waar dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:07 schreef Re het volgende:
gaat dit nog ergens over
er is vast wel ergens plaats voor een SC voor de verstotenen van FOK!
neem een zuur bommetje , is goed voor je zwangerschap.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik laat ook geen posts schrappen. Ik heb deel 1 inmiddels helemaal teruggelezen. Ik zie dat jij niet snapt dat men je niet moet. Ik was je na 1 middag al zat na al je gehuil en niet terzake doende opmerkingen. Nu lees ik gewoon dat het bij jou blijkbaar 'normaal' is om ruzie te zoeken en mensen per PM te vragen om seks voor geld. Jij bent een eng mannetje..........
ik heb er geen controle meer over , en TS is verdwenen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:07 schreef Re het volgende:
gaat dit nog ergens over
goeie vraag , eerst wilde Re mij al in de kliko dumpen als onnuttig voor haar maatschappij en nu ben ik volgens haar een verstotene van Fok.quote:
Uhm....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:13 schreef kitao het volgende:
[..]
goeie vraag , eerst wilde Re mij al in de kliko dumpen als onnuttig voor haar maatschappij en nu ben ik volgens haar een verstotene van Fok.
misschien bekijkt ze alles teveel met haar blauwe bril.
Je hebt Re toch ook niet ge-pmed voor seks tegen betaling he?quote:voornaam: Re
achternaam:
geslacht: Man
Nee, die is gesloten, er bestond een UDOWU SC (Users Die Overal Worden Uitgekotst) als gevolg van het feit dat de ONZ SC kliek de ELF SC ging overnemen toen ONZ SC gesloten werdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:07 schreef Re het volgende:
gaat dit nog ergens over
Kiiiijjjjk... dit is een goede redenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
hier moet ik gepost hebben, gewoon omdat ik de ONZ SC terug wil.
Ik dacht altijd dat Re een vrouw wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm....
[..]
Je hebt Re toch ook niet ge-pmed voor seks tegen betaling he?
Je kan een hoop zeggen van Kitao behalve dat hij weet waar hij mee bezig isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm....
[..]
Hij heeft ervaring met prutsersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:13 schreef kitao het volgende:
[..]
goeie vraag , eerst wilde Re mij al in de kliko dumpen als onnuttig voor haar maatschappij en nu ben ik volgens haar een verstotene van Fok.
misschien bekijkt ze alles teveel met haar blauwe bril.
sinds gisteren hecht ik geen geloof meer aan het mannetjes-icon naast de poster.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm....
[..]
en jij zei iets over mij over steeds wisselende avatarsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kiiiijjjjk... dit is een goede reden
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je kan een hoop zeggen van Kitao behalve dat hij weet waar hij mee bezig is
[..]
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:23 schreef kitao het volgende:
[..]
en jij zei iets over mij over steeds wisselende avatars
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
Kitao, als zelfs ik je een kutuser vind, dan zegt dat wat...
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
alsof ik me wat zal aantrekken van de mening van een 16-jarige puber met een zwaailampje op zn kop.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
hij is een newbie in Tal , wil ook graag meedoen met de 'grote jongens'.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie ben jij?.
Kitao is gewoon een baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |