Ja je kunt filter opstellen voor bepaalde woorden/websites, als je hulp nodig hebt moet je maar even gillenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:37 schreef princess-a het volgende:
Dames, weet iemand van jullie toevallig ook of je bepaalde woorden kunt filteren op de computer zodat alle websites waarop dat woord staat geblokkeerd worden?
Mijn zus is hartstikke knettergek in haar hoofd en denkt dat ze astrologe is en de toekomst kan voorspellen, nu is mn broer al zo slim geweest om haar favoriete sites te blokkeren dmv een wachtwoord, maar nu ontdekt mevrouw dus nieuwe sites en blijft hij blokkeren
Jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een kinderfilter dat werkt op trefwoorden misschien?
edit: maarre, kan het kwaad dan, als ze dat soort sites ebzoekt?
omg ja, dan begrijp ik het welquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef princess-a het volgende:
Hahahah die titel!![]()
[..]
JaZe gaat van iedereen horoscopen opzoeken en mensen dan echt irriteren door je hele leven door te lichten en te vertellen wanneer je doodgaat enzo. Daarnaast ziet ze het verschil tussen echt en nep niet goed en maakt ze anderen, maar ook zichzelf bang. Zo bang dat zij uit angst wel eens de snelweg is opgerend in pyjama en in een psychose raakte. Ik bedoel "hartstikke gek" niet als grapje, ze is echt de weg kwijt en Astro sites zijn alleen maar voeding voor haar gekke gedachtes.
jaloers!!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef Diconnected het volgende:
Nog 69 dagen en ik zit in Californiaaaaaa
oeeeeef!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef princess-a het volgende:
Hahahah die titel!![]()
[..]
JaZe gaat van iedereen horoscopen opzoeken en mensen dan echt irriteren door je hele leven door te lichten en te vertellen wanneer je doodgaat enzo. Daarnaast ziet ze het verschil tussen echt en nep niet goed en maakt ze anderen, maar ook zichzelf bang. Zo bang dat zij uit angst wel eens de snelweg is opgerend in pyjama en in een psychose raakte. Ik bedoel "hartstikke gek" niet als grapje, ze is echt de weg kwijt en Astro sites zijn alleen maar voeding voor haar gekke gedachtes.
Ohb wat heftig zeg! Ja dna inderdaad blokkeren die handel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef princess-a het volgende:
Hahahah die titel!![]()
[..]
Lieve reactiequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:42 schreef vamperotica het volgende:
Klote Princess a...
Gaat het verder wel een beetje? En met je neefje?
heeft ze dr detox programma al gehad?
32 jaar oud, volgens haar paspoort dan he, in haar hoofd is ze nog niet zover. Ze staat niet onder toezicht jammergenoeg. We hebben haar ooit laten opnemen, toen ze dus in haar pyjama op de snelweg stond, maar toen is ze door het raam ontsnapt. Ze wilde geen contact meer met ons tenzij ze van ons geen medicijnen meer hoeft te nemen. Liever zonder medicijnen onder ons toezicht, dan helemaal alleen want dan flipt ze. Ze heeft geen medicijnen nodig want wij zijn gek en zij is de enige normale hierquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe oud is je zus en staat ze onder toezicht?
Jalooeeeeeeerssquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef Diconnected het volgende:
Nog 69 dagen en ik zit in Californiaaaaaa
Is goed hoor meis!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lieve reactieMet neefje gaat het goed, hij wordt 2 keer per week naar mn zusje toegebracht en ook z'n papa komt helemaal tot rust nu zn vriendin even weg is. Achteraf is het goed dat mn neefje niet bij ons is, want dan had zij het detoxen misschien niet serieus genomen omdat ze wist dat die kleine bij ons in goede handen is en ze hem hier toch wel kan zien. Ze zit er nu 2 weken en moet nog minstens 2 weken blijven, gaan vanavond even kijken hoe het gaat
![]()
Maar Astro zusje is een ander zusje, ik heb 3 zussenGek zusje, drugsverslaafd zusje die dus net is opgenomen en nog een zus die ook in een afkickkliniek zit maar die is al 9 maanden bezig en dus weer redelijk normaal te noemen.
![]()
[..]
32 jaar oud, volgens haar paspoort dan he, in haar hoofd is ze nog niet zover. Ze staat niet onder toezicht jammergenoeg. We hebben haar ooit laten opnemen, toen ze dus in haar pyjama op de snelweg stond, maar toen is ze door het raam ontsnapt. Ze wilde geen contact meer met ons tenzij ze van ons geen medicijnen meer hoeft te nemen. Liever zonder medicijnen onder ons toezicht, dan helemaal alleen want dan flipt ze. Ze heeft geen medicijnen nodig want wij zijn gek en zij is de enige normale hier![]()
[..]
Jalooeeeeeeerss![]()
Ik zit al flink te Googelen op kinderfilters, en mn broer op "Astro" Thanks voor de tips!Als ik er niet uitkom geef ik een gil Sharaan
meet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
zeg Princess-a, voordat je naar een meet komt he, jij bent zelf toch wel redelijk normaal verder he?
Hahahahahquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
zeg Princess-a, voordat je naar een meet komt he, jij bent zelf toch wel redelijk normaal verder he?
ja, er staat niks gepland, maar mochten we iets plannen is het wel handig om te weten of we pepperspray mee moeten nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, er staat niks gepland, maar mochten we iets plannen is het wel handig om te weten of we pepperspray mee moeten nemenHahah zou wel mooi zijn als er een complete lunatic bij zit ineens, heb ik jullie toch maar mooi voor de gek gehouden of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen krijgt wat ie kan dragen toch? Voor mij is dit -serieus- vrij normaal inmiddelsMaar wel lief dat je meeleeft SQ'tje
![]()
Ben Zaterdag op stap geweest met de zus die dus al ver in het afkickproces zit, en maak met haar allemaal grapjes erover. Ze wees een man aan en riep keihard "Mooie man!" en ik: "Nee Lies! Cokedealers doe jij niet meer"
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, er staat niks gepland, maar mochten we iets plannen is het wel handig om te weten of we pepperspray mee moeten nemeninplannen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even snel eenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lieve reactieMet neefje gaat het goed, hij wordt 2 keer per week naar mn zusje toegebracht en ook z'n papa komt helemaal tot rust nu zn vriendin even weg is. Achteraf is het goed dat mn neefje niet bij ons is, want dan had zij het detoxen misschien niet serieus genomen omdat ze wist dat die kleine bij ons in goede handen is en ze hem hier toch wel kan zien. Ze zit er nu 2 weken en moet nog minstens 2 weken blijven, gaan vanavond even kijken hoe het gaat
![]()
Maar Astro zusje is een ander zusje, ik heb 3 zussenGek zusje, drugsverslaafd zusje die dus net is opgenomen en nog een zus die ook in een afkickkliniek zit maar die is al 9 maanden bezig en dus weer redelijk normaal te noemen.
![]()
[..]
32 jaar oud, volgens haar paspoort dan he, in haar hoofd is ze nog niet zover. Ze staat niet onder toezicht jammergenoeg. We hebben haar ooit laten opnemen, toen ze dus in haar pyjama op de snelweg stond, maar toen is ze door het raam ontsnapt. Ze wilde geen contact meer met ons tenzij ze van ons geen medicijnen meer hoeft te nemen. Liever zonder medicijnen onder ons toezicht, dan helemaal alleen want dan flipt ze. Ze heeft geen medicijnen nodig want wij zijn gek en zij is de enige normale hier![]()
[..]
Jalooeeeeeeerss![]()
Ik zit al flink te Googelen op kinderfilters, en mn broer op "Astro" Thanks voor de tips!Als ik er niet uitkom geef ik een gil Sharaan
Whoo! Bij dezelfde baas?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
oh woensdag had ik al sollicitatiegesprek en nu ook vrijdag een voor hogere functie! Baaah spannend!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
oh woensdag had ik al sollicitatiegesprek en nu ook vrijdag een voor hogere functie! Baaah spannend!
Ik duim voor jequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Oeh tof!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja, blijf alleen liever bij mijn eigen baas want ik heb hier leuke collega's, ken de organisatie al dus kan sneller aan de nieuwe functie beginnen, en het betaald meerquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah zou wel mooi zijn als er een complete lunatic bij zit ineens, heb ik jullie toch maar mooi voor de gek gehouden of niet?![]()
Iedereen krijgt wat ie kan dragen toch? Voor mij is dit -serieus- vrij normaal inmiddelsMaar wel lief dat je meeleeft SQ'tje
![]()
Ben Zaterdag op stap geweest met de zus die dus al ver in het afkickproces zit, en maak met haar allemaal grapjes erover. Ze wees een man aan en riep keihard "Mooie man!" en ik: "Nee Lies! Cokedealers doe jij niet meer"
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
hihi, ik lees net ergens:
"I hope you made this decision with your hearth"
loller
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
MOARRRR
[ afbeelding ]
(speciaal voor de haters)
Kun je mooi het prijsverschil bij LV overbruggenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Wow, dat is echt klotequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef princess-a het volgende:
Hahahah die titel!![]()
[..]
Fat Princess?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
MOARRRR
[ afbeelding ]
(speciaal voor de haters)
Ik dacht dat RenRen weer aan het tekenen was geslagen'quote:
tekeningen van renrenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht dat RenRen weer aan het tekenen was geslagen'
Omegle?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stranger: hey
Stranger: m or f
You: hi
You: f
Stranger: oooooooooooook
Stranger: well guess me n this candy can be urs
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Creepersquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat was drie keer, bijdehandjequote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ach, als er al 20x wordt gepost om het topic dicht te gooien
maarre, meet voordat je weg gaat dus?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit nu al m'n afscheidsfeestje te plannen
Het zou hier in princiepe wel kunnen als ik m'n ma en broer wegschop hier, weet alleen niet of Vlaardingen wel centraal isquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maarre, meet voordat je weg gaat dus?
waaro?
Vlaardingenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Het zou hier in princiepe wel kunnen als ik m'n ma en broer wegschop hier, weet alleen niet of Vlaardingen wel centraal is.
Ze lakken lekker, dus alles pakken wat je pakken kanquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:25 schreef mirannie het volgende:
Hi ladies, zijn er nog absolute musthaves van Barry M?
Hahaha, daar heb ik wat aanquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze lakken lekker, dus alles pakken wat je pakken kan![]()
Ik neem een paar Dusky Mauve voor swaps en een Indigo en neem denk ik ook Vivid Purple.quote:
dunnoquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik neem een paar Dusky Mauve voor swaps en een Indigo en neem denk ik ook Vivid Purple.
Is de zwart goed van hun? Dekkend in 1 laag enzo? De mijne gaat zo snel op.
Hier nog niet dan zal het wel morgen zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
Lush is binnendat wordt badderen straks
quote:
dan al!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier nog niet dan zal het wel morgen zijn![]()
De RBL lakjes komen maandag binnen
faalquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Heerlijke nuttige discussie is dit geweest
Maar heb besteld hoor.
En voor de liefhebbers: de site van Barry M is goedkoper dan Alice & Jo
JEEEEEJ!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier nog niet dan zal het wel morgen zijn![]()
De RBL lakjes komen maandag binnen
Jup! En het was lekkaaaaahquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meteen geprobeerd met kipfilet?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef Joysa het volgende:
Ik dacht 'huh waarom slaat ze een maand over'.. maar nov komt na okt
ik zou zeggen, heropen het meeting topic!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jup! En het was lekkaaaaah
Maar ladies, ik zat te denken eind october een meet? Of ergens halverwege november?
Oh ja dat deed ik ook altijd met economie... En maar zoeken tijdens het tentamenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Grafische rekenmachine
* SpaceInvaders zet alle info erin
Je had toch vochtschade? Want dat wordt sowieso nooit gerepareerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 28-9-2010 14:33:56
Service-aanmelding - Bevestigd 28-9-2010 14:34:01
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 29-9-2010 10:20:55
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 30-9-2010 3:33:44
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 30-9-2010 10:00:49
Logistiek - Afstand gedaan; product blijft bij repair center 1-10-2010 15:40:49
Logistiek - Voucher verstuurd 4-10-2010 12:36:01
Betekent dat dat ik niet dezelfde telefoon terug krijg?
Nee dat wist ik al, maar dezelfde telefoon als in zelfde merk en typequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je had toch vochtschade? Want dat wordt sowieso nooit gerepareerd
ow ik dacht dat je met dezelfde telefoon bedoele dezelfde kapotte telefoon. Waarschijnlijk krijg je een voucher met de dagwaarde en kun je wat anders nemen ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al, maar dezelfde telefoon als in zelfde merk en type![]()
Volgens mij krijg je nl een voucher als je iets anders uit moet zoeken... Dan neem ik denk ik een nokia X6
Mogen ze wel mn blackberry internet weghalen
Neh die kapotte ruikt naar aardbei en hoef ik niet meerquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je met dezelfde telefoon bedoele dezelfde kapotte telefoon. Waarschijnlijk krijg je een voucher met de dagwaarde en kun je wat anders nemen ofzo
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, OPI is weer iets duurder geworden op TD, $ 5,75 nu.
ik zag het ja...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, OPI is weer iets duurder geworden op TD, $ 5,75 nu.
vanochtend zei je nog woensdag tegen mequote:
Achjaaa, strandquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vanochtend zei je nog woensdag tegen me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
</zeikmodus>
ownee toch nog even!
<zeikmodus>
weer 60.000 euro lichter door mijn huis die weer stukje verder af is
</zeikmodus>
jij of je krediet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vanochtend zei je nog woensdag tegen me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
</zeikmodus>
ownee toch nog even!
<zeikmodus>
weer 60.000 euro lichter door mijn huis die weer stukje verder af is
</zeikmodus>
ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij of je krediet?en als ik gister had besteld was het woensdag geweest...
ik doe misschien wel wat awakening lakjes wegquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:31 schreef Debsterr het volgende:
Argh is ineens m;n mandje gevuld op TD.
5-3S5 OPI-Movin' Out * $5.75 $5.75
20153 CND-The look Night Factory (2 Nail Polish) $10.00 $10.00
C556 CND-Copper Shimmer $5.50 $5.50
C561 CND-Sapphire Sparkle $5.50 $5.50
80977 CG-Mummy May I #942 $2.99 $2.99
80979 CG-Ick-A-Body #944 $2.99 $2.99
6-197 MISA-Dirty Sexy Money $3.75 $3.75
6-239 MISA-When U Say My Name $3.75 $3.75
Zal ik?
Oh dan wil ik die wel overkopen indien mogelijk!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe misschien wel wat awakening lakjes weg
ik heb die paarse geprobeerd, moet hem nog eens op 1 hand lakken voor swatch, maar omdat ik was er nog niet echt enthousiast over ... ik moet de andere 2 nog testen, dus kijk maar .. ik ga sowieso een keer goed door mijn lakjes heen want ik heb teveel wat ik toch nooit meer op ga doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dan wil ik die wel overkopen indien mogelijk!
Neh ik zit nog te erg te twijfelen. Tsjaa, dat is toch altijd met die verzamelingen hè, uiteindelijk heb je er niks aanquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb die paarse geprobeerd, moet hem nog eens op 1 hand lakken voor swatch, maar omdat ik was er nog niet echt enthousiast over ... ik moet de andere 2 nog testen, dus kijk maar .. ik ga sowieso een keer goed door mijn lakjes heen want ik heb teveel wat ik toch nooit meer op ga doen
als je al besteld heb kom ik er vanzelf ook wel af
Nog een geïnteresseerde meldt zichquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb die paarse geprobeerd, moet hem nog eens op 1 hand lakken voor swatch, maar omdat ik was er nog niet echt enthousiast over ... ik moet de andere 2 nog testen, dus kijk maar .. ik ga sowieso een keer goed door mijn lakjes heen want ik heb teveel wat ik toch nooit meer op ga doen
als je al besteld heb kom ik er vanzelf ook wel af
Ooooeeeh die neppe Nfu Oh is fouttttquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:12 schreef Joysa het volgende:
Vakantiebuit
Telefoonfoto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooeeeh die neppe Nfu Oh is foutttt.
Nee zou ik dan ook niet doen hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
vond ik ook, maar kon 'm niet laten staan voor 1eu
quote:
Weg BBquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vriend achter laptopSQ op mobieltje
zoiets?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Bb wil liever niet dat zijn naam genoemd wordt op fok
Woops!quote:
quote:
Helemaal waar, maar dat meisje met die astma en kwaaltjes die gewoon door ging met roken, dan kun je natuurlijk opmerkingen verwachten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
In amerika helpen ze die meiden nog zich te verbeteren, maar in holland trappen ze die grietjes alleen maar keihard naar beneden
het gaat me gewoon om de manier waarop. Zo denigrerend, totaal geen positieve tips ofzo, alleen maar afkrakenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Helemaal waar, maar dat meisje met die astma en kwaaltjes die gewoon door ging met roken, dan kun je natuurlijk opmerkingen verwachten.
Klopt! Tips ontbreken geheel. En het lijkt me toch ook de bedoeling dat ze die meiden een beetje opleiden tot model.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat me gewoon om de manier waarop. Zo denigrerend, totaal geen positieve tips ofzo, alleen maar afkraken
Ze motten wel opschieten, m'n sytycd is bijna op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Ja zeg, flomoddols staat nog niet online
Ja, kak zeg... wat moet je dan??quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze motten wel opschieten, m'n sytycd is bijna op.
quote:
Nahah, Fat Princess is een game voor de Ps3 (:quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht dat RenRen weer aan het tekenen was geslagen'
Dat tweede denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Mss het volgende:
Dames, wat zouden jullie doen met zo'n nagel als die van mij? Die andere 9 ook kortwieken? Of deze kort laten en de rest op lengte houden?
de rest iets korter maken, maar niet zo kort als je wijsvingerquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Mss het volgende:
Dames, wat zouden jullie doen met zo'n nagel als die van mij? Die andere 9 ook kortwieken? Of deze kort laten en de rest op lengte houden?
Ik vind het zo lief dat jullie allemaal zo lief reagerenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:Klaar met werken, pannekoeken op, nageltjes weer gelakt en nu met bier op de bank Flopmoddols kijken op de laptop
![]()
En eenen sterkte voor Princess-a!! Wat een hoop gebeurt er bij jou in de familie joh.... Sterkte!!
Goede tip! Dat ga ik lekker gluren na ATWTquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze motten wel opschieten, m'n sytycd is bijna op.
Wat SQ zegt, de rest ook iets korter, maar dan weer niet zo kort als je wijsvingerquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog een aflevering van Merlin zwerven, maar daarna is alles op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kak zeg... wat moet je dan??
Ik zit maar GTST van vanavond te kijken
Korter maken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Mss het volgende:
Ja, maar toch... ookal doet het misschien nu op dit moment niet zo'n 'pijn', maar je zit er wel mooi altijd mee, zoiets blijft toch altijd bij je, op de achtergrond.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind het zo lief dat jullie allemaal zo lief reagerenMaar mijn zusjes zijn al heel lang verslaafd en gek enzo, dus ik ben er echt wel aan gewend dus het doet niet zo'n pijn als je zou denken
maar toch heel lief
![]()
[..]
Goede tip! Dat ga ik lekker gluren na ATWT![]()
[..]
Wat SQ zegt, de rest ook iets korter, maar dan weer niet zo kort als je wijsvinger
Ben uit eten geweest bij wokrestaurantquote:
Lekkkerrrrrquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben uit eten geweest bij wokrestaurantdus heb veel te veel gegeten.. Sushi, wok, chocoladeijs.. Nom!
Oh spannend!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:23 schreef Debsterr het volgende:
Scrangie Burlesque swatches
Ik krijg ze vandaahaagloelieloelieloelie
GEFELICITEEEEEEERDquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh spannend!![]()
Mijn taart is mislukt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
terug gelezen en zie dat mijn link al overbodig was
Jaaaaquote:
lief!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
Brr.. Iemand die ik ken is weer aan de acryls gegaan. Toen ik vroeg waarom gaf ze als reden: 'ja met echte nagels is het bijna onmogelijk om ze zo lang te laten groeien als mijn acryls'![]()
Heb maar meteen aangegeven dat dat onzin is (en had voortdurend sharana's nagels voor ogen)
hahaha, maar dat gaat echt niet voor iedereen opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
Brr.. Iemand die ik ken is weer aan de acryls gegaan. Toen ik vroeg waarom gaf ze als reden: 'ja met echte nagels is het bijna onmogelijk om ze zo lang te laten groeien als mijn acryls'![]()
Heb maar meteen aangegeven dat dat onzin is (en had voortdurend sharana's nagels voor ogen)
Dan moet je jouw man wat minder krabben!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha, maar dat gaat echt niet voor iedereen op
Mijn nagels zullen nooit zo lang worden als die van sharana. Ja, als ik mijn handen nergens meer voor zou gebruiken
Dat zegt niet dat het bij iedereen kan hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
Dat kun je zien hè, bij de orderstatus. Dan zou dat er nu al staan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn gistern iet binnen gekomen dus hoop echt op vandaag! Als de douane ze tegen houd ga ik gillen hoor
Inderdaad! Ik settel ook voor kortere maar stevigere nagels anders scheur ik ze constant af. Maar ik hou sowieso van kort(er)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha, maar dat gaat echt niet voor iedereen op
Mijn nagels zullen nooit zo lang worden als die van sharana. Ja, als ik mijn handen nergens meer voor zou gebruiken
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan moet je jouw man wat minder krabben!
ik hoop het ook voor jou!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:09 schreef princess-a het volgende:
Meeeurning!gefeliciteerd T!
![]()
Ik heb net dokter gebeld en moet morgen heen, voor mijn fijne migraine aanvallen die ik tegenwoordig 1 keer per week heb en die vorige week 3 dagen duurde. Ben zo benieuwd of ik er nu eindelijk wat voor krijg
[..]
Dat zegt niet dat het bij iedereen kan hesommige mensen hebben een baan waarbij de nagels constant scheuren oid, of gewoon broze nagels, of allemaal andere redenen
mij 'lukt' het ook nooit, terwijl ik genoeg Sally Hansen kuurtjes er op smeer en heel voorzichtig ben
Een collega van mij heeft zeer zware migraines, die heeft tegenwoordig spuiten liggen dat als ze het aanvoelt komen, ze zo'n spuit zet, dan 3 uur knock-out is en zich daarna weer goed voelt + pillen, ze heeft echt al tijden geen aanval meer gehad!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:09 schreef princess-a het volgende:
Meeeurning!gefeliciteerd T!
![]()
Ik heb net dokter gebeld en moet morgen heen, voor mijn fijne migraine aanvallen die ik tegenwoordig 1 keer per week heb en die vorige week 3 dagen duurde. Ben zo benieuwd of ik er nu eindelijk wat voor krijg
[..]
Dat zegt niet dat het bij iedereen kan hesommige mensen hebben een baan waarbij de nagels constant scheuren oid, of gewoon broze nagels, of allemaal andere redenen
mij 'lukt' het ook nooit, terwijl ik genoeg Sally Hansen kuurtjes er op smeer en heel voorzichtig ben
Ik ben ook zooooooo voorzichtig met mijn nagels, maar mn wijsvingernagel is nog nooit langer dan 3-4mm geweest. Hoe ik ook smeer en voorzichtig doe, het lukt gewoon niet. Dus ze heeft wel een putn, als je echt lange nagels wilt en je hebt pechnagels zoals ik, is acryl of gel wel de beste optie. Maar ik blijf toch dapper proberen....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:09 schreef princess-a het volgende:
Dat klinkt heftig zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft zeer zware migraines, die heeft tegenwoordig spuiten liggen dat als ze het aanvoelt komen, ze zo'n spuit zet, dan 3 uur knock-out is en zich daarna weer goed voelt + pillen, ze heeft echt al tijden geen aanval meer gehad!
Die heeft mijn mama ook, die gaan in je neus he? immigran. Had ik ook eens genomen maar ik kreeg daar juist migraine vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft zeer zware migraines, die heeft tegenwoordig spuiten liggen dat als ze het aanvoelt komen, ze zo'n spuit zet, dan 3 uur knock-out is en zich daarna weer goed voelt + pillen, ze heeft echt al tijden geen aanval meer gehad!
Vind ik ook hoor, behoorlijk genoeg in elk geval.. Echt heel lang vind ik altijd wat viezig, als ik een swatch opzoek en er komt zo'n huge ass nagel naar voren bij afbeeldingen, hoef ik het lakje al niet meer, brrrquote:
QFTquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, behoorlijk genoeg in elk geval.. Echt heel lang vind ik altijd wat viezig, als ik een swatch opzoek en er komt zo'n huge ass nagel naar voren bij afbeeldingen, hoef ik het lakje al niet meer, brrr
Dat klinkt ook niet prettigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heeft mijn mama ook, die gaan in je neus he? immigran. Had ik ook eens genomen maar ik kreeg daar juist migraine vanna anderhalve week migraine maar naar de huisarts gegaan waarna ik op mijn kop kreeg
Ik heb smelttabletten die je moet nemen als je de aanval voelt aankomen maar ik voel ze niet aankomen dus
Plus krijg ik onwijze spierkramp van ze, spieren op mijn achterhoofd en mijn kaken
En een heule vieze smaak in je mond.
Maar er zijn zoveel medicijnen dat er vast wel iets voor je werkt princess-a
Nog een solli? Meid, ben jij je winkansen aan het spreiden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga vanavond ook nagels weer stukje kortwieken, ook even netjes lakje op voor solli morgen
polijsten kan weinig kwaad, buffen echter...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb aardige sterke nagels van mijzelf, behalve als je teveel polijst
Ik ben niet meer teruggegaan daarvoor, aangezien ik toch werkloos ben laat ik het komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet prettigzijn dit dan wel de goede tabletten voor jou? Ik krijg gelukkig een vrouwelijke dokter en heb haar eerder gehad, ik weet dat zij me niet zomaar wat geeft maar dat we kunnen bespreken van hoe of wat.
Mijn eigen dokter (man) blaat altijd wat van stress he, zorgen aan je hoofd, niks aan te doen. Maar bij het vooruitzicht van per februari minstens 4 dagen per week werken, kan ik niet elke week 3 dagen in bed gaan liggen
Ja heb er morgen een en vrijdag eenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nog een solli? Meid, ben jij je winkansen aan het spreiden?
Dat bedoel ik ook heel het riedeltjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
polijsten kan weinig kwaad, buffen echter...
Nee ze zet ze in haar bovenbeen. En ze pleurt dan als een blok in slaap, en daarna is hetw egquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heeft mijn mama ook, die gaan in je neus he? immigran. Had ik ook eens genomen maar ik kreeg daar juist migraine vanna anderhalve week migraine maar naar de huisarts gegaan waarna ik op mijn kop kreeg
Ik heb smelttabletten die je moet nemen als je de aanval voelt aankomen maar ik voel ze niet aankomen dus
Plus krijg ik onwijze spierkramp van ze, spieren op mijn achterhoofd en mijn kaken
En een heule vieze smaak in je mond.
Maar er zijn zoveel medicijnen dat er vast wel iets voor je werkt princess-a
Het scheelt dat je je na het slapen wat beter voeltquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ben niet meer teruggegaan daarvoor, aangezien ik toch werkloos ben laat ik het komenDan zie ik gewoon ineens niets meer en dan ga ik snel naar bed zodat ik die auraverschijnselen niet hoef te zien want daar word ik misselijk van. Na het dutje gaat het al beter, dan alleen nog onwijze hoofdpijn
![]()
Hoe 'werkt' de migraine bij jou?
Dat is zeker een goedemorgenquote:
2 Zijn er makkelijk de 3dequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
welke 3 horen niet in het rijtje thuis?
1 + 2 + 5quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
welke 3 horen niet in het rijtje thuis?
Idd, ik heb alleen een gevoelige huid waardoor ik moet opletten met douchegel enzo. Maar ben daar al zo bekend mee dat het geen belemmering oplevert.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben echt zoooo blij dat ik geen last heb van migraine / allergieën / gewrichtsfalen en noem het maar op. *afklopt* Moet alleen elke ochtend een tabletje slikken tegen de tranen, maar daar is goed mee te leven
Noop, 2 is ook burlesquequote:
1+5+8quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Noop, 2 is ook burlesqueEr zijn er 3 niet burlesque....
ladies & gentleman, we have a winner!quote:
Ohja, lactose. Chinees!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Allergieën zat hier, maar liever dat dan iets als migraine. Het is immers m'n eigen schuld wanneer ik er ziek van word.![]()
Ik zie de koelkast wel verschijnenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ladies & gentleman, we have a winner!
5 = CG foxy, 8 = Diva of Geneva
Ik heb heul geen spleetogen.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie de koelkast wel verschijnen
Kun je de rotte plek er niet uitsnijden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen spleetogen.
En meh. Ik me verheugen op een peer, heeft 'ie een enorme rotte plek. Schil was vast stukgegaan.(En hij was verder nog knetterhard, dus mja.
)
Arme peer.
Nah, dan blijft er niets van over, helemaal niet als ik wacht tot 'ie rijp is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je de rotte plek er niet uitsnijden?
QFT!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben echt zoooo blij dat ik geen last heb van migraine / allergieën / gewrichtsfalen en noem het maar op. *afklopt* Moet alleen elke ochtend een tabletje slikken tegen de tranen, maar daar is goed mee te leven
Ja maar das een glitter en de rest is shimmerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Noop, 2 is ook burlesqueEr zijn er 3 niet burlesque....
dan weet ik nu al welke ik zou nemenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:07 schreef princess-a het volgende:
@Sharaan; viel sollicitaties dus in totaal? En wat nou als ze je allemaal willen?
Roosterfobie?? Serieus?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik ben vet, da's ook wel vervelend. En ik heb platvoeten, chronische voetschimmel, chronische nicotinemonsters, overmaatse jetsers, schelpdierenallergie en ik heb een roosterfobie (ik kan niet over roosters of glazen vloeren lopen)
Maar daar is goed mee te leven allemaal
Dat is ook migrainequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:41 schreef Daph_ het volgende:
@mirannie ik heb ook wel eens zo'n aanval, knallende koppijn die écht zeer doet, pijn achter mn oog (of ogen), oor (of oren), overgevoeligheid voor licht en op dat soort momenten kijk ik letterlijk scheel van de pijn. Dan is idd alles me te veel en duik ik mn bed in. Dat noem ik overigens ook migraine, ook al ontbreekt de misselijkheid.
ja ik kán het gewoon nietquote:
Ik negeer met je meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:43 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik negeer de TD-hysterie, dat jullie het even weten
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik kán het gewoon nietik blokkeer gewoon. Spring ook weg als ik er per ongeluk op ga staan.
ik denk het. Heb het ook met glasplatenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord! Ben je dan bang dat je er doorheen zakt, of??
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het. Heb het ook met glasplatenterwijl ik geen hoogtevrees heb verder...
Ja, ik zal een pilleke pakken voor ik weg ga thuisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, neem je wel een allerfree zaterdag? Drie katten enzo
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:
Er is gewoon al 2 dagen niet in het SHJNtopic gepost.
JA, ik dacht dat het topic gesloten was, dus ik ging maar even kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt?? Ik heb nog een paar foto's staan, zal ze zo even posten
Da's langquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:
Maar dat is ook niet natuurlijk, ik ken bijna niemand die echt staat te popelen daarvanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:01 schreef Diconnected het volgende:
Ah SQ ik heb ook een roosterfobieik kan geen diepte inschatten dus dat soort dingen vind ik echt drama
Euhm naja verder heb ik diabetes, migraine met uitvallingsverschijnselen, slechte knieën, sneller vatbaar voor ontstekingen in m'n lichaam en volgens mij was dit wel.
Ok... nooit geweten. Dacht altijd dat ik gewone dikke pech had en vaker hoofdpijn dan anderen. Overgevoeligheid voor licht valt mee, alleen zonlicht is dan onmogelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:41 schreef Daph_ het volgende:
@mirannie ik heb ook wel eens zo'n aanval, knallende koppijn die écht zeer doet, pijn achter mn oog (of ogen), oor (of oren), overgevoeligheid voor licht en op dat soort momenten kijk ik letterlijk scheel van de pijn. Dan is idd alles me te veel en duik ik mn bed in. Dat noem ik overigens ook migraine, ook al ontbreekt de misselijkheid.
Ik nog met Hectic sinds zaterdag. Heb er wel een crackle overheen gegooid, die kan ik vanavond wel eens fotograferenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's lang
En tsja, ik loop nog steeds met Scarab, dus om daar nu steeds foto's van te posten.
Ik zag het, dus maar even wat aan veranderdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:
Komt dat van de choco en spinazie door het ijzergehalte ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:09 schreef Daph_ het volgende:
Als je het op vaste dagen heb, dan zou ik een boekje bijhouden met daarin wat je eet en wat je gedaan hebt.. Bepaalde voedingsmiddelen staan erom bekend migraine te veroorzaken of te kunnen uitlokken, zoals spinazie en chocolade (ja, echt). Ik heb in het begin ook een boekje bijgehouden om een patroon te kunnen ontdekken, maar het enige patroon was dat als ik zo'n hoofdpijn had, de pijnstillers niet hielpen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:13 schreef mirannie het volgende:
Jeetje, wat een hoop kwalen hier. Sterkte er allemaal mee meiden!!
Ik mankeer niet zo veel geloof ik. Was vroeger wel wat allergie gevoeliger, tegenwoordig alleen maar zonne-allergie. Verder heb ik slechte oren en een slechte neus. Heb mezelf ooit eens met een prikpen in mijn oog geprikt, waarna ik dus blind was. Kunstlens gekregen (en ja, dat is echt iets anders dan een contactlens, iets wat zelfs de assistentes in het zkh nog steeds niet snappen). That´s all
Sorry, maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:13 schreef mirannie het volgende:
Jeetje, wat een hoop kwalen hier. Sterkte er allemaal mee meiden!!
Ik mankeer niet zo veel geloof ik. Was vroeger wel wat allergie gevoeliger, tegenwoordig alleen maar zonne-allergie. Verder heb ik slechte oren en een slechte neus. Heb mezelf ooit eens met een prikpen in mijn oog geprikt, waarna ik dus blind was. Kunstlens gekregen (en ja, dat is echt iets anders dan een contactlens, iets wat zelfs de assistentes in het zkh nog steeds niet snappen). That´s all
Super! Bedankt voor de tip. Ga ik zeker doen. Moet zeggen dat ik er nu al 3 weken geen last van heb gehad en in dat geval zou spinazie wel eens de boosdoener geweest kunnen zijn... Maar ik ga het in de gaten houden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:09 schreef Daph_ het volgende:
Als je het op vaste dagen heb, dan zou ik een boekje bijhouden met daarin wat je eet en wat je gedaan hebt.. Bepaalde voedingsmiddelen staan erom bekend migraine te veroorzaken of te kunnen uitlokken, zoals spinazie en chocolade (ja, echt). Ik heb in het begin ook een boekje bijgehouden om een patroon te kunnen ontdekken, maar het enige patroon was dat als ik zo'n hoofdpijn had, de pijnstillers niet hielpen
Dat heb ik momenteel met deze:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit dit liedje echt nonstop te luisteren, vooral deze versie, moooooooi!!!
Oordoppen FTW!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, halfdoof, dat ben ik ook nog. Metalverleden ftw
oordoppen zijn niet ruig als je 16 bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oordoppen FTW!
Ok, oorontsteking hier en daar was niet bevorderlijk, maar dat was over toen ik stopte met zwemmen.
Nope, compleet pijnloos. Al was dat ook vreemd zeiden de artsen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Met een prikpen in je eigen oog!! Auw!
Hihi, je mag best lachen. Het is er ook echt 1 voor America´s Funniest Home Videos. Alleen waren de gevolgen wat minder. Ik was overigens 6 jaar toenquote:
Sinds ik op mijn 14/15e naar Korpiklaani ging en na 2 weken nog een piepje in mijn oren had, ben ik dat toch maar gaan doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oordoppen zijn niet ruig als je 16 bent
Jawel jawel! Je bent een eetprobleem!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:18 schreef RenRen- het volgende:
Hm. Ik ben 'motorisch onhandig'. Ofwel, een kluns. Meer niet
OHJA, ik lust niets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel jawel! Je bent een eetprobleem!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Debsterr het volgende:
http://link.marktplaats.nl/379583833
Een boek van OPI!
Ja daar heeft ainnir toch haar OPI database op gebaseerd?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Debsterr het volgende:
http://link.marktplaats.nl/379583833
Een boek van OPI!
Echtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja daar heeft ainnir toch haar OPI database op gebaseerd?
Ik niet iigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OHJA, ik lust niets.
Mijn moeder vindt dat ik prei en andijvie voor mezelf moet maken. Maar dat lust ik niet. En aangezien ik voor mezelf alleen kook heb ik geen zin om dat te doen (Wie doet dat wel, amirite? Iets klaarmaken wat je vies vindt).
Ohja, ik heb officieel een eetstoornis. Maar daar leef ik al jaren (va 14e) mee, dus die vergeet ik altijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel jawel! Je bent een eetprobleem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |