Jannes geloof ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:33 schreef Gorill0r het volgende:
En weer verder![]()
Wie komt volgende week?
quote:Maandag 11 oktober, 22.00 uur: Aflevering 7 – Jannes
Fedde is een enorme fan van volkszanger Jannes. Hij heeft een zwaar verleden achter de rug waar de muziek van Jannes hem doorheen heeft geholpen. Om die reden heeft hij op zijn rug een tatoeage van Jannes. In de tuin heeft Fedde in een schuurtje een café gebouwd dat vol met Jannes-posters hangt. Zijn droom is om met Jannes in zijn eigen café een biertje te drinken.
dit gaat een topper wordenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ja idd Jannes volgende week
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef Deckard het volgende:
Welke fokker is bezig geweest?
[ afbeelding ]
oehooooeeeeehquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:02 schreef Urquhart het volgende:
We krijgen na Jannes, ook nog een Frans Bauer afleveringMet weer woedende fans, want Frans stopte niet
gwn op sbs6.nl en dan gemist aanklikken i guessquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:54 schreef toetsenbordridder het volgende:
waar kan je deze heldenserie terugkijken?
heb het idee dat hele toegankelijke zangers de meest rare mensen aantrekken. (aflevering van Normaal, Grad Damen, Stef Ekkel)quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef Deckard het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft elke artiest wel zo'n percentage 'soort' fans.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:49 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
heb het idee dat hele toegankelijke zangers de meest rare mensen aantrekken. (aflevering van Normaal, Grad Damen, Stef Ekkel)
zou best kunnen, maar vind jij maar eens een 'normaal' fan die ook wethouder is ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft elke artiest wel zo'n percentage 'soort' fans.
wat een doosquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:29 schreef Urquhart het volgende:
DIE THOMAS BERGE FAN NU OP 4!!!!!!!!!!!!!
was niet zo bijzonder, ze vertelde alleen dat ze geen fan meer van Thomas is, omdat mensen die 3x naar een concert zijn geweest wel op de foto mogen en zij die netjes staat te wachten niet..quote:
vermoed dat ze haar eigen aflevering niet heeft terug gezien, of erg slecht is in zelfreflectiequote:
twee posts naar boven kijkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef MikeyMo het volgende:
Hey heul geen fans vanaaf, nu is er popstars... wanneer komt Fans nou?
marja 2.0!quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:29 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)zo_fan.avi_plain.xml
Popcorn staat klaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:09 schreef Ludwig. het volgende:
De 2 dagen zijn overbrugd, over nog geen 3 uur gaat de show waar heel Nederland het over heeft weer beginnen.
de tettenchromosomen zijn prima op orde hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze allebei een chromosoom missen
Ze hadden beter wat meer hersenchromosomen kunnen krijgenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de tettenchromosomen zijn prima op orde hoor
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze allebei een chromosoom missen
Thuglifequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een traantje? Hij heeft iemand vermoord?
wat een opmerkelijke TV-ruzie nietwaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef Alouette het volgende:
Ik heb me kapot gelachen om die Engelse meisjes net.
Daar wil ik echt niet aan denken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef Silenus het volgende:
Zullen die mensen nou echt ooit opgewonden van elkaar worden?
met veel drank op misschien welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef Silenus het volgende:
Zullen die mensen nou echt ooit opgewonden van elkaar worden?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef TheKC het volgende:
Volgende week komen waarschijnlijk fans van Frans Duijts
Dat gaan ze straks vragen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Storing op de tv hier ....Heb wel een fantastisch voorstukje gezien .... gaat Jannes nou bij ze thuis in het café (
) optreden of niet?
das toch mooi manquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
Die tranentattoo's zijn nog het ergste.
Oh, dan wacht ik nog even af .... balen dat ik dit niet kan zien!quote:
Weinig dorpen zijn dan ook een inteeltdorpen, maar er zijn wel inteeltdorpen waar dit soort mensen vandaan komen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
hier ook een dorp maar geen inteelt
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Weinig dorpen zijn dan ook een inteeltdorpen, maar er zijn wel inteeltdorpen waar dit soort mensen vandaan komen.
inderdaad, arme simpele zielquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:06 schreef Mula het volgende:
Ik vind deze meneer echt een beetje zielig. Niet leedvermaakzielig maar gewoon medelijdenzielig.
*fapfapfap*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
Oh is dat Jannes nou, wat een lekker ding![]()
Meer een uitje van de sociale werkplaats.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deze mensen zijn een beetje niveau probleemwijken hoorAls het niet nog lager is
Je kent Jannes toch nog wel?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
Oh is dat Jannes nou, wat een lekker ding![]()
wat ergquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef Alouette het volgende:
Volgens mij zag ik net de concierge van mijn school!
Doet me denken aan 12 steden 13 ongelukken...Je weet dat er zo iets verschrikkelijks gaat gebeuren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Dit vind ik de engste stukjes. Je ziet de 'blije' fans dansen maar de muziek valt weg en er komt een triest deuntje voor in de plaats.
Volksbuurters, zware alcoholist, cafe in de achterrtuin, onder de tattoo's, in een woonwagen gewoond, levend van een uitkering.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben nu pas thuis, heb ik iets belangrijks gemist?
dat ZIJN zn knappe kleren!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
Jannes heeft geen geld voor knappe kleren als hij op moet treden.
Ja, (oud)-alcoholist die een cafe in zijn eigen achtertuin heeft gebouwd van uitkeringsgeld!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben nu pas thuis, heb ik iets belangrijks gemist?
Oke bedankt voor de samenvatting maat!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef TheKC het volgende:
[..]
Volksbuurters, zware alcoholist, cafe in de achterrtuin, onder de tattoo's, in een woonwagen gewoond, levend van een uitkering.
Zal SBS wel hebben geregeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
ALS hij meegaat dan is het alleen omdat de camera erbij is.
Hij zegt gewoon ja en komt vervolgens nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Jaaaah, net op tijd weer beeld/tv om te zien hoe Jannes niet weet hoe hij moet zeggen dat 'ie niet wil optreden in zijn cafehuis.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Ja hoor uitkering en kind overdag wegstoppen.
is misschien maar beter ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Ja hoor uitkering en kind overdag wegstoppen.
Zal me niks verbazenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef JaneDoe het volgende:
zou wat zijn als hij nu niet op komt dagen
Wel netjes met mes en vork gesneden, de kaas en de worst!quote:
Het eindigd altijd met een depressief muziekjequote:
Om de dag te beginnen he, dan nog 36 bier erbijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef tralalala het volgende:
Als Jannes niet komt gaat die gast weer aan de wiskey!
proost!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om de dag te beginnen he, dan nog 36 bier erbij
Dan gaat dat cafe in de hensquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Als Jannes niet komt dan flipt die man.
Godverdomme ik zou met 10% van die hoeveelheid al in coma liggenquote:
misschien is zijn hond wel het slachtofferquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ik was even bang dat 'ie ging zeggen dat 30 januari (toch?) de dag was dat hij zijn eerste slachtoffer gemaakt had of zo.....
Dat is nog kijken hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Toch wel respect voor Jannes als 'ie daadwerkelijk komt.
ja en die, die is ook voor jannes!!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef Gorill0r het volgende:
Haha dat kind, mag ik een hapje? Ja maar niet alles opeten!
Die uitspraak was ik nog aan het verdringen in mijn brein .... verstond het niet goed!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
misschien is zijn hond wel het slachtoffer
Da's doorgestoken kaart natuurlijk (afspraak met SBS).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Toch wel respect voor Jannes als 'ie daadwerkelijk komt.
totdat ze niet meer met hem op de foto magquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja en die, die is ook bvoor jannes!!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Die uitspraak was ik nog aan het verdringen in mijn brein .... verstond het niet goed!
Die zat laatst bij live 4 youquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja en die, die is ook voor jannes!!!!![]()
[ afbeelding ]
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's doorgestoken kaart natuurlijk (afspraak met SBS).
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat het de datum was waarop zijn kind/moeder/vader was overleden of zo.
Misschien was de klas wel vrij voor het grote dorpsfeest!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef Shasty het volgende:
Dit is toch wel weer enorm typisch hoorWie betaald die buitenschoolse opvang voor dat kind?
Wij?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef Shasty het volgende:
Dit is toch wel weer enorm typisch hoorWie betaald die buitenschoolse opvang voor dat kind?
wij als belastingbetalersquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef Shasty het volgende:
Waar is Alberto Stegeman (of hoe heet 'ie) als je hem nodig hebt?quote:
Is niet te betalen met een uitkering hoor.quote:
Maraca waar heb je Alberto gelaten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Waar is Alberto Stegeman (of hoe heet 'ie) als je hem nodig hebt?
Maar als 'ie wel komt is het ook wel geinig, Jannes verwacht een iets ander café.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tof zijn als die niet komt ! die man helemaal blij speciaal een bak aldi chips op tafel gezet en dan komt ie niet geweldige tv
weet je dat ie vaak nog netto meer overhouden dan hardwerkende mensen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is niet te betalen met een uitkering hoor.
Zo'n schuur ook niet..
En al die drank....
....
Ze is dr nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maraca waar heb je Alberto gelaten?
vergeet de enorme berg aan chips die net op tafel is gezet ook nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is niet te betalen met een uitkering hoor.
Zo'n schuur ook niet..
En al die drank....
....
Hij ligt gewoon naast me hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maraca waar heb je Alberto gelaten?
Lekker motiverend ook weer voor ons hardwerkenden!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet je dat ie vaak nog netto meer overhouden dan hardwerkende mensen?
Jannes vindt het al lang best als ie met z'n bakkes op TV komt, ook nog eens tijdens een "synpathieke aktie".quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar als 'ie wel komt is het ook wel geinig, Jannes verwacht een iets ander café.
weet hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:20 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Lekker motiverend ook weer voor ons hardwerkenden!
Het ziet er ook weer niet héél aanlokkelijk uit, eigenlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Lijkt me ook wel een lekker leven, eigen cafe, vreten en zuipen en niet werken.
Waarom zou je de deur dan nog uitgaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Lijkt me ook wel een lekker leven, eigen cafe, vreten en zuipen en niet werken.
True.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet hetmaar het is echt te belachelijk voor woorden
Voor het geval je geheugen korter is dan 10 minuten, niet verkeerd, omdat er vast ook meer Jannes-fans kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |