abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:41:13 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_87169416
...dat dit topic morgen vol zit. Waarvan akte!
disclaimer
pi_87169432
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:37 schreef princess-a het volgende:
Dames, weet iemand van jullie toevallig ook of je bepaalde woorden kunt filteren op de computer zodat alle websites waarop dat woord staat geblokkeerd worden?
Mijn zus is hartstikke knettergek in haar hoofd en denkt dat ze astrologe is en de toekomst kan voorspellen, nu is mn broer al zo slim geweest om haar favoriete sites te blokkeren dmv een wachtwoord, maar nu ontdekt mevrouw dus nieuwe sites en blijft hij blokkeren :{
Ja je kunt filter opstellen voor bepaalde woorden/websites, als je hulp nodig hebt moet je maar even gillen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2010 14:41:51 ]
pi_87169466
Klote Princess a...
Gaat het verder wel een beetje? En met je neefje?
heeft ze dr detox programma al gehad?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:42:37 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_87169467
Hoe oud is je zus en staat ze onder toezicht?
disclaimer
pi_87169517
Hahahah die titel! _O-

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:38 schreef Mirjam het volgende:

[..]

een kinderfilter dat werkt op trefwoorden misschien?

edit: maarre, kan het kwaad dan, als ze dat soort sites ebzoekt?
Ja :Y Ze gaat van iedereen horoscopen opzoeken en mensen dan echt irriteren door je hele leven door te lichten en te vertellen wanneer je doodgaat enzo. Daarnaast ziet ze het verschil tussen echt en nep niet goed en maakt ze anderen, maar ook zichzelf bang. Zo bang dat zij uit angst wel eens de snelweg is opgerend in pyjama en in een psychose raakte. Ik bedoel "hartstikke gek" niet als grapje, ze is echt de weg kwijt en Astro sites zijn alleen maar voeding voor haar gekke gedachtes.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87169531
Nog 69 dagen en ik zit in Californiaaaaaa O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:44:31 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_87169538
Bouwvakkers die elkaar stoere bierverhalen vertellen O+ :') en dan zo naar je kijken of je wel onder de indruk bent :')
disclaimer
pi_87169609
Zo mijn nagels lekker lakken... Hmm, denken welke kleur!
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:46:45 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_87169618
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef princess-a het volgende:
Hahahah die titel! _O-
[..]

Ja :Y Ze gaat van iedereen horoscopen opzoeken en mensen dan echt irriteren door je hele leven door te lichten en te vertellen wanneer je doodgaat enzo. Daarnaast ziet ze het verschil tussen echt en nep niet goed en maakt ze anderen, maar ook zichzelf bang. Zo bang dat zij uit angst wel eens de snelweg is opgerend in pyjama en in een psychose raakte. Ik bedoel "hartstikke gek" niet als grapje, ze is echt de weg kwijt en Astro sites zijn alleen maar voeding voor haar gekke gedachtes.
omg ja, dan begrijp ik het wel :o
disclaimer
pi_87169639
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef Diconnected het volgende:
jaloers!!!
pi_87169649
quote:
Hahahah die titel! _O-
[..]

oeeeeef!! :o
pi_87169751
ik snap 't ja.
ik zou een goed kinderfilter opzoeken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:52:19 #13
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87169829
quote:
Hahahah die titel! _O-
[..]

Ohb wat heftig zeg! Ja dna inderdaad blokkeren die handel.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:52:46 #14
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87169850
Wil iemand trouwens een dagkaart van de NS hebben voor 13 euro? Hij is nog geldig tot donderdag, maar ik heb hem niet nodig :')
pi_87169965
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:42 schreef vamperotica het volgende:
Klote Princess a...
Gaat het verder wel een beetje? En met je neefje?
heeft ze dr detox programma al gehad?
Lieve reactie :) Met neefje gaat het goed, hij wordt 2 keer per week naar mn zusje toegebracht en ook z'n papa komt helemaal tot rust nu zn vriendin even weg is. Achteraf is het goed dat mn neefje niet bij ons is, want dan had zij het detoxen misschien niet serieus genomen omdat ze wist dat die kleine bij ons in goede handen is en ze hem hier toch wel kan zien. Ze zit er nu 2 weken en moet nog minstens 2 weken blijven, gaan vanavond even kijken hoe het gaat :)
Maar Astro zusje is een ander zusje, ik heb 3 zussen ;) Gek zusje, drugsverslaafd zusje die dus net is opgenomen en nog een zus die ook in een afkickkliniek zit maar die is al 9 maanden bezig en dus weer redelijk normaal te noemen. :P

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe oud is je zus en staat ze onder toezicht?
32 jaar oud, volgens haar paspoort dan he, in haar hoofd is ze nog niet zover. Ze staat niet onder toezicht jammergenoeg. We hebben haar ooit laten opnemen, toen ze dus in haar pyjama op de snelweg stond, maar toen is ze door het raam ontsnapt. Ze wilde geen contact meer met ons tenzij ze van ons geen medicijnen meer hoeft te nemen. Liever zonder medicijnen onder ons toezicht, dan helemaal alleen want dan flipt ze. Ze heeft geen medicijnen nodig want wij zijn gek en zij is de enige normale hier :+

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef Diconnected het volgende:
Jalooeeeeeeerss *O*

Ik zit al flink te Googelen op kinderfilters, en mn broer op "Astro" Thanks voor de tips! :* Als ik er niet uitkom geef ik een gil Sharaan O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:57:53 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_87170038
zeg Princess-a, voordat je naar een meet komt he, jij bent zelf toch wel redelijk normaal verder he? :+
disclaimer
pi_87170124
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef princess-a het volgende:

[..]

Lieve reactie :) Met neefje gaat het goed, hij wordt 2 keer per week naar mn zusje toegebracht en ook z'n papa komt helemaal tot rust nu zn vriendin even weg is. Achteraf is het goed dat mn neefje niet bij ons is, want dan had zij het detoxen misschien niet serieus genomen omdat ze wist dat die kleine bij ons in goede handen is en ze hem hier toch wel kan zien. Ze zit er nu 2 weken en moet nog minstens 2 weken blijven, gaan vanavond even kijken hoe het gaat :)
Maar Astro zusje is een ander zusje, ik heb 3 zussen ;) Gek zusje, drugsverslaafd zusje die dus net is opgenomen en nog een zus die ook in een afkickkliniek zit maar die is al 9 maanden bezig en dus weer redelijk normaal te noemen. :P
[..]

32 jaar oud, volgens haar paspoort dan he, in haar hoofd is ze nog niet zover. Ze staat niet onder toezicht jammergenoeg. We hebben haar ooit laten opnemen, toen ze dus in haar pyjama op de snelweg stond, maar toen is ze door het raam ontsnapt. Ze wilde geen contact meer met ons tenzij ze van ons geen medicijnen meer hoeft te nemen. Liever zonder medicijnen onder ons toezicht, dan helemaal alleen want dan flipt ze. Ze heeft geen medicijnen nodig want wij zijn gek en zij is de enige normale hier :+
[..]

Jalooeeeeeeerss *O*

Ik zit al flink te Googelen op kinderfilters, en mn broer op "Astro" Thanks voor de tips! :* Als ik er niet uitkom geef ik een gil Sharaan O+
Is goed hoor meis! :*
pi_87170132
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
zeg Princess-a, voordat je naar een meet komt he, jij bent zelf toch wel redelijk normaal verder he? :+
meet? :'(
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:02:07 #19
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87170183
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Jaaa wel voordat ik wegga he. :D
pi_87170234
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Hahahahah :D _O- Gelukkig wel! Heb zoveel voorbeelden van hoe het niet moet, kan niet meer fout :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:03:36 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_87170242
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ja, er staat niks gepland, maar mochten we iets plannen is het wel handig om te weten of we pepperspray mee moeten nemen :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:06:45 #22
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87170362
Oja fuck ik zou de meet organiseren he. :X :')
pi_87170465
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, er staat niks gepland, maar mochten we iets plannen is het wel handig om te weten of we pepperspray mee moeten nemen :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah zou wel mooi zijn als er een complete lunatic bij zit ineens, heb ik jullie toch maar mooi voor de gek gehouden of niet? ;)

Iedereen krijgt wat ie kan dragen toch? Voor mij is dit -serieus- vrij normaal inmiddels :Y Maar wel lief dat je meeleeft SQ'tje :*
Ben Zaterdag op stap geweest met de zus die dus al ver in het afkickproces zit, en maak met haar allemaal grapjes erover. Ze wees een man aan en riep keihard "Mooie man!" en ik: "Nee Lies! Cokedealers doe jij niet meer :+ "
pi_87170467
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

SPOILER
inplannen dan o|O
pi_87170638
Phoe wat heftig Princess-a. Maar verstandig dat jullie gaan filteren, want wie weet waar ze terecht komt. Ik zou er ook goed op letten dat je betaalsites sowieso uitschakelt. Er zal op internet ongetwijfeld een webversie van astro-tv zijn en het laatste wat je wil is dat ze er ook nog ongelooflijk veel geld aan uit gaat geven. Succes :*
Aids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')