Ja je kunt filter opstellen voor bepaalde woorden/websites, als je hulp nodig hebt moet je maar even gillenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:37 schreef princess-a het volgende:
Dames, weet iemand van jullie toevallig ook of je bepaalde woorden kunt filteren op de computer zodat alle websites waarop dat woord staat geblokkeerd worden?
Mijn zus is hartstikke knettergek in haar hoofd en denkt dat ze astrologe is en de toekomst kan voorspellen, nu is mn broer al zo slim geweest om haar favoriete sites te blokkeren dmv een wachtwoord, maar nu ontdekt mevrouw dus nieuwe sites en blijft hij blokkeren
Jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een kinderfilter dat werkt op trefwoorden misschien?
edit: maarre, kan het kwaad dan, als ze dat soort sites ebzoekt?
omg ja, dan begrijp ik het welquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef princess-a het volgende:
Hahahah die titel!![]()
[..]
JaZe gaat van iedereen horoscopen opzoeken en mensen dan echt irriteren door je hele leven door te lichten en te vertellen wanneer je doodgaat enzo. Daarnaast ziet ze het verschil tussen echt en nep niet goed en maakt ze anderen, maar ook zichzelf bang. Zo bang dat zij uit angst wel eens de snelweg is opgerend in pyjama en in een psychose raakte. Ik bedoel "hartstikke gek" niet als grapje, ze is echt de weg kwijt en Astro sites zijn alleen maar voeding voor haar gekke gedachtes.
jaloers!!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef Diconnected het volgende:
Nog 69 dagen en ik zit in Californiaaaaaa
oeeeeef!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef princess-a het volgende:
Hahahah die titel!![]()
[..]
JaZe gaat van iedereen horoscopen opzoeken en mensen dan echt irriteren door je hele leven door te lichten en te vertellen wanneer je doodgaat enzo. Daarnaast ziet ze het verschil tussen echt en nep niet goed en maakt ze anderen, maar ook zichzelf bang. Zo bang dat zij uit angst wel eens de snelweg is opgerend in pyjama en in een psychose raakte. Ik bedoel "hartstikke gek" niet als grapje, ze is echt de weg kwijt en Astro sites zijn alleen maar voeding voor haar gekke gedachtes.
Ohb wat heftig zeg! Ja dna inderdaad blokkeren die handel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef princess-a het volgende:
Hahahah die titel!![]()
[..]
Lieve reactiequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:42 schreef vamperotica het volgende:
Klote Princess a...
Gaat het verder wel een beetje? En met je neefje?
heeft ze dr detox programma al gehad?
32 jaar oud, volgens haar paspoort dan he, in haar hoofd is ze nog niet zover. Ze staat niet onder toezicht jammergenoeg. We hebben haar ooit laten opnemen, toen ze dus in haar pyjama op de snelweg stond, maar toen is ze door het raam ontsnapt. Ze wilde geen contact meer met ons tenzij ze van ons geen medicijnen meer hoeft te nemen. Liever zonder medicijnen onder ons toezicht, dan helemaal alleen want dan flipt ze. Ze heeft geen medicijnen nodig want wij zijn gek en zij is de enige normale hierquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe oud is je zus en staat ze onder toezicht?
Jalooeeeeeeerssquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef Diconnected het volgende:
Nog 69 dagen en ik zit in Californiaaaaaa
Is goed hoor meis!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lieve reactieMet neefje gaat het goed, hij wordt 2 keer per week naar mn zusje toegebracht en ook z'n papa komt helemaal tot rust nu zn vriendin even weg is. Achteraf is het goed dat mn neefje niet bij ons is, want dan had zij het detoxen misschien niet serieus genomen omdat ze wist dat die kleine bij ons in goede handen is en ze hem hier toch wel kan zien. Ze zit er nu 2 weken en moet nog minstens 2 weken blijven, gaan vanavond even kijken hoe het gaat
![]()
Maar Astro zusje is een ander zusje, ik heb 3 zussenGek zusje, drugsverslaafd zusje die dus net is opgenomen en nog een zus die ook in een afkickkliniek zit maar die is al 9 maanden bezig en dus weer redelijk normaal te noemen.
![]()
[..]
32 jaar oud, volgens haar paspoort dan he, in haar hoofd is ze nog niet zover. Ze staat niet onder toezicht jammergenoeg. We hebben haar ooit laten opnemen, toen ze dus in haar pyjama op de snelweg stond, maar toen is ze door het raam ontsnapt. Ze wilde geen contact meer met ons tenzij ze van ons geen medicijnen meer hoeft te nemen. Liever zonder medicijnen onder ons toezicht, dan helemaal alleen want dan flipt ze. Ze heeft geen medicijnen nodig want wij zijn gek en zij is de enige normale hier![]()
[..]
Jalooeeeeeeerss![]()
Ik zit al flink te Googelen op kinderfilters, en mn broer op "Astro" Thanks voor de tips!Als ik er niet uitkom geef ik een gil Sharaan
meet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
zeg Princess-a, voordat je naar een meet komt he, jij bent zelf toch wel redelijk normaal verder he?
Hahahahahquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
zeg Princess-a, voordat je naar een meet komt he, jij bent zelf toch wel redelijk normaal verder he?
ja, er staat niks gepland, maar mochten we iets plannen is het wel handig om te weten of we pepperspray mee moeten nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, er staat niks gepland, maar mochten we iets plannen is het wel handig om te weten of we pepperspray mee moeten nemenHahah zou wel mooi zijn als er een complete lunatic bij zit ineens, heb ik jullie toch maar mooi voor de gek gehouden of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen krijgt wat ie kan dragen toch? Voor mij is dit -serieus- vrij normaal inmiddelsMaar wel lief dat je meeleeft SQ'tje
![]()
Ben Zaterdag op stap geweest met de zus die dus al ver in het afkickproces zit, en maak met haar allemaal grapjes erover. Ze wees een man aan en riep keihard "Mooie man!" en ik: "Nee Lies! Cokedealers doe jij niet meer"
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, er staat niks gepland, maar mochten we iets plannen is het wel handig om te weten of we pepperspray mee moeten nemeninplannen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even snel eenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lieve reactieMet neefje gaat het goed, hij wordt 2 keer per week naar mn zusje toegebracht en ook z'n papa komt helemaal tot rust nu zn vriendin even weg is. Achteraf is het goed dat mn neefje niet bij ons is, want dan had zij het detoxen misschien niet serieus genomen omdat ze wist dat die kleine bij ons in goede handen is en ze hem hier toch wel kan zien. Ze zit er nu 2 weken en moet nog minstens 2 weken blijven, gaan vanavond even kijken hoe het gaat
![]()
Maar Astro zusje is een ander zusje, ik heb 3 zussenGek zusje, drugsverslaafd zusje die dus net is opgenomen en nog een zus die ook in een afkickkliniek zit maar die is al 9 maanden bezig en dus weer redelijk normaal te noemen.
![]()
[..]
32 jaar oud, volgens haar paspoort dan he, in haar hoofd is ze nog niet zover. Ze staat niet onder toezicht jammergenoeg. We hebben haar ooit laten opnemen, toen ze dus in haar pyjama op de snelweg stond, maar toen is ze door het raam ontsnapt. Ze wilde geen contact meer met ons tenzij ze van ons geen medicijnen meer hoeft te nemen. Liever zonder medicijnen onder ons toezicht, dan helemaal alleen want dan flipt ze. Ze heeft geen medicijnen nodig want wij zijn gek en zij is de enige normale hier![]()
[..]
Jalooeeeeeeerss![]()
Ik zit al flink te Googelen op kinderfilters, en mn broer op "Astro" Thanks voor de tips!Als ik er niet uitkom geef ik een gil Sharaan
Whoo! Bij dezelfde baas?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
oh woensdag had ik al sollicitatiegesprek en nu ook vrijdag een voor hogere functie! Baaah spannend!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
oh woensdag had ik al sollicitatiegesprek en nu ook vrijdag een voor hogere functie! Baaah spannend!
Ik duim voor jequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Oeh tof!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja, blijf alleen liever bij mijn eigen baas want ik heb hier leuke collega's, ken de organisatie al dus kan sneller aan de nieuwe functie beginnen, en het betaald meerquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah zou wel mooi zijn als er een complete lunatic bij zit ineens, heb ik jullie toch maar mooi voor de gek gehouden of niet?![]()
Iedereen krijgt wat ie kan dragen toch? Voor mij is dit -serieus- vrij normaal inmiddelsMaar wel lief dat je meeleeft SQ'tje
![]()
Ben Zaterdag op stap geweest met de zus die dus al ver in het afkickproces zit, en maak met haar allemaal grapjes erover. Ze wees een man aan en riep keihard "Mooie man!" en ik: "Nee Lies! Cokedealers doe jij niet meer"
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
hihi, ik lees net ergens:
"I hope you made this decision with your hearth"
loller
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
MOARRRR
[ afbeelding ]
(speciaal voor de haters)
Kun je mooi het prijsverschil bij LV overbruggenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Wow, dat is echt klotequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef princess-a het volgende:
Hahahah die titel!![]()
[..]
Fat Princess?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
MOARRRR
[ afbeelding ]
(speciaal voor de haters)
Ik dacht dat RenRen weer aan het tekenen was geslagen'quote:
tekeningen van renrenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht dat RenRen weer aan het tekenen was geslagen'
Omegle?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stranger: hey
Stranger: m or f
You: hi
You: f
Stranger: oooooooooooook
Stranger: well guess me n this candy can be urs
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Creepersquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat was drie keer, bijdehandjequote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ach, als er al 20x wordt gepost om het topic dicht te gooien
maarre, meet voordat je weg gaat dus?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit nu al m'n afscheidsfeestje te plannen
Het zou hier in princiepe wel kunnen als ik m'n ma en broer wegschop hier, weet alleen niet of Vlaardingen wel centraal isquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maarre, meet voordat je weg gaat dus?
waaro?
Vlaardingenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Het zou hier in princiepe wel kunnen als ik m'n ma en broer wegschop hier, weet alleen niet of Vlaardingen wel centraal is.
Ze lakken lekker, dus alles pakken wat je pakken kanquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:25 schreef mirannie het volgende:
Hi ladies, zijn er nog absolute musthaves van Barry M?
Hahaha, daar heb ik wat aanquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze lakken lekker, dus alles pakken wat je pakken kan![]()
Ik neem een paar Dusky Mauve voor swaps en een Indigo en neem denk ik ook Vivid Purple.quote:
dunnoquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik neem een paar Dusky Mauve voor swaps en een Indigo en neem denk ik ook Vivid Purple.
Is de zwart goed van hun? Dekkend in 1 laag enzo? De mijne gaat zo snel op.
Hier nog niet dan zal het wel morgen zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
Lush is binnendat wordt badderen straks
quote:
dan al!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier nog niet dan zal het wel morgen zijn![]()
De RBL lakjes komen maandag binnen
faalquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Heerlijke nuttige discussie is dit geweest
Maar heb besteld hoor.
En voor de liefhebbers: de site van Barry M is goedkoper dan Alice & Jo
JEEEEEJ!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier nog niet dan zal het wel morgen zijn![]()
De RBL lakjes komen maandag binnen
Jup! En het was lekkaaaaahquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meteen geprobeerd met kipfilet?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef Joysa het volgende:
Ik dacht 'huh waarom slaat ze een maand over'.. maar nov komt na okt
ik zou zeggen, heropen het meeting topic!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jup! En het was lekkaaaaah
Maar ladies, ik zat te denken eind october een meet? Of ergens halverwege november?
Oh ja dat deed ik ook altijd met economie... En maar zoeken tijdens het tentamenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Grafische rekenmachine
* SpaceInvaders zet alle info erin
Je had toch vochtschade? Want dat wordt sowieso nooit gerepareerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 28-9-2010 14:33:56
Service-aanmelding - Bevestigd 28-9-2010 14:34:01
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 29-9-2010 10:20:55
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 30-9-2010 3:33:44
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 30-9-2010 10:00:49
Logistiek - Afstand gedaan; product blijft bij repair center 1-10-2010 15:40:49
Logistiek - Voucher verstuurd 4-10-2010 12:36:01
Betekent dat dat ik niet dezelfde telefoon terug krijg?
Nee dat wist ik al, maar dezelfde telefoon als in zelfde merk en typequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je had toch vochtschade? Want dat wordt sowieso nooit gerepareerd
ow ik dacht dat je met dezelfde telefoon bedoele dezelfde kapotte telefoon. Waarschijnlijk krijg je een voucher met de dagwaarde en kun je wat anders nemen ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al, maar dezelfde telefoon als in zelfde merk en type![]()
Volgens mij krijg je nl een voucher als je iets anders uit moet zoeken... Dan neem ik denk ik een nokia X6
Mogen ze wel mn blackberry internet weghalen
Neh die kapotte ruikt naar aardbei en hoef ik niet meerquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je met dezelfde telefoon bedoele dezelfde kapotte telefoon. Waarschijnlijk krijg je een voucher met de dagwaarde en kun je wat anders nemen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |