Beetje weeiig en wappig zo nu en dan maar het valt reuze mee. Morgen weer werken.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word lastig gevallen in pm door een geile vrouwwze heeft wel 5 heule euros voor me over!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word lastig gevallen in pm door een geile vrouwwze heeft wel 5 heule euros voor me over!
Dag sterretjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik stop ermee voor nu. Anders is straks mn battery leeg! X x
Patje's batterijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik stop ermee voor nu. Anders is straks mn battery leeg! X x
quote:
Zou best kunnen. Of misschien omdat hij toch vond dat we te ver zijn gegaan ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien ook een vrijwillige. Dat hij meer tijd heeft om zijn Daihatsu te poetsen?
waarin?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Of misschien omdat hij toch vond dat we te ver zijn gegaan ofzo?
Waarom zou ie een ban aanvragen of krijgen omdat wij te ver gaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Of misschien omdat hij toch vond dat we te ver zijn gegaan ofzo?
Kan. Hij voelt zich al snel de gebeten hond.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha iedereen maakt er zo'n big thing vanquote:
Omdat hij dan ook niet kan reageren als we een grapje maken? Ik weet het ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom zou ie een ban aanvragen of krijgen omdat wij te ver gaan?
Ohw, nja... dit dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan. Hij voelt zich al snel de gebeten hond.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha iedereen maakt er zo'n big thing vanik ga figureren en heb misschien 1 regeltje tekst. That's it!
C_Aquote:
Een regel is vaak begin van een glansrijke carrière.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha iedereen maakt er zo'n big thing vanik ga figureren en heb misschien 1 regeltje tekst. That's it!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:51 schreef Bellatrix het volgende:
Deze SC vergelijk ik met een buurthuis, en dan een methadonkliniek ernaast.
ZO BEGON ROBERT DeNIRO'S CARRIERE OOK.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Rellen en dellen.quote:
Misschien op de wiki.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk moeten we de mooiste quotes eens ergens bij gaan houden. Kan volgens mij best mooie dingen opleveren
Geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk moeten we de mooiste quotes eens ergens bij gaan houden. Kan volgens mij best mooie dingen opleveren
Dan moet je altijd direct gaan. Dan komt het goed.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:57 schreef Cee het volgende:
Ik moet naar de wc maar m'n moeder kan ieder moment aanbellen en dan kan ik de deur niet opendoen.
Oké ik ga nu meteen. En neem m'n telefoon mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet je altijd direct gaan. Dan komt het goed.
Tot later bijgoochem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:03 schreef Cee het volgende:
Zo, ik trok de wc door en ze belde aan, net op tijd. Tot later schnuckums!
Wat dan wel weer leuk is:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
maar serieus is PGR weg om onze plaagstootjes, en heeft hij zichzelf laten bannen daarom? Hij staat nl. niet in het banmeldtopique
Sorry hoor, maar wat een stakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:04 schreef Bos81 het volgende:
Eerste irritiaties aan huisgenoot zijn een feit
Hoort erbij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:04 schreef Bos81 het volgende:
Sinds wanneer is hij weg? Is hij er gister nog geweest?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
maar serieus is PGR weg om onze plaagstootjes, en heeft hij zichzelf laten bannen daarom? Hij staat nl. niet in het banmeldtopique
Sorry hoor, maar wat een stakker
Tuurlijk, hij had het ook druk met werk volgens mijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien heeft het een andere reden he, laten we niet overdrijven.
Het ging ook wel lang helemaal goed inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:04 schreef Bos81 het volgende:
Nee begrjp ik, maar ik moet zo naar mijn werk, maar kan mijn tanden niet poetsen en mijn haren niet doen, want ze staat onder de douche (veel later dan normaal), terwijl ze zou moeten weten dat ik rond deze tijd naar mijn werk moet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoort erbij.Als het maar niet te erg wordt.
je hebt ook al gereageerd in dat kitao-topic?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:04 schreef Bos81 het volgende:
Nee. linkje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt ook al gereageerd in dat kitao-topic?
Sinds zondag...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hij weg? Is hij er gister nog geweest?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat dan wel weer leuk is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo sorry Benny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het mag toch niet van jou?quote:
sinds wanneer hou jij daar rekening meequote:
Haha succes Bosquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:16 schreef Bos81 het volgende:
Dan maar naar het werk, zonder haren netjes in model en tanden niet gepoetts. grmbl..
Zucht, heeft niemand je dat uitgelegd? Broek open, plassertje vasthouden en goed mikken in de wc-pot! Wel je handen wassen er na. En de broek weer dicht doen.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:14 schreef Bellatrix het volgende:
Geweldig dat die PI van c_a ook altijd hetzelfde blijft.
kom je helpen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, heeft niemand je dat uitgelegd? Broek open, plassertje vasthouden en goed mikken in de wc-pot! Wel je handen wassen er na. En de broek weer dicht doen.
Op dit moment wil je dat nietquote:
ohja, nee doe maar niet! Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dit moment wil je dat nietTrust me. Ik ga weer wat anders doen, nekpijn begint weer flink op te steken. Dan lijkt me het toetsenbord niet slim.
Succes Symph! :quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik heb zo weer eens een keer cursus (joepie)
DUs de rest van de dag ben ik er niet.
je gaat ervan uit dat ie dus geen onderbroek aan heeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, heeft niemand je dat uitgelegd? Broek open, plassertje vasthouden en goed mikken in de wc-pot! Wel je handen wassen er na. En de broek weer dicht doen.
dat wel...quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik heb zo weer eens een keer cursus (joepie)
DUs de rest van de dag ben ik er niet.
zoiets heb ik dus ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel...
Maar ik kreeg paar weken geleden gezeik over me heen, dat ik perse mensen moest accepteren in een SC. Terwijl ik sommige hier echt vind trollen en irritant vind.
En nu doen jullie precies hetzelfde en dan is het wel goed
Sorry maar ik geloof niet dat ik het snap
sterkte Phenoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dit moment wil je dat nietTrust me. Ik ga weer wat anders doen, nekpijn begint weer flink op te steken. Dan lijkt me het toetsenbord niet slim.
Het verschil met jou en hem is dat hij niet goed begrijpt wat er nou precies in de SC gebeurd. Dit in tegenstelling tot jou.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel...
Maar ik kreeg paar weken geleden gezeik over me heen, dat ik perse mensen moest accepteren in een SC. Terwijl ik sommige hier echt vind trollen en irritant vind.
En nu doen jullie precies hetzelfde en dan is het wel goed
Sorry maar ik geloof niet dat ik het snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |