Waarom zou ie een ban aanvragen of krijgen omdat wij te ver gaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Of misschien omdat hij toch vond dat we te ver zijn gegaan ofzo?
Kan. Hij voelt zich al snel de gebeten hond.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Of misschien omdat hij toch vond dat we te ver zijn gegaan ofzo?
haha iedereen maakt er zo'n big thing vanquote:
Omdat hij dan ook niet kan reageren als we een grapje maken? Ik weet het ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom zou ie een ban aanvragen of krijgen omdat wij te ver gaan?
Ohw, nja... dit dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan. Hij voelt zich al snel de gebeten hond.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha iedereen maakt er zo'n big thing vanik ga figureren en heb misschien 1 regeltje tekst. That's it!
C_Aquote:
Een regel is vaak begin van een glansrijke carrière.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha iedereen maakt er zo'n big thing vanik ga figureren en heb misschien 1 regeltje tekst. That's it!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:51 schreef Bellatrix het volgende:
Deze SC vergelijk ik met een buurthuis, en dan een methadonkliniek ernaast.
ZO BEGON ROBERT DeNIRO'S CARRIERE OOK.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Rellen en dellen.quote:
Misschien op de wiki.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk moeten we de mooiste quotes eens ergens bij gaan houden. Kan volgens mij best mooie dingen opleveren
Geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk moeten we de mooiste quotes eens ergens bij gaan houden. Kan volgens mij best mooie dingen opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |