Ja, daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel...
Maar ik kreeg paar weken geleden gezeik over me heen, dat ik perse mensen moest accepteren in een SC. Terwijl ik sommige hier echt vind trollen en irritant vind.
En nu doen jullie precies hetzelfde en dan is het wel goed
Sorry maar ik geloof niet dat ik het snap
Schuld van de CDA.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel...
Maar ik kreeg paar weken geleden gezeik over me heen, dat ik perse mensen moest accepteren in een SC. Terwijl ik sommige hier echt vind trollen en irritant vind.
nee dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het verschil met jou en hem is dat hij niet goed begrijpt wat er nou precies in de SC gebeurd. Dit in tegenstelling tot jou.
Het accepteren van anderen in de SC is een ander verhaal
Ik zeg toch dat ik al weg benquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
Terwijl ik sommige hier echt vind trollen en irritant vind.
Niet van Wildersquote:
ook die en joop den Uilquote:
Niet te vergeten ouwe Kok met zijn wallen.quote:
precies en boer koekoek trouwens ook nogquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet te vergeten ouwe Kok met zijn wallen.
Keek er bijna overheen in al het postgeweldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:12 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Zo we zijn weer fris en fruitig
Ohw wacht zo... Lees mijn verhaal in dat andere topic.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik nietLees me verhaaltje nog eens goed
Ja dat is eigenlijk wel zo. Al vind ik de irritantheid van de mensen die jij bedoelt niet zo hoog als van kiteao.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel...
Badeendjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Keek er bijna overheen in al het postgeweldBaguette
![]()
dus ik val eigenlijk best meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel zo. Al vind ik de irritantheid van de mensen die jij bedoelt niet zo hoog als van kiteao.
Omdat jij kitao niet mag, is jouw irritatiefactor erg hoog bij hem. Ik heb dat weer bij andere usersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel zo. Al vind ik de irritantheid van de mensen die jij bedoelt niet zo hoog als van kiteao.
wat heb je een groene poes?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft mijn groene poes
Maar de reden waarom ik hem niet mag kwam door zijn rare uitspraken. Ik irriteer me dan weer niet aan zijn youtube dingen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat jij kitao niet mag, is jouw irritatiefactor erg hoog bij hem. Ik heb dat weer bij andere users
Snappie?
Nou ja, ik vind die ritsen plaatjes die Chowi laatst postte net zo irritant als de filmpjes van Kitao. Maar ik vind het verdere gedrag van Kitao ook vervelend, dus daarom val ik meer over die filmpjes dan over die plaatjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
RealDoll.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:40 schreef crv het volgende:
Jullie raden nooit wat ik van het weekend besteld heb
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind die ritsen plaatjes die Chowi laatst postte net zo irritant als de filmpjes van Kitao. Maar ik vind het verdere gedrag van Kitao ook vervelend, dus daarom val ik meer over die filmpjes dan over die plaatjes
bijna goedquote:
Opblaas?quote:
Nopequote:
Vertel schat.quote:
crv gaat aan de .........................................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
fleshlight?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
crv gaat aan de .........................................
Verrader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
jij vroeg toch "vertel schat"quote:
Spannend Patriquequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Laatste trein. Nu nog een kwartiertje!!
Ik moest even aan Flash denkenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
crv gaat aan de .........................................
OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wohin Pat ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Laatste trein. Nu nog een kwartiertje!!
Maar waarom een Iphonne? Waarom niet een Andriod of hoe heet zo'n kreng.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:45 schreef crv het volgende:
[..]
jij vroeg toch "vertel schat"![]()
Dan kan ik mijn mond niet meer houden
nogal jaquote:
Ik heb nu ff als vervanging tijdelijk een samsung ding. Das echt klote. Ik heb even de iPhone van een collega kunnen proberen en dat beviel me beter.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar waarom een Iphonne? Waarom niet een Andriod of hoe heet zo'n kreng.
Deliciousquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar waarom een Iphonne? Waarom niet een Andriod of hoe heet zo'n kreng.
naar welke duitser? misschien hebben we wel naar dezelfde.... De mijn doet er al meer dan 30 dagen overquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Pisces, mijn eerste kaartje is aangekomen! In Finland! Heeft er maar 12 dagen over gedaan en die naar Duitsland is nog steeds on the road
quote:
Yayquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Pisces, mijn eerste kaartje is aangekomen! In Finland! Heeft er maar 12 dagen over gedaan en die naar Duitsland is nog steeds on the road
ow das kutquote:
Berlius ofzo, een meisje. Maar ze logt wel vaak in dus ik verwacht dat ze dan ook wel dingen registreert enzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
naar welke duitser? misschien hebben we wel naar dezelfde.... De mijn doet er al meer dan 30 dagen over
is ook niet gek, weet je wat een gemiddelde duitser weegtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn duitser is ook al 4 dagen onderweg!
wounded_angel Finland 30 Sep, 2010 Travelingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Berlius ofzo, een meisje. Maar ze logt wel vaak in dus ik verwacht dat ze dan ook wel dingen registreert enzo.
Niks over Amsterdam anders haal ik miauw erbij zij kent mensen.quote:
quote:
Meer dan een Amerikaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef crv het volgende:
[..]
is ook niet gek, weet je wat een gemiddelde duitser weegt
nou kom op danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks over Amsterdam anders haal ik miauw erbij zij kent mensen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
YayWooh, dan komt er binnenkort eentje jouw kant op
![]()
![]()
Ik kreeg van het weekend een bericht uit Belarus, dat mijn verhaal op de kaart leuker was dan het kaartje zelf. Ik heb het als compliment opgevat
Ja maar daar zit iemand met smart te wachtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef iBenny het volgende:
Waarom duurt naar Duitsland bij jullie zo lang?
Met een weekje is mijn kaart/brief vaak wel in Keulen hoor
19 augustusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wounded_angel Finland 30 Sep, 2010 Traveling
Ginger86 Germany 19 Aug, 2010 Traveling
Lemoshka Russia 19 Aug, 2010 Traveling
phoebefoil United States of America 19 Aug, 2010 Traveling
Zou me niks verbazenquote:
Dus datquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks over Amsterdam anders haal ik miauw erbij zij kent mensen.
Dat kan ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar daar zit iemand met smart te wachten![]()
Deze mensen zijn gewoon traag met registreren als je het mij vraagt
Wat is een schnipo ook alweer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:55 schreef crv het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen![]()
Als je de gemiddelde maaltijd ziet die die duitsers voorgeschoteld krijgen tussen de middag![]()
Ik was Zondag (mijn trouwdag kuch) in Waldkirch. Hebben we tussen de middag een schnipo besteld.
Daar kon je een klein weeshuis van voeren
Ow sorry, gewoontequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is een schnipo ook alweer?
nog gefeliciteerd, ahum
gewon vlis me wa erpels.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:57 schreef crv het volgende:
[..]
Ow sorry, gewoonte
Das Schnitzel met Pommes
en dank je
Ojaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:57 schreef crv het volgende:
[..]
Ow sorry, gewoonte
Das Schnitzel met Pommes
en dank je
zo iets jaquote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef oma1954 het volgende:
Hallo,
Ik heb pas Restaurant Tycoon 2 gekocht, en ben nu met het sandbox spel bezig, en nu heb ik waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kom ik aan een tweede verdieping?
Groetjes Eef
ik zou het antwoord ook niet wetenquote:
Nee maar hoe ze het vraagt, en dan dat groetjes eef erachter.quote:
is toch heel netjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar hoe ze het vraagt, en dan dat groetjes eef erachter.
Rectum.quote:
Ja, maar, gewoon laat maar.quote:
Ik denk bij sandbox aan heel iets andersquote:
Ja, en ik had ook geschreven dat ik echt niet kon vinden, bij de boekenzaak, wat zij wildequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja jéétje! Nou ja het is wel beter om het dan maar als compliment op te vatten ja
![]()
Sommigen zijn wel erg veeleisend zeg! Ik vraag alleen maar om kaarten met glitters, sterretjes, hartjes en eenhoorns
Echt? Awwwww, jij bent cutequote:Ik vraag alleen maar om kaarten met glitters, sterretjes, hartjes en eenhoorns
quote:
Die LL telefoontjes hebben allemaal van die aaibaarheidsnaampjesquote:
Nog gefeliquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:55 schreef crv het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen![]()
Als je de gemiddelde maaltijd ziet die die duitsers voorgeschoteld krijgen tussen de middag![]()
Ik was Zondag (mijn trouwdag kuch) in Waldkirch. Hebben we tussen de middag een schnipo besteld.
Daar kon je een klein weeshuis van voeren
net als de aaifoonquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die LL telefoontjes hebben allemaal van die aaibaarheidsnaampjes
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw wacht ik zie ht al
Omdat je daar al eerder had gepost vanwege je eigen UI
U snapt hemquote:
dank jequote:
was der vroeg bij vandaagquote:
Amerika is de ene keer 8 dagen, andere 16 (bij mij dan).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wounded_angel Finland 30 Sep, 2010 Traveling
Ginger86 Germany 19 Aug, 2010 Traveling
Lemoshka Russia 19 Aug, 2010 Traveling
phoebefoil United States of America 19 Aug, 2010 Traveling
Kun je nagaan, je blijft maar frisquote:
ook niet lang meer denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, je blijft maar fris
Ik wist ook niet dat hij kleine jongetjes wel tof vond. Sorry Roelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik herken Benny niet zo, ik ben alleen maisjuhs gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |