quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:20 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe is het met mijn lekkere gemarineerde beflapjes?
Altijd, minstens 2 shots wodka en een Bloederige Marie anders kom ik er niet in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:28 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
ben je de dag begonnen met een neutje Bella ?
ok.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Altijd, minstens 2 shots wodka en een Bloederige Marie anders kom ik er niet in.
Crv!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:20 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe is het met mijn lekkere gemarineerde beflapjes?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:14 schreef kitao het volgende:
hier nog eén.
![]()
(ik logde net in op actieve topics)
wel om 03:45quote:
Goed hoor, toch wel lekker geslapen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:42 schreef crv het volgende:
[..]
wel om 03:45 [ afbeelding ]
Erg brak![]()
ondertussen al een soepkipgeslacht, de vaat gedaan en mijn vrouw naarhet vliegveld gebracht
al een dagtaak opzitten
en met jouw?
hij was al depijp uit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:47 schreef kitao het volgende:
hoi crv.
![]()
leefde die kip nog of zat ie al in de verpakking ?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:51 schreef crv het volgende:
[..]
hij was al depijp uit.
Gisteravond bouillon getrokken, maar toen die klaar was had ik geen zin meer die kip nog te ontleden. Buiten dat was die te heet om beet te pakken dus zijn we gewoon lekker naar bed gegaan en heb ik mijn andere "kippetje" uitgekleed
crv tha playah.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:51 schreef crv het volgende:
[..]
hij was al depijp uit.
Gisteravond bouillon getrokken, maar toen die klaar was had ik geen zin meer die kip nog te ontleden. Buiten dat was die te heet om beet te pakken dus zijn we gewoon lekker naar bed gegaan en heb ik mijn andere "kippetje" uitgekleed
krijg nu ook visioenenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:06 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
ik zag je in gedachten al met zo'n bijltje achter die kip aanhollen.
pm het maar doorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:42 schreef Pheno het volgende:
Kan iedereen bellen naar mijn huisarts om een afspraak te maken? Met meer man maken we meer kans om er door te komen.
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:42 schreef Pheno het volgende:
Kan iedereen bellen naar mijn huisarts om een afspraak te maken? Met meer man maken we meer kans om er door te komen.
zo was je weer in slaap gesukkeldquote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh BellaMaisjuh. Je was er vroeg bij
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen poppedopjes! TT!! Haha!! Net eerste overstap gemaakt, dus ben in Groningen!
Mogguh heertjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh BellaMaisjuh. Je was er vroeg bij
gayniaalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:46 schreef Bellatrix het volgende:
Niet goed kunnen passen binnen een SC
Doelt ie op deze SC?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:46 schreef Bellatrix het volgende:
Niet goed kunnen passen binnen een SC
handjes thuis houden he Patquote:
Ja en de singles.quote:
Ja en F&F, V&A, etc. etc.quote:
Noh, was iets wat ik ook gemist heb met tombo ofzo, en gisteren dan met die pedofiellenactie.quote:
WTFquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en F&F, V&A, etc. etc.
Volgens mij heeft hij alle SC's al gehad. Maar het is gewoon zo'n rare snijboon... óf hij gaat weer de vrouwen uit de SC per PM 'versieren' (ergo; geld voor seks bieden), of hij komt weer met allerlei andere rare praat. Die kerel heeft gewoon totaal geen besef van hoe de wereld in elkaar steekt.
*ff terug gaat lezenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Noh, was iets wat ik ook gemist heb met tombo ofzo, en gisteren dan met die pedofiellenactie.
Mjah hij deed gewoon een nogal rare uitspraak. Gister einde v/d middag volgens mij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Noh, was iets wat ik ook gemist heb met tombo ofzo, en gisteren dan met die pedofiellenactie.
[TAL SC #532] Poesjes, katjes en kittens... Miauw!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah hij deed gewoon een nogal rare uitspraak. Gister einde v/d middag volgens mij.
Was Tombo aan het rellen? Dat heb ik ook gemist dan
En C_A, vredesduif daar in het topic
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
En C_A, vredesduif daar in het topic
Vast...quote:
Nah, ik weet ook niet of hij een of andere ziekte heeft (zoals Tombo als zei), maar hij heeft idd soms wel een vreemde manier van posten. En naar wat ik hoorde hebben meerdere daar 'last' vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en F&F, V&A, etc. etc.
Volgens mij heeft hij alle SC's al gehad. Maar het is gewoon zo'n rare snijboon... óf hij gaat weer de vrouwen uit de SC per PM 'versieren' (ergo; geld voor seks bieden), of hij komt weer met allerlei andere rare praat. Die kerel heeft gewoon totaal geen besef van hoe de wereld in elkaar steekt.
Nee joh, das toch niks daar? Das gewoon nog 'normaal' voor zijn doen. Het is echt veeel erger geweest. In F&F had hij het altijd over dat hij de zus van z'n vrouw (die in Afrika woont) in huis wilde voor seks en schoonmaken, en in Singles ging hij de vrouwen PMen voor seks, en toen ze niet wilden geld biedenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[TAL SC #532] Poesjes, katjes en kittens... Miauw!
Hier begon het geloof ik.Erg opgeblazen.
Goedemorgenquote:
Goed zoquote:Gisteravond niet op Fok geweest![]()
Ben trots op me zelf![]()
Een goed begin is het halve werkquote:Lekker gesport, gezweet en vroeg naar bed gegaan
Nee weet ik maar daar viel ie gisteren ook al over.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, das toch niks daar? Das gewoon nog 'normaal' voor zijn doen. Het is echt veeel erger geweest. In F&F had hij het altijd over dat hij de zus van z'n vrouw (die in Afrika woont) in huis wilde voor seks en schoonmaken, en in Singles ging hij de vrouwen PMen voor seks, en toen ze niet wilden geld biedenEn dan de 'normale' rare semi-politieke praat die hij uitkraamt
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Mijn naam is niet voor niets charmed_angel
[TAL SC #535] Eh...?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee weet ik maar daar viel ie gisteren ook al over.En ik heb wel wat gehoord over zijn gedoe in Singles enzo, meng wat een kerel.
is toch standaard FOK!gedragquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, das toch niks daar? Das gewoon nog 'normaal' voor zijn doen. Het is echt veeel erger geweest. In F&F had hij het altijd over dat hij de zus van z'n vrouw (die in Afrika woont) in huis wilde voor seks en schoonmaken, en in Singles ging hij de vrouwen PMen voor seks, en toen ze niet wilden geld biedenEn dan de 'normale' rare semi-politieke praat die hij uitkraamt
Ja, daar was ik jammer genoeg bij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[TAL SC #535] Eh...?
Denk dat het daar met name beetje om ging. Pheno noemt hem als 'grap' een pedo na z'n 'een kinderhand is snel gevuld' opmerking (van kitao). En vervolgens gaat kitao er dan zelf over door dat hij weleens een mooi meisje van 7 heeft gezien
ben weer ff alleenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey crv-tje
Hoe is het met je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |