bijna goedquote:
Opblaas?quote:
Nopequote:
Vertel schat.quote:
crv gaat aan de .........................................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
fleshlight?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
crv gaat aan de .........................................
Verrader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
jij vroeg toch "vertel schat"quote:
Spannend Patriquequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Laatste trein. Nu nog een kwartiertje!!
Ik moest even aan Flash denkenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
crv gaat aan de .........................................
OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wohin Pat ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Laatste trein. Nu nog een kwartiertje!!
Maar waarom een Iphonne? Waarom niet een Andriod of hoe heet zo'n kreng.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:45 schreef crv het volgende:
[..]
jij vroeg toch "vertel schat"![]()
Dan kan ik mijn mond niet meer houden
nogal jaquote:
Ik heb nu ff als vervanging tijdelijk een samsung ding. Das echt klote. Ik heb even de iPhone van een collega kunnen proberen en dat beviel me beter.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar waarom een Iphonne? Waarom niet een Andriod of hoe heet zo'n kreng.
Deliciousquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar waarom een Iphonne? Waarom niet een Andriod of hoe heet zo'n kreng.
naar welke duitser? misschien hebben we wel naar dezelfde.... De mijn doet er al meer dan 30 dagen overquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Pisces, mijn eerste kaartje is aangekomen! In Finland! Heeft er maar 12 dagen over gedaan en die naar Duitsland is nog steeds on the road
quote:
Yayquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Pisces, mijn eerste kaartje is aangekomen! In Finland! Heeft er maar 12 dagen over gedaan en die naar Duitsland is nog steeds on the road
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |