Gewoon weer als vaste gast ipv Kraaijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:30 schreef DrDentz het volgende:
Johan zegt in Doordekken wel dat Willem van Hanegem er geen problemen meer mee heeft om bij VI aan te schuiven. Binnenkort misschien weer "Wat kan mij dat nou schelen man?"
Download het dan ook, slimpiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:06 schreef tong80 het volgende:
Ik heb uitzendingen al vaker proberen terug te kijken maar hij hapert altijd. Ben geloof ik de enige met dat probleem.
Hoog, volgens mij. Ik dacht dat ze gemiddeld zo rond de 500.000 zitten.quote:
yep, zeker een goeie score! logisch na de de jong-soap ;-)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hoog, volgens mij. Ik dacht dat ze gemiddeld zo rond de 500.000 zitten.
Dat zou briljant zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:30 schreef DrDentz het volgende:
Johan zegt in Doordekken wel dat Willem van Hanegem er geen problemen meer mee heeft om bij VI aan te schuiven. Binnenkort misschien weer "Wat kan mij dat nou schelen man?"
Door het jeugdige talent van der Gijp. De AVRO-leden willen hem nu wel eens zien.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hoog, volgens mij. Ik dacht dat ze gemiddeld zo rond de 500.000 zitten.
Als hij dan na jaren terugkeert:quote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als hij dan na jaren terugkeert:
Genee: Wat viel je op Willem?
Willem: Hoezo?
Genee: Nou je hebt toch de wedstrijden gezien?
Willem: Nee moet dat dan?
En dan wat later: "Wat zijn dat toch voor een onzinnige vragen iedere keer.. Er is de hele dag voetbal op, dus het is logisch dat ik wel eens wat ziet of niet?"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als hij dan na jaren terugkeert:
Genee: Wat viel je op Willem?
Willem: Hoezo?
Genee: Nou je hebt toch de wedstrijden gezien?
Willem: Nee moet dat dan?
Ik denk serieus dat veel mannen nu mochten kijken omdat hun vrouwen hebben gelezen dat van der Gijp genomineerd is voor een Televizierring.quote:
wat bedoel je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef bascross het volgende:
Hansie in de VI bij Anno. Wat een verhaal weer.
Nieuwe VI blz . 62-63.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wat bedoel je?
details graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |