waar dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:07 schreef Re het volgende:
gaat dit nog ergens over
er is vast wel ergens plaats voor een SC voor de verstotenen van FOK!
neem een zuur bommetje , is goed voor je zwangerschap.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik laat ook geen posts schrappen. Ik heb deel 1 inmiddels helemaal teruggelezen. Ik zie dat jij niet snapt dat men je niet moet. Ik was je na 1 middag al zat na al je gehuil en niet terzake doende opmerkingen. Nu lees ik gewoon dat het bij jou blijkbaar 'normaal' is om ruzie te zoeken en mensen per PM te vragen om seks voor geld. Jij bent een eng mannetje..........
ik heb er geen controle meer over , en TS is verdwenen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:07 schreef Re het volgende:
gaat dit nog ergens over
goeie vraag , eerst wilde Re mij al in de kliko dumpen als onnuttig voor haar maatschappij en nu ben ik volgens haar een verstotene van Fok.quote:
Uhm....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:13 schreef kitao het volgende:
[..]
goeie vraag , eerst wilde Re mij al in de kliko dumpen als onnuttig voor haar maatschappij en nu ben ik volgens haar een verstotene van Fok.
misschien bekijkt ze alles teveel met haar blauwe bril.
Je hebt Re toch ook niet ge-pmed voor seks tegen betaling he?quote:voornaam: Re
achternaam:
geslacht: Man
Nee, die is gesloten, er bestond een UDOWU SC (Users Die Overal Worden Uitgekotst) als gevolg van het feit dat de ONZ SC kliek de ELF SC ging overnemen toen ONZ SC gesloten werdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:07 schreef Re het volgende:
gaat dit nog ergens over
Kiiiijjjjk... dit is een goede redenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
hier moet ik gepost hebben, gewoon omdat ik de ONZ SC terug wil.
Ik dacht altijd dat Re een vrouw wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm....
[..]
Je hebt Re toch ook niet ge-pmed voor seks tegen betaling he?
Je kan een hoop zeggen van Kitao behalve dat hij weet waar hij mee bezig isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm....
[..]
Hij heeft ervaring met prutsersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:13 schreef kitao het volgende:
[..]
goeie vraag , eerst wilde Re mij al in de kliko dumpen als onnuttig voor haar maatschappij en nu ben ik volgens haar een verstotene van Fok.
misschien bekijkt ze alles teveel met haar blauwe bril.
sinds gisteren hecht ik geen geloof meer aan het mannetjes-icon naast de poster.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm....
[..]
en jij zei iets over mij over steeds wisselende avatarsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kiiiijjjjk... dit is een goede reden
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je kan een hoop zeggen van Kitao behalve dat hij weet waar hij mee bezig is
[..]
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:23 schreef kitao het volgende:
[..]
en jij zei iets over mij over steeds wisselende avatars
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
Kitao, als zelfs ik je een kutuser vind, dan zegt dat wat...
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
alsof ik me wat zal aantrekken van de mening van een 16-jarige puber met een zwaailampje op zn kop.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
hij is een newbie in Tal , wil ook graag meedoen met de 'grote jongens'.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie ben jij?.
Kitao is gewoon een baas.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef kitao het volgende:
[..]
alsof ik me wat zal aantrekken van de mening van een 16-jarige puber met een zwaailampje op zn kop.
Nee, maar misschien moet je je wel wat aantrekken van iemand die zelf een kutusert is, met kutuserts omgaat en dus ongeveer weet wat kut is. En als jij dan kutter dan kut bent...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef kitao het volgende:
[..]
alsof ik me wat zal aantrekken van de mening van een 16-jarige puber met een zwaailampje op zn kop.
Allround user, je kunt me misschien vooral kennen van ONZ, maar ik post ook vaak in de FB en VKZquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie ben jij?.
Kitao is gewoon een baas.
Eindelijk een goede uitspraak van jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
[..]
hij is een newbie in Tal , wil ook graag meedoen met de 'grote jongens'.
daar heb je best gelijk inquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Qft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
[..]
halve gare , jij bent het stereotype van de meeloper.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien moet je je wel wat aantrekken van iemand die zelf een kutusert is, met kutuserts omgaat en dus ongeveer weet wat kut is. En als jij dan kutter dan kut bent...
Aha, dan is het logisch dat ik je niet ken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Allround user, je kunt me misschien vooral kennen van ONZ, maar ik post ook vaak in de FB en VKZ
meeloper? Als ik een meeloper was geweest, dan had ik me misschien wel netjes gedragen en was ik een gerespecteerd user in TAL SCquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef kitao het volgende:
[..]
halve gare , jij bent het stereotype van de meeloper.
nog niet 1 keer heb ik een post met jou gewisseld en je begint je meteen al als een soort bestrijder tegen het onrecht op te werpen.
kijk maar uit , die bal gaat midden in je tronie terugkaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry , valt niet te spoilen.
megalomaniac
Nee want TAL is nu eenmaal de 'lekker gek doen' SC, dus kom jij dat daar ook maar doen, en een beetje de clown uithangen terwijl niemand je moet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meeloper? Als ik een meeloper was geweest, dan had ik me misschien wel netjes gedragen en was ik een gerespecteerd user in TAL SC
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aha, dan is het logisch dat ik je niet ken.
Een vrouwlijke, Nederlandse gamerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bent een vrouwelijke, Spaanstalige gamer?
Dus, dan ben ik toch geen meeloper? Dan ben ik toch een josti?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee want TAL is nu eenmaal de 'lekker gek doen' SC, dus kom jij dat daar ook maar doen, en een beetje de clown uithangen terwijl niemand je moet.
Niet omdat we een kliekje zijn ofzo, maar gewoon omdat jij een josti bent.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Allround user, je kunt me misschien vooral kennen van ONZ, maar ik post ook vaak in de FB en VKZ
Oh daar ben je trots op?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus, dan ben ik toch geen meeloper? Dan ben ik toch een josti?
Nou ja, er zijn natuurlijk heel veel josti's he. Om nou te zeggen dat je heel uniek bent omdat je een josti bent gaat wel wat ver.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus, dan ben ik toch geen meeloper? Dan ben ik toch een josti?
En het vorige topic?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:51 schreef Chowi het volgende:
Ik heb maar één woord voor dit topic, meer is er ook niet nodig om het te omschrijven.
Faal.
Je bent echt serieus een soort nog debielere variant van Paul en de zijnen ofzo. Ik wist niet dat dat zelfs nog kon...quote:
8 woorden gebruikt, en in mijn ogen 3x gefaald:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een vrouwlijke, Nederlandse gamer
Getrouwd met een Spanjaard
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
8 woorden gebruikt, en in mijn ogen 3x gefaald:
- Had me verheugd op een señorita, nu ben je dus gewoon Nederlands.
- Ik dacht: ze is Spaans en single, dus even hosselen, maar je bent getrouwd.
- En ook nog eens met een Spanjaard, omdat..WK.
Niets aan te doen...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Ow en dan ben ik ook nog eens voor Feyenoord
zo zie je maar , LL bepaalt wie wordt toegelaten of niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee want TAL is nu eenmaal de 'lekker gek doen' SC, dus kom jij dat daar ook maar doen, en een beetje de clown uithangen terwijl niemand je moet.
Niet omdat we een kliekje zijn ofzo, maar gewoon omdat jij een josti bent.
LL zou mod moeten worden...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent echt serieus een soort nog debielere variant van Paul en de zijnen ofzo. Ik wist niet dat dat zelfs nog kon...
"Haha kijk mij eens debiel doen en er lekker trots op zijn... lekker jolig"
Stop eens met zeiken. Je komt in een SC binnen, gaat vage dingen posten en als je genegeerd wordt, ga je nog een calimero-topic openen. Zoek het eens bij je zelf. Zeker als het in meer SC's gebeurt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef kitao het volgende:
[..]
zo zie je maar , LL bepaalt wie wordt toegelaten of niet.
hij is immers de toonaangever daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
megalomaniac
FEYENOORD FTW, ook al zal dat laatste niet echt mogelijk zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]... zijn er nog mensen die daar openlijk voor uitkomen?
Blijkbaar wel...
Ik ben benieuwd waar je streak eindigt....
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef kitao het volgende:
en de laatste PF , geen gebroken ruitjes meer maar totalen krieg.Waarom toch elke keer die YT's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan niets onder woorden brengen.quote:
Aha... dus hij gaat er nu vandoor ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan niets onder woorden brengen.
ok, ik zei ook niet persé dat het aan de SC lag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stop eens met zeiken. Je komt in een SC binnen, gaat vage dingen posten en als je genegeerd wordt, ga je nog een calimero-topic openen. Zoek het eens bij je zelf. Zeker als het in meer SC's gebeurt.
De enige SC die zo ontoegankelijk als Fort Knox was, was de ONZ SC. De rest is prima in te chatten, mits je normaal doet. Even kijken hoe het een en ander in elkaar steekt, wat voor soort humor gewaardeerd wordt en welke niet en dan eens meeposten. Is het niet je humor: he, er zijn een stuk of twintig SC's hier, lijkt me stug dat het niet zou lukken.
Succes. De groeten!
je bent gewoon een heldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:16 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, ik zei ook niet persé dat het aan de SC lag.
bovendien heb ik het 2e topic niet geopend , integendeel , ik had geen idee dat dit tot de 600 posts zou uitlopen.
muziek brengt gevoel onder woorden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan niets onder woorden brengen.
Precies, want winnen is in Rotterdam e.o. uit het woordenboek geschraptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FEYENOORD FTW, ook al zal dat laatste niet echt mogelijk zijnMaargoed, OT of slotje...
kom je nu helemaal niet meer in de tal sc?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:17 schreef kitao het volgende:
[..]
muziek brengt gevoel onder woorden.
of ik zit me te vervelen , kan ook.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent gewoon een held![]()
Jer verdient wel 3 topics
C_aquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom je nu helemaal niet meer in de tal sc?
Ze hebben een aandere pispaal gevonden hoor![]()
Naatje
dat zei ik niet , maar wel minder profilent denk ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naatje
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naatje
Nu vraag je er gewoon om!quote:
Maar begrijp je ook dat dit vaak als irritant wordt ervaren?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:17 schreef kitao het volgende:
[..]
muziek brengt gevoel onder woorden.
of ik zit me te vervelen , kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |