En dat nerveuze even in z'n oog wrijven.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Filemon is irritant met dat stomme lachje telkens.
Ik kijk altijd naar jouw show Paul.quote:
Ik kijk het al vanaf het begin en ik vind het best vermakelijk, natuurlijk niet iedere dag evengoed maar het is best aardig laat op de avond. (Ik kijk s'avonds de herhaling.) Maar een groot gedeelte van NL loopt maar wat achter de massa aan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:48 schreef Injetta het volgende:
Ik kijk nu bij uitzending gemist...
Ik vind het steeds leuker worden. Jammer dat niet meer mensen dat "ontdekken".
Jezus wat een kneuzen inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kijk ook altijd, schaamde me wel voor die Ajacieden: 'Pisvee'
Nou hier zit nog een Ajacied die zich een partij schaamde.quote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kijk ook altijd, schaamde me wel voor die Ajacieden: 'Pisvee'
Of toen Paul iets over Feyenoord zei en er 1 persoon uit het publiek begon te 'juichen' zag je die kale meteen geiriteerd kijken en zo kijken van kom dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou hier zit nog een Ajacied die zich een partij schaamde.
'Pisvee' zeggen alleen die bioscoop toeschouwers en kleine bijdehante kinderen.
Ook dat er een flinke pulk snot aan zijn neus hing. Soms schaam je je even voor iemand die club zo vertegenwoordigd. En vooral die opmerking van die dikke kneus naast snotje, met zijn opmerking tegen Paul. Ja ik heb weinig verstand van voetbal, zei Paul. Waarop hij een feedback gaf 'Ja daarom ben je ook voor Feyenoord'.
Ben ik nou de enige die vind dat je 'normaal' moet omgaan met je concurrent, in de zin van wederzijds respect. Ook al ben ik Ajacied in hart en nieren, ik zal nooit vergeten dat Feyenoord de eerste en laatste Nederlandse club is/was die een Europese beker pakte. En ik zal PSV nooi PisVee noemen, of AZ, kaAZ. Kinderachtig en respectloos. En wat men over Ajax zegt, so be it, ik verlaag me niet tot dat niveau, live and let live.
2x zoveel voor pownews dan voor Paul de Leeuwquote:2159
MADIWODOVRIJDAGSHOW
1,6 3,8 241.000
2250
POWNEWS
2,9 8,8 442.000
Haha die pulk was inderdaad smerig. Het viel uiteindelijk ook gewoon op de microfoon dacht ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ook dat er een flinke pulk snot aan zijn neus hing. Soms schaam je je even voor iemand die club zo vertegenwoordigd. En vooral die opmerking van die dikke kneus naast snotje, met zijn opmerking tegen Paul. Ja ik heb weinig verstand van voetbal, zei Paul. Waarop hij een feedback gaf 'Ja daarom ben je ook voor Feyenoord'.
Ben ik nou de enige die vind dat je 'normaal' moet omgaan met je concurrent, in de zin van wederzijds respect. Ook al ben ik Ajacied in hart en nieren, ik zal nooit vergeten dat Feyenoord de eerste en laatste Nederlandse club is/was die een Europese beker pakte. En ik zal PSV nooi PisVee noemen, of AZ, kaAZ. Kinderachtig en respectloos. En wat men over Ajax zegt, so be it, ik verlaag me niet tot dat niveau, live and let live.
Kijkcijfers zeggen/boeien me niet veel, Bruno Mars staat ook op 1 in de Top-40.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef Paul het volgende:
[..]
2x zoveel voor pownews dan voor Paul de Leeuw
Dat gaat dus wel gebeuren denk ik, jammer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef deepart het volgende:
Hopelijk stopt de show niet door de lage kijkcijfers, ik vind het altijd wel vermakelijk als er niks anders bijzonder op is ( en dat is vaak ).
En daar gebeurt nou werkelijk 0,0.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef Paul het volgende:
[..]
2x zoveel voor pownews dan voor Paul de Leeuw
Als jij er heel netje uitziet en je spreekt heel netjes dan hoeven ze je niet? Zo simpel is het!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga vanavond toch naar mijn teddybeertje kijken.
Tijl is ook KANSLOOS hij is nooit grappigquote:Op woensdag 17 november 2010 22:25 schreef Luco het volgende:
Kijk het een halve minuut en ben Tijl nu al zat.
Jij hebt een voorbeeld functiequote:Op woensdag 17 november 2010 22:56 schreef yvonne het volgende:
Kutuitzending maar Gorden was bizar goed!
Vond het meevallen hoor..best aardige uitzending.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:56 schreef yvonne het volgende:
Kutuitzending maar Gorden was bizar goed!
Hij is wat minder serieus , nu weer even wel, Maar net datie live schakelde was wel weer funquote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk het nu weer sinds tijden. Het is er op vooruit gegaan
Ik kan het je lerenquote:
Dat vond ik ook niet kunnen. Echt een belachelijke opmerkingquote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Vond ik wel een beetje te ver gaan hoor.
Ja ik vond het ook te ver gaan ..niks om te lachenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Kw4Kje het volgende:
Vond ik wel een beetje te ver gaan hoor.
quote:Paul de Leeuw zegt sorry tegen Hanny Veerkamp van onze redactie
AMSTERDAM - Paul de Leeuw heeft zijn excuses aangeboden aan Hanny Veerkamp. Hij deed dit wegens zijn ongepaste opmerking over wijlen moeder Nel.
Hanny laat weten: "Ik was in alle staten na de uitzending. Het kwam echt heel hard aan. Ik dacht echt: waar is hij nu mee bezig? Mijn moeder was zo goed met hem!"
Maar Paul, die zijn ongepaste uitlating wijt aan het feit dat feit dat hij grieperig is, ziet in dat hij hij te ver is gegaan. "Hij zei dat hij het ging oplossen, het flapte eruit. Hij heeft ons erg hoog zitten, zei hij. Het was niet zijn bedoeling om ons te kwetsen."
Hij bood zijn excuses aan en stuurde een bos bloemen op. Hanny heeft ze aanvaard. "Ik heb ook een klein hartje, iedereen maakt wel eens fouten."
Maandag zal Paul in zijn Madiwodovrijdagshow publiekelijk zijn excuses aanbieden aan Hanny, al wil ze nog niet toezeggen dat ze daadwerkelijk komt.
Heel Nederland viel over Paul heen na zijn opmerking in de Madiwodovrijdagshow. Hanny sprak vanaf de Beau Monde Awards met Paul, maar geloofde niet dat ze inderdaad met de presentator sprak. Hierop flapte Paul eruit: "Ok. Met Peter R. de Vries. We hebben je moeder opgegraven."
Moeder Nel overleed vorige week op 82-jarige leeftijd. Vier dagen geleden werd ze begraven.
De aflevering van de Madiwodovrijdagshow van vanavond gaat niet door omdat Paul ziek is.
Filemon in zijn eentjequote:
ik vind het juist wel grappig voor de veranderingquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:03 schreef deepart het volgende:
Dit voelt als kijken in een lege koelkast.
Ik heb het even 5 minuten de kans gegeven, en het is inderdaad het kijken waard. Hij is wel wat zenuwachtig maar komt zo nu beter tot zijn recht dan naast Paul.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik vind het juist wel grappig voor de verandering
Absoluut, zal alleen wel onwennig zijn nuquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik denk dat Filemon beter tot zijn recht komt alleen.
Haha we dachten hetzelfdequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik denk dat Filemon beter tot zijn recht komt alleen.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Meddo het volgende:
haha, lucassen en lange frans bij zinloos geweld
eindelijk wat anders dan die platte humor van paulquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Paul het volgende:
Het is toch wel saai zo, maarja hij moet wel
Nee, geen zak anquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef deepart het volgende:
Het is eigenlijk wel heel leuk zo zonder Paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |