we kunnen er een topicmeet van makenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef gekkewiebel het volgende:
Was de actie Red de Postbode al langsgeweest? Je kunt stickers bestellen die de postbode redden! Ik durf niet te zeggen of de zaterdagwerkers eronder vallen, maar als je je geroepen voelt: www.reddepostbode.nl
Jammer dat het van de verkeerde partij is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef gekkewiebel het volgende:
Was de actie Red de Postbode al langsgeweest? Je kunt stickers bestellen die de postbode redden! Ik durf niet te zeggen of de zaterdagwerkers eronder vallen, maar als je je geroepen voelt: www.reddepostbode.nl
Een partij die voor de postbodes opkomt kan toch nooit een verkeerde partij zijn?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:07 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Jammer dat het van de verkeerde partij is.
De actie "Red de postbode" vind ik absoluut goed, niks mis mee, alleen de SP in zijn geheel is niet echt mijn partij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een partij die voor de postbodes opkomt kan toch nooit een verkeerde partij zijn?
Ach, zolang je maar geen VVD-er bent. Een VVD-stemmende postbode, da's net zoiets als een Jood die op de NSDAP stemt (of een Marokkaanse Wilders-fan)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:59 schreef Viper86 het volgende:
[..]
De actie "Red de postbode" vind ik absoluut goed, niks mis mee, alleen de SP in zijn geheel is niet echt mijn partij.![]()
Er is eigenlijk geen enkele partij die mij 100% aanspreekt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar geen VVD-er bent. Een VVD-stemmende postbode, da's net zoiets als een Jood die op de NSDAP stemt (of een Marokkaanse Wilders-fan)
Nee, dat heb ik ook. Dus meestal stem ik maar op een partij die mij voor 70% aanspreekt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Er is eigenlijk geen enkele partij die mij 100% aanspreekt.
dat moet ook wel ja, anders zou je nooit kunnen stemmenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook. Dus meestal stem ik maar op een partij die mij voor 70% aanspreekt.
Dat vindt ik nou absolute bullshit, sorry...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar geen VVD-er bent. Een VVD-stemmende postbode, da's net zoiets als een Jood die op de NSDAP stemt (of een Marokkaanse Wilders-fan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:06 schreef Taneli het volgende:
[..]
Dat vindt ik nou absolute bullshit, sorry...
Vrijheid van meningsuiting toch in dit land?Ik heb absoluut geen probleem met vrijheid van meningsuiting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het juist het gedachtegoed als dat van de VVD is geweest wat de TNT mede in de situatie heeft gebracht zoals deze nu is. De VVD is fel voorstander van de liberalisering en van de "vrije markt", en komt niet op het idee dat je misschien wel niet ALLES moet liberaliseren. Bij kamerdebatten is het ook steevast de VVD die TNT laat vallen en de verwerpelijke praktijken van Sandd en Selektmail verdedigt. De VVD-ers Aptroot en Elias verschijnen geregeld in de pers als het om postzaken gaat en voelen zich niet te beroerd om met leugens hun argumenten kracht bij te zetten.
Lees bijvoorbeeld eens dit artikel. Als de leugen niet bestond, had meneer Elias 'm wel uitgevonden!
Kortom: De VVD wil de postbode niet redden, maar hem de nek omdraaien! En dat allemaal omdat er dan zogenaamd lagere prijzen komen voor de consument, betere kwaliteit (wij weten wel beter) en meer efficiency (4 postbodes achter elkaar door je straat)
Dus misschien niet zo verwonderlijk dat ik hier niet op stem.Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
Zover had ik me er iig niet in verdiept, dus dan begrijp ik je wel... maar met een beetje geluk wordt de nek van Sandd en Selectmail al omgedraaid volgend jaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 05:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen probleem met vrijheid van meningsuiting.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het juist het gedachtegoed als dat van de VVD is geweest wat de TNT mede in de situatie heeft gebracht zoals deze nu is. De VVD is fel voorstander van de liberalisering en van de "vrije markt", en komt niet op het idee dat je misschien wel niet ALLES moet liberaliseren. Bij kamerdebatten is het ook steevast de VVD die TNT laat vallen en de verwerpelijke praktijken van Sandd en Selektmail verdedigt. De VVD-ers Aptroot en Elias verschijnen geregeld in de pers als het om postzaken gaat en voelen zich niet te beroerd om met leugens hun argumenten kracht bij te zetten.
Lees bijvoorbeeld eens dit artikel. Als de leugen niet bestond, had meneer Elias 'm wel uitgevonden!
Kortom: De VVD wil de postbode niet redden, maar hem de nek omdraaien! En dat allemaal omdat er dan zogenaamd lagere prijzen komen voor de consument, betere kwaliteit (wij weten wel beter) en meer efficiency (4 postbodes achter elkaar door je straat)
Dus misschien niet zo verwonderlijk dat ik hier niet op stem.
Ah, vandaar dat je je politieke tegenstanders uitmaakt voor Joodse Nazi's.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 05:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen probleem met vrijheid van meningsuiting.
Dus misschien niet zo verwonderlijk dat ik hier niet op stem.
Ik zie het niet gebeuren, VVD, CDA, D'66 zullen zeker proberen om deze bedrijven 'uitstel' te geven of om ze gewoon hun gang te laten gaan met de mazen in de wet. Dan is het afwachten wat PvdA, GL en PVV gaan doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:48 schreef Taneli het volgende:
[..]
Zover had ik me er iig niet in verdiept, dus dan begrijp ik je wel... maar met een beetje geluk wordt de nek van Sandd en Selectmail al omgedraaid volgend jaar![]()
99,5% van de post wordt nog gewoon binnen 24 uur bezorgd, geen idee of je in een 'probleemgebied' woont waar er gewoonweg niet genoeg mensen zijn om garant te staan voor tijdige bezorging.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Vertel, wie van jullie heeft mijn enveloppe achterover gedrukt?![]()
Klopt het dat de post veel later bezorgd wordt dan voorheen? Hoor overal om mij heen dat mensen lang wachten op post. Ik bijvoorbeeld sinds vrijdag...
Dat zeg ik niet: ik zeg dat een postbode die VVD stemt net zo onlogisch is als een Jood die NSDAP stemt. Dan stem je nml in met je eigen ondergang!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:28 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je je politieke tegenstanders uitmaakt voor Joodse Nazi's.
De zender verstuurd wel vaker pakketjes en enveloppen dus aan de adressering ligt het hopelijk niet...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:09 schreef lololo het volgende:
[..]
99,5% van de post wordt nog gewoon binnen 24 uur bezorgd, geen idee of je in een 'probleemgebied' woont waar er gewoonweg niet genoeg mensen zijn om garant te staan voor tijdige bezorging.
Vaak wordt vertraging ook veroorzaakt door onjuiste adressering, 1 verkeerd cijfer in je postcode en het ligt in een heel ander bezorggebied waar de fout dan eerst ontdekt moet worden voordat de zending naar het correcte bezorggebied gestuurd wordt.
Tip: dubbelcheck altijd de adresgegevens voor je iets verstuurt en zorg dat ook je adres als afzender duidelijk vermeld staat. Als de zending dan onbestelbaar blijkt te zijn krijgt de verzender hem terug, anders gaat de zending naar de afdeling 'onbestelbare stukken' en met een beetje pech ziet niemand hem dan ooit meer![]()
Daar heb je nou natuurlijk weinig aan maar het voorkomt misschien problemen in de toekomst
Dat klinkt niet goed eerlijk gezegd....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:17 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
De zender verstuurd wel vaker pakketjes en enveloppen dus aan de adressering ligt het hopelijk niet...
Ze gaat een formulier invullen om het poststuk op te laten zoeken.. En dan maar hopen dat het er in zit! Heb er wel voor betaald namelijk, beetje oneerlijk om haar dan het geld terug te laten betalen
Uitstel hebben de nieuwe postbedrijven al genoeg gehad. De bonden waren best bereid uitstel te geven, maar de nieuwe postbedrijven willen geen uitstel, ze willen afstel!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:02 schreef lololo het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren, VVD, CDA, D'66 zullen zeker proberen om deze bedrijven 'uitstel' te geven of om ze gewoon hun gang te laten gaan met de mazen in de wet. Dan is het afwachten wat PvdA, GL en PVV gaan doen.
Kijk, als deze bedrijven niet langer de tijd krijgen om aan hun verplichtingen wbt arbeidscontracten te doen, dan wordt het uiterst verliesgevend voor ze om 'gewone' post te bezorgen en zullen ze daar vroeg of laat mee ophouden waarschijnlijk of hun activiteiten op dit vlak enorm gaan beperken. Daarmee mislukt dan de liberalisering van de postmarkt (gedeeltelijk). Ik moet nog zien of PvdA, GL en PVV daar ongevoelig voor zijn. Wilders verkondigde nog geen paar jaar geleden dat het minimumloon afgeschaft moest worden. De PvdA heeft ten tijde van Paars hard meegewerkt aan de liberalisering en is vrijwel doof geweest voor alle kritiek (dat die bezorgers feitelijk onder minimumloon werken is niet iets van de laatste tijd natuurlijk) en GL heeft de PvdA sinds kort rechts ingehaald.
De SP is ook niet mijn partij maar zij zijn de afgelopen jaren écht de enige partij geweest die zich serieus verzet heeft tegen de wantoestanden op de postmarkt.
Gelukkig gaat het nu slechts om een potje nagellak, maar toch. Hierdoor kiezen veel mensen voor andere bedrijven om hun spullen te laten bezorgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:23 schreef lololo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed eerlijk gezegd....![]()
Persoonlijk verstuur of laat ik alles wat meer waard is dan de envelop die er omheen zit als pakketpost of aangetekende. Ik hoor ook íets teveel verhalen over pakjes met DVD's, telefoon-accessoires etc die als 'gewone' post verstuurd worden en die 'zoek' raken.
Geweldig als je het bedrijf waar je zelf voor werkt al niet meer vertrouwd
En dat is een ieders recht, ik zou alleen niet te hard hopen dat die het beter doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het nu slechts om een potje nagellak, maar toch. Hierdoor kiezen veel mensen voor andere bedrijven om hun spullen te laten bezorgen.
Moet je wel even de nuance bij vertellen dat het subsidie is voor omscholing ed en het aannemen van moeilijk plaatsbare mensen, ouderen en gedeeltelijk arbeidsongeschikten. Alsof we van dat laatste niet genoeg bij TNT rond hebben lopenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:34 schreef Peterselieman het volgende:
Pff, net op het nieuws dat TNT in totaal 10 miljoen euro aan subsidie ontvangt om én van de fulltimers af te komen én postbezorgers aan te kunnen trekken.
Mja, het bedrijf heeft geld genoeg, dus waarom zou je daar nog meer subsidie aan besteden ...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:05 schreef lololo het volgende:
[..]
Moet je wel even de nuance bij vertellen dat het subsidie is voor omscholing ed en het aannemen van moeilijk plaatsbare mensen, ouderen en gedeeltelijk arbeidsongeschikten. Alsof we van dat laatste niet genoeg bij TNT rond hebben lopen
Het is een gigantisch pakketquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:37 schreef rub3n het volgende:
Ten eerste, je weet nog niet wat er is gebeurd. Misschien heeft je moeder getekend of wie dan ook en het in de keukenla gelegd. Meteen TNT verrotschelden werkt opzich niet handig hier.
Verder kun je met de klantenservice bellen. En via Track&Trace kun je volgens mij ook de handtekening inzien.
Oh wat goed! Heb je zo'n sporttest gehad?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij de Politie. Ben al door de 1e ronde. Als ik daar straks definitief door ben, moet ik stoppen met het postbode werk.
Misschien beter ook met al dat gezeur bij TNT.
Dankje, nee nog niet. Maar ik ben al een tijdje aan het trainen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh wat goed! Heb je zo'n sporttest gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |