:
[..]
er wordt in de film een man onthoofd. ik weet niet wat jij kijkt tijdens het eten, maar ik vind dat nogal onsmakelijk.
En toch is dit zijn taak als advocaat, ondanks dat jij zo anti-Wilders bent.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Mosco zit continu te letten op de vorm ipv dat ie zich met de inhoud bezig houdt.
nee, het beeld draait weg, maar je hoort wel gegorgel van tijdens de onthoofding .....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:29 schreef wilana het volgende:
[..]
kan me dat niet zo voor de geest halen...zeker die berge?
maar lijkt me sterk dat dat expliciet in beeld is a la live-leak
Ze meldt het gewoon netjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef paddy het volgende:
De vrouw had gewoon de zaal kunnen verlaten toch?
Dit heeft ze gedaan. Haar verzoek aan de rechter was nu juist de zaal te mogen verlaten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef paddy het volgende:
De vrouw had gewoon de zaal kunnen verlaten toch?
Whehe, dus wanneer een advocaat een moordenaar verdedigt, is het een vriendje van de moordenaar?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar is zijn carriere ook op gebaseerd, en op dealtjes met de mafia natuurlijk. Inhoud heeft hij niet.
dat soort volk wil altijd wat te zeiken hebben en zielig doen ...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:32 schreef Loedertje het volgende:
Ok, je gaat naar een proces waarbij ruimschoots van te voren is aangegeven dat men zal starten met het tonen van een filmpje. Waarom ga je dan in vredesnaam naar binnen als je dat niet wilt zien?
Je kan toch proberen die film als verdediging te saborteren? Niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:32 schreef Loedertje het volgende:
Ok, je gaat naar een proces waarbij ruimschoots van te voren is aangegeven dat men zal starten met het tonen van een filmpje. Waarom ga je dan in vredesnaam naar binnen als je dat niet wilt zien?
Moeilijk woord he, "dus"?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Whehe, dus wanneer een advocaat een moordenaar verdedigt, is het een vriendje van de moordenaar?Die ga ik onthouden
Misschien realiseerde ze zich het nu pas?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:32 schreef Loedertje het volgende:
Om natuurlijk even aan iedereen te kunnen laten zien hoe ont-zet-tend gemeen en slecht en zo dat filmpje is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:32 schreef Loedertje het volgende:
Ik kan mij dat niet voorstellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Je kan toch proberen die film als verdediging te saborteren?
volgensmij niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:36 schreef yvonne het volgende:
Banale vraag, is de vrouw van Wildfers erbij? Ik geloof niet dat ik haar ooit gezien heb.
Het zijn precies dit soort redenaties ad-absurdum die er voor zorgen dat er geen normale discussie meer mogelijk is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:34 schreef Klaudias het volgende:
ja, dat is de islam inderdaad, de shoarmaboer op de hoek wil jou ook onthoofden.
jezus christus, stelletje paranoide freaks ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |