Wat wedstrijdfragmenten van Nac en Diressen maakte scheetgeluidjes en uiteindelijk zag je die van Nac naar de kleedkamer gaan.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef HaagsPietje het volgende:
tering kikke einde....die kraay met dat blonde pruikje op die dug-out![]()
![]()
en leo zooooooo verschrikkelijk flauw en simpel dat het super grappig is![]()
iemand overigens de titel van dat laatste nummer wat Danny Vera speelde??
quote:
Dat je er ook echt geirriteerd om kan zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:35 schreef Fizd het volgende:
wat is dit voor een gelul, nog steeds niet online @ rtl ?
En onder welke steen heb jij gelegen? Dit is het digitale tijdperk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat je er ook echt geirriteerd om kan zijnvroeger, wat zeg ik <2 jaar geleden moest je maar zorgen dat je het opnam of wachten op een herhaling op dinsdagmiddag om 15.00. Nu staat het binnen 24 uur online en nog klagen dat het niet binnen 24 minuten is
Ze falen weer nadat het een tijdje goed ging (VI Oranje was vaak ook een ramp). Simple.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:47 schreef kalinhos het volgende:
Ja dus? Als je het toch ieder moment kan terugkijken zou ik me niet zo druk maken als het 10 minuten later online staat. 't is een service van RTL, geen verplichting ofzo hoor.
Precies wat je zegt, het is een service die ze bieden. Ze leveren deze service al een geruime tijd waarbij er een selectie van programma's terug te bekijken zijn 2 a 3 uur na de originele uitzending. Dat is een standaard die ze leveren, en wat mij betreft moeten hanteren. Anders kan je de boel net zo goed opheffen. Wat is het nut ervan mensen te laten wachten voor een service die er niet is?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:47 schreef kalinhos het volgende:
Ja dus? Als je het toch ieder moment kan terugkijken zou ik me niet zo druk maken als het 10 minuten later online staat. 't is een service van RTL, geen verplichting ofzo hoor.
Het gaat erom dat het een service is die ze aanbieden en in de regel staat het er binnen een paar uur iig wel op. Het kan veel sneller - en het gebeurt vaak ook veel sneller -, maar mensen houden er iig wel rekening mee dat het er binnen een paar uur op staat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:05 schreef kalinhos het volgende:
Nja waar ik me een beetje aan erger is dat iedereen het direct verwacht. Als er een partij is die het zou mogen verwachten, is het Gilette of Jupiler ofzo. Die betalen voor die reclame. Wij, als simpele zielen bij elkaar, dragen er niks aan bij en moeten gewoon blij zijn als je het binnen een relatief korte tijd kan bekijken.
Gewoon weer als vaste gast ipv Kraaijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:30 schreef DrDentz het volgende:
Johan zegt in Doordekken wel dat Willem van Hanegem er geen problemen meer mee heeft om bij VI aan te schuiven. Binnenkort misschien weer "Wat kan mij dat nou schelen man?"
Download het dan ook, slimpiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:06 schreef tong80 het volgende:
Ik heb uitzendingen al vaker proberen terug te kijken maar hij hapert altijd. Ben geloof ik de enige met dat probleem.
Hoog, volgens mij. Ik dacht dat ze gemiddeld zo rond de 500.000 zitten.quote:
yep, zeker een goeie score! logisch na de de jong-soap ;-)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hoog, volgens mij. Ik dacht dat ze gemiddeld zo rond de 500.000 zitten.
Dat zou briljant zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:30 schreef DrDentz het volgende:
Johan zegt in Doordekken wel dat Willem van Hanegem er geen problemen meer mee heeft om bij VI aan te schuiven. Binnenkort misschien weer "Wat kan mij dat nou schelen man?"
Door het jeugdige talent van der Gijp. De AVRO-leden willen hem nu wel eens zien.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hoog, volgens mij. Ik dacht dat ze gemiddeld zo rond de 500.000 zitten.
Als hij dan na jaren terugkeert:quote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als hij dan na jaren terugkeert:
Genee: Wat viel je op Willem?
Willem: Hoezo?
Genee: Nou je hebt toch de wedstrijden gezien?
Willem: Nee moet dat dan?
En dan wat later: "Wat zijn dat toch voor een onzinnige vragen iedere keer.. Er is de hele dag voetbal op, dus het is logisch dat ik wel eens wat ziet of niet?"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als hij dan na jaren terugkeert:
Genee: Wat viel je op Willem?
Willem: Hoezo?
Genee: Nou je hebt toch de wedstrijden gezien?
Willem: Nee moet dat dan?
Ik denk serieus dat veel mannen nu mochten kijken omdat hun vrouwen hebben gelezen dat van der Gijp genomineerd is voor een Televizierring.quote:
wat bedoel je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef bascross het volgende:
Hansie in de VI bij Anno. Wat een verhaal weer.
Nieuwe VI blz . 62-63.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wat bedoel je?
details graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |