Ja maar omdat ik nog aardig nieuw ben ik het spel leek het me niet verstandig om elke hersenscheet te posten. Maar blijkbaar moet ik daar dus schijt aan hebben...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:51 schreef Susi het volgende:
Even een dode(n)opmerking: iedereen plaatst hier z'n hersenscheten. Dan mogen de jouwe er ook gewoon bij ;-)
Jij denkt werkelijk dat "Ik stem op Hara om toch" beter werkt dan hints posten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja maar omdat ik nog aardig nieuw ben ik het spel leek het me niet verstandig om elke hersenscheet te posten. Maar blijkbaar moet ik daar dus schijt aan hebben...
Dat was dan wel mijn strategie voor de volgende ronde.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat "Ik stem op Hara om toch" beter werkt dan hints posten?
Neuh, maar elke keer als ik weer vertrouwen in jouw onschuld begin te krijgen stel je me weer teleur door "100% zeker te zijn" en vervolgens weer een dorp te lynchen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat "Ik stem op Hara om toch" beter werkt dan hints posten?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was dan wel mijn strategie voor de volgende ronde.
Niet goed?
ik zeg nietsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:13 schreef Rave_NL het volgende:
Nouja, laten de volgende ronde dan gewoon in vrede samen hints gaan zoeken.
(als je dan geen maffia bent tenminste..)
Hara was trots op mij, ik heb het goed gespeeldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neuh, maar elke keer als ik weer vertrouwen in jouw onschuld begin te krijgen stel je me weer teleur door "100% zeker te zijn" en vervolgens weer een dorp te lynchen..
[..]
Anders had je nu nog wel geleefd...
Kreeg ik maar zulke complimentjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hara was trots op mij, ik heb het goed gespeeld
Ben jij dan weer SL? Of doe je de volgende keer mee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:02 schreef Ladidadida het volgende:
Meestal wanneer er genoeg aanmeldingen zijn
Meestal is het zo dat de rol van SL verschuift.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij dan weer SL? Of doe je de volgende keer mee?
Hoeveel van dit soort textbased spellen zijn er eigenlijk op fok!?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:02 schreef Ladidadida het volgende:
Meestal wanneer er genoeg aanmeldingen zijn
Ja maar dat zijn allemaal lepel-topics of associatiespelletjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef Susi het volgende:
Heel men staat vol met tekst en spelletjes.
Maar iets vergelijkbaar met dit ? Denk het niet.
Textbased tetris? Links, links, links, draai, omlaag, rechts, omlaag, omlaag, omlaag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn allemaal lepel-topics of associatiespelletjes.
Alleen de AKQ is nog enigszins goed opgezet om het zo maar even te zeggen..
Want zat namelijk zelf met een half uitgewerkt ideetje te spelen..
Je stem telt wel mee hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
##Rave_NL
Het schijnt dat jij de koffie moet halen
yosander (4) tripack, Hara, Rave
Rave_NL (1) Yosander, Etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |