Waarom had je trouwens niet meteen die hint tegen mij gebruikt?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
De volgende keer op FOK!
De volendam editie!
Valt soms toch niet mee hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb ook maar een paar hints gevonden naar de maffia terwijl ik wist wie het waren
Volgende keer liever wel, dan kan ik tenminste meepuzzelen zonder de verkeerde verdacht te hoeven makenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt soms toch niet mee hewees blij dat je geen dorp was
Omdat ik eerst mafia op één kill wilde geloof ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom had je trouwens niet meteen die hint tegen mij gebruikt?
heb je zeker nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ik het niet slecht heb gedaan als newb...
Je bedoeld zonder dat je het expres doetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgende keer liever wel, dan kan ik tenminste meepuzzelen zonder de verkeerde verdacht te hoeven maken
Ik zeg niets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ik het niet slecht heb gedaan als newb...
Ik zat op je andere bodyguard te azen. Dacht dat krio dat wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik eerst mafia op één kill wilde geloof ik.
En ik maar hopen dat je zou denken dat Krio mijn bodyguard was!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zat op je andere bodyguard te azen. Dacht dat krio dat was
Hoeven maken is hetzelfde als expres doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je zeker niet
[..]
Je bedoeld zonder dat je het expres doet
Alle newbiemafia stonden bij meerdere mensen op het lijstje omdat jullie een hetze tegen mij begonnen zonder een enkele hint. Maar verder goed gedaan hoor!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef Rave_NL het volgende:
Ladida, is het misschien om een overzichtje te maken van wie voor welke moord verantwoordelijk was?
Misschien wel leuk voor de dorps..
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zal de oplossingen van de hints zo posten!
Is ze mee bezig, zegt ze net.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef Rave_NL het volgende:
Ladida, is het misschien om een overzichtje te maken van wie voor welke moord verantwoordelijk was?
Misschien wel leuk voor de dorps..
Dan begin je een lijst. Is dat een idee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Ik meld me aan voor de volgende ronde.
Ah ja, dat zou ik nog uitleggen. Cupido had Hara en SG gekoppeld, en ik verkeerde in de veronderstelling dat ik hen dit verteld had (kan me serieus het scherm nog herinnerenquote:
spelfout.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan moest Hara zeggen dat die spel fout op mij sloeg
2 fouten in dit spel dus, wel heel ergquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ah ja, dat zou ik nog uitleggen. Cupido had Hara en SG gekoppeld, en ik verkeerde in de veronderstelling dat ik hen dit verteld had (kan me serieus het scherm nog herinneren). Toen kwam het ineens ergens in het topic ter sprake, bij de 3e dag ofzo, en Hara ontkende zo stellig dat ze gekoppeld was, dat ik het voor de zekerheid even gecheckt heb in m'n inbox. Kon dus nergens een verzonden bericht vinden aan Hara & SG. Omdat we toen dus al aardig ver in het spel waren vond ik het onredelijk om Hara en SG alsnog mee te delen dat ze gekoppeld waren, en heb ik besloten de cupidorol dus even te laten voor wat hij was. Gewoon een domme fout van mij geweest dus!
EINDELIJK IEMAND DIE ME GELOOFT, OH MIJN GOD.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ah ja, dat zou ik nog uitleggen. Cupido had Hara en SG gekoppeld, en ik verkeerde in de veronderstelling dat ik hen dit verteld had (kan me serieus het scherm nog herinneren). Toen kwam het ineens ergens in het topic ter sprake, bij de 3e dag ofzo, en Hara ontkende zo stellig dat ze gekoppeld was, dat ik het voor de zekerheid even gecheckt heb in m'n inbox. Kon dus nergens een verzonden bericht vinden aan Hara & SG. Omdat we toen dus al aardig ver in het spel waren vond ik het onredelijk om Hara en SG alsnog mee te delen dat ze gekoppeld waren, en heb ik besloten de cupidorol dus even te laten voor wat hij was. Gewoon een domme fout van mij geweest dus!
Gij maffia, gij zult gelynched wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat is de andere dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
2 fouten in dit spel dus, wel heel erg
Ga huilen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
2 fouten in dit spel dus, wel heel erg
Neener neener neener.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef -SG- het volgende:
Was wel beter voor mij geweest, als we gekoppeld waren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo mocht dat niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik sg de eerste nacht niet mocht laten afmaken
Nee niet zo....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neener neener neener.
Zullen wij dat nieuwe dorp maken?
Ja jung, jij bracht het net alsof het een tweede fout van Ladidadida wasquote:
Oh sorry my badquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja jung, jij bracht het net alsof het een tweede fout van Ladidadida was
Weet ik niet, ik had zo'n ingeving dat jij niet veel goeds wasquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Susi het volgende:
En ik vind het nog steeds stom dat ik zo snel dood moes
Zie geen hints over spelfouten naar mijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef Ladidadida het volgende:
Hierbij de oplossingen van de hints!
-knip-
Ben nog steeds niet overtuigd dat ik maffia ben...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef Ladidadida het volgende:
Hierbij de oplossingen van de hints!
Nacht 1
ruige muziek --> Ravemuziek
gevolgd worden --> Rave_NL gepost in ‘stalken’
persoon viel totaal niet op --> onopvallend, gecamoufleerd, Rave_NL post veel in DEF
Nacht 2
kende haar verder niet/vertelde nooit iets --> weinig info dus, Rave_NL heeft weinig ingevuld in z’n fobo
Eva: mis ‘r --> Eva + r is Evar, omgekeerd Rave
niet zo’n sociaal type --> Rave_NL sig over klootzakken
Nacht 4
ReWout niet deed aan scheren --> Rave gepost in ‘Franse jongeren’
Hoe kom jij nou helemaal hier boven --> men komt doorgaans boven door (iets te be)klimmen, Rave gepost in ‘klimmen’
Omkopen/liever koffie? Nee. Biertje? Nee. Borrel? Nee --> ondertitel Rave: comrpomis is geen optie
Nacht 5
hogerop gaan zoeken --> Rave gepost in ‘van onderofficier naar officier’
contradictio in termis --> Rave gepost in ‘mooie Duitse’
best een lekker dier, zelfs met zo’n rare kop --> ava Rave, Cristiano Ronaldo
Nacht 6
over een paar uurtjes was ze jarig --> Rave_NL gepost in: ‘bijna 00:00!’
bijbelverhaaltje --> Rave_NL gepost in ‘in je slaap haar afknippen’, Simson en Delilah
veel vrienden had Engel niet --> weinig reacties in fotoboek Rave_NL
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
iets te dik en chagrijnig wijf --> -SG- gepost in meerdere Yvonnetopics
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
nog even aftrekken --> SG post veel in PUB, pubers trekken zich continu af :’)
Wat is dit nu weer voor een hint?
"maakt mij niet uit, het spel is toch stom en ik wilde toch al niet meer meedoen de volgende keerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
###FOK!MAFFIA Ronde 2
1. Susi
2. StijnDa
3. Liesje1979
4. Ladidadida
5. naatje_1
En nee, ik ga niet meer fobo updaten
En de link die jij legde met bergbeklimmen was bij de verkeerde moord..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
ReWout niet deed aan scheren --> Rave gepost in ‘Franse jongeren’
Wat stom. Ik heb het wel vaker over the hairy french maar ik heb hier totaal de link niet gelegd
Ik ben nogal labiel in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"maakt mij niet uit, het spel is toch stom en ik wilde toch al niet meer meedoen de volgende keer"
k Had ze beide. Maar bij mij heb jij helemaal geen avatar. Waar is Ronaldo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En de link die jij legde met bergbeklimmen was bij de verkeerde moord..
Ik heb geen ava, wél een webicon..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k Had ze beide. Maar bij mij heb jij helemaal geen avatar. Waar is Ronaldo?
vroeg ik mij ook al afquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k Had ze beide. Maar bij mij heb jij helemaal geen avatar. Waar is Ronaldo?
Maar er zitten ook zeker mooie tussenquote:ReWout niet deed aan scheren --> Rave gepost in ‘Franse jongeren’
Edit: Nu heb ik net een paar gepakt die al genoemd zijnquote:iets te dik en chagrijnig wijf --> -SG- gepost in meerdere Yvonnetopics
Dat zei ik laatst nog hier, maar toen werd me op het hart gedrukt dat jullie die ook niet meer zien.quote:
kloptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst nog hier, maar toen werd me op het hart gedrukt dat jullie die ook niet meer zien.
Ladidadida heeft heus geen special powers.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
Stali,
Kom even hier en ga stof happen alsjeblieft.
Die heb ik dan ook niet gemaaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie geen hints over spelfouten naar mij
Oh? Weird, ik zie hem wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook, maar ook daar zie ik niets
Ik had wel 'Bad Spellers of the World Untie' gebruiktquote:
had ik gelezen, ik weet zelf nog wel een hint mocht je de volgende keer wat nodig hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik had wel 'Bad Spellers of the World Untie' gebruikt
Wat was steekten dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik had wel 'Bad Spellers of the World Untie' gebruikt
Why thank you.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Stali het volgende:
[..]
De hele wereld is ingestort. Genoeg stof te happen.
Mijn nederige excuses..
Dat dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef -SG- het volgende:
Ohja Ladi, bedankt voor het leiden van het spel.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef -SG- het volgende:
Ohja Ladi, bedankt voor het leiden van het spel.
Een foutquote:
Nou?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
had ik gelezen, ik weet zelf nog wel een hint mocht je de volgende keer wat nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |