Eeeeh?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
In foksilver zie je wel de webicons in het profiel, gebruik jij foksilver ladi?
Dankuquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:26 schreef Stali het volgende:
Hulde trouwens aan Ladidadida.
Best veel werk wat er allemaal in zit.
Wat staat er voor een layout aangegeven op deze plaats: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eeeeh?
Niet van die gekke dingen vragen joh, ik weet net hoe ik op Fok kom
PMquote:
Ik zie geen layout staan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat staat er voor een layout aangegeven op deze plaats: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Foksilverquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gebruik template: dan?
Zie je gewoon ergens iets van foksilver of baggerlayout?
Heb ik gePM'tquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
Er was in het begin toch nog iemand die mee wilde doen?
Dat bedoel ik dus, zet dat eens zo snel mogelijk om naar de baggerlayout viaquote:
onder Gebruik template:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat staat er voor een layout aangegeven op deze plaats: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
24 uur voor de speciale rollen is te lang, vind ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef -SG- het volgende:
Wat vinden jullie van de tijden die Ladi heeft aangehouden??
In het begin te lang maar daarna eigenlijk ideaal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef -SG- het volgende:
Wat vinden jullie van de tijden die Ladi heeft aangehouden??
Ik heb wel silvertheme.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, zet dat eens zo snel mogelijk om naar de baggerlayout via
[..]
onder Gebruik template:
Want foksilver gaat met de komst van de nieuwe nieuwe layout toch verdwijnen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:08 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
24 uur voor de speciale rollen is te lang, vind ik.
Seriously? Ik had de laatste week echt totaal geen zin meer omdat het zo langzaam ging, en dan helemaal aan het eind met minder mensen dus. Alsof je een dood paard voort trektquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In het begin te lang maar daarna eigenlijk ideaal.
Paart ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Seriously? Ik had de laatste week echt totaal geen zin meer omdat het zo langzaam ging, en dan helemaal aan het eind met minder mensen dus. Alsof je een dood paart voort trekt
Hoe denk je dat ik me voelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat was echt......
Gewoon, geen woorden voor.
Komt ook omdat ik extreem druk was de laatste tijd, had ik meer tijd om het een en ander zwart te maken..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Seriously? Ik had de laatste week echt totaal geen zin meer omdat het zo langzaam ging, en dan helemaal aan het eind met minder mensen dus. Alsof je een dood paard voort trekt
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik schrok echtEn liep vervolgens rood aan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik schrok echtEn liep vervolgens rood aan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat was echt......
Gewoon, geen woorden voor.
Dit kan ik goed begrijpen. Jij hebt de boel flink aan de gang weten te houden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Seriously? Ik had de laatste week echt totaal geen zin meer omdat het zo langzaam ging, en dan helemaal aan het eind met minder mensen dus. Alsof je een dood paard voort trekt
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik blijf erbij, je moet een deadline nemen voor de speciale rollen, maar die mag je ook vervroegd doen, en dan is er wel om de dag een lynch met dezelfde tijden
Hoe zie je die vervroegde tijd voor je danquote:
Mensen die en 's avonds geen tijd hebben na de kills voor de hints en overdag niet en tot 19.30 niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat werkte er eigenlijk niet aan de tijden van de vorige rondes? Van voor de herstart?
Ja, maar dat krijg je dus als er niets te doen is, dan gaan mensen SCen. Doe je niets aan. bij een 24-uurs lynch kun je t nog een dag over lynchen hebben, bij 24 uur wachten op de speciale rollen heb je niets te doen en dan gaat men gewoon onzin posten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:32 schreef Stali het volgende:
Ik zag in ieder geval een hoop slowchat op allerhande tijden en in het algemeen veel gewacht.
Af en toe een uitzondering bijv. een SL die een weekendje weg is dan is even wachten natuurlijk niet erg. Maar voor het spel zou het zoveel leuker zijn wanneer dit sneller gaat. De middelen om te internetten zijn inmiddels ook sterk verbeterd he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |