hij was al depijp uit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:47 schreef kitao het volgende:
hoi crv.
![]()
leefde die kip nog of zat ie al in de verpakking ?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:51 schreef crv het volgende:
[..]
hij was al depijp uit.
Gisteravond bouillon getrokken, maar toen die klaar was had ik geen zin meer die kip nog te ontleden. Buiten dat was die te heet om beet te pakken dus zijn we gewoon lekker naar bed gegaan en heb ik mijn andere "kippetje" uitgekleed
crv tha playah.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:51 schreef crv het volgende:
[..]
hij was al depijp uit.
Gisteravond bouillon getrokken, maar toen die klaar was had ik geen zin meer die kip nog te ontleden. Buiten dat was die te heet om beet te pakken dus zijn we gewoon lekker naar bed gegaan en heb ik mijn andere "kippetje" uitgekleed
krijg nu ook visioenenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:06 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
ik zag je in gedachten al met zo'n bijltje achter die kip aanhollen.
pm het maar doorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:42 schreef Pheno het volgende:
Kan iedereen bellen naar mijn huisarts om een afspraak te maken? Met meer man maken we meer kans om er door te komen.
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:42 schreef Pheno het volgende:
Kan iedereen bellen naar mijn huisarts om een afspraak te maken? Met meer man maken we meer kans om er door te komen.
zo was je weer in slaap gesukkeldquote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh BellaMaisjuh. Je was er vroeg bij
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen poppedopjes! TT!! Haha!! Net eerste overstap gemaakt, dus ben in Groningen!
Mogguh heertjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh BellaMaisjuh. Je was er vroeg bij
gayniaalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:46 schreef Bellatrix het volgende:
Niet goed kunnen passen binnen een SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |